Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
luckhash

Příspěvky: 11
Registrován: 8.9.2009, úte 21:29

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od luckhash » 8.4.2011, pát 17:26

Ono taky +- kila nahoru dolu ti nad nějakejch 70-100km/h jsou uplně jedno. Tady hraje roli hlavně aerodynamika (samozřejmě se nebavím rozdíl pul tuny apod.). Druhá věc je, že srovnáváte špičkový výkon. Pro takovéhle porovnání je potřeba vědět PLOCHU pod křivkou výkonu, neboli práci, kterou motor odvede. Právě proto není 200koní jako 200 koní.
A pak tam je samozřejmě kondice motoru, schopnost řidiče zareagovat a správně řadit, palivo, pneumatiky atd. Taky pokud pojedeš za tim čajánem, tak tu je ten efekt podtlaku za vozidlem, kterej ti pomáhá se ho držet. Kdo někdy jezdil trochu vážněji na kole v balíku, nebo sleduje motorky či okruhovej motorsport, tak ví o čem je řeč... arvsvw
Alfa Romeo GT 1.9JTDm 16v Distinctive, 2006, 110kW, Grigio Metalicco
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Liwika19 » 8.4.2011, pát 17:33

nie len motosport ale plati aj pri beznom behu hlavne pri maratonoch :wink:
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4044
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 8.4.2011, pát 18:35

luckhash: máš tam ale pár trhlin. 159 má aerodynamiku jak kuchyňská linka, RS Combi jelo zamnou a Cayenne ve vedlejším pruhu. :wink:
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

luckhash

Příspěvky: 11
Registrován: 8.9.2009, úte 21:29

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od luckhash » 8.4.2011, pát 18:53

Adamsquare píše:luckhash: máš tam ale pár trhlin. 159 má aerodynamiku jak kuchyňská linka, RS Combi jelo zamnou a Cayenne ve vedlejším pruhu. :wink:
To víš, každá teorie pracuje s jistým zjednodušením ;) :smt026

Ale Cx 159 neznám, takže si netroufám hodnotit jak moc dobře plachtí kuchyňská linka :)
Alfa Romeo GT 1.9JTDm 16v Distinctive, 2006, 110kW, Grigio Metalicco
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 8.4.2011, pát 21:21

jinak to s křivkou výkonu je samozřejmě pravda, ale vzhledem k tomu, že se bavíme o turbodieselu a turbobenzínu, tak s krouťákem ve středních otáčkách nebude mít problém ani jedno auto ;-)

Ovšem já mít 2.0T (navíc s označením RS) a dostat na prdel od manažerského kombíku 2.4TD, tak bych asi cítil poněkud rozčarování.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Lord
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 429
Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
Bydliště: Klobouky u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Lord » 8.4.2011, pát 22:17

taky je otazkou zda to byla RSka a ne jen bodykit a nalepenej znak RS :D
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8565
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 9.4.2011, sob 04:50

Honza R. píše:Řeč byla o najíždění, ne projíždění a o ostrých zatáčkách, nebo kam nevidím, ne o zatáčkách. Stejně když si podřadíš na trojku a pak vidíš, že je to moc, musíš podřadit, tak je lepší najíždět plynule na neutrál s nohou na brzdě.. co kdyby.. a zařadit až v okamžiku, kdy potřebuješ zrychlit :wink: No ale, ať si každý jezdí, jak chce, hlavně když nikoho nezabije a sám sebe.


A abych dal konkrétní příklad: silnice I/17 směr od Nových Dvorů do Podhořan - viz. obrázek, je to z kopečka, tak tady se nestydím, když ji projedu na neutrál celou. Obráceným směrem ji jedu na trojku pod plynem.
Reálně kolik dá Tvoje Brera na trojku pod plynem?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 9.4.2011, sob 08:30

Já to furt nechápu,jak někdo může jezdit do zatáčky na neutrál,to nedělá ani moje máti a to toho moc naježděno nemá a je k tomu vyplašenka :D .Mně to přijde jako totální blbost a z bezpečností to nemá nic společného,ba naopak :smt102
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Honza R. » 9.4.2011, sob 09:25

Už se tu točíme dokolečka. Jak jsem psal, ať si každý jezdí jak umí. Já si trvám na tom, že když se kola jen tak odvalují, není na nich točivý moment, tak mají největší přilnavost. Takže na jízdě setrvačností není nic nebezpečného, ba naopak. Nebavíme se o náklaďáku, ale o autě s hmotností 1 400 kg. To uřídím volantem, a když potřebuju, tak si jemně přibrzdím brzdama.

Jestli má někdo problém s řazením na výjezdu ze zatáčky, tak já ho nemám. To je naprosto automatická a bezpečná akce.

Představte si situaci... blíží se obec, těsně před obcí je zatáčka ... jedu 90. Když mám správný odhad, včas vyřadím, setrvačnou silou dojedu k zatáčce, kterou plynule projedu a za zatáčkou u vjezdu do obce už jedu předepsaných 50, zařadím a plynule pokračuju...


Harous - na trojku na 2000 otáček jedu 50 km/hod. Jestli myslíš maximum, tak to nevím, protože na 70-ti přeřazuju na čtyřku a nechci teď motor moc vytáčet, než se zajede.
Alfa Brera 1750 TBi

enzo13
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 497
Registrován: 8.1.2011, sob 19:51

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od enzo13 » 9.4.2011, sob 17:19

Dneska sem jel na 3 200km/h a pak tam mám ještě 4,5,6 takže to snad pojede 300!!! Chce nějaká škodovka závodit? :smt033
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 10.4.2011, ned 19:21

A.J.Michal píše:
Spirpin píše:plný, za 3, dveřma napřed :-D
Kdy jsem něco takového napsal?
156 SW 1.9 JTDm

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od A.J.Michal » 10.4.2011, ned 20:15

omlouvam se, to byla jen moje blba citace. Internet a ja, to nejde moc dosebe :oops:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 11.4.2011, pon 12:36

Žádný problém :)
156 SW 1.9 JTDm

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Sgt. » 11.4.2011, pon 15:06

Není to sice koncernová informace ale v sobotu večer sem zjistil jak je moje Matylda pomalá. Jel sem asi 80km za kamarádem s C-klase 350CDI 4matic (rv 2010) a krom toho že vypadá na živo opravdu bombasticky z venku i zevnitř tak zatahuje úplně jinak než 2,4 od Luigiho.
No a když sme si po cca 20km porovnali pindíky, tak došlo na necelých 60km pohodovou jízdou a porovnávání spotřeby. 159ka 7,6l/100km a C-klase 8,4l/100km, tak alespoň jedno malé vítězství.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.4.2011, pon 15:09

tak když má o 25% vyšší objem, tak by bylo divné, kdyby nejel líp :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od George.KHE » 11.4.2011, pon 15:59

enzo13 píše:Dneska sem jel na 3 200km/h a pak tam mám ještě 4,5,6 takže to snad pojede 300!!! Chce nějaká škodovka závodit? :smt033
ty jsi trojku vytočil do 200? a nespletl jsi se? to máš asi 3.2 ale i tak je to blbost
Adame nechci nijak zpochybňovat to s tou RSou, ale jenom tak, jak jsi zjistil, že je to benzínovka?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 11.4.2011, pon 19:10

Dnes se mi kámoš přiznal,že ho do kopce vypráskala nějaká stará 145 :-D ,jel s xarou 1,6. Chtěl si jí ve stoupání vychutnat,ale nakonec si ho vychutnala 145 :smt023 .
Naposledy upravil(a) Ladis dne 11.4.2011, pon 20:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.4.2011, pon 19:39

tak Xsara 1.6 má tak 90k a to měla 145 v základu (1.4TS.... boxery si už nepamatuju).... Takže si panáček naběh :smt016
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Radar » 11.4.2011, pon 20:10

Moje 146 1,4TS měla 103k. Pravda, že to byla těžká kráva. ale jelo to.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.4.2011, pon 20:22

těžká kráva co měla 1160 kg :wink:
Jinak máš recht, ty 1.4TS měly fakt 103k, 90k se týká nejslabších boxerů....

viz můj externí mozek: http://www.carfolio.com/search/results/ ... &x=25&y=20

PS: poměr vrtání/zdvih 1,26 mluví za vše :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 12.4.2011, úte 12:37

Benzínová 1.6 v Xsaře mívala 109 k.
156 SW 1.9 JTDm

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Radar » 12.4.2011, úte 12:49

Kubas: Já ji měl z Němec s větší výbavou (klima, boční airbagy, prahy, snížená) a byla těžší o 100kg.
Spirpin: začíná mi připadat, že napsaný nejvyšší výkon nebude až tak nejdůležitější hodnota. Záleží v jakém rozsahu otáček ten výkon je, za jakou dobu se k tomuto číslu motor vyšplhá atd. atd. Měl jsem možnost jet s otcovým Rendlíkem s 1,4 100k a bylo to proti 103k v 1,4TS neskutečně líné hovado.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 12.4.2011, úte 14:36

Spirpin píše:Benzínová 1.6 v Xsaře mívala 109 k.
fakt tolik? nebyla to nějaká VTS? Asi mám sklon ostatní auta podceňovat nebo co (holt namyšlenej alfista) :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3255
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od rosso155 » 12.4.2011, úte 15:41

Fakt, kolega z bývalý práce má taky Xsaru 1,6 16V, a taky něco kolem 110 poníků.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 12.4.2011, úte 16:34

Kubas: Byla to běžná klasická 1.6 používaná v řadě typů Citroënu i Peugeotu :wink:
156 SW 1.9 JTDm

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host