Alfa 75-převodovka
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
mno tak když to schrnu tak úprava převodvky na jiný převody je blbost hlavně z finančního hlediska,
upravovat motor U TSka je podle mě taky blbost myslím si že je lepší koupit motor V6 od alfy co už těch 250 HP má od výroby
řekl bych že pocit bezpečí při rychlosti 200 je u 75 menší než třeba u oktávky....
navíc jezdit s 75 víc jak 160 bych řekl, že je o hubu
mám to taky vyvařený, čepy nové, silenty nové a tvrdší, koni tlumiče 16ky nízkoprofiláče a drncá to jako prase, navíc mi to pořádně nejde udržet na silnici ,protože mám něco s geometriíí a to je seřízená
upravovat motor U TSka je podle mě taky blbost myslím si že je lepší koupit motor V6 od alfy co už těch 250 HP má od výroby
řekl bych že pocit bezpečí při rychlosti 200 je u 75 menší než třeba u oktávky....
navíc jezdit s 75 víc jak 160 bych řekl, že je o hubu
mám to taky vyvařený, čepy nové, silenty nové a tvrdší, koni tlumiče 16ky nízkoprofiláče a drncá to jako prase, navíc mi to pořádně nejde udržet na silnici ,protože mám něco s geometriíí a to je seřízená
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa 75-převodovka
Vyvarit to muzes, cepy koupis, tlumice koupis, geometrii zaplatis, hardyny koupis, olej koupis, ale na odpor vzduchu Ti nebude stacit ani MasterCard.alfonso75 píše:pokud máš auto kompletně vyvařené , máš nové čepy, nové tlumiče, seřízenou geometrii,nové hardyny , kvalitní olej, a další hromadu věcí, tak nevidím jedinný problém proč by těch 150 kobyl neutáhlo těch 240 - 250 km/h
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa 75-převodovka
tak jestli tobě žrala 75 tka trávu kolem cesty tak se nedivím že jsi se ji zbavil, ale asi to tak nebude... odpor vzduchu není nikterak tragický a i při oněch rychlostech nad 200 km v hodině jsem se nedostal nikdy nad 12 litrů na sto. a to mé visa karty opravdu nezatíží.Harous píše: Vyvarit to muzes, cepy koupis, tlumice koupis, geometrii zaplatis, hardyny koupis, olej koupis, ale na odpor vzduchu Ti nebude stacit ani MasterCard.
Re: Alfa 75-převodovka
souhlasím - proto je lepší dát do dvoulitra ts převodovku z třílitra ta je delšíMilano75 píše:mno tak když to schrnu tak úprava převodvky na jiný převody je blbost hlavně z finančního hlediska,
soulasím s neupravami, nesouhlasím s V6 250 HP - drahé zbytečně - a šest válců více žere, to už se vyplatí udělat z 3,0 V6 3.5-3.7 objemově, což vyjde levněji než GTA motor s instalací elektronikyMilano75 píše:upravovat motor U TSka je podle mě taky blbost myslím si že je lepší koupit motor V6 od alfy co už těch 250 HP má od výroby
mám větší pocit bezpečí než u lámající se měkké 156, kterou jsem měl taky. A v ochcávce nejezdím takže nevím... stačilo mi vidět pár havárek ochcávek - vím jedno , je to bezpečnější než 156, ale mrtvoly z toho taky vynášejí.Milano75 píše:řekl bych že pocit bezpečí při rychlosti 200 je u 75 menší než třeba u oktávky....
Milano75 píše:navíc jezdit s 75 víc jak 160 bych řekl, že je o hubu
mám to taky vyvařený, čepy nové, silenty nové a tvrdší, koni tlumiče 16ky nízkoprofiláče a drncá to jako prase, navíc mi to pořádně nejde udržet na silnici ,protože mám něco s geometriíí a to je seřízená
tak to se musí seřídit na digitálu ta geomka a hlavně tam kde to mají ještě v programu. 16 tky nízkoprofiláče jsou na 75 tku absolutně zbytečné neřkuli nedobré vzhledem ke kvalitám našich cest. Proto mám 185/60 r14 - bohatě stačí , a nemrzí mě když někde nechám dva mm vzorku na driftu. Moje drží na cestě jak přibitá i ve vyšších rychlostech než 160 km.
Re: Alfa 75-převodovka
Chce to prostě 3,0 V6
http://www.youtube.com/watch?v=CdNMjhh1Vdk
http://www.youtube.com/watch?v=CdNMjhh1Vdk
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Alfa 75-převodovka
Neslo me o to, ze by si nemel na benzin, spis o to, ze fyzikalni zakony uplatit nejdou. Ale kdyz uz to myslis vazne tak popremyslej jestli neprodlouzit i ctyrku. Pak by si daval petku ve 220 a treba Ti to pojede i 350...alfonso75 píše:tak jestli tobě žrala 75 tka trávu kolem cesty tak se nedivím že jsi se ji zbavil, ale asi to tak nebude... odpor vzduchu není nikterak tragický a i při oněch rychlostech nad 200 km v hodině jsem se nedostal nikdy nad 12 litrů na sto. a to mé visa karty opravdu nezatíží.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfa 75-převodovka
75 když žere tak to už je průser.... já se pohybuju se spotřebou kolem 8-9/100 což si myslím že je v poho
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Re: Alfa 75-převodovka
Jinak pro pochopeni podstaty toho odporu vzduchu doporucuju treba tohle:
http://www.zavolantem.cz/clanky/jizdni- ... -proti-nam
http://www.zavolantem.cz/clanky/jizdni- ... -proti-nam
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfa 75-převodovka
něco o tom vím... ale doporučil kouknout se na zkoušky 75 tky v aerodynamickém tunelu. Ano i 75ka byla v tunelu na zkouškách i jako její předchůdkyně.Harous píše:Jinak pro pochopeni podstaty toho odporu vzduchu doporucuju treba tohle:
http://www.zavolantem.cz/clanky/jizdni- ... -proti-nam
jen tak pro zajímavost, kdyby tam nebyla tak nemá zadní křidélko na kufru....
Re: Alfa 75-převodovka
poté nechápu narážku na master card... co ta má společného s aerodynamikou...Harous píše: Neslo me o to, ze by si nemel na benzin, spis o to, ze fyzikalni zakony uplatit nejdou. Ale kdyz uz to myslis vazne tak popremyslej jestli neprodlouzit i ctyrku. Pak by si daval petku ve 220 a treba Ti to pojede i 350...
ještě k té převodovce... ono stačí mít převodovku z 3litra a auto má maximálku někde jinde ale to už jsem tady psal v druhém vláknu. Na to není potřeba měnit délku rychlostních stupňůHarous píše:Vyvarit to muzes, cepy koupis, tlumice koupis, geometrii zaplatis, hardyny koupis, olej koupis, ale na odpor vzduchu Ti nebude stacit ani MasterCard.
Re: Alfa 75-převodovka
Zkousky v aerodynamickem tunelu s tim bohuzel nemaj nic spolecnyho. Ty jsou dobry tak pri vyvoji auta ke snizeni toho celniho odporu vzduchu, ke zlepseni obtekani atd. Ale kdyz uz v tom aute sedis tak ma tu celni plochu a Cx porad stejny. Jde jen o to, ze tech 150 koni s tou dlouhou petkou ten odpor vzduchu neprekona.
Mrkni se treba sem: http://home.tiscali.cz/hotrally/tech/podvozek.html. Tady to mas i se vzorcema kde si to muzes zkusit spocitat: http://www.autojob.cz/auto-magazin/clan ... ezenku.htm.
Paradoxne se totiz muze stat, ze pri pouziti delsi petky bude maximalni rychlost auta nizsi...
P.S. Mastercard - parodie na reklamu (na to ostatni je tu mastercard).
Mrkni se treba sem: http://home.tiscali.cz/hotrally/tech/podvozek.html. Tady to mas i se vzorcema kde si to muzes zkusit spocitat: http://www.autojob.cz/auto-magazin/clan ... ezenku.htm.
Paradoxne se totiz muze stat, ze pri pouziti delsi petky bude maximalni rychlost auta nizsi...
P.S. Mastercard - parodie na reklamu (na to ostatni je tu mastercard).
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
(ještě k té převodovce... ono stačí mít převodovku z 3litra a auto má maximálku někde jinde ale to už jsem tady psal v druhém vláknu. Na to není potřeba měnit délku rychlostních stupňů (
jo tak to je sice pravda, ale pružnost auta bude ten tam ono když ta převodovka je stavěná na 200hp a točilo by sní jen 150hp tak tak to bude lemra líná
jo tak to je sice pravda, ale pružnost auta bude ten tam ono když ta převodovka je stavěná na 200hp a točilo by sní jen 150hp tak tak to bude lemra líná
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa 75-převodovka
Plastový rozhodně neni a je na hnané hřídeli.... když povolíš tu centrální matku a hřídel vytáhneš z toho domku ven tak je hned za kroužkem ložiska ze strany pastorku.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
aha, jednu sem si rozdělal jen tak pokusem a tak nějak sem si ho nevšiml, problém sem měl, že mi nešli povolit ty tyče jak na nich drží vydličky, takže sem to tahal i s vidličkama, mno a neveděl sem že se to tak všechno pěkně rozpadne nemáš jí náhodou někde vymontovanou abych se podíval jak vypadá?? než jí budu hledat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
Dvojliter asi tazko da 250km/h si myslim ja, co sa tiez orientujem na akceleraciu a maximalku... Tak isto ako na slabych autach das vacsinou maximalku na stvorke - patka netaha, to iste sa stane pri urcitej rychlosti aj na dvojlitry. TS je velmi dobre odstupnovany na prevodoch, priam excelentne. Cas 0-100 dosahuje vdaka dvojke, ktora ide cca 100km/h GPS, ostatne auta radia trojku a tam alfa vyhrava... Je to velmi zive, 5ku som po obmedzovac zatial nedal - potreboval by som k tomu asi 10-15km absolutnu rovinku, okrem toho, ze na aute mam prevedene upravy od hlavy, odlahcenia, sania, vyfuku, tankujem 100 v power, tak si stale myslim, ze ked nahodou 5ku da po obmedzovac, tak to bude maximalne maximum ohladne maximalnej rychlosti z 2,0TS 8v... .)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
mno tak sem rozebral diferák a zjistil sem, že je to docela jednoduchá práce a nic se taktéž samo nerozpadne, jiank ten diferák drží jen ty hřídele co se na ně šroubují polosy
jinak diferák se samosvorem bude pravděpodobně vypadat jinak(asi se podívám do QV převodovky) jina po sundání talířovýho kola se nic nekonalo, nic se nerozpadlo, takže kdyby někdo chtěl mám tu stálej převod z 2,0TD, kterej je stejnej jako 3,0V6
ale nikde sem na tej hřídeli nenašel gufero :[/attachment]
jinak diferák se samosvorem bude pravděpodobně vypadat jinak(asi se podívám do QV převodovky) jina po sundání talířovýho kola se nic nekonalo, nic se nerozpadlo, takže kdyby někdo chtěl mám tu stálej převod z 2,0TD, kterej je stejnej jako 3,0V6
ale nikde sem na tej hřídeli nenašel gufero :[/attachment]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
jestli jsem to dobře pochopil tak správně by se měl při vyndání převodovky vždy vyndat difec a změřit zda je správně pastorek(jestli náhodou nestrká nos kam nemá)
jinak co s tím, když to bude hučet???
jedině znovu vyndat převodovku a dát jinou podložku??? a když se netrfím tak do třetice všeho dobrého
jinak co s tím, když to bude hučet???
jedině znovu vyndat převodovku a dát jinou podložku??? a když se netrfím tak do třetice všeho dobrého
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa 75-převodovka
Samosvor je trošku složitější, ale taky nic extrémního. Gufera jsou v těch víčkách které zůstaly na výstupních hřídelích diferáků. Koukám že se s tím rozebíráním moc nezalamuješ enviroment dostává pěkně po pítchi
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
Sejny píše:Samosvor je trošku složitější, ale taky nic extrémního. Gufera jsou v těch víčkách které zůstaly na výstupních hřídelích diferáků. Koukám že se s tím rozebíráním moc nezalamuješ enviroment dostává pěkně po pítchi
víš co: hlavně žádnej stres toho mám dost v práci
mám tam ještě na odreagování převodovku ze 164, ta mrcha nejde rozebrat, je vidět, že už to dával do kupy nějakej idiot(budu si muset na to vzít pořádnou palici)
ty gufera mě nenapadly, nějak sem to moc neprohlížel
nakonec to bude vypadat asi tak, že zadek převodovky bude zQVčka se samosvorem a stálým převodem z 2,4td střed bude poskládanej ze 4 převodovek a předek z něčeho co mi přijde pod ruku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
To rasputin
Hoj mrkni se na čems jezdil
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
Nevíte někdo proč je na jedničce jinej typ brzících kamémků a z toho vypívajícíh i jinej typ ozubu, než u ostatních???[attachment=0]ozub.jpg[/attachment]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
tak sem vyndal diferák z QVčka a je stejnej jako u 2,4 TD, pro porovnání sem vyfotil difec z QV a 2,0TD
tak se ptám jak je to tedy s tím samosvorem???
Misokgb tvrdil, že ta 2,4td převofovka samosvor neměla, ale podle topho jak vypadá je stejnej jako u 3,0V6 QV, bohužel dovnitř se podívat nemohu(jedině to rozřezat)
tak se ptám jak je to tedy s tím samosvorem???
Misokgb tvrdil, že ta 2,4td převofovka samosvor neměla, ale podle topho jak vypadá je stejnej jako u 3,0V6 QV, bohužel dovnitř se podívat nemohu(jedině to rozřezat)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75-převodovka
a ještě jeden dotaz:
jakej je lepší přítlačák?? z V6 nebo TD????
V6 používá prej lamelu se sílou obložení na jedné straně 4mm
Diesel bohužel nevím, nechal sem jí obložit 3,5mm z každý strany, ale řekl bych, že to bude asi málo
jakej je lepší přítlačák?? z V6 nebo TD????
V6 používá prej lamelu se sílou obložení na jedné straně 4mm
Diesel bohužel nevím, nechal sem jí obložit 3,5mm z každý strany, ale řekl bych, že to bude asi málo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů