Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-flp
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-flp
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jen tak dál fílo...Je super pozorovat jak se to auto pod tvejma rukama mění
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Díky, snažim se jí dát do co nejlepšího stavu. Je to moje první auto a mám ho strašně rád
Jinak menší postup:
- repasovaný světla (nové skla, předělaný štelováky a "GTA look")
- nasazený H&R pružiny
a nějaký drobnosti...
Kromě těch světel chci dát ještě čírý nebo kouřový blinkry, jinak už nechám vzhled originál...
více fotek je tady v galerii:
http://flpx.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1.4TS/
GTA look:
snížení:
Jinak menší postup:
- repasovaný světla (nové skla, předělaný štelováky a "GTA look")
- nasazený H&R pružiny
a nějaký drobnosti...
Kromě těch světel chci dát ještě čírý nebo kouřový blinkry, jinak už nechám vzhled originál...
více fotek je tady v galerii:
http://flpx.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1.4TS/
GTA look:
snížení:
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Už se těšim na náš Plzeňskej taliánskej sraz o prázkách.Ti ukážu zač je toho Fyjad
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ještě přikládám fotky se snížením + kolama Zender LeMans z Limited Edition.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jo ty Zendry sou hezký kola, sám je mám , akorát už teda dost podřený, ale fungujou.
Jinak prosímtě v čem spočívá ten "GTA look"?
Jinak prosímtě v čem spočívá ten "GTA look"?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
"GTA look" jsou vnitřky světel nabarvený na černo (má to tak 156 a 147 GTA), ale samozřejmě odrazový plochy ve světle se nabarvit nesmí... to by pak moc nesvítilo
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Trocha toho tuzingu V zadu náprava + spodek auta zbaven rzi a nastříkán...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jak jsem řikal je to krásný,škoda dávat na auto Ted budeš každej vejkend dávat auto na špalky a čistit to By mě zajímalo kdo tě bílou nápravnicí nakazil
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak trochu update:
jednotka od IMFsoft:
Koření do oleje od pana Bishopa :
Oil cooler už je na autě (pak napíšu co jsem dělal za úpravy, abych tam dostal ten adaptér z dýzlu).
Ještě jsem sehnal komplet hlavu z 2.0TS a čekám na nějaký drobnosti jako EGT, ventil volnoběhu a pak už chci rozjet tu IMF ECU...
Jo a white manie pokračuje, tentokrát to odnesla olejová vana
jednotka od IMFsoft:
Koření do oleje od pana Bishopa :
Oil cooler už je na autě (pak napíšu co jsem dělal za úpravy, abych tam dostal ten adaptér z dýzlu).
Ještě jsem sehnal komplet hlavu z 2.0TS a čekám na nějaký drobnosti jako EGT, ventil volnoběhu a pak už chci rozjet tu IMF ECU...
Jo a white manie pokračuje, tentokrát to odnesla olejová vana
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8674
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ten chladič oleje mě zajímá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak mrkni do vlákna dodělávka chladiče oleje. Tam už to je v podstatě celý vyřešený
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Měřil jsem komprese: 14.4b 14.4b 13.1b 14.4b. Myslím že je to ok. Jěště uvidim, jestli se ten třetí válec srovná až tam bude hlava z 2.0TS.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
To máš jak nové auto, pokud necháš hlavu dělat celou tak to musíš mít všechno stejně taky kolem 14ti.
Dával si pod ty šrouby na adaptéry měděnky? Na fotkách nejsou vidět.
edit: Jinak rozepiš se co zabudování chladiče jestli tam byli nějaké špeky atd...
Dával si pod ty šrouby na adaptéry měděnky? Na fotkách nejsou vidět.
edit: Jinak rozepiš se co zabudování chladiče jestli tam byli nějaké špeky atd...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Měděnky jsem dával nový, podle těch rozměrů co si mi posílal... Jinak špek je nejspíš zapojení hadic - nejdřív jsem to zapojil, aby vstup do chladiče byl nahoře a výstup dole, pak jsem to radši přehodil (aby nebyl problém se startem "nasucho") no a teď to budu nejspíš zase měnit, protože jsou ty hadice moc zkroucený ( a stejně to podle mě ten chladič během sekundy natlakuje ).
Jinak Alfa už běží na jednotku od IMF. Ještě dodělat kabeláž, počkat až přijde WB lambda a může se ladit. Snad to stihnu do mácháče.
Jinak Alfa už běží na jednotku od IMF. Ještě dodělat kabeláž, počkat až přijde WB lambda a může se ladit. Snad to stihnu do mácháče.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak už mám něco najeto s IMF jednotkou a vačkama z 2.0TS, ale zatím jsem pořád ve fázi dolaďování.
Sehnal jsem přední brzdy 284mm (nejdřív jsem chtěl 4pístky z coupe, ale tyhle by měly stačit a nebude to tak komplikovaný/drahý).
Kola zůstanou Zender LeMans.
Ještě tu mam blok 1.6TS a hlavu 2.0TS - přes zimu bych to chtěl poskládat. Akorát pořád ještě nevím, jestli půjdu cestou přeplňování, nebo zůstanu u atmosféry...
Teplota oleje s chladičem se při jízdě drží na 95°C, takže super...
Sehnal jsem přední brzdy 284mm (nejdřív jsem chtěl 4pístky z coupe, ale tyhle by měly stačit a nebude to tak komplikovaný/drahý).
Kola zůstanou Zender LeMans.
Ještě tu mam blok 1.6TS a hlavu 2.0TS - přes zimu bych to chtěl poskládat. Akorát pořád ještě nevím, jestli půjdu cestou přeplňování, nebo zůstanu u atmosféry...
Teplota oleje s chladičem se při jízdě drží na 95°C, takže super...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Parada, otvory po vyměníku si propojil a nebo zaslepil? Já to zrovna včera dělal, na termostatu jsem to zaslepil M20x1.5 a na přírubě taky M22x1.5.
Brzd škoda, zrovna tu jsou na prodej 4pístky z 166 za 3t. a adaptér už díky kolegovi s GT taky není problém vyrobit
Imho nacpi fena do toho co mas a pokud se rto vysere tak poskladej druhou atmosferu. A kdyz se to podari tak muzes prehazovat motory podle nalady
Brzd škoda, zrovna tu jsou na prodej 4pístky z 166 za 3t. a adaptér už díky kolegovi s GT taky není problém vyrobit
Imho nacpi fena do toho co mas a pokud se rto vysere tak poskladej druhou atmosferu. A kdyz se to podari tak muzes prehazovat motory podle nalady
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Otvory jsem taky zaslepil.
Já jsem s původníma brzdama celkem spokojenej (zablokujou 16tky s šířkou 215 na suchým asfaltu ). Ale je mi jasný že po delší jízdě na okruhu budou uvadat, proto jsem se rozhodl pro ten přechod z 257mm na 284mm kotouče.
Když bych šel cestou čtyřpístků, tak bych musel řešit posilovač, drahej repas a už bych tam pak nenarval 15tky...
Je fakt, že ta 1.4TS by byla na oturbení nejlepší - stačilo by stočit ty "čepičky" na pístech a pěkně by klesnul kompresní poměr (takže by se s předstihem nemuselo jít tak nízko). Turbo a svody by se mohli použít z 1.9JTD, hliníkový sání ze starších TS, pak už jenom nějakej IC + rozvody vzduchu a oleje a mohlo by se foukat .
Akorát se bojím co by na to řekli na STK...
Já jsem s původníma brzdama celkem spokojenej (zablokujou 16tky s šířkou 215 na suchým asfaltu ). Ale je mi jasný že po delší jízdě na okruhu budou uvadat, proto jsem se rozhodl pro ten přechod z 257mm na 284mm kotouče.
Když bych šel cestou čtyřpístků, tak bych musel řešit posilovač, drahej repas a už bych tam pak nenarval 15tky...
Je fakt, že ta 1.4TS by byla na oturbení nejlepší - stačilo by stočit ty "čepičky" na pístech a pěkně by klesnul kompresní poměr (takže by se s předstihem nemuselo jít tak nízko). Turbo a svody by se mohli použít z 1.9JTD, hliníkový sání ze starších TS, pak už jenom nějakej IC + rozvody vzduchu a oleje a mohlo by se foukat .
Akorát se bojím co by na to řekli na STK...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
mas snad v TP neco o atmosferickem plneni? Navic kazdy* vi, ze T.SPARK na kufru znaci turbo
kazdopadne pekna prace.
kazdopadne pekna prace.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Dík, to je pravda no
Dokonce jednou když jsem něco řešil s pánem policajtem, tak se mě ptal jestli to má turbo A když jsem řekl že ne, tak se strašně divil...
Dokonce jednou když jsem něco řešil s pánem policajtem, tak se mě ptal jestli to má turbo A když jsem řekl že ne, tak se strašně divil...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ještě jedna fotka po umytí. Ty Zendery jsou na 145 prostě nejlepší...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Vypada perfektne! Skoda jen ze nesedi odstin blatniku.
Na technicke myslim ze nic. Pokud budes plnit do 1bar tak to plastovy sani bude ok.
Na technicke myslim ze nic. Pokud budes plnit do 1bar tak to plastovy sani bude ok.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Zendry jsou cajk, sám sem je měl.
S STK bych si hlavu nedělal, technický průkaz je vždy přeložen, čímž v něm vzniká prostor na vložení dalších "papírků"
S STK bych si hlavu nedělal, technický průkaz je vždy přeložen, čímž v něm vzniká prostor na vložení dalších "papírků"
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
On ten lak je celej takovej pofidérní. Z blízka vypadá nic moc...
Tlačil bych tak 0.6B, možná víc kdybych upravil ty písty (0.6b prý snese 2.0TS bez úprav, takže 1.4/1.6 musí být při tomhle tlaku v pohodě )...
Nejlepší by bylo nechat udělat krátký sání.
Tlačil bych tak 0.6B, možná víc kdybych upravil ty písty (0.6b prý snese 2.0TS bez úprav, takže 1.4/1.6 musí být při tomhle tlaku v pohodě )...
Nejlepší by bylo nechat udělat krátký sání.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
na krátký sání použij díl s klapkou z coupe 20VT zkrácenej o 1 válec na straně rozvodů...velmi elegantní a rychlý řešení... teoreticky když použiješ celej sací trakt od turba, přes IC po klapku, mělo by se ti to tam vejít bez laborací a navíc na seriový držáky na kastli
svody z JTD si již zmínil, jdou kus za kus..už sem to testoval
šel bych cestou 1.6 TS turbo a možná TS bych vyřadil z činnosti použitím hlavy z nějaký fiatí 1.8my protože takhle umístěná svíčka tam je stejně k ničemu:) písty z 20VT coupe a bylo by.. nemusel bys nic řešit...vlastně bys postavil 20VT zkrácený o 1 válec..
svody z JTD si již zmínil, jdou kus za kus..už sem to testoval
šel bych cestou 1.6 TS turbo a možná TS bych vyřadil z činnosti použitím hlavy z nějaký fiatí 1.8my protože takhle umístěná svíčka tam je stejně k ničemu:) písty z 20VT coupe a bylo by.. nemusel bys nic řešit...vlastně bys postavil 20VT zkrácený o 1 válec..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů