Po delší době klidu jsem si dnes opět užil "zábavy".
Byl jsem v Mostě na Czech Truck Prix, cesta tam naprosto ok. Jezdím teď opravdu na spotřebu, čímž se pochlubím až později, ale to je asi jedno.
V půl sedmé návrat zpět. Už na parkovišti jsem nastartoval a hned to chcíplo. Nedával jsem tomu nějakou zvláštní pozornost, třeba jsem to jen blbě zmáčkl. Hned po vyjetí z místa vidím, že auto při popojíždění kouří a poškubává (volnoběh - 1500 ot.). Nebudu to protahovat, cesta z okruhu byla totálně ucpaná, takže než jsem se dostal z areálu, trvalo to snad půl hodiny. Za celou dobu se motor logicky nestihl ohřát a taktéž po celou dobu hulil jak tovární komín. Šedobílý supersmradlavý kouř, z kterého měli všichni za mnou určitě radost. I když jsem stál na místě (volnoběžné otáčky, klima vypnutá) tak šel z výfuku pomalý opar, pak to na chvíli přestalo kouřit a poté to bezdůvodně zahulilo jak temelín, a to se opakovalo pořád dokola v různých cyklech. Motor přitom běžel pořád stejně, tudíž netuším jak může různě kouřit.
V podstatě jakmile jsem najel na hlavní a ručička se dotkla 90st. už byl klid.
Z Klášterce směr KV je kopec nahoru. Jel jsem tempomatový klid, nějakých 95km/h na šestku. Motor točil +- 1500ot., najednou koukám, že rychlost klesá k 85km/h. Vypnul jsem tempomat, dal tam pětku, otáčky vzrostly někam k 1800, šlápl až na podlahu a stále nic. Držela něco nad 80 a ani se to nehlo. Až čtyřka, tj. dejme tomu 2300ot. to probrala, a auto se vydalo vpřed jako normálně.

Jediná změna, že to v kopci neškubalo, jen to prostě nechtělo jet... Škubání se mi asi přesunulo do pásma "volnoběh - 1500 ot."
