Problém 2.4JTD

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 1.4.2008, úte 20:27

Byl jsem na diagnostice v pátek a váha vzduchu prý OK plný výkon. Ale palivový vyměním, neni to nic hrozných. Bojím se, aby nebylo to vstřikování KO na výměnu třeba. To asi nebude zrovna levný nejspíš.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 1.4.2008, úte 20:38

kesáč píše:Byl jsem na diagnostice v pátek a váha vzduchu prý OK plný výkon. Ale palivový vyměním, neni to nic hrozných. Bojím se, aby nebylo to vstřikování KO na výměnu třeba. To asi nebude zrovna levný nejspíš.
jasny..zkus ten filtr ale nevim nevim..ale je to nejlevnejsi vec co by to mohla delat...

p.s. pridal jsem ti do profilu tvoji alfu...mas dole pod prispevkem tedka ikonku alfa :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 1.4.2008, úte 20:41

Vyměním, nechám zkontrolovat a pak napíšu jak to dopadlo.

p.s. Díky za update :D
AR 166 2.4 JTD, 2001

karel 6

Příspěvky: 7
Registrován: 24.3.2008, pon 21:37
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od karel 6 » 1.4.2008, úte 22:18

podobnou zavadu už jsem řešil.
1.byla vadný snímač polohy klikovky-na diagn.synchronizace-
podruhé byla závada v regulaci turba-zakarbonovaný system naklápěcích lopatek-šly děsně ztuha-ta chyba se úplně přesně projevovala jak popisuješ.po vyšištění v pohodě.Na diag.to ale nějakou chybu házelo,už si přesně nepamatuju,něcoo s tlakem v sání.Při live datech byl přetlak dost nízký a dávka paliva byla na chvilku moc vysoká.

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 2.4.2008, stř 09:42

Všechno jsem to řekl mechanikovy a přístí středu má na mě celý den, tak pak napíšu co nejspíše byl ten problém. Prý se mu ale nechce zrovna vyndavat turbo :D :D
AR 166 2.4 JTD, 2001

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 11.4.2008, pát 08:27

Takže na diagnistice se projevila závada špatné regulace palivba a vzduchu paliva + ještě neco, co jsem zapoměl :) Ty závady se ale projevily v jednu chvíly ne trvale. Jínak o to nejde, to je OK ale stala se špatná věc ze spojkou. Jedu jedu a začínám cítit, jak spojka jako kdybych mačkal něco, co je zatuhlé. Jako kdyby to šlo přes nějaký schody, prostě divný pocit v noze. Zastavil jsem, zmáčkl spojku a při záběru mi začalo rachtat. Takže co jsem slyšel měl by to být setrvačník a to mám neco okolo 13 500,- ( fakt bomba) no a je možné, že jsem oddělal i spojku a to mám za 10 000 valeo premium abych tam nestrkal nejaký vochechtle. Jsem nahranej :) Ještě maliiinko doufám, že je to třeba jen nějaká část spojky aby to nebylo tak drahé, ale neveřím tomu. No a plus už mám koupené od mechnika destičky a kotouče. Takže pokud to bude tak, že spojka, setrvační a kot.destičky : CCA : 28000,- no asi půjdu pod most.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů