TD mám plné zuby šoupnul jsme to do depozitu a zasekl jsem se na změření kompresí- mám vadný kompresiometr- potřebuji zjistit v jakém stavu jsou pístní kroužky
do spalovacího prostoru TD napadaly špičky žhaviček a to dokonce ze dvou
dále je 100% prasklá hlava jak bouchla ta hadice a dále budou asi ko vstřikovače, protože na dvou jsou napečený žhavící svíčky
hlavy by šli ze starýho motoru (nemusel bych vařit tu prasklou a zase řešit ulámené přepady u vstřikvoačů) pokud budou kroužky KO, jako že by měli být, tak se bojím co uvidím až sundám šály- pak mi rupne v kouli a rosekám to
to u V6 se podadařilo vyměnit vstřikovací rampu a motor reaguje docela dosti na plyn, jenže neběží na všech šest a poslední měsíc nemám vůbec na nic čas, bo mě docela dosti zaměstnává moje slečna
a u TS scháním komplet motor s kabeláží včetně výfuku
zatím ta V6 se rýsuje, pokud by motor šel jak má, tak zbytek jsou prkotiny