Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od d.k76 » 12.4.2010, pon 15:12

ZR166: a mas diagnostiku i na 1.4 a 1.6 TS?

Ja jen kdyby bylo potreba,tak abych vedel kam zajet.
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

ZR166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 110
Registrován: 5.6.2008, čtv 00:52
Bydliště: Trutnovsko

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od ZR166 » 12.4.2010, pon 20:34

d.k76 píše:ZR166: a mas diagnostiku i na 1.4 a 1.6 TS?

Ja jen kdyby bylo potreba,tak abych vedel kam zajet.
Máš konektor OBDII? :wink: Pak ano.
Spider 1300 Junior
Giulia 2.0T 280k Q4 VELOCE
MiTo 1,4 78CV Distinctive
Smart electro drive

( ex -145,GT,Brera,GT,166,155,33,Alfasud)

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od d.k76 » 12.4.2010, pon 21:42

No tak to nemam tucha co je ve 145ce za konektor.Je to rok 1998
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od Gionardi » 13.4.2010, úte 08:38

To: martinez - ani diag. nepotřebuješ - je to čidlo nasávaného vzdu - pod krytem motoru.
Pokud to maš čiple a *nepořešené* - bude ti to dělat - mi to vypadavalo u 220 - stačí za jízdy restart - kontrolka dle nastavení zhasne po 3-4 nastartování. :D
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

martinez
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 358
Registrován: 6.10.2009, úte 20:30
Bydliště: Náchodsko

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od martinez » 13.4.2010, úte 10:04

Gionardi: čiplé to nemám, je to série 110Kw. A jak se to restartuje za jízdy? :roll:
Alfa Romeo Crosswagon
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od Gionardi » 13.4.2010, úte 10:26

Dělá to proto - že čidlo je vyrobeno na určitý tlak 1,54Bar - pokud v kritické fázi dává turbína víc vyhodí to nouzový systém - restart zmačkneš spojku vypneš motor a znovu nastartuješ - postíš spojku a jedeš dal - řešit to jde přiřazením odporu (je to složitější - musí se provést simulace - tj. napojit PC s diag realneho stavu - kde technik uvidí funkci čidel a elektrické hodnoty při minimu a maximu - poté se propočítá hodnota 3-5procent odporu - nesmi tam byt malo ani moc - jelikož by čidlo nevědělo co má dělat - spiš mi piš na SZ - ať nerušíme toto vlákno
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero


speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7252
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Polské Club Alfa Romeo přijít na Česká republika

Příspěvek od speedy » 13.4.2010, úte 18:21

díky za fotky. škoda, že jsme se tak blbě minuli
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Odpovědět

Zpět na „Srazy, mini-srazy, setkání...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti