Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
No údaj u 164ky V6 1310Kg je teda z říše snů... Možná tak TS bez kol a prázdná... QV 12V má 1430. 24V bude mít ještě víc... Nechce se mi hledat
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Asi jedině váha stanovená aktuálním vážením -- může rozhodnout pochybnost o váze konkrétního auta...
/obecně to bude většinou víc..opravdu málokdy míň/.. :-)
---------------------
Hampice:
Jinak "boural" jsem flexou + odstrojoval před lety na šroťák kastli jedný 164 a hodíš jí rozpůlenou v klidu na valník..ve dvou.bez jakýkoli námahy..
..skelet tohohle auta je lehčí po odstrojení než bych si vůbec dokázal představit.. :-)
Téměř odstrojenou kastli GTV--čili bez motoru, zavěšení, interieru a většiny bižuterie jsem natahoval naviákem-
/obecně to bude většinou víc..opravdu málokdy míň/.. :-)
---------------------
Hampice:
Jinak "boural" jsem flexou + odstrojoval před lety na šroťák kastli jedný 164 a hodíš jí rozpůlenou v klidu na valník..ve dvou.bez jakýkoli námahy..
..skelet tohohle auta je lehčí po odstrojení než bych si vůbec dokázal představit.. :-)
Téměř odstrojenou kastli GTV--čili bez motoru, zavěšení, interieru a většiny bižuterie jsem natahoval naviákem-
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:55, celkem upraveno 4 x.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Zdroj...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Alfa říká něco jiného :-)---nezbývá než najet na váhu..
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Váhu maj na každém šroťáku.
Fáčko mělo v papírech nějak 860kg skutečná hodnota byla o cca 220kg větší
Fáčko mělo v papírech nějak 860kg skutečná hodnota byla o cca 220kg větší
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
sjedu s GTV na váhu... V rámci objektivity- půl nádrže, povinná výbava, jinak vyklizeno...
Třeba 75tka taky není zrovna lehká holka kastlí. Předek je papír, ale zadek je těžkej jak debil.
Třeba 75tka taky není zrovna lehká holka kastlí. Předek je papír, ale zadek je těžkej jak debil.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Alfa* je ta ofocena kniha?HonzaR píše:Alfa říká něco jiného

priznam se, ze zadny z probiranych udaju jsem tam zatim nenasel, ale je mozne, ze jsi to jen napostoval trochu neprehledne.
Ale prijde mi treba zajimave, jakym zpusobem Alfa* snizila CR u trilitrove 166 napr. oproti GTV? Ale tak aspon, ze to nemelo zadny vliv na zadne jine hodnoty...
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Hampice:--třeba --164 3.0 12V co se nám tu válí na blbnutí má 4-ry dveře v plastu :-), proti tomu ty dvoje v GTV váží /zatraceně :-(/--výrazně víc..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:56, celkem upraveno 1 x.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
U třílitrové 166 jsem nahoře v přehledu /kterej je v prvním psaném příspěvku na tohle téma váhy ode mě /psal 1510kg..je potřeba citovat přesně.. :-)
A to odpovídá fotografii--skoč si na oční :-)

/neexistující foto údajů o 166?? :-)/
/pozn. prosím --modely 166 a 164 pokud možno nesměšuj
/
A to odpovídá fotografii--skoč si na oční :-)

/neexistující foto údajů o 166?? :-)/
/pozn. prosím --modely 166 a 164 pokud možno nesměšuj

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:58, celkem upraveno 2 x.
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
pro upresneni srovnavam (nesmesuji) modely 166(936) a GTV(916) ve stejne motorizaciHonzaR píše:/pozn. prosím --modely 166 a 164 pokud možno nesměšuj/
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Hampice:No u 164 plastový 4-dveře udělaj hodně--jinak ta kastle je na váhu fakt sranda..není nad vlastní zkušenost při bourání flexou do šrotu:-)
.
cc metrák navrch ve prospěch 166 3.0 24V oproti GTV 3.0 24V mi přijde akorát.., to by mělo sedět/1510/1415//
.
cc metrák navrch ve prospěch 166 3.0 24V oproti GTV 3.0 24V mi přijde akorát.., to by mělo sedět/1510/1415//
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 21:01, celkem upraveno 1 x.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Dukaz misto dojmů...
TS 1400, V6 1530, pred FL to bylo dle mne tak o 50 dolu u obou verzi...

TS 1400, V6 1530, pred FL to bylo dle mne tak o 50 dolu u obou verzi...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Pokud si prohlídneš výkon GTV 3.0 24V a 164 Q4 překvapí tě určitě 12koní plus ve prospěch
164...ale to je fakt :-) dumej- ..a když tak si k ruce vezmi i eper..:-)
Ono taky je něco jako "lazení " mapy čili výkonové křivky motoru--ohled na emisní hodnoty +požadavku.průběhu točivého momentu dole atd..
Sám kompresní poměr je pouze jeden údaj..
studuj..
. 
164...ale to je fakt :-) dumej- ..a když tak si k ruce vezmi i eper..:-)
Ono taky je něco jako "lazení " mapy čili výkonové křivky motoru--ohled na emisní hodnoty +požadavku.průběhu točivého momentu dole atd..
Sám kompresní poměr je pouze jeden údaj..
studuj..


- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
mozna jsem to tady jeste nezminoval, ale srovnavam modely 166(936) a GTV(916) ve stejne motorizaciHonzaR píše:Pokud si prohlídneš výkon GTV 3.0 24V a 164 Q4 překvapí tě určitě 12koní plus ve prospěch
164...ale to je fakt :-) dumej- ..a když tak si k ruce vezmi i eper..:-)
Ono taky je něco jako "lazení " mapy čili výkonové křivky motoru--ohled na emisní hodnoty +požadavku.průběhu točivého momentu dole atd..
Sám kompresní poměr je pouze jeden údaj..
studuj..
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Dobrá--tak teda polopaticky. to že jde o stejnou 3.0 V6 jaksi vím :-)
ale--.u jednotlivých modelů..se stejnou motorizací ZÁLEŽÍ NA MAPĚ....jaksi lze naladit stejnej motor i o deset koní výš a dvacet i víc koní níž...v přetisku chybí údaj o průběhu TOČIVÉHO MOMENTU.., proč je nastaven tak jak je znamená, že pokud ho posuneš "dolů"/max, bude při vyšším točivém momentu při nižších otáčkách stejný výkon..
To je daný tím, že posuneš křivku ve prospěch "spodku"-když teda nemáš variabilní hlavu..
Na stejným motoru má 164 která tu byla dřív výkon o 12 koní vyšší.. /právě ve 164 Q4/
Z točivého momentu a jeho průběhu --což ovlivňuje řada aktorů včetně mapy--, vyplývá prostej matematickej fakt =kterej je klíčem k hodnocení předkládaného
"výkon" je funkcí aktuálního točivého momentu a otáček. :-).
/+Jsou tam taky vačky který maj konkrétní hodnoty atd :-), proměnných je dost/
ale--.u jednotlivých modelů..se stejnou motorizací ZÁLEŽÍ NA MAPĚ....jaksi lze naladit stejnej motor i o deset koní výš a dvacet i víc koní níž...v přetisku chybí údaj o průběhu TOČIVÉHO MOMENTU.., proč je nastaven tak jak je znamená, že pokud ho posuneš "dolů"/max, bude při vyšším točivém momentu při nižších otáčkách stejný výkon..
To je daný tím, že posuneš křivku ve prospěch "spodku"-když teda nemáš variabilní hlavu..
Na stejným motoru má 164 která tu byla dřív výkon o 12 koní vyšší.. /právě ve 164 Q4/
Z točivého momentu a jeho průběhu --což ovlivňuje řada aktorů včetně mapy--, vyplývá prostej matematickej fakt =kterej je klíčem k hodnocení předkládaného
"výkon" je funkcí aktuálního točivého momentu a otáček. :-).
/+Jsou tam taky vačky který maj konkrétní hodnoty atd :-), proměnných je dost/
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 21:05, celkem upraveno 1 x.
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
..a kdo je starsi? honzaR nebo honza R?
ztracim se v CR a hmotnosti gtv vs 155 (nebo 164? ted nevim) majici vliv na jizdu pravotocivou zatackou s DPF (znalci zvany spunt v prdeli) mirne vlevo..
a de vo 2.0TS? alfa* to delala ve V6?
mozna je to cely tim, ze zacla rumplovat zoncna
jenom ty koc chodi furt v zimnich botech - asi lepsi adheze - bo co
ztracim se v CR a hmotnosti gtv vs 155 (nebo 164? ted nevim) majici vliv na jizdu pravotocivou zatackou s DPF (znalci zvany spunt v prdeli) mirne vlevo..
a de vo 2.0TS? alfa* to delala ve V6?
mozna je to cely tim, ze zacla rumplovat zoncna
jenom ty koc chodi furt v zimnich botech - asi lepsi adheze - bo co
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
myc155--tohle je diskuze, na kterou rozhodně nehodlám plejtvat časem---trochu si ty motory , konstrukce, jejich hlavní prvky, regulační soft--projdi..nebudu tady podávat výklad..
A pokud máš výhrady proti oficiální--tiskem prošlé informaci, věnované docela podrobně automobilce Alfa Romeo, hoď sem cokoli dalšího co tyhle scanovaný informace popírá a můžeme se bavit--
hlavně taktéž prošlého tiskem- tedy korekturou prošlého, na základě závazného podkladu publikovaného--nikoli pouze internetový canci..
Pokud nemáš představy, jak točivej moment a hlavně -jeho průběh--/danej celou řadou prvků/- funkčně určuje okamžitej výkon a spolu s otáčkama i max výkonu/logicky tedy jak pracují všechny faktory které mají vliv na výkonový průběh- spolu s příslušnou mapou /, není dál o čem mluvit..
................................
Jednotlivé motory stejné řady se u jednotlivých modelů můžou totiž lišit kompresním poměrem, mapou, emisním limitem, použitou vačkou..jiným sáním , jiným vejukovým potrubím včetně svodu--,atd. ..-to všechno v součtu dělá konkrétní okamžitej průběh točivého momentu u konkrétního motoru a tím i konkrétní okamžitý výkon v křivce -a teda i včetně tebe tolik iritujícího předem zvoleného, maxu téhle křivky--nikdy to u komerční varianty není maximum možného /viz vyšší výkon na stejným agregátu u 164 --a pořád mluvíme o stejným agregátu 3.0 V6 24V busso. /a ev. klidně mohou být teda nalazený na různý nebo třeba i stejný výkonový a emisní hladiny...u konkrétního uvažovanýho agregátu../tuning nejde jinudy :-)/
Průběh výkonu není totéž jako prostý údaj o maximálce, kterej lze nastavit klidně stejnej, když jsou k tomu komerční, marketingový důvody..:-) a přitom může být křivka průběhu krouťáku a tím i výkonová křivka ve svém průběhu mírně odlišná...
Nikde v těch fotkách se sem házím není křivka krouťáku--tak nechápu proč tak vehementně ty motory chceš pořád porovnávat, jestli je to možný nebo ne...pro rozumný vyjádření tenhle údaj chybí..
Čili obráceně "myc155" --koukej sem místo " holejch keců " přehodit sem teda scan tištěný informace ze závazného zdroje--minimálně relevantní publikace a pak se o tomhle můžeme bavit--Postav proti mojí informaci svou..
Řeči nemají cenu..ty se povídaj a pivo pije..
Jinak..
Čil po těch kecech předpokládám, že teda najisto disponuješ nějakou konkrétní rozporující relevantní inormací..a taháš z rukávu žolíka.. sem s ním..
nebo máš dokonce snad inormaci--vzešlou z konkrétního revizního měření agrgátu--, včetně odbrždění ?čili třeba "vlastní inormaci z první ruky" ?--ty nepracuješ co se techniky okolo aut týká běžně s ofiko.tištěnou informací..?
Čili písty si jdeš přeměřit, kroužky taky, vrtání zdvih si sám kontroluješ..., nevěříš údajům výrobce.
------------------------
Čili prosím tě řekni mi, kdo tady dal ..co se techniky a základních inormací do fora týká ...něco jinýho, než jen vejcuc ze zdrojů--nemyslím že by Richie, nebo Kubas , Harous a další to vzali na dílnu a brzdu, než tady něco přehoděj do vlákna technika a celý to "OSOBNĚ" prošli, přeměřili, popsali odpovídající naměřený tolerance --doufám že tohle nepovažuješ v diskuzi ve foru tohoto druhu za přiměřenou normu..
/to by už bylo asi fakt na doktora
/
POzn.
Myslím, že diskuze byla o váze modelů 155 a GTV/916/ --a tvojí "fobii" z kompresního poměru
166 3.0 V6 si řeš v jiným vlákně..tohle fakt k tomu GTV 2.0 už nemá asi vztah žádnej..
Jestli jo--klidně mě oprav..

A pokud máš výhrady proti oficiální--tiskem prošlé informaci, věnované docela podrobně automobilce Alfa Romeo, hoď sem cokoli dalšího co tyhle scanovaný informace popírá a můžeme se bavit--
hlavně taktéž prošlého tiskem- tedy korekturou prošlého, na základě závazného podkladu publikovaného--nikoli pouze internetový canci..
Pokud nemáš představy, jak točivej moment a hlavně -jeho průběh--/danej celou řadou prvků/- funkčně určuje okamžitej výkon a spolu s otáčkama i max výkonu/logicky tedy jak pracují všechny faktory které mají vliv na výkonový průběh- spolu s příslušnou mapou /, není dál o čem mluvit..
................................
Jednotlivé motory stejné řady se u jednotlivých modelů můžou totiž lišit kompresním poměrem, mapou, emisním limitem, použitou vačkou..jiným sáním , jiným vejukovým potrubím včetně svodu--,atd. ..-to všechno v součtu dělá konkrétní okamžitej průběh točivého momentu u konkrétního motoru a tím i konkrétní okamžitý výkon v křivce -a teda i včetně tebe tolik iritujícího předem zvoleného, maxu téhle křivky--nikdy to u komerční varianty není maximum možného /viz vyšší výkon na stejným agregátu u 164 --a pořád mluvíme o stejným agregátu 3.0 V6 24V busso. /a ev. klidně mohou být teda nalazený na různý nebo třeba i stejný výkonový a emisní hladiny...u konkrétního uvažovanýho agregátu../tuning nejde jinudy :-)/
Průběh výkonu není totéž jako prostý údaj o maximálce, kterej lze nastavit klidně stejnej, když jsou k tomu komerční, marketingový důvody..:-) a přitom může být křivka průběhu krouťáku a tím i výkonová křivka ve svém průběhu mírně odlišná...
Nikde v těch fotkách se sem házím není křivka krouťáku--tak nechápu proč tak vehementně ty motory chceš pořád porovnávat, jestli je to možný nebo ne...pro rozumný vyjádření tenhle údaj chybí..
Čili obráceně "myc155" --koukej sem místo " holejch keců " přehodit sem teda scan tištěný informace ze závazného zdroje--minimálně relevantní publikace a pak se o tomhle můžeme bavit--Postav proti mojí informaci svou..
Řeči nemají cenu..ty se povídaj a pivo pije..
Jinak..
Čil po těch kecech předpokládám, že teda najisto disponuješ nějakou konkrétní rozporující relevantní inormací..a taháš z rukávu žolíka.. sem s ním..
nebo máš dokonce snad inormaci--vzešlou z konkrétního revizního měření agrgátu--, včetně odbrždění ?čili třeba "vlastní inormaci z první ruky" ?--ty nepracuješ co se techniky okolo aut týká běžně s ofiko.tištěnou informací..?
Čili písty si jdeš přeměřit, kroužky taky, vrtání zdvih si sám kontroluješ..., nevěříš údajům výrobce.
------------------------
Čili prosím tě řekni mi, kdo tady dal ..co se techniky a základních inormací do fora týká ...něco jinýho, než jen vejcuc ze zdrojů--nemyslím že by Richie, nebo Kubas , Harous a další to vzali na dílnu a brzdu, než tady něco přehoděj do vlákna technika a celý to "OSOBNĚ" prošli, přeměřili, popsali odpovídající naměřený tolerance --doufám že tohle nepovažuješ v diskuzi ve foru tohoto druhu za přiměřenou normu..
/to by už bylo asi fakt na doktora

POzn.
Myslím, že diskuze byla o váze modelů 155 a GTV/916/ --a tvojí "fobii" z kompresního poměru
166 3.0 V6 si řeš v jiným vlákně..tohle fakt k tomu GTV 2.0 už nemá asi vztah žádnej..
Jestli jo--klidně mě oprav..

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 21:16, celkem upraveno 3 x.
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
sorry, cist to asi nebudu...
Proste sem normalne, ve strucnosti napis, cim je snizeny ten kompresni pomer na udajnych 9.5, nebo postni fotku, jak tu bibli* v obyvaku palis, relevantni informace vezmeme radeji z technicaku a jdeme od toho.
Easy.
Proste sem normalne, ve strucnosti napis, cim je snizeny ten kompresni pomer na udajnych 9.5, nebo postni fotku, jak tu bibli* v obyvaku palis, relevantni informace vezmeme radeji z technicaku a jdeme od toho.
Easy.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
myc155
No pokud máš tuhle "utkvělou obscedantní představu", zkus si projít třeba čísla/eper/ origo těsnění pod palicí,ev. čísla pístů v eperu.--nemám 166, takže mě její nominální tovární kopresní poměr netankuje--zato v GTV 3.0 24V rozhodně nejezdím na nominálu--co se týká mapy i komprese i dalších prvků..
Takže po mě prosím tebe nechtěj, abych tyhle pro tebe "tak zoufale důležitý údaje" hledal --
Až budu jezdit v 166 , bude mě to osobně zajímat-, ale to zase nebudu jezdit ani na kopresi 9,5 ani na kompresi 10...takže mi to taky bude šumák., co tam "soudruzi z Itálie" šoupli..
.Ahoj--všechno v dobrým H.
No pokud máš tuhle "utkvělou obscedantní představu", zkus si projít třeba čísla/eper/ origo těsnění pod palicí,ev. čísla pístů v eperu.--nemám 166, takže mě její nominální tovární kopresní poměr netankuje--zato v GTV 3.0 24V rozhodně nejezdím na nominálu--co se týká mapy i komprese i dalších prvků..
Takže po mě prosím tebe nechtěj, abych tyhle pro tebe "tak zoufale důležitý údaje" hledal --
Až budu jezdit v 166 , bude mě to osobně zajímat-, ale to zase nebudu jezdit ani na kopresi 9,5 ani na kompresi 10...takže mi to taky bude šumák., co tam "soudruzi z Itálie" šoupli..
.Ahoj--všechno v dobrým H.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 21:17, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti