

No každej má tu svoji pravdu a bude si vychvalovat to svoje.tuta146 píše:Pedro Pedro, to není o pomlouvání 159, ale ty z ní nedělej hvězdu. A klidně ti odpovím, měl jsem půjčenou 159 2,2 JTS abych si jí vyzkoušel, protože to je asi jediná motorizace o které jsem schopný u 159 uvažovat a po najetých cca 800 km jsem se rozhodnul zůstat u 156.
159 je sice krásná, ale na konstrukci podvozku jí ta kila nikdo neodpáře, pokud bych jezdil denně Praha - Brno, takže furt rovně, tak jí klidně beru, ale víš ty co? Já jsem úchyl a když nespěchám, tak klidně sjedu z dálnice a jedu po okreskách, protože ve 156 jsou rozhodně zatáčky zábavnější než ve 159 (zvlášť na vraníkách). A jestli je to o financích? Jak se to vezme, nekupuju Vraníky ale Dunlop, netestuju Brisky, ale dávám předepsané NGK, rozvody měním včetně pumpy a kladek a ne jenom řemen od Starline z Kelly, když kola, tak originál a ne polská napodobenina z Allegra, když koberečky, tak originál, vzpěry na kufru jsem zatím neměnil, ale pokud na to dojde, tak koupím nové a vyměním je obě, nemám po 30 km studený motor....
A víš co? Ta moje stará mrcha pořád nerezne, nemá problémy s řízením, v zatáčkách sedí jak přibitá a svižné Passo di Stelvio si směrem vzhůru pořád dává bez zadýchání a směrem dolů bez problémů s brzdami, protože to není tank.
Ciao
To nemá cenu... [-o< [-o<mcernoch píše: No každej má tu svoji pravdu a bude si vychvalovat to svoje.
Ale takle hodnotit 156 2,0TS?????
Vždyť to je jeden z nejhorších motorů co kdy Alfa vyrobila.
Ja nikde nepsal, ze ho nechci - zase si cucas prst (kolikaty uz???). Ja napsal, ze to zas takova pecka neni a ze neni o co stat = nema smysl ze za tim autem nejak hnat, pokud ho nekdo jeste nema. Takze tak.pedro m píše:Michal a dalsi:
Ja jezdim autem ktere chci, s autem ktere "nechci" (zas tak hluboky problem to neni) a musim s nim jezdit jezdim jen v praci. Ovsem pokud ma Lukee 159ku jako sluzebaka, se kterym "musi" jezdit a pritom to auto nema rad, pak to chapu. Jinak ale ne. Jinak takovy vztah nechapu.
sorry kluci, ale vzdycky jsem si chtel zkusit sahodlohou citacimcernoch píše:No každej má tu svoji pravdu a bude si vychvalovat to svoje.tuta146 píše:Pedro Pedro, to není o pomlouvání 159, ale ty z ní nedělej hvězdu. A klidně ti odpovím, měl jsem půjčenou 159 2,2 JTS abych si jí vyzkoušel, protože to je asi jediná motorizace o které jsem schopný u 159 uvažovat a po najetých cca 800 km jsem se rozhodnul zůstat u 156.
159 je sice krásná, ale na konstrukci podvozku jí ta kila nikdo neodpáře, pokud bych jezdil denně Praha - Brno, takže furt rovně, tak jí klidně beru, ale víš ty co? Já jsem úchyl a když nespěchám, tak klidně sjedu z dálnice a jedu po okreskách, protože ve 156 jsou rozhodně zatáčky zábavnější než ve 159 (zvlášť na vraníkách). A jestli je to o financích? Jak se to vezme, nekupuju Vraníky ale Dunlop, netestuju Brisky, ale dávám předepsané NGK, rozvody měním včetně pumpy a kladek a ne jenom řemen od Starline z Kelly, když kola, tak originál a ne polská napodobenina z Allegra, když koberečky, tak originál, vzpěry na kufru jsem zatím neměnil, ale pokud na to dojde, tak koupím nové a vyměním je obě, nemám po 30 km studený motor....
A víš co? Ta moje stará mrcha pořád nerezne, nemá problémy s řízením, v zatáčkách sedí jak přibitá a svižné Passo di Stelvio si směrem vzhůru pořád dává bez zadýchání a směrem dolů bez problémů s brzdami, protože to není tank.
Ciao
Ale takle hodnotit 156 2,0TS?????
Vždyť to je jeden z nejhorších motorů co kdy Alfa vyrobila.
Cenu to má, když se nedebatuje s demagogempedro m píše:Petr:
dokud se bavime o autech, cenu to ma, na osobni invektivy a urazky se nesnizujme
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 5 hostů