testy & recenze
Re: testy & recenze
U auta který má karbonový kardan je v souvislostech pochopitelné i to víko a rozhodně to není samoúčelné šetření váhy ale celková snaha o snížení váhy auta. Další věc je, že talián je klasicky zatnutý na jeden cíl a potřeby praktičnosti přehlíží. Co by mu udělala položka v konfiguráku: "akustická a tepelná izolace víka kufru" ?
EDIT: ale je fakt, že návrat k prémiovosti se znovu teprve učí ...
EDIT: ale je fakt, že návrat k prémiovosti se znovu teprve učí ...
Re: testy & recenze
Nevšiml jsem si, že bych něco "aplikoval jako obecnou pravdu" píšu jen svůj názor. Evidentně se ale shoduje s názorem výrobce, kterej kdyby na to koukal jinak, tak by tam ty držáky udělal, to je celý.tydytek píše: 28.3.2018, stř 08:07 To že ty osobně nepotřebuješ pít a jezdíš max hodinu, nebo si každou hodinu zastavuješ, neaplikuj jako nějakou univerzální pravdu pro celej zbytek světa. Je to úplně stejně blbý jako všechny ty rady kolik toho má kdo za den vypít.
Jo, to je taky pravda...honziss píše: 28.3.2018, stř 07:55 Nedostatek mista resej vetsinou lidi, kterejm kdyz se podivate do auta, tak maj kramy vsude, takze to je nekonecnej boj.

Zrovna jsme si teď v Lagu říkali, že oni si prostě pořád žijou to svoje, hulí jak fabriky všude a furt, bez ohledu na to jak se celá Evropa poslední roky proti kouření vymezuje. Sedí v barech a čtou si u kafe tištěný noviny, přestože zbytek světa už čumí téměř výhradně do mobilů a tabletů, klidně mají parky a zahrady nepřístupný i přes to, že dneska je moderní pronajímat kvůli pár korunám vlastní bydlení i auto. Prostě si jedou svoje a na všeobecný trendy tak nějak kašlou. A proto je mám rád.petrAR156 píše: 28.3.2018, stř 11:04 Další věc je, že talián je klasicky zatnutý na jeden cíl a potřeby praktičnosti přehlíží.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
no ja Vám poviem,že keby ste tu nerozoberal zatváranie kufru tak ani o ničom neviem. Skúsim dnes s ním rypnúť čo to bude mať za zvuk.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: testy & recenze
Michal: Jo, ted jsem na to na lyzich myslel taky.... Prijde mi ze se tam toho meni strasne malo.... Jestli je to proste tim ze maji radi sve tradice nebo tim ze ta zeme jednoduse zaostava za zbytkem Evropy je tezke rict.... Patrne kombinace obojiho ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Já je mám za to taky rád! V pracovní rovině by to asi bylo o nervy,ale na život super. Nejspíš neradi lezou někomu do pr..le
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: testy & recenze
Prostě nejsou ovce a nepřebírají bezmyšlenkovitě kdejakou blbost kterou mají všichni ostatní. Chápu, že ten, kdo pochopí nějakou inovaci, se cítí chytřejší než ten kdo ji odmítá, protože ji nepochopil, ale ona je strašně tenká hranice mezi tím chápáním souvislostí a mezi účelovým vymýváním mozku (ideální příklad lze nalézt právě třeba ve srovnávacích testech škoda vs. cokoliv, kdy novináři, nalitý vědomostma ze škodovky, si často neuvědomují, že to co slyšeli na školení v Boleslavi, nemusí být jediná obecná pravda). Přijde mi, že spousta těch co jsou bezmezně otevřeni všemu novému má občas spíš ten vymytý mozek, přestože si myslí jak jsou informovaní a pokrokoví...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Snad je tomu tak. Ono obecně se mezi lidmi vytrácí selský rozum,lidi jsou čím dál tím méně ochotni používat vlastní hlavu,protože jim pořád někdo něco lajnuje a podsouvá! Já jsem se nikdy nebránil novým technologiím apod.,ale co se dnes děje je otřes! Lidi čumí jenom do mobilů,pořád si cosi sdílejí,jsou pořád větší sluníčkáři a mají potřebu svůj subjektivní názor cpát ostatním. Mě tím strašně s..ou. Nejhorší je,že ta propaganda začíná u takových lidí už na škole a blbnou tím děcka
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: testy & recenze
Taloši si nenechají srát do života zbytečnosti. Za těch skoro tři tisíce let mají naprosto jasno jak většina novot končí. Perfektně je popsal Rayan v Jak jsem vyhrál válku:
"Nikdy neberte válku moc seriózně. To je ta potíž s árijci. Pořád ještě berou válku seriózně. Jediný národ, který o válce opravdu něco ví, jsou Italové. Válčili vědecky už v dobách, kdy my jsme si ještě malovali prdele na modro a Teutoni ještě obcovali s opicemi. Italové válku poznali. A vyrostli z ní. Prokoukli ji. Jsou to jediní praví realisti, co vědí, jak si ve válce počínat ... Sotva do ní spadnete, hned z ní zase vypadnout ... Vrátit se k důležitým věcem života, jako je víno a Verdi a přítulné panny. Nechat mlácení a trmácení těm, kdo ještě nejsou dost civilizovaní, aby na to kašlali..."
"Nikdy neberte válku moc seriózně. To je ta potíž s árijci. Pořád ještě berou válku seriózně. Jediný národ, který o válce opravdu něco ví, jsou Italové. Válčili vědecky už v dobách, kdy my jsme si ještě malovali prdele na modro a Teutoni ještě obcovali s opicemi. Italové válku poznali. A vyrostli z ní. Prokoukli ji. Jsou to jediní praví realisti, co vědí, jak si ve válce počínat ... Sotva do ní spadnete, hned z ní zase vypadnout ... Vrátit se k důležitým věcem života, jako je víno a Verdi a přítulné panny. Nechat mlácení a trmácení těm, kdo ještě nejsou dost civilizovaní, aby na to kašlali..."
Re: testy & recenze
Ono to neni ani asi az tak o inovacich nebo prebirani myslenek jako spis o zminovanem zpusobu zivota. Nebo jste snad nekdo nekdy videl Itala tahat 1,5 litrovou PETku? Ja teda ne. A kdyz cestuju s kolegou Italem, tak jednak vydrzime par hodin bez piti a kdyz je zizen, tak vzdycky zastavime, espresso, cigaro, San Pellegrino, protahnout se, pokecat a jede se dal... Proto je pri navrhu toho auta ani nenapadne premyslet o tom drzaku nebo mistu ve dverich. Na druhou stranu takova Skodovka zas odrazi cesky zpusob zivota, kdy se do dveri ta PETka vejde, spolu s 20 dekama gothaje, dvouma burtama a trema rohlikama a jediny parametry, ktery se u nas resi jsou velikost kufru, spotreba a dostatek odkladacich prostor.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
No pánové na rovinu, osobně bych nezatracoval nebo nevyzdvihoval žádné auto kvůli držáku na flašku, ale jak to čtu tak se to řeší jako vždy podle osobního pohledu: "Já pití nepotřebuju" = "nikdo ho nepotřebuje" = "držák na flašku je zbytečnost a výhradně patří do VW" 
Nicméně na rovinu, pokud v autě držák je a nepotřebuju ho tak ničemu nevadí, ale když tam není a chci si tam tu flašku dát tak je to trochu problém. A upřímně v době kdy auto umí samo zastavit a je připojeno k internetu rychlostí o které se mám před 15ti lety nezdálo ani doma tak mi nepříjde jako velký problém vylisovat tapecírunk podle flašky.
Osobně třeba ve svém osobním autě vozím pití málokdy, ale ve služebním v kterém jsem celý den se bez "dvoulitrovky" neobejdu a bohužel Berlingo tento prvek výbavy nemá a popravdě mě celkem sere když mi flaška lítá po kabině. A že Giulia není dodávka? To není, ale nevidím důvod proč by jí někdo nemohl mít jako služební vůz nebo v ní trávit dny na cestách týkajících se vlastního podnikání.

Nicméně na rovinu, pokud v autě držák je a nepotřebuju ho tak ničemu nevadí, ale když tam není a chci si tam tu flašku dát tak je to trochu problém. A upřímně v době kdy auto umí samo zastavit a je připojeno k internetu rychlostí o které se mám před 15ti lety nezdálo ani doma tak mi nepříjde jako velký problém vylisovat tapecírunk podle flašky.
Osobně třeba ve svém osobním autě vozím pití málokdy, ale ve služebním v kterém jsem celý den se bez "dvoulitrovky" neobejdu a bohužel Berlingo tento prvek výbavy nemá a popravdě mě celkem sere když mi flaška lítá po kabině. A že Giulia není dodávka? To není, ale nevidím důvod proč by jí někdo nemohl mít jako služební vůz nebo v ní trávit dny na cestách týkajících se vlastního podnikání.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9106
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: testy & recenze
OT:
Máš služební berlingo a trávíš v něm celý den? Upřimnou soustrast... Něco jako držák na pití je to poslední, co by mi na tom autě* vadilo...
Máš služební berlingo a trávíš v něm celý den? Upřimnou soustrast... Něco jako držák na pití je to poslední, co by mi na tom autě* vadilo...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: testy & recenze
Přesně to jsem se snažil říctkenjiro píše: 28.3.2018, stř 14:21 Ono to neni ani asi az tak o inovacich nebo prebirani myslenek jako spis o zminovanem zpusobu zivota. Nebo jste snad nekdo nekdy videl Itala tahat 1,5 litrovou PETku? Ja teda ne. A kdyz cestuju s kolegou Italem, tak jednak vydrzime par hodin bez piti a kdyz je zizen, tak vzdycky zastavime, espresso, cigaro, San Pellegrino, protahnout se, pokecat a jede se dal... Proto je pri navrhu toho auta ani nenapadne premyslet o tom drzaku nebo mistu ve dverich. Na druhou stranu takova Skodovka zas odrazi cesky zpusob zivota, kdy se do dveri ta PETka vejde, spolu s 20 dekama gothaje, dvouma burtama a trema rohlikama a jediny parametry, ktery se u nas resi jsou velikost kufru, spotreba a dostatek odkladacich prostor.



Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
já italům s jejich žitovním stylem fandím.... bohužel je trošku problém že jim nefunguje správa země a podle toho vypadají jejich ekonomika a dluhy.... a je taky otázka jak může fungovat ekonomika s takto fungujícími lidmi ve srovnání se zeměmi, kde je kulturní standard se v práci skoro obětovat....
No, držím jim palce, myslím že obyčejným lidem už se tam žije pomalu hůř než běžným Čechům tady u nás, tak snad to nějak zvládnou....
No, držím jim palce, myslím že obyčejným lidem už se tam žije pomalu hůř než běžným Čechům tady u nás, tak snad to nějak zvládnou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Ekonomika jim myslím může i s jejich náturou fungovat v pohodě. Tak jak jim fungovala do 80s, než to tam začali babrat socialisti a slibotechny.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
To je alespoň rozumný argumentkenjiro píše: 28.3.2018, stř 14:21 Ono to neni ani asi az tak o inovacich nebo prebirani myslenek jako spis o zminovanem zpusobu zivota. Nebo jste snad nekdo nekdy videl Itala tahat 1,5 litrovou PETku? Ja teda ne. A kdyz cestuju s kolegou Italem, tak jednak vydrzime par hodin bez piti a kdyz je zizen, tak vzdycky zastavime, espresso, cigaro, San Pellegrino, protahnout se, pokecat a jede se dal... Proto je pri navrhu toho auta ani nenapadne premyslet o tom drzaku nebo mistu ve dverich. Na druhou stranu takova Skodovka zas odrazi cesky zpusob zivota, kdy se do dveri ta PETka vejde, spolu s 20 dekama gothaje, dvouma burtama a trema rohlikama a jediny parametry, ktery se u nas resi jsou velikost kufru, spotreba a dostatek odkladacich prostor.

A jen to podtrhuje fakt, že ty auta obecně nejlépe fungují v zemích jejich původu, (což i vysvětluje proč jezdí v ČR tolik Škodovek

Hampi: No dobře, to jsem trochu přehnal

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: testy & recenze
souhlas s výše napsaným, že potřeba 1.5l petky je přehnaná. Sám ,i když jedu dálky si tak po 2-3 hodinách zastavím na občerstvení - čaj, káva, zákusek, či plnohodnotný jídlo a WC. Horší situace nastává pokud nastane nějaká Stau (v čemž jsou němci kolem FFM specialisti- špičky kolem 8 a 17:00 jsou chuťovka ..nikde jinde jako tam jsem takový masakry nezažil.....) 2-3 hodiky pojíždění v létě (zažil jsme vlétě 2016 17km za 4 hodiny u Wurzburgu a loni před FFM 40km..).. to ale šáhnu za sedačku , nebo mi spolujezdec tu flašku zezadu podá..)
Už i kolegové z práce, kteří tak nějak při cestě FFM-Jičín trhali rychlostní rekordy nějak uznávaj, že to není ono do sebe za jízdy cpát hambáč a lejt do sebe kolu a kafe z mekáče
ať už ze strany bezpečnosti (nevěnování se 100% řízení) a nebo jen z hlediska vracení uklizenýho služebáku - kdy trávěj úklidem zadrobenýho intoše a čekáním na uvolnění vysavače na pumpě víc času než by je stále pauza někde v hospodě 
.. jediný co by se mi třeba v giuliettě hodilo je šuplík pod sedačkou řidiče, kde jsem ve stilu měl vesty, žárovky, škrabku a další drobnosti do povinný i nepovinný výbavy -pěkně skrytý, ale po ruce...
kolega když dojde na diskuzi o autech říká "ital není člověk a fiat není auto" .. já mu na to říkám - koukni se jak si žije ital a jakej krysí život máš ty - a najednou zmlkne a uzná že ital se má líp
Už i kolegové z práce, kteří tak nějak při cestě FFM-Jičín trhali rychlostní rekordy nějak uznávaj, že to není ono do sebe za jízdy cpát hambáč a lejt do sebe kolu a kafe z mekáče


.. jediný co by se mi třeba v giuliettě hodilo je šuplík pod sedačkou řidiče, kde jsem ve stilu měl vesty, žárovky, škrabku a další drobnosti do povinný i nepovinný výbavy -pěkně skrytý, ale po ruce...
kolega když dojde na diskuzi o autech říká "ital není člověk a fiat není auto" .. já mu na to říkám - koukni se jak si žije ital a jakej krysí život máš ty - a najednou zmlkne a uzná že ital se má líp

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: testy & recenze
No tak dle HDP i ostatnich ukazatelu jsou na tom porad lip Italove. A ze se jim zije pomalu hur nez Cechum bych si netroufl tvrdit. Je to individualni, jak je kdo spokojen se svym zivotem, ale pokazdy kdyz tam prijedu, tak se ty lidi usmivaji, vsechno resi s klidem a v pohode, pokecaji a vubec jsou takovy pratelsky. Muzeme tohle rict i u nas?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Tak Češi budou nadávat i kdyby se měli líp než Švýcaři, to s životní úrovní vůbec nesouvisí....
HDP je pěkná věc ale stačí se podívat kolik v IT stojí třeba benzín, vzít v úvahu bezpečnost atd. a myslím že jim fakt zrovna v tomto ohledu závidět nemusíme.... Ale to už jsme zcela OT.... :-)
HDP je pěkná věc ale stačí se podívat kolik v IT stojí třeba benzín, vzít v úvahu bezpečnost atd. a myslím že jim fakt zrovna v tomto ohledu závidět nemusíme.... Ale to už jsme zcela OT.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Takže Veloce má i jiný izolace proti Superce? To je poměrně zajímavý info. Má jiný materiály i jinde?MichalT píše: 28.3.2018, stř 07:20 Problém se zvukem vika kufru mají pouze Superky, Veloce už zní normálně, je to tam už odizolovany.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9106
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: testy & recenze
Potrebovali asi dorovnat vahu predniho pohonu vzadu 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9106
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: testy & recenze
Tohle je přeně ono!!!Protože hodnotit tohle auto objektivně je jako vybírat si manželku podle seznamu plusů a mínusů. Určitě by to šlo udělat a v očích bytostně racionálního tvora by to nepochybně dávalo perfektní smysl. Ale zároveň trochu lituji každého, kdo by se o to pokusil, protože by to znamenalo, že nepochopil, o co tady sakra jde.

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: testy & recenze
Prima recenze. A připomnělo mě to, že už jsem sakra dlouho neviděl "The Italian Job" z 69 

- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Autíčkáře čtu docela rád, přijde mi, že maj celkem zdravý názory.
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
Re: testy & recenze
No, jeste nas par zbylo.... ;-) ale bojim bojim ze se uz dlouho neudrzime.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů