Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ehm, sedačky se nedají sklopit ani u běžné verze ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
sklápění sedaček je za nějaký nicotný příplatek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle podle mě bude horší vždycky. Waze je v podstatě aktualizovanej komunitou v řádu minut. Nevím jak to mají ostatní, navigace v Subaru si bere dopravní info z RDS Radiožurnálu. A tam toho moc nebývá, rozhodně ne na okreskách. Spíš tam jsou dálnice a hlavní tahy. Z tohodle pohledu je v případě potřeby super Mirrorlink. Budu muset poladit telefon abych ho tam dostal a pak to vyzkoušel.Kubas píše:Fungují ty vestavěné navigace dnes už stejně dobře jako mobilní aplikace typu Waze? nebo je to furt horší....? (myslím ve smyslu aktualizací map, propojenosti s dopravním zpravodajstvím atd.).

Takhle to je řešený u Subaru:
http://www.subarubrno.cz/files/products ... 0/01_8.jpg
Jinak ty navigace ala "tablety" jsou hrůza a vůbec se mi to nelíbí. A nejen navi, i rádio. Proto jsem třeba zklamanej z palubky u Fiatu Tipo hatchback. U sedanu se mi líbí, u hatchbacku s tím "tabletem" je natolik odpudivá, že jsem o tom autě přestal přemýšlet jako o nástupci Brava...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak u pekáče jako je Tipo bych to zkousnul, ono z funkčního pohledu tomu fakt není co vytknout.... ale ten MB-C, to je síla.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ten MB-C je extrém. Ale proč to zkousávat u Tipa. Nevím proč dávat za auto 350 - 400 tisíc když se mi to hrubě nelíbí... A bojím se, že SW to bude mít stejně ošklivě jako hatchback. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ano, kombík to tak má taky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
hombre1509
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.7.2013, pon 11:56
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Naposledy upravil(a) hombre1509 dne 20.5.2017, sob 22:12, celkem upraveno 1 x.
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nechci se k šaškovi Pepovi vracet ale Narazil jsem na tohle video přetočte si na téma navigace
https://youtu.be/uz-M96Ctqf8
2 50
nevadí že vůbec nelze vysunout Však se to zavola do servisu a je to v pohodě ne Ha ha ha hi hi toť vše k objěktivite objektivnosti a nestrannosti tohoto novináře
Hlavně že se zaseknul stěrače to je katastrofa anebo že nelze krokovat přiřazení kdo normální bude řadit opakované a ne pod volantem proboha
https://youtu.be/uz-M96Ctqf8
2 50
nevadí že vůbec nelze vysunout Však se to zavola do servisu a je to v pohodě ne Ha ha ha hi hi toť vše k objěktivite objektivnosti a nestrannosti tohoto novináře

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavně je to nekompletní test, zapoměl na poklep na deklhand_ktm_AR píše:Nechci se k šaškovi Pepovi vracet ale Narazil jsem na tohle video přetočte si na téma navigace
https://youtu.be/uz-M96Ctqf8
2 50
nevadí že vůbec nelze vysunout Však se to zavola do servisu a je to v pohodě ne Ha ha ha hi hi toť vše k objěktivite objektivnosti a nestrannosti tohoto novinářeHlavně že se zaseknul stěrače to je katastrofa anebo že nelze krokovat přiřazení kdo normální bude řadit opakované a ne pod volantem proboha

Hlavně, že nezapoměl párkrát jmenovat německý sedany co jsou rychlejší ... a co je rychlejší než německý sedany ?

BTW: ten motor je nádhernej skvost
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavně toho Astona nezplul,tak jako Giulii.I to video se aspoň trošku podobalo jakoby testu,což v případě Giulie nebylo ani náhodou.Když on ten Pepa je takový estrádní umělec,který si sám libuje v tom,jak je rádoby vtipný.Myslím si,že Autosalon je mu už malý,měl by vystupovat např. v TopStaru nebo jak se to jmenuje.Vlastně to jeho předvedení Giulie bylo mířeno pro širší dámské publikum 

Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem v tomhle žil taky, ale?Kubas píše:ano, kombík to tak má taky....
http://www.autoscout24.cz/offers/fiat-t ... -292144913
Takže Tipo má pořád šanci.

