Čip od Bitpower

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 6.2.2008, stř 15:23

Krátce k mapám, které jsem dal k posouzení:

Mapy nebyly určeny pro běžný provoz, nechal jsem si je vytvořit na zakázku s cílem diagnostikovat vypínání motoru při zátěži provázené chybou "kontrola tlaku nafty". V zadání bylo pouze snížit tlak v railu bez jakýchkoli dalších úprav a ladění. Vlastně takový "antichiptuning". Motor se pak projevuje sníženým výkonem a točivým momentem.
Výsledkem byly tedy ušetřené peníze za opravu metodou "napoprvé správně" namísto "několik pokusů - více omylů - ještě více peněz".

Hledám profíky, kteří upraví fungl novou Suzuki Grand Vitara. Nejsem zvědav na kecy "pude to vocpoda, x-koní navíc, neni problém, atd.", proto jsem (také) toto fórum použil k oddělení zrna od plev. Antichip jsem přejmenoval na brutalchip.tun a poslal do světa. Někdo neodpověděl vůbec a divte se, našly se i firmy, které uváděly i kolik koní ty mapy přidají... Každopádně všechny, bez výjimky, napsaly, že ty mapy nevratně poškodí motor a budou špatné emise a kouřivost a že ONI to umí líp.
K emisím a poškození motoru se nemohu vyjádřit, protože jsem to tam měl nahrané asi týden, ale kouřivost ŽÁDNÁ. Jak taky, když tam jde méně nafty, žejo.

Ke stylu komunikace nemám v tuto chvíli co dodat, protože listovní tajemství se vztahuje i na elektronickou poštu.
Naposledy upravil(a) kejml dne 6.2.2008, stř 15:28, celkem upraveno 2 x.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 6.2.2008, stř 15:26

Harous píše:Ma predstava firmy kde bych si pripadne nechal auto i upravit...
No jo, ale kdo v česku umí (a chce) nabrzdit Grand Vitaru...
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 6.2.2008, stř 20:51

Kejml: Jdeš na to pěkně od lesa, to se musí nechat :smt023
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 6.2.2008, stř 21:34

Tim se dost vysvetluje...
Cekal jsem, ze se k ty moji predstave idealni chiptuning firmy vyjadri i nejaky ten chiptuner, ale vsichni pritomni to presli mlcenim... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Pro Harouse:

Příspěvek od sarkan » 7.2.2008, čtv 17:50

Tak moje vyjadrenie k Tvojím predstavám: 1. Mať vyhradený celý deň, áno, je dôležité, aby z časových dôvodov čiptuner neuhol, a pri nespokojnosti neodbil zákazníka s tým, že sa doladí anbudúce... To sa nerobí. Ale väčšinou nie je k čiptuningu treba viac, ako 2-3h, pokiaľ teda nevzniknú komplikácie
2. Prehliadka motora - nič ňou nezískaš, lebo nezistíš, aké sú rezervy čerpadla, vstrekovačov, zotrváku ani spojky, pokiaľ tam nenahráš iný softvér. Takže ja to robím tak, že po nahraní nového softvéru pátrame po novovzniknutých problémoch (dymivosť, preklzujúca spojka, vibrácie zotrváku, núdzový režim). Mám skúsenosti, že takto najlepšie odhalíš skutočný stav motora a jeho vhodnosť k ďalším úpravám. Pokiaľ sa takáto chyba vyskytne, softvér sa upraví tak, aby sa neprejavila. Pokiaľ je nutné ubrať príliš, a výkon po čipe je len mierne vyšší, je len na zákazníkovi, či si chce takú verziu nechať (po odstránení hardwarovej chyby môže kedykoľvek prísť na doladenie zdarma), alebo sa rozhodne vrátiť k originálu a neplatí.
3. Hardwarové úpravy sú možné, ale len málo firiem disponuje motorovou brzdou (myslím si, že v ČR má vlastnú iba Bitpower, neviem to ale iste), takže podmienka montáže v ten istý deň a na tom istom mieste sa dá ťažko dodržať. Naviac pre vysokú cenu týchto úprav je o ne nízky záujem a teda takáto úprava je celkovo zložitá. Nevylučujem jej prevedenie, ale ak by som to mal realizovať ja, doporučil by som zákazníkovi, kde a čo si má nechať spraviť a potom nech príde k samotnej softvérovej úprave.
4. Ladenie na brzde - nie je problém, len treba dopredu nahlásiť takúto požiadavku, aby som vedel zabezpečiť voľný termín (vlastná brzda je pre mňa zatiaľ snom). Samozrejme sa auto dolaďuje podľa želania zákazníka a po definívnom odladení sa po skúšobnej jazde rozhodne, či si úpravu nechá, alebo nie. To je snáď štandardný postup všade, dúfam....
5. Odnášaš si originál eprom (áno u verzií, kde sa letuje RJ). Inak si odnášaš zálohovaný softvér na USB kľúči, prípadne je originál odoslaný emailom.
Takto nejako postupujem, ale väčšine ľudí stačí pocítiť rozdiel pred a po, a nevyžadujú odbrzdenie. Vyjde to potom lacnejšie a to je pre národ československý najväčší argument.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 7.2.2008, čtv 21:07

Pridal som sľúbené grafy z brzdy, skener to nenačítal, čiary som zvýraznil a odfotil som ich, dúfam, že to bude stačiť. Sú na začiatku vlákna, v 1. príspevku. Peter
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Rado

Příspěvky: 1
Registrován: 17.2.2008, ned 13:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rado » 17.2.2008, ned 13:14

sarkan > udělal bys chip i na Ford Mondeo 2.0 TDCi 96kW?
Alfa 33 1.7 8V (1998-2001)-> Alfa 33 1.7 16V 4x4 (2001) -> Alfa155 2.0 TS 8V (2001-02) -> Alfa 75 2.0 TS (2002-03) -> Honda Civic 5G 1.5 16V (2003-06) -> Alfa 145 1.6 boxer 8V (2006 - ?)

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 17.2.2008, ned 17:09

Bohužiaľ, TDCI nie je JTD, takže nie.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

jenda

Příspěvky: 7
Registrován: 13.1.2008, ned 13:24

Příspěvek od jenda » 17.2.2008, ned 17:19

kolik chceš za čip 2,4JTDm 129kw?

alpiners2

Příspěvky: 1
Registrován: 14.5.2008, stř 15:15

Příspěvek od alpiners2 » 15.5.2008, čtv 12:43

viem že šarkan upravuje dobre. s bitpowerom namám skúsenosť až na jeden soft ktorý upravovali. ale toto podľa mňa nepatrí na net. hlavne nie grafy nakreslené fixou.

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti