vyhřívané sedačky...
Re: vyhřívané sedačky...
Pekne prosim jak nejlepe vyndat spinac vyhrivani ze sedacky? Chvili jsem s tim bojoval, ozizlal to a bez uspechu.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
mělo by to jít vycvaknout směrem nahoru bez demontéže čehokoliv jinýho. U mě se o to taky někdo kdysi pokoušel a vylomil mi nožičky na tom plastu co ho mačkáš. Teď, když mi vypne, tak ten plastík často vyletí do úrovně okénka a já ho za letu chytám, abych ho nerozšlápl .. 

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: vyhřívané sedačky...
A jak? Mam tam sahnout pod nej okolo sedaku a vymacknout silou, nebo se to musi z vrchu odjistit sroubovackem?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
http://imgur.com/a/CsmKu
Je to vložený obráceně, tak koukej odspoda nahoru.
Na první fotce je tlačítko zevnitř, vidíš tam ty packy co to drží.
Druhá fotka ukazuje co drží tlačítko v sedačce, z jiného pohledu to ukazuje i třetí fotka.
Čtvrtá a pátá ukazuje jak se k těm packám dostaneš a jak je zmáčkneš. Mačkej směrem dovnitř, do tlačítka.
Musel jsem dojít do auta, už sem si to nepamatoval
¨
Edit, ještě, šroubovák nikam kolem nestrkej, budeš to mít hnusně porejpaný a stejně to ven nedostaneš
Je to vložený obráceně, tak koukej odspoda nahoru.
Na první fotce je tlačítko zevnitř, vidíš tam ty packy co to drží.
Druhá fotka ukazuje co drží tlačítko v sedačce, z jiného pohledu to ukazuje i třetí fotka.
Čtvrtá a pátá ukazuje jak se k těm packám dostaneš a jak je zmáčkneš. Mačkej směrem dovnitř, do tlačítka.
Musel jsem dojít do auta, už sem si to nepamatoval

Edit, ještě, šroubovák nikam kolem nestrkej, budeš to mít hnusně porejpaný a stejně to ven nedostaneš
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: vyhřívané sedačky...
Jasně. Takže mezi plastem a sedákem šáhnout pod něj a prostě silou nahoru vycvaknout.
Díky.
Jinak vopyžlaný už to je. Moc jsem to už nezhoršil. Sedák nehřál už při koupi a někdo už tam asi lezl. Chci jako první zkontrolovat tlačítko.
Díky.
Jinak vopyžlaný už to je. Moc jsem to už nezhoršil. Sedák nehřál už při koupi a někdo už tam asi lezl. Chci jako první zkontrolovat tlačítko.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Určitě bude opálenej první a poslední pin, na funkci rostlináře by to nemělo mít vliv.
Zkus to prostříknout kontaktolem, taky sem tak udělal, když sem je ted cvičně vycvakal
Zkus to prostříknout kontaktolem, taky sem tak udělal, když sem je ted cvičně vycvakal
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: vyhřívané sedačky...
Zkusím ho proměřit a případně prohodit s druhou stranou. Když to bude čudlem, tak tam asi taky zkusím dát relátko, jak tu někdo dělal. Dávat litr za jetý tlačítko a řešit to z rok znova se mě nechce.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Tak jsou vyndaný. U řidiče mě přišlo, že je místa míň, tak se pod něj blbě dostávalo.
To u spolujezdce je v háji. Opálený piny v konektoru by se ještě dalo něco udělat, ale bylo vyhřátý i uvnitř, takže ten vnitřní kus co jezdí dolů je zdeformovaný. Nedrží sepnutý a navíc nespíná ty dva kontakty.
Nějaký tip, kde to koupit? Na ebay se dají sehnat nový, ale okolo litru. To je děsná pálka.
To u řidiče spíná a drží. Už ho někdo opravoval tak, že jeden pin, který byl vypálený hodně vytáhl ven a kusem drátu proletoval natvrdo na plošňák tlačítka. Nicméně ani tahle sedačka netopí. Měřil jsem to měřákem a na tom zbylém pinu je přechodový odpor v řádech desítek ohmů.
Ví někdo jaký tam tečou proudy? Může takový přechodový odpor udělat, že to netopí? Asi bych to tlačítko upravil taky tak, aby jen spínalo relátko a ne zátěž, tak by se mě hodilo vědět jaký proud to spíná.
To u spolujezdce je v háji. Opálený piny v konektoru by se ještě dalo něco udělat, ale bylo vyhřátý i uvnitř, takže ten vnitřní kus co jezdí dolů je zdeformovaný. Nedrží sepnutý a navíc nespíná ty dva kontakty.
Nějaký tip, kde to koupit? Na ebay se dají sehnat nový, ale okolo litru. To je děsná pálka.
To u řidiče spíná a drží. Už ho někdo opravoval tak, že jeden pin, který byl vypálený hodně vytáhl ven a kusem drátu proletoval natvrdo na plošňák tlačítka. Nicméně ani tahle sedačka netopí. Měřil jsem to měřákem a na tom zbylém pinu je přechodový odpor v řádech desítek ohmů.
Ví někdo jaký tam tečou proudy? Může takový přechodový odpor udělat, že to netopí? Asi bych to tlačítko upravil taky tak, aby jen spínalo relátko a ne zátěž, tak by se mě hodilo vědět jaký proud to spíná.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Těmi krajními piny jdou řádově jednotky ampér - ten spínač spíná výhřev na přímo... V tomhle vlákně o jednu stránku zpátky o tom píšu víc. Můžu poskytnout i odkaz na vhodný relé a primitivní schéma, jak to přepojit. Měl jsem v autě spínač u řidiče taky úplně utavenej, povedlo se mi to předělat na relé, takže spínač teď zapíná pár mA, což už musí přežít celý auto.
Giulia 2.0T
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: vyhřívané sedačky...
No pokud ma decka vykon napr. 50-100W, tak tam budou proudy radove mezi 5-10A. To by znamenalo, ze decka ma odpor radove ohmy. Pokud mam prechodovej odpor ve vyhratym konektoru radove desitky ohmu, tak to degraduje vykon decky na par W. Predelam to taky na nejaky relatka.
Problem je, ze jedno tlacitko uz ani nespina, neb je zdeformovany i uvnitr. Litr za tlacitko je desna palka :/
EDIT:
Tak jsem myslel, že koupím nějaký decentní obyčejný kolébkový tlačítko, ideálně třeba i se signalizací a prostě to nahradím.
Ale ani ho***. Nechce se mě v tý sedačce upravovat/vyřezávat tu díru po tlačítku na jiný rozměr a tlačítka do montážního otvoru 30x18 prostě nejsou.
Ještě mě napadlo použít plast původního tlačítka jako redukci, ale do 27x16 taky nic neseženu :/
Problem je, ze jedno tlacitko uz ani nespina, neb je zdeformovany i uvnitr. Litr za tlacitko je desna palka :/
EDIT:
Tak jsem myslel, že koupím nějaký decentní obyčejný kolébkový tlačítko, ideálně třeba i se signalizací a prostě to nahradím.
Ale ani ho***. Nechce se mě v tý sedačce upravovat/vyřezávat tu díru po tlačítku na jiný rozměr a tlačítka do montážního otvoru 30x18 prostě nejsou.
Ještě mě napadlo použít plast původního tlačítka jako redukci, ale do 27x16 taky nic neseženu :/
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Tak já to udělal trochu jinak.
Vzhledem k tomu, že jeden spínač se mě už nepodařilo zprovoznit (byl rozteklý), tak jsem z něj vybral kontakt, aretaci a vlepil dovnitř mikrospínač. Má jen lehký nízký zdvih na "kliknutí".
Z číny jsem koupil relátka s časovačem za 70Kč kus včetně pošty. Stiskem se relátko sepne. Dalším stiskem zas vypne. Pokud se nevypne manuálně, tak vypne samo po nastaveném čase 1s - 15m. Nastavil jsem si tam cca 12m. Aspoň to u spolujezdce nemůže nikdo nechat zapnutý furt.
Původní vypálený konektor jsem ustřihnul a naletoval nový.
Při instalaci jsem zjistil, že to nefunguje. Chybně jsem se domníval, že černý drát v konektoru je zem, protože jsem vůči němu na červených naměřil 12V, ale zem to není. Bude tam nějaký odpor kvůli diodám, které jsou na to napojené. Pro napájení toho obvodu jsem si tedy ještě musel vzít zem z kostry sedačky. Diody v tlačítku jsem nechal zapojené, takže podsvícení a indikace zapnutí funguje dál.
Problém je jen ten, že je venku desný vedlo a auto tak rozpálený, že nepoznám jak to topí
Vzhledem k tomu, že jeden spínač se mě už nepodařilo zprovoznit (byl rozteklý), tak jsem z něj vybral kontakt, aretaci a vlepil dovnitř mikrospínač. Má jen lehký nízký zdvih na "kliknutí".
Z číny jsem koupil relátka s časovačem za 70Kč kus včetně pošty. Stiskem se relátko sepne. Dalším stiskem zas vypne. Pokud se nevypne manuálně, tak vypne samo po nastaveném čase 1s - 15m. Nastavil jsem si tam cca 12m. Aspoň to u spolujezdce nemůže nikdo nechat zapnutý furt.
Původní vypálený konektor jsem ustřihnul a naletoval nový.
Při instalaci jsem zjistil, že to nefunguje. Chybně jsem se domníval, že černý drát v konektoru je zem, protože jsem vůči němu na červených naměřil 12V, ale zem to není. Bude tam nějaký odpor kvůli diodám, které jsou na to napojené. Pro napájení toho obvodu jsem si tedy ještě musel vzít zem z kostry sedačky. Diody v tlačítku jsem nechal zapojené, takže podsvícení a indikace zapnutí funguje dál.
Problém je jen ten, že je venku desný vedlo a auto tak rozpálený, že nepoznám jak to topí

Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Tak sedačky topí, ale slabě.
Zkoušel jste někdo kontrolovat cestu i dál? Předpokládám, že musí být další konektor minimálně pod sedačkou atd.
Vypaluje se to i tam?
Zkoušel jste někdo kontrolovat cestu i dál? Předpokládám, že musí být další konektor minimálně pod sedačkou atd.
Vypaluje se to i tam?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: vyhřívané sedačky...
Ono i ty dečky se můžou vyhřát. Přítelkyně to má na GT rv. 04, ze dečky jsou KO a hrejou jen lehce
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: vyhřívané sedačky...
Ahoj. Z důvodu opravy vyhrivani potřebuju sundat čalounění. Víte někdo jak se k tomu dostat? Jde mi hlavně o sedak. Operka je sranda. Sedak mi nejde sundat. Nemůžu se na to čalounění dostat ze stran. Už tak jak jsem to vycvakaval zepředu a zezadu, tak ten plast, který lemuje tu kůži a slouží k nacvaknuti do plechu je dost poniceny. Ze stran je tam ram od zdvihu sedacky. Uvažoval.jsem, že bych odsrouboval tu plechovou vanu z ramu, ale tam se nedostanu na ty matky uvnitr. Nechapu, jak to dali dohromady vůbec. Ruce dodrene kuze poskrabana... nejradši bych to spalil.
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
Re: vyhřívané sedačky...
místní uživatel Flipshide mi asi před týdnem posílal fotky jak rozebírá sedačky kvůli výhřevům, zkus mu napsat do zpráv
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: vyhřívané sedačky...
Díky díky.
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
Re: vyhřívané sedačky...
Co si pamatuji, tak musíš s tím kovovým pojezdem do určité pozice a pak se k tomu šroubu dá dostat. Jsou v tom pojezdu otvory na to. :-) Potom ti zbude samotný sedák, odhákneš ty konce potahu v tom plastovém uložení. A pak je to tam přidělané kovovými cvočky pod potahem.
Giuletta QV 1.8 TBi 2011
AR 147 1.6 TS 88kw ex
AR 147 1.6 TS 88kw ex
Re: vyhřívané sedačky...
No nejsem si jistý. Ty šrouby se nechtějí hnout. Už jsem to jednou dělal na bravu. Na alfe ne. Ale na barvu to vypadalo úplně stejně. Ty šrouby se zvenku tváří jako šrouby, ale jsou tam nalisovane a zevnitř pod molitanem je tam matka.
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
Re: vyhřívané sedačky...
Tehdy jsem to dělal asi dva dny kvůli relax u molitanu a tak a tolik nadávek nevymyslis....
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host