Sorry za OT
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U toho Tipa je přístrojová deska podle výbavy. Velký tablet mají až nejvyšší výbavy. Taky o něm uvažuju jako o nástupci Stila.
Naposledy upravil(a) Jarous dne 18.11.2016, pát 14:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
aha... to jsem nevěděl... zajímavé....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
První osobní reference
Prvních pár desítek km se, zatím půjčenou, Giulií 2,2 D 180 CV 8° AUT. Přepínač DNA - na A to mezi budíkama ukazuje krásně graficky znázorněnou planetu Zemi a pod ní využívání akcelerace, decelerace a řazení, zelený proužek aktuální spotřeby, na N je tam graf spotřeby a na D červený pruh spotřeby a hlavně kruh s tečkou uprostřed která reaguje na přetížení do všech směrů - paráda! Navigace ukazuje trasu, časy, vzdálenosti - klasika, ale zároveň vedle na přímce postupně následující benzínky na cestě, nepochybuju, že půjde přepnout na hotely, servisy, apod. před odbočkou se to přepne na real streetview silnice a odbočky např. s krásnou hvězdnou oblohou, když jsem jel v noci, atd. a zároveň se odbočka promítne mezi budíkama - pecka. Našlo to dokonce přesně mou adresu, což je pro navigace většinou těžký oříšek, málokdo ke mě podle navigace trefí. Řazení a podřazování pádlama v Dynamic režimu taky paráda, nechá to protočit kola nebo lehce hodit prdelí. Ovládání všeho je vymakaný, např. lze jedním stiskem komplet ztišit infotainment, přepínat všemezi sebou všemi směry, tempomat lze nastavovat lineárně, nebo na přednastavených 50 km/h, distronic funguje skvěle, auto co mi to při odbočování zaduplo bych netrefil, i kdybych byl blb, bo to zabrzdilo samo (tak nějak přirozeně, v tu samou chvíli bych brzdil i já, ale systém byl rychlejší), světla se přepínají z dálkových na potkávací sama a zpět taky automaticky, podvozek - škoda slov... Vypínač Start/Stop je 10cm vedle volantu, kvalty to samozřejmě umí ukazovat i v automatickým režimu, a na diesel to jede fakt moc hezky, myslím, že to Veloce bude docela dělo, i když uvidíme co požere ta čtyřkola. Plus samozřejmě vychytaný ambientní osvětlení, nasvícení středové konzole shora, podobně jako to má 159 (a spousta majitelů 159 o tom ani neví ;-) ), rozdělení středovýho displaye ve spoustě variant, nastavit si lze snad úplně všechno, třeba bederní opěrka nejen podélně, ale i výškově. Jsem na to zvědavej zejtra za bílýho dne a v městským provozu, ale nějak tuším, že mě to nezklame
Podotýkám, že návod jsem zatím nečetl a navigacema jsem celkem nedotčenej, naposledy jsem používal asi před 7mi lety Mio 720, přesto jsem si na všechno podstatný přišel za jízdy, je to naprosto intuitivní a přirozený.


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
konečně to auto taky někdo objektivně zrecenzoval.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Teď jsem i nastudoval návod. Opravdu nastavit tam jde úplně všechno, většina toho co exprd Pepa kritizoval, tak je otázka nastavení. Jediné v čem měl pravdu je ta zadní haubna, ta má "plechový" zvuk i při zavírání. Ale to je zkrátka daň za nižší hmotnost, než s jakou se potýká konkurence no...
Ale jinak je to vyladěný k dokonalosti. Třeba ceremoniál budíků nejen při nastupování, ale i po vystoupení z auta, je krásný a s otevřenou pusou na něj zírali i mí kamarádi s o dost dražšími auty, kteří to hned přijeli skouknout
Ale jinak je to vyladěný k dokonalosti. Třeba ceremoniál budíků nejen při nastupování, ale i po vystoupení z auta, je krásný a s otevřenou pusou na něj zírali i mí kamarádi s o dost dražšími auty, kteří to hned přijeli skouknout

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kufr je plechovek, ale stačí podlepit vibraflexem nebo něčím podobným.
Je to daň za hmotnost, ušetří se pár gramů tam a pár jinde a výsledek dá třeba 100kilo.
159/166 při zavření dveří zní bytelné, ale víme kolik ty auta váží...
Je to daň za hmotnost, ušetří se pár gramů tam a pár jinde a výsledek dá třeba 100kilo.
159/166 při zavření dveří zní bytelné, ale víme kolik ty auta váží...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ten zvuk u 159ky při zavření dveří miluju. Je to jako když pleskneš tlustou babu přes prdel. Erekce se ale nedostaví 

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nejsem si jistý, že chci vědět co všechno se ti honí hlavou.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A při plesknutí tlustý baby se erekce dostaví jo?
ale tak jo no, každej má jiný choutky 


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli myslí tohle, tak na to bych si radši nechal zajít chuť:
https://www.facebook.com/morcatanauteku ... =3&theater
https://www.facebook.com/morcatanauteku ... =3&theater
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nechci vědět co se honí hlavou ani vám ostatním.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je už někde ke stažení manuál na Giulii? Zatím jsem to nikde nenašel...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia se dostala mezi 7 finalistů COTY 2017. Spolu s ní jsou tam Citroën C3, Mercedes-Benz E, Nissan Micra, Peugeot 3008, Toyota C-HR a Volvo S90/V90...
Že by to po patnácti letech paběrkování zase vyšlo?
Že by to po patnácti letech paběrkování zase vyšlo?

Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: http://aftersales.fiat.com/eLumData/EN/ ... 6_L_LG.pdf
možná to tam někde je i v češtině, nevím....
možná to tam někde je i v češtině, nevím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů