Příspěvek
od Honza R. » 9.4.2011, sob 09:25
Už se tu točíme dokolečka. Jak jsem psal, ať si každý jezdí jak umí. Já si trvám na tom, že když se kola jen tak odvalují, není na nich točivý moment, tak mají největší přilnavost. Takže na jízdě setrvačností není nic nebezpečného, ba naopak. Nebavíme se o náklaďáku, ale o autě s hmotností 1 400 kg. To uřídím volantem, a když potřebuju, tak si jemně přibrzdím brzdama.
Jestli má někdo problém s řazením na výjezdu ze zatáčky, tak já ho nemám. To je naprosto automatická a bezpečná akce.
Představte si situaci... blíží se obec, těsně před obcí je zatáčka ... jedu 90. Když mám správný odhad, včas vyřadím, setrvačnou silou dojedu k zatáčce, kterou plynule projedu a za zatáčkou u vjezdu do obce už jedu předepsaných 50, zařadím a plynule pokračuju...
Harous - na trojku na 2000 otáček jedu 50 km/hod. Jestli myslíš maximum, tak to nevím, protože na 70-ti přeřazuju na čtyřku a nechci teď motor moc vytáčet, než se zajede.
Alfa Brera 1750 TBi