no, co k tomu říct, test to není.... neříká jaké to má gumy, jaké převodovky (automat tam myslím může být TCT 6st nebo ZF9).... Navíc u toho Jeepu je asi dost rozdíl jestli máš nějaký dělaný víc do terénu nebo vyloženě silniční verzi.... (i když tady měl asi ty silniční verze - Trailhawk by byl asi opticky poznat)
Ten podvozek z Redegade/500X vychází, ale minimálně má delší rozvor, patrně i rozchod bude jiný....
No a plést si u 1.4T multiair s multijetem (2x), co už....
to je fakt jen takový letmý pokec bez informační hodnoty.... ale jako nekritizuju ho, jsou to prostě rychlé první dojmy, do testu si snad detaily zjistí....
Jinak zvenku je obzvlášť v té červené to auto hodně pěkné.... zprasené plasty kolem toho startovacího tlačítka mě u FCA nepřekvapují, na tohle oni bobek hodit umí....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)