
Jinak návod na sundání sání zde: http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... tuator_out_
Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.fofrer píše:což originál ano, ale co jsem tak četl na ty M32 převodovky trpí na nedomazávání horního ložiska a několikrát jsem viděl doporučeno nalít o 1 - 2 dl oleje navíc.
Díky moc, tak snad to nepodělám.cendler píše:psal jsem ti už na Fc
tak pak dej vědět jak si dopadlJarda N. píše: Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.Příští týden jdu na repasi. U mě se to projevuje takhle: pětka + šestka rachtavý zvuk v nižších otáčkách, jednička + dvojka jsou trošku hlučnější. + bzučiví zvuk na neutrál závislý na rychlosti auta (ne otáčkách). Takže asi i ložiska diferenciálu. Celá převodovka je "voblitá" olejem, takže už tam možná ani žádnej nejni.
Bude to celkem darda, takže se modlím, aby to přestalo.
Ja na tom byl uplne stejne, 1+2 strasny zvuk od diferencualu, 5+6 od lozisek na prevodovce a po celou dobu bzucivi/cvakaci zvuk jak popisujes ty. Nechal jsem udelat repas pevodovky (veskery loziska + gufery) a vsechny popisovane zvuky jsou pryc. K tomu jsem vymenil jeste spojku (byla uplne vypalena) a nechal jsem v tom 35-40tis.Jarda N. píše:Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.Příští týden jdu na repasi. U mě se to projevuje takhle: pětka + šestka rachtavý zvuk v nižších otáčkách, jednička + dvojka jsou trošku hlučnější. + bzučiví zvuk na neutrál závislý na rychlosti auta (ne otáčkách). Takže asi i ložiska diferenciálu. Celá převodovka je "voblitá" olejem, takže už tam možná ani žádnej nejni.
Bude to celkem darda, takže se modlím, aby to přestalo.
Mám termín na pondělí. Repas převodovky by měl být 18 tisíc (ložiska+gufera), vyndání a zandání snad do 5 tisíc. Jen se modlím, aby nebyly ohoblovaný zuby na kolech... Ty se ale při nejhorším dají vyměnit taky.romanc píše:Ted uz me jen "trapi" tichy zvuk pri nizky rychlosti auta. Takovy cvakani ale neni nejak ostry, kdyz se na nej nesoustredim tak ani neni slyset. (ja si myslim ze by to mohl byt naboj kola, ale nepodarilo se nam ten zvuk lokalizovat.
Jardo, když tak koukám na tvoje zápisky, nejsem si jistý, jestli jsi ten správný kandidát na výměnu sání svépomocíJarda N. píše:Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát.Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.
Jj, čekal jsem, kdy se někdo ozve, že takováhle lama by se do toho pouštět neměla.Tanguero píše:Jardo, když tak koukám na tvoje zápisky, nejsem si jistý, jestli jsi ten správný kandidát na výměnu sání svépomocíJarda N. píše:Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát.Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.![]()
Je potřeba si dát pozor hlavně při povolování šroubu na řemenici čerpadla, nejlíp mít přípravek na zachycení momentu řemenice. Po povolení ji musíš zaaretovat, jinak ti řemen spadne a přeskočí a máš to i s rozvodama (neboj, tohle se mi taky stalo, rozvody jsou hračka, když víš jak na to). Není dobrý
No a pak, když to stahovákem vytlačíš, tak je tam klínek v drážce a ten rád spadne dolů a nenávratně se ztratí..
Když sundáš čerpadlo, čeká tě další chuťovka, odlučovač oleje a držák motorku natáčení klapek i s tím motorkem. Celé je to v prostoru mezi motorem a kastlí, ohromná práce, pokud nemáš to správné vybavení a dobré světlo.
No a pokud se popereš i s tím, tak je tam jeden chyták - musíš vyšroubovat jednu závitovou tyč, na které je přišroubované čerpadlo.
Předpokládám, že sundávání EGR a klapky máš v malíčku a pokud se ti zdárně podaří, tak už jsi skoro v cíli.
estrasky píše:Zdravím pánové, řeším na své alfě problém při starování, při startování se ozve z motoru (vypadá to že z pravého boku motoru při stání před kapotou) hnusná tupá vcelku i hlasitá ráná, která otřese celým autem, při jízdě je vše OK, motor jde zdáse jak má, ale při zhasnutí motoru a opětovénm nastartování se vše opakuje, není to pravidlo, že by se to dělo při každém startu, ale začíná se to ozívat čím dál více, neměl jste něko podobný problém? Na co bych se měl zaměřit? Díky za rady
skontrolovat steckre na svetlach, ci neiej opaleny, alebo napruzit kontakty v nom. Alebo este nieco simple, ale to mas asi zistene, ci neni v haji ziarovka.Henrich píše:zdravim alfaci , mam na 159 problem, nesvieti mi zadne lave svetlo to na kufry-sedan , pri dani smerovky pravej na palubovke rychle blika vonku je to ok, takisto ked stisnem vystrazny trouholnik , vonku blikaju smerovky v poriadku, na pristrojovke rychlo, , neviem najst to rele , kt s tym suvisi , poitky zda sa su ok tie pod pristrojovkou , su tam styri rele a tie su ok, ale svaka tam to rele a neviem kde je.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti