pokec o ostatních transaxlech (90, Alfetta atd.)
Alfetta GT (+GTV a GTV6)
// zalozeno jako diskuse ke clanku Alfa Romeo GTV
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... ty-vek-gtv
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... ty-vek-gtv
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfa Romeo GTV
dobrý článek o dobrém autě. poznámka o měkkosti plastů mě dostala
škoda jen té servisní náročnosti transaxlu..

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
to mi něco připomíná, že Richie ?Kůrkyn píše:Bude chvíli bydlet u souseda a pak se to musí nějak pořešit

Kůrky: gratuluju,ale teď v tom mám už trochu zmatek. co budeš používat z kterýho auta a jak to nakonec dopadne? P.S. jestli pojedu na váš sraz do Pacova doufám že mě svezeš.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Není to takový oheň, ale tahle 90 je ta nejkompletnější ze všech, zato je zrezlá, jak zákon káže. Postup bude takový, že tu samotnou karoserii, trochu poopravím, nechám nalakovat a z té nejnovější přendám zbytek + doplním chybějící díly ze čtyřválce. Ale to je hudba budoucnosti, teď mám jen radost z toho, že mám všechny díly pro stavbu jednoho auta.
PS:svezení v nedohlednu
PS:svezení v nedohlednu

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Dneska po ránu se mi lehce zvedla nálada. Zjistil jsem totiž, že tahle nová 90 je jedna z limitované edice "campione", která se vyráběla přímo v automobilce pro německý trh, konkrétně pro firmu Zender. Měl jsem za to, že ta kola, tlumiče koni, modré pružiny, jiné prahy, lakované nárazníky jsou dílem tunera a ona to má všechno zapsané v technickém průkazu..
http://www.alfaclub.de/Register/Alfa%20 ... Alfa90.htm

http://www.alfaclub.de/Register/Alfa%20 ... Alfa90.htm








To by se možná vyplatilo ji nepřehazovat do jiné kastle ale tuhle vyvařit neb pak už to nebude z hlediska původnosti onoKůrkyn píše:Dneska po ránu se mi lehce zvedla nálada. Zjistil jsem totiž, že tahle nová 90 je jedna z limitované edice "campione", která se vyráběla přímo v automobilce pro německý trh, konkrétně pro firmu Zender. Měl jsem za to, že ta kola, tlumiče koni, modré pružiny, jiné prahy, lakované nárazníky jsou dílem tunera a ona to má všechno zapsané v technickém průkazu..
http://www.alfaclub.de/Register/Alfa%20 ... Alfa90.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
To máš úplně pravdu, možná bych to měl zhodnotit, ale tahle dost na kaši...Majkll píše:To by se možná vyplatilo ji nepřehazovat do jiné kastle ale tuhle vyvařit neb pak už to nebude z hlediska původnosti onoKůrkyn píše:Dneska po ránu se mi lehce zvedla nálada. Zjistil jsem totiž, že tahle nová 90 je jedna z limitované edice "campione", která se vyráběla přímo v automobilce pro německý trh, konkrétně pro firmu Zender. Měl jsem za to, že ta kola, tlumiče koni, modré pružiny, jiné prahy, lakované nárazníky jsou dílem tunera a ona to má všechno zapsané v technickém průkazu..
http://www.alfaclub.de/Register/Alfa%20 ... Alfa90.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti