adam: to už je fakt směšné jak se zoufale snaží najít všemožné chyby.... dokonalá kompilace JPP, různých nahodilých poruch a vlastních pocitů to auto rozhodně není dokonalé, ale ta mánie kolem nespolehlivosti už je fakt komická....
třeba jim někdo poradí že se mi zaseklo tlačítko otvírající dveře s keyless a můžou o tom zase napsat článek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Jsou uplacený, žádný problémy neexistujou.
Většina z toho jsou drobnosti který servis vyřeší (měl by sám) v rámci garančky, takže by to mělo být v klidu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
samozřejmě že ty problém existují, ale jaksi jde o to jestli se objeví u jednoho auta z deseti nebo ze dvou set, že.... drtivá většina majitelů si ani ničeho nevšimne a při garančce jim prostě přehrají SW....
ale je potřeba to dát na velkou černou listinu, tučným písmem a strašně to prožívat..... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Ber to tak, že je o to auto zájem. Dlouho se čekalo na novou Alfu, natož sedan se zadním pohonem a hodně se od toho čekalo. Tak se nejde divit, že je ostře sledovaná a srovnává se s prémií.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No jestli za to nejsou placení nevím co vězí za tím že během posledních tří týdnů jen jalopnik.com vyprodukoval čtyři pofidérní články jaká je ta Alfa zase šunt.
Jenom když se pobrouzdám na http://svolavacky.cz/ těch automobilek /modelů/ co jsou na tom hůř je dostatek, proč se o tom nedělají senzační články, každá z napravovaných závad měla měla nepochybně i svůj bulletin.
Kubas: to je možný, jak psal Harous, Giulia je ostře v hledáčku, ale kolik ranku to těm stránkám přinese nedokážu odhadnout ... ale pokud se to spojí třeba s osobním postojem redaktora asi to bude stačit.
tak jsem ten blog zkouknul (vrámci rehabilitace jezdím na rotopedu a u toho nepohrdnu ničím) a nějak jsem nepochopil jestli fakt někoho zajímá že pan Koubek jezdí po ČR a pije kávu.... :-) a 3 ZOO za víkend, no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
...jsem si říkal, jestli měl někdo tu trpělivost dokoukat to do konce...:-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Všichni ne, jen ti co jsou placení konkurencí
U videa rekordu Giulie (automatu) který je v jednom záběru, jsem zachytil výroky (samozřejmě s odkazem na jiný web kde to někdo rozebíral), že je to fake a video je zrychlený
To si fakt někdo myslí, že se časy odečítají z videa? A a co kola kde záznam není vůbec, zřejmě hromadnou transcendencí ...
Petr: čekal bych že takový čas na kolo se zveřejní na základě toho, co mi přijde z nějaké certifikované časomíry která je v majetku okruhu, ne? jinak by to nějak nedávalo smysl, kdyby si to každý měřil sám....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Nevím jestli je časomíra v majetku okruhu, nebo si ji testeři zajišťují z vlastních zdrojů, podle https://nurburgringlaptimes.com/ neexistuje autorita která by relevantnost časů garantovala.
Co je ale jasné, že na okruhu nejsou nikdy sami a (pouze) stopky v ruce, nebo odečítání z videa by bylo tak na velkou ostudu.