![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![ganja :weedman:](./images/smilies/icon_weed.gif)
Na to je nejlepší mít saharu napojenou přímo na spínač. Když víš, že pojedeš terén, ucpané město...., tak to předem sám sepneš, dříve než teplota vyleze zbytečně vysoko a je to. Mám to tak na fáčku a pohodičkaHonzaR píše:Bouchnul mi na Frontě dva roky starej.v liště.. :-( jo blbý plasty..:-), pořádnej měděnej rám a bylo by po problému, ale tohle je povinný kurvítko na Frontě,a už ta samotná cenovka je vtip..
Problém je dneska spíš v tom, že některé moderní konstrukce jdou s reálnou teplotou provozu na 100 a malinko přes,-bez ohledu že indikace na palubce ukazuje 90.a svítí uklidňující .modrá,protože nejlepší účinnost spalovacího motoru/s vnitřním spalováním/ je o dost výš--okolo 120stC..
Když ještě výrobce vymyslí tak báječný uchycení SPZ jako má třeba FRontera/na vstupu chladiče
ve spodní části je v konzole světel úzký vstup a ten značka kreje z větší části :-(/ tak účinek proudícího vzduchu se dá využít sotva z 50%..k tomu zmíněný posun termostatu pro spouštění velkého okruhu až na 92 stC /x plastovej rám chladiče/, a je to vyřešený--vzorový příklad výroby kurvítka..běžně není celkem problém, ale v těhle vedrech už je celá soustava dost labilní --spolu s faktorem provozu na nízké rychlostní stupně pod zátěží v terénu..
Většinou to jen odskáče chladič, no tentokrát to odnesl mrcha jen málo a postupně se vyvářela během pár desítek km voda..
Těsnění pod hlavou byl skoro nevyhnutelnej defekt...
Vodní pumpa měla najeto 13tis a kovovou vrtuli, žádnej plast..:-(, tam problém není...na Alfě jsem jednou udělal těsnění pod hlavou, když pumpa s plastovou vrtulí při studený vodě točila normálně, při vysoký teplotě ale protáčela..
......dám na vedra do Fronty redukci do okruhu na teplotní čidlo vody z Fačka a pustím vrtule na přímo z tohoto čidla..Sice pojedou skoro pořád, ale pořád je to 50% ceny chladiče a další chladič nechci riskovat--druhovýroba není a origo 680 euro je blbej vtip--..asi si ho za ty prachy nechám postavit poněkud důkladněji, než to pojali "soudruzi z NDR ",ty zjevně nejspíš udělali hrubku-- zařadím do úvahy měď a bude to na furt..
Alfa Romeo je jako krásná Italská modelka. Není tak chytrá a sofistikovaná, jako její německé kolegyně. Není tak přátelská k rodině, jako Němky a často se s vámi hádá a neposlouchá vás. Všichni vaši kolegové žijí právě s oněmi Němkami a po většinu času si myslí, že si vybrali správně. Přichází ale chvíle, kdy konfrontování tváří v tvář s vaší italskou kráskou, vám ji tajně závidí.
souhlas, okolo Pacova a Kamene jsou nadherny okresky, zjistil jsem to kdyz jsem jel na Budejicky srazRichie píše:ja byl tedka o vikendu v Pacove..tam jsou tak neuveritelne krasne okresky, to jsem jeste nezral....proste nadhera...
Typický příznak nakažení alfaviremRichie píše:Ted nevim jestli je to nejaka choroba a nebo jestli je to normalni, ale taky, kdyz zamknete Alfu a odchazite, tak se jeste otocite a pokochate se ?Ja se u toho jeste prihlouple usmivam
Richie píše:Ted nevim jestli je to nejaka choroba a nebo jestli je to normalni, ale taky, kdyz zamknete Alfu a odchazite, tak se jeste otocite a pokochate se ?Ja se u toho jeste prihlouple usmivam
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů