159 vs zbytek světa

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19011
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: reakce

Příspěvek od Kubas » 12.9.2007, stř 21:39

No jo, když člověk přesedne ze Stila do Alfy, tak si připadá jak v F1 :D Holt Fiátek je trošku jiná liga (ikdyž já na svůj Multiwagon nedám dopustit) :wink: 159 sis teda koupil novou?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 317
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: reakce

Příspěvek od Ales159 » 13.9.2007, čtv 09:31

Kubas píše:No jo, když člověk přesedne ze Stila do Alfy, tak si připadá jak v F1 :D Holt Fiátek je trošku jiná liga (ikdyž já na svůj Multiwagon nedám dopustit) :wink: 159 sis teda koupil novou?
To máš pravdu, ale nedám na něj dopustit, byl perfektní. Jo , novou, ono jetých moc není, ikdyž se objevují. Chtěl jsem původně z Německa, tam jsou skladovka levnější, ale tady jsem dostal dost velkou slevu, tak jsem si jí sestavil podle svého přání, protože to je auto, které jen tak prodávat nebudu, tak jsem nechtěl, abych litoval, že tam něco nemám...
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 13.9.2007, čtv 09:34

Ales159 píše:
Nemyslel jsem to s tím rozsypáním zle, myslel jsem to tak, že auta nejsou věčná a že změna jednou přijde. Je pravda, že jsem před tím jezdil pouze 147 a tou jsem byl nadšen. Chtěl jsem vždy 156, kterou považuji za nejkrásnější auto, ale když jsem se rozhodoval, tak jsem volil novější typ. Cena není moc příznivá, taky jí budu dost dlouho splácet, ale vždy jsem chtěl Alfu, dříve na ní nebylo a teď už jsem nechtěl čekat.
gratuluji :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 13.9.2007, čtv 13:00

Ales: me by konkretne zajimalo, jak se v 159 projevuje ten 2.4 JTDmultijet. zatimco v 156 s tim slusne cvici, v 159 se krome vyssi vahy pere taky s filtrem pevnych castic, takze paradoxne i pres to, ze je silnejsi o cca 15PS netahne tak dobre odspodu jako predchozi.. tedy aspon tak jsem to uz parkrat slysel. je to pravda?
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 317
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales159 » 13.9.2007, čtv 20:51

Raddik píše:Ales: me by konkretne zajimalo, jak se v 159 projevuje ten 2.4 JTDmultijet. zatimco v 156 s tim slusne cvici, v 159 se krome vyssi vahy pere taky s filtrem pevnych castic, takze paradoxne i pres to, ze je silnejsi o cca 15PS netahne tak dobre odspodu jako predchozi.. tedy aspon tak jsem to uz parkrat slysel. je to pravda?
Nevím, co k tomu napsat. Má 200 koní, tak nevím, z čeho jsi vycházel, mě se zdá, že s tím cvičí velice dobře, ale nemohu srovnávat, protože starší jinou 2,4 kou nejezdil. Je pravda, že táhne až skoro při 2000 otáček, což se majitelé dieselů diví a teprve při těch 2000 je to ta správná jízda. Diesel jsem před tím taky nikdy neměl, tak opět nemám s čím srovnávat, ale jsem moc spokojen.
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 13.9.2007, čtv 22:39

to verim :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.9.2007, pát 08:07

Ales159 píše:Je pravda, že táhne až skoro při 2000 otáček, což se majitelé dieselů diví a teprve při těch 2000 je to ta správná jízda.
to je presne ono. petivalec JTD byl vzdy totiz typicky tim, ze taha uz zhruba od 1400 rpm. ale zase ti to vubec necmoudi :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 317
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales159 » 14.9.2007, pát 20:16

to je presne ono. petivalec JTD byl vzdy totiz typicky tim, ze taha uz zhruba od 1400 rpm. ale zase ti to vubec necmoudi :wink:
Tak to je pravda, výfuky vůbec nezačmoudí, to mě dost překvapilo. Koukal jsem ale, že už motor u nových verzí byl upraven, má myslím 215 koní a největší krouťák při 1500 otáčkách.
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 15.9.2007, sob 12:50

Ahoj Aleši zdravím Tě ), já třeba mám 156ku a teď jsem si pořídil 75, myslím, že pro nás průměrné lidi jsou 159 už dostupnější a bude líp, taky bych bral 159 ... ale zatím ty krásky stojí zbytečný ranec a stará láska nerezaví a tak mi věř, že obě dosavadní auta u mě najdeš i za 10 let, akurát k nim doufám přibude novější model 159? :D
75ku mám hlavně z obdivu a lásce k značce Alfa Romeo. Nikdo tady nikdy proti tobě nepůjde jako majiteli 159, ba naopak, sám poznáš. Přečti si třeba ještě jednou celou diskuzi 159 a ostatní a zjistíš stejně jako já v čem byl problém. Někdy se stane, že písemné vyjádření je v rozporu se skutečnou myšlenkou autora a tak vznikají nedopatření ale ty se většinou vyřeší, opakem je ale opakující se napadání a urážení. Ale nechme toho.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 317
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales159 » 15.9.2007, sob 20:45

Petan píše:Ahoj Aleši zdravím Tě ), já třeba mám 156ku a teď jsem si pořídil 75, myslím, že pro nás průměrné lidi jsou 159 už dostupnější a bude líp, taky bych bral 159 ... ale zatím ty krásky stojí zbytečný ranec a stará láska nerezaví a tak mi věř, že obě dosavadní auta u mě najdeš i za 10 let, akurát k nim doufám přibude novější model 159? :D
75ku mám hlavně z obdivu a lásce k značce Alfa Romeo. Nikdo tady nikdy proti tobě nepůjde jako majiteli 159, ba naopak, sám poznáš. Přečti si třeba ještě jednou celou diskuzi 159 a ostatní a zjistíš stejně jako já v čem byl problém. Někdy se stane, že písemné vyjádření je v rozporu se skutečnou myšlenkou autora a tak vznikají nedopatření ale ty se většinou vyřeší, opakem je ale opakující se napadání a urážení. Ale nechme toho.
Já bych nikdy proti nikomu nešel a neurážel jejich Alfy, protože můj obdiv k Alfě jo ohromný. Vždy byla můj sen, hlavně 156, ale nějak nikdy nebylo, tedy chtěl jsem novou nebo zánovní. Než jsem něco ušetřil, tak tu byla 159 a přece jenom mám raději novou techniku. Když jsem jí objednával, měli ještě v Imofě poslední kus 156 a bylo to těžké rozhodování, protože rozdíl cen byl veliký, ale nakonec rozhodla novější technika a velikost, takže mě neberte tak, že bych chtěl někomu urážet jeho Alfinku. Vůbec mě nezajímaly vozy od konkurence, chtěl jsem prostě Alfu a nezajímalo mne, jestli je těžká nebo v čem je lepší či horší, prostě Alfa byl můj dávný sen a tak jsem k tomu přistupoval.
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 16.9.2007, ned 22:49

Takze stejne postizenej jak mistni osazenstvo :)...to je spravny..jen tak dal :)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 5.10.2007, pát 00:43

Ales159 napsal si to naprosto přesně, celá ta diskuse o 159 je z mého pohledu postiženého člověka fenomenem Alfa Romeo dost nepochopitelná.Hádat se o to která Alfa je lepší a která horší to prostě moje Alfistické srdce nebere. Pro mě jsou všechny Alfy perfektní. Osobně si myslím,že kdyby Alfa vyrobila třeba žebřiňák, tak to bude Alfa Romeo se vším všudy. Osobně mám 15leté zkušenosti s Alfou 75 2,0 TS (o které tady někdo tvrdil,že je to poslední pravá Alfa) a dva měsíce se 159 2,2 JTS a nikdy bych tyto dva vozy proti sobě nestavěl. Každý je prostě jiná kategorie, ale jsou to Alfy Romeo a to je fenomen ,který mě vždy rozbuší srdce. A pokud okolo mě někde projede jaká koliv jiná Alfa tak je to to samé. Alfa Romeo není auto, Alfa Romeo je prostě Alfa Romeo.
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.10.2007, pát 08:41

:smt023 alfaromeo1 :diky
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.10.2007, pát 09:43

JP: ta diskuse je bohuzel uz jen torzo, protoze byla plna osobnich vypadu a veci, ktere do spravne diskuse nepatri. "prispevky" jsou nyni tam, kam patri - v Trashi.

souhlasim s tebou, ze je problematicke stavet "historicke" Alfy proti novym. uz proto, ze mam Alfu z roku 1972 a 2001 muzu posoudit :wink:. na druhou stranu nesdilim tvuj nazor, ze i zebrinak s logem Alfa bude super zalezitost. prece jen AR v historii zdobily veci jako, strucne receno - vyjimecna technicka reseni, casto originalni a jinde u konkurence neopakovatelna, unikatni design a styl, ktery se neda "vyrobit", charakterni motory a skvele podvozky. urcite nebudu zavirat oci and tim, jaky rozdil byl mezi 75 a 155 a budu jen povrchne stastny diky tomu, ze 75 ma nastupce. to jsou ruzove bryle a ja je nemam, byt bych si velmi pral aby se Alfe darilo napr. jako BMW a mohli jsme se jen chlubit tim, jak jsme technologickym a motorarskym leaderem v premiove tride.

cela tahle diskuse (z me strany) byla o tom, jak psal kdesi nekde jinde kolega Harous - 159 je urcite dobre a povedene auto, ptam se ale proc nemohla byt jeste lepsi.. a mam tim na mysli predevsim tu proklatou hmotnost. ve svetle toho, ze 147 nahradi dva modely a 149 vyrazne naroste, takze defacto vyplni rozmerove predchudce 159-156tku je celkem logicke, ze 159 tak narostla. na druhou stranu chapu zklamani starsich alfistu nad tim, ze je tak prerusena jedinecna tradice sportovnich, lehkych a kompaktnich sedanu zapocata Giuliettou, pres Giulii az po 156 (s vyjimkou prechodneho reseni 155). co dodat?

na druhou stranu se Alfa diky 159 a tehdejsimu nemeckemu managementu ktery dohlizel nad stavbou tohoto modelu snad naucila poradne zpracovani, pasivni bezpecnost uz taky bude jen na vysi, spolehlivost by mela byt taky OK. koncernove motory jsou bohuzel asi ekonomicka nutnost. osobne doufam ze nastupce 159 si vezme to dobre z tradice starsich typu a hlavne filosofie automobilky. a zaroven prevezme od 159 to dobre o cem jsem psal vyse. tot muj, asi mirne zpatecnicky a kontroverzni nazor :)
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 317
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales159 » 5.10.2007, pát 20:20

JP159 píše:Ales159 napsal si to naprosto přesně, celá ta diskuse o 159 je z mého pohledu postiženého člověka fenomenem Alfa Romeo dost nepochopitelná.Hádat se o to která Alfa je lepší a která horší to prostě moje Alfistické srdce nebere. Pro mě jsou všechny Alfy perfektní. Osobně si myslím,že kdyby Alfa vyrobila třeba žebřiňák, tak to bude Alfa Romeo se vším všudy. Osobně mám 15leté zkušenosti s Alfou 75 2,0 TS (o které tady někdo tvrdil,že je to poslední pravá Alfa) a dva měsíce se 159 2,2 JTS a nikdy bych tyto dva vozy proti sobě nestavěl. Každý je prostě jiná kategorie, ale jsou to Alfy Romeo a to je fenomen ,který mě vždy rozbuší srdce. A pokud okolo mě někde projede jaká koliv jiná Alfa tak je to to samé. Alfa Romeo není auto, Alfa Romeo je prostě Alfa Romeo.
Souhlasím s TEbou, až na ten žebřiňák :D . 156 se nedá srovnávat, myslím si, že 149 by se dala, ta by se mohla dostat rozměrově blíže k 156, uvidíme. Otočím se za každou Alfou bez ohledu, jak je stará, prostě je to Alfa...
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 12.10.2007, pát 21:31

Raddik píše:JP: ta diskuse je bohuzel uz jen torzo, protoze byla plna osobnich vypadu a veci, ktere do spravne diskuse nepatri. "prispevky" jsou nyni tam, kam patri - v Trashi.

souhlasim s tebou, ze je problematicke stavet "historicke" Alfy proti novym. uz proto, ze mam Alfu z roku 1972 a 2001 muzu posoudit :wink:. na druhou stranu nesdilim tvuj nazor, ze i zebrinak s logem Alfa bude super zalezitost. prece jen AR v historii zdobily veci jako, strucne receno - vyjimecna technicka reseni, casto originalni a jinde u konkurence neopakovatelna, unikatni design a styl, ktery se neda "vyrobit", charakterni motory a skvele podvozky. urcite nebudu zavirat oci and tim, jaky rozdil byl mezi 75 a 155 a budu jen povrchne stastny diky tomu, ze 75 ma nastupce. to jsou ruzove bryle a ja je nemam, byt bych si velmi pral aby se Alfe darilo napr. jako BMW a mohli jsme se jen chlubit tim, jak jsme technologickym a motorarskym leaderem v premiove tride.

cela tahle diskuse (z me strany) byla o tom, jak psal kdesi nekde jinde kolega Harous - 159 je urcite dobre a povedene auto, ptam se ale proc nemohla byt jeste lepsi.. a mam tim na mysli predevsim tu proklatou hmotnost. ve svetle toho, ze 147 nahradi dva modely a 149 vyrazne naroste, takze defacto vyplni rozmerove predchudce 159-156tku je celkem logicke, ze 159 tak narostla. na druhou stranu chapu zklamani starsich alfistu nad tim, ze je tak prerusena jedinecna tradice sportovnich, lehkych a kompaktnich sedanu zapocata Giuliettou, pres Giulii az po 156 (s vyjimkou prechodneho reseni 155). co dodat?

na druhou stranu se Alfa diky 159 a tehdejsimu nemeckemu managementu ktery dohlizel nad stavbou tohoto modelu snad naucila poradne zpracovani, pasivni bezpecnost uz taky bude jen na vysi, spolehlivost by mela byt taky OK. koncernove motory jsou bohuzel asi ekonomicka nutnost. osobne doufam ze nastupce 159 si vezme to dobre z tradice starsich typu a hlavne filosofie automobilky. a zaroven prevezme od 159 to dobre o cem jsem psal vyse. tot muj, asi mirne zpatecnicky a kontroverzni nazor :)
OK.Rozum ti a je mi jasné ,že na technice se najdou horší i lepší provedení. Měl jsem na mysli spíš tu srdeční záležitost ,která je něco co právě dělá Alfu Alfou. A ten žebřinák byl trochu nadsázka, i když jsem přesvědčenej, že by si se za ním ohlédl se zvýšeným tepem i ty a všichni postižení křížem a hadem. A na tvém názoru nevidím nic kontroverzního a zpátečnického. Každej má nějaký názor, ale je hloupé se hádat co je horší a co lepší, co je lehčí a co těžší a co je takové a co makové. Alfisti jsou myslím zvláštní druh a měli by držet při sobě. Předávat si zkušenosti, rady,a pod. Předpokládám,že Cuoresportivo.net byl vytvořen právě k tomu a těm kteří se o to zasloužili patří můj obdiv a úcta.Díky
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 13.10.2007, sob 16:23

nezbyva nez souhlasit :wink:
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 18.10.2007, čtv 11:43

citace z italiaspeed: "Alfa 159 1.8 Quaranta: a desirable car at a desirable price

Mangoletsi is pleased to introduce the Alfa 159 1.8 Quaranta, a strictly limited edition version of Alfa Romeo’s most advanced and stylish sports-saloon to date. A desirable car at a desirable price. The Alfa 159 1.8 Quaranta has been specially commissioned to celebrate the milestone occasion of the Mangoletsi’s 40th anniversary this year.

The Alfa 159 1.8 Quaranta will be an exceptionally exclusive limited-edition version of Alfa Romeo’s latest sports-saloon par excellence, with the entire production run limited to just 10 units. Each example will come finished in black paintwork and fitted with stylish 18-inch alloy wheels. Inside, the Quaranta oozes Italian flair and charm. There will be a choice of superbly luxurious, leather interiors that cosset the driver: two in red, four in black and four in natural tan. Specification will be to the highest standards that the discerning Alfa Romeo owner is so used to, and will include CD player, electric/heated mirrors, cruise control, electric windows, remote operated central locking, multi-airbags, Vehicle Dynamic Control (VDC), follow-me-home-lights, steering wheel mounted radio controls, and dual-zone climate control.

Bigger, better and more luxurious, the highly accomplished Alfa 159 is the perfect package; it has raised the bar in the D-segment. The Alfa 159 is, in no uncertain terms, the benchmark for other manufacturers to beat.

Under that gloriously flowing Giugiaro-styled bonnet, with its familiar rakish swages, beats Alfa Romeo’s robust and responsive all-new 1.8-litre Multi Point Injection, 16-valve, 4-cylinder engine with Multijet electronic injection, producing 140 bhp and 175 Nm of torque at 3,300 rpm. From its ‘sporting’ heart the Alfa 159 1.8 Quaranta delivers a desirable compromise of performance and economy. The 0-100 km/h sprint is achieved in 10.2 seconds, while fuel consumption is an agreeable 7.7 km/l; and with CO2 emissions of 181 gm/km the Alfa 159 1.8 is more efficient and less-polluting than its predecessor.

The Alfa 159 1.8 Quaranta will also come with [optional] discrete ‘Mangoletsi 40’ decals. This is a specially commissioned logo which has been designed to commemorate the occasion of our 40th anniversary."


tak tam narvali 1.8 TS a prejmenovali ho na MPI (timpadem se pravdepodobne budou zadirat i 159) :roll: :roll: :roll:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8577
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 18.10.2007, čtv 12:56

A ses si jistej ze jde o 1.8 TS? Ja moc anglictinou nevladnu, ale nezda se mi to...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 18.10.2007, čtv 13:19

no TS to neni,kdyz to ma primy vstrik..ale defacto je to stary TS,95%dilu bude stejnych..vcetne cidla.. :roll:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 22.10.2007, pon 09:08

imofa blog píše:Na britské ostrovy by měla v těchto dnech dorazit speciální limitovaná edice (pouze 10 kusů) modelu Alfa Romeo 159 1.8 Quartana.

Exkluzivní verze “stopadesátdevítky” bude v Británii prodávána v elegantním lesklém černém laku a interiérem obloženým kvalitní kůží v červeném, černém nebo přírodním odstínu.

Karoserie, která je výsledkem spolupráce známého designéra Giorgetta Giugiariho a inženýrů z Alfa Centro Stile, skrývá robustní 1.8 litrový 16-ti ventilový čtyřválec s vícebodovým elektronickým vstřikováním.

Jednotka o výkonu 140 koní a maximálním točivým momentem 175 Nm při 3300 ot/min. umožňuje sportovně orientovanému vozu poměrně ekonomický provoz (spotřeba 7.7 litrů paliva na 100 km).

Novinka je schopna zrychlit z 0 na 100 km/h za 10.2 vteřiny a díky nové technologii se snížily také emise oxidu uhličitého (CO2 181 g/km).

Luxusní Alfa 159 Quaranta má ve standardní výbavě dvouzónovou klimatizaci, elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka, audio systém s CD přehrávačem nebo dálkové centrální zamykání.

Nechybí řada airbagů, systém VDC (Vehicle Dynamic Control) zahrnující ABS, EBD, ASR, MSR a posilovač brzd, elekricky ovládaná okna, posilovač řízení a stylová 18-ti palcová kola z hliníkové slitiny.



Obrázek

Obrázek

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19011
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 7.4.2008, pon 21:01

limach píše:
Kubo já sem chodím nakouknout, častěji, je to fajn web s fajn lidma... Jen jsem trochu konzervativí (čti líný) a nechtělo se mi zatím psát jinam než na ARC, znáš mě, občas jsem trochu bručoun a tak zde nechci moc prudit, stačí, že některým z ARC už brnkám na nervy... :smt068 :smt077

Takže Boomer? Já myslel, že má všechny jiné, než 159... Nebo ji měl laskavě zapůjčenou? Takže svezení dobré, co? Já o tom vůbec nepochybuju, pro mě by odlehčená AR159 2.2JTS SW ve verzi TI byla super auto právě taková, jaká je. Velká, bezpečná, supr vybavená a krásná... Zatím mám nabídky okolo 700 tis. za novou, vše od reimportérů z Německa, jen do leasingu se jim zatím nechce, ale už se něco začíná obracet k lepšímu. Ono koupit ji za 680 tis. v SRN nebo 1,08 mil u nás je sakra rozdíl, co?

Jinak co GT-éčko? Kdy se konečně pojedeš projet do Olmiku... :wink:


K té 159 - ono spousta lidí ji kritizuje a já bych byl taky radši, kdyby vážila o 150kg méně v každé verzi.... Na druhou stranu tak se dneska auta dělají a poté, co jsem se dnes svezl s novým Mondeem považuju 159 za štíhlou baletku :wink: Jinak 2.2 a celkově 159 mě na dálnici dostaly, protože jsem nechápal, proč lidi ve Felicíích jezdí levým pruhem subjektivně 90kmh a až pak si všimnul, že jedem nějakých 220 :D A to v naprostém tichu a klidu.... (holt už jsem dlouho nejel pořádně odhlučněným pohodlným autem, tak mě to překvapilo). Akorát se motor musí pořádně točit, ale to je dobře, že....

Ceny AR v ČR, to je kapitola sama pro sebe, taky se mi trochu otvírá kudla v kapse, když vidím, že se dá koupit skladové GT ve stejné výbavě jako to naše třeba o 50.000 Kč levněji a může si ho tam koupit každý (přičemž to naše GT se už kupovalo jako druhá fungl Alfa v Motortecu). No nic.... Ono když se člověk podívá i na ceny nového Brava s motorem 1.6JTD tak přemýšlí, jestli oficiální zastoupení není na hlavu :???:

S GTčkem se někdy zastavím, teď jezdím na Moravu častěji (ostatně v dohledné době se tam budu stěhovat) a navynechám příležitost se projet.... Takové Buchlovské kopce jsou ve 140kmh už docela zábavné :wink:

Jinak já osobně jsem s tímhle serverem taky začínal nějak vlažněji, protože se mi diskuse zdála nepřehledná, ale jakmile začneš používat tlačítko "zobrazit poslední nové příspěvky" vpravo nahoře, tak je to pohoda a oproti ARC je diskuse mnohem propracovanější...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 7.4.2008, pon 21:47

Čau Libore. Já jsem ji rovnou otestoval mezi kužely a byl jsem příjemně překvapený, jak neutrálně se chovala. Pěkně se držela, vůbec se netrhala a ten kombíkovej zadek nebyl vůbec znát. Fakt mě to příjemně překvapilo. Takže vzhůru do toho. Akorát teda ta spotřeba, co říkal Boomer. Cestu na sraz jsem s GTA zvládl se spotřebou o dva litry menší :shock: Takže být tebou, tak uvažuju, jestli nebude lepší si zachrochtat. Navíc ten zvuk už stejně není ono :smt102
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19011
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 7.4.2008, pon 21:57

Kleofáš píše:Čau Libore. Já jsem ji rovnou otestoval mezi kužely a byl jsem příjemně překvapený, jak neutrálně se chovala. Pěkně se držela, vůbec se netrhala a ten kombíkovej zadek nebyl vůbec znát. Fakt mě to příjemně překvapilo. Takže vzhůru do toho. Akorát teda ta spotřeba, co říkal Boomer. Cestu na sraz jsem s GTA zvládl se spotřebou o dva litry menší :shock: Takže být tebou, tak uvažuju, jestli nebude lepší si zachrochtat. Navíc ten zvuk už stejně není ono :smt102
S tou spotřebou jenom připomínám, že jsme cca 50% trasy absolvovali opravdu HODNĚ rychle.... Ono při 200kmh už každé benzínové auto žere trávu kolem silnice.... JTDm 1.9 bude pro Libora slabé a 2.4 je zas šíleně drahá.... Co se zvuku týče, tak mě to přišlo že to má hodně podobný zvuk jako starší TS 16V, akorát líp utlumený.... No, V6 to není, to je jasné, ale i ten zvuk čtyřválce má něco do sebe... A když už jsme u toho tak opravdu ten zvuk 3.2 z GTA je opravdová symfonie.... :smt020
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

limach
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 450
Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

ke 159

Příspěvek od limach » 8.4.2008, úte 19:33

Kleofáš píše:Čau Libore. Já jsem ji rovnou otestoval mezi kužely a byl jsem příjemně překvapený, jak neutrálně se chovala. Pěkně se držela, vůbec se netrhala a ten kombíkovej zadek nebyl vůbec znát. Fakt mě to příjemně překvapilo. Takže vzhůru do toho. Akorát teda ta spotřeba, co říkal Boomer. Cestu na sraz jsem s GTA zvládl se spotřebou o dva litry menší :shock: Takže být tebou, tak uvažuju, jestli nebude lepší si zachrochtat. Navíc ten zvuk už stejně není ono :smt102
Ahoj Jirko. Už jsme se dlouho neslyšeli a neviděli, co? Jsem rád, že jsi mi potvrdil, co jsem dobře před rokem yvzkoušel v Brně na okruhu. AR159 jede líp, než si většina lidí myslí, podvozkově je to pořád stará dobrá Alfa, pokud přihlédneš k velikosti a hmotnosti. mě se svezení (dost ostré) s ní moc líbilo... S těmi dehťáky - je to jak říká Kuba - 1.9 JTDM, byť to je dobrý motor nechci, 2.4 JTD bych asi bral, ale ta cena je šílená... Sám jsem zvědavý, co to nakonec bude. Mám něco rozjetého u asi třech importérských firem, zadání mám právě motorizace 2.2JTS nebo 2.4JTD ve verzích Distinctive a TI, tak uvidím...
Dnes jsem přezul na letní, nedalo mi to a jel zahřát své Turanzy do pár zatáček a na kruháč u nás u Globusu. Co dodat, 147-ma je jen jedna... :-({|=

Co je u Tebe nového?

Jo a Kubo, ta 159 byla Boomerova nebo ji měl půjčenou. To je abych věděl ohledně případných konzultací...
Dnes je na TipCars nabídka předváděčky od Motortecu. Je to AR159 Sw 2.4JTD High. Má nějakých 1700 km, ale pořád za ni chtějí skoro 800 tis.... No coment [-X

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti