Alfa 156 2.4 JTD 100kW nestartuje

Odpovědět
miso23

Příspěvky: 8
Registrován: 27.9.2010, pon 08:25
Bydliště: Nová Baňa, SR

Alfa 156 2.4 JTD 100kW nestartuje

Příspěvek od miso23 » 22.9.2011, čtv 22:07

Prajem pekny den
Kamos ma problem s hore spomenutov Alfou, ktora nechce nastartovat od incidentu ktory mi popisal nasledovne: Isiel po horsej ceste a pocitil ranu do podvozku, rozsvietili sa kontrolky mazanie, dobijanie a motor sa vypol. Nasledne uz nenastartoval a dal sa odtiahnut domov. Vrtal sa v tom sam a na nic neprisiel. Volal mi asi po tyzdni dosiel som z diagnostikou a napichol som to vyhodilo dost chyb
1: P0235 - Snímač přeplňovacího tlaku
2: P1320 - Koherence signálu fáze a Otáček
3: U1600 - Elektronický klíč
4: P0220 - Poloha akcelerátoru dráha 2
5: P1604 - Hlavní relé
6: P0115 - Čidlo teploty vody
7: P0191 - Snímač vysokého tlaku paliva
8: P1671 - Regulátor tlaku nafty
9: P0180 - Signál teploty paliva
10: P0480 - Obvod chladiče ventilátoru 1
Po vymazani sa vratili
1: P0110 - Signál teploty vzduchu v měřiči (váha vzduchu I.A.T)
2: P0101 - Měřic průtoku
3: U1600 - Elektronický klíč
4: P0380 - Řídící jednotka žhavení
Po kontrole poistiek a kabelaze som zistil ze je vypalena poistka k imobilizeru po vymene sa dala vymazat aj tato chyba, RJ zhavenia tiez zmyzlo. Pri kontrole som zistil ze mu vyhodilo spinac pod sedadlom po zatlaceni zacalo vrcat aj cerpadlo. Dalsie dve chyby zostali.
Pri zapnutej diagnostike pocas startu nie je dostatocny tlak nafty ako vidiet:

READ PARAMETERS:
Otáčky motoru: 264 rpm
Množství nafty: 35,49 mg/i
Celkové množství nafty: 0,00 mg/i
Reálný tlak nafty: 12,8 bar
Tlak nafty AD/C: 0,533 V
Teoretický tlak nafty: 254,7 bar
Otevření regulátoru tlaku: 29,13 %
Reálný tlak přeplňování: 968 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 0 mBar
Tlak přeplňování AD/c: 1,824 V
napětí kondenzátoru 1: 74,195 V
Napětí kondenzátoru 2: 72,891 V
Reálný množství vzduchu: 499,8 mg/i
Teoretické množství vzduchu: 430,8 mg/i

Premeranie cidla regulacie tlaku na cerpadle sme dospeli k dvom zaverom. Odpor cidla je spravny medzi 2 - 4 Ohm, ale napajanie je len 6V a podla knihy by malo byt 12V. Premerali sme kable k RJ a vsetko vyzera ok. V uplnej zufalosti sme vytiahli cidlo von a skusili ho pripojit priamo na 12V ci sa zacne hybat ihla, bohuzial bez vysledku.
Dalsia vec je ze diagnostika udava nizky tlak, ale otvorenie regulatoru tlaku je spravne.
Otazka znie je zle cidlo regulatoru tlaku paliva alebo vysokotlake cerpadlo, pripadne nieco ine???

Ak niekto ma este nejaky napad prosim poradte sme v koncoch. Dakujem

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů