eliminace spotřeby oleje - TS16v
eliminace spotřeby oleje - TS16v
Před časem jsem psal ve vlákně o zadírání TS o spotřebě oleje 1l/1000km. Auto běželo krátkou dobu s melou olejovou náplní, což byl asi poslední impuls pro variátor, aby zdechnul úplně. Jak jsem slíbil, sundal jsem víko ventilů, vykouká z toho někdo něco?
Barva vejfuku:
photo sharing websites
how to capture screen
Cívky - ten olej je pravděpodobně z toho, že jsem jednou dolejval potmě a asi toho trochu uteklo mimo:
screen shot pc
pc screenshot
windows print screen
photo hosting
photo storage
Svíce:
image upload no compression
image uploading site
Vačky a víko:
photo hosting
windows print screen
photo sharing sites
screen shot windows
free screen capture
picture share
screenshot
how to use print screen
Chtěl jsem rovnou vyměnit těsnění, ale ukázalo se, že mám doma nějakých "slabocha" proti tomu původnímu, je nějaký užší. Tak jsem tam nechal původní:
imgurl
Jinak jsem nahrál zvuk motoru s a s odpojeným variátorem, podle mě žádnej rozdíl, takže je úplně ko:
http://www.youtube.com/watch?v=GdGUu5fnXy4
http://www.youtube.com/watch?v=lSD6G97xG18
Při napojení přes ELM byly v jednotce chyby P1173 Mixture 1 strength (additive) a P1176 Mixture 2 strength (additive)
Jde z toho něco zjistit? :-)
Barva vejfuku:
photo sharing websites
how to capture screen
Cívky - ten olej je pravděpodobně z toho, že jsem jednou dolejval potmě a asi toho trochu uteklo mimo:
screen shot pc
pc screenshot
windows print screen
photo hosting
photo storage
Svíce:
image upload no compression
image uploading site
Vačky a víko:
photo hosting
windows print screen
photo sharing sites
screen shot windows
free screen capture
picture share
screenshot
how to use print screen
Chtěl jsem rovnou vyměnit těsnění, ale ukázalo se, že mám doma nějakých "slabocha" proti tomu původnímu, je nějaký užší. Tak jsem tam nechal původní:
imgurl
Jinak jsem nahrál zvuk motoru s a s odpojeným variátorem, podle mě žádnej rozdíl, takže je úplně ko:
http://www.youtube.com/watch?v=GdGUu5fnXy4
http://www.youtube.com/watch?v=lSD6G97xG18
Při napojení přes ELM byly v jednotce chyby P1173 Mixture 1 strength (additive) a P1176 Mixture 2 strength (additive)
Jde z toho něco zjistit? :-)
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
fu ha.... kde skor zacat sviecky KO vacky KO tesnenie nema tmel na rohoch... je mozne ze to uz nema tlak oleja preto ten variator... niekto sa o to musel starat no kazdopadne lacnejsie bude zohnat druhy motor alebo henten este dokatovat
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
To ventilové víko pouští olej na kryt od svodů, tam taky něco zmizí a musí to pěkně smrdět
Kašli na ty vacky, zrani oleje a dojezdi ho, to nemá cenu řešit
Kašli na ty vacky, zrani oleje a dojezdi ho, to nemá cenu řešit
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
no tak tos mi radost neudělal... já to auto mám půl roku, chtěl jsem ho dát pomalu dopořádku...
S čím bych měl začít?
Ten kryt byl čistej, to jsem fakt pocákal já, jak jsem po tmě dolejval olej a netrefil se do hrdla, tak to tam steklo...
S čím bych měl začít?
Ten kryt byl čistej, to jsem fakt pocákal já, jak jsem po tmě dolejval olej a netrefil se do hrdla, tak to tam steklo...
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Jak máš starý rozvody?
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
50kkm
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
toto fakt nema cenu opravovat... cena opravy vyde drahsie nez zohnat druhu 1.6 v dobrom stave a henten motor si nechat keby nahodou
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Ach jo.... chudák auto
ani žádná první pomoc?
ani žádná první pomoc?
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
tak mozno druhe sviecky... tu kludne aj nejake lacnejsie budu lepsie nez to co tam je teraz... vycistit saci kos v olejovej vani a olej 20K.. inak by som uz do toho viac nedaval... ale skor hladal nejaky dobry motor o ktory bolo asi lepsie starane nez o henten
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Olej dávám Selenii 20K. Svíčky myslíš všech 8? Chtěl jsem s tím jet na jaře na rozvody... :-( Kolik by ten motor stál? našel jsem
http://italdily.cz/index.php?page=dil_k ... tegorie=16
za 12000, mám ale strach, že motor z druhý ruky na tom bude stejně....
http://italdily.cz/index.php?page=dil_k ... tegorie=16
za 12000, mám ale strach, že motor z druhý ruky na tom bude stejně....
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
K tomu variátoru - spíná se až ve středních otáčkách. Takže takhle na volnoběh, jestli je zapojený nebo odpojený jeho ovládací ventil, nebude mít žádný vliv.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
No že je špatnej jsem usoudil z toho, že před tím půl rokem to mělo diesel zvuk pár vteřin po startu a teď je to neustále...
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
A jak starej je tam teď olej? Ono někdy stačí výměna oleje a ztichne to...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
ano vsetkych 8 co to je za otazka? ale hovorim kludne tam daj nejake lacnejsie alebo kup NGK a tie potom prehodis do druheho...
ak bude mat vacky ok tak by som sa toho nebal... vymenit ojnicne atd a jazdit
u nas jeden predaval 1.8 zo 156 za 150€ tak zalezi z kade kupujes
ak bude mat vacky ok tak by som sa toho nebal... vymenit ojnicne atd a jazdit
u nas jeden predaval 1.8 zo 156 za 150€ tak zalezi z kade kupujes
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Za svíčky sorry, nevěděl jsem, jestli tím "mozno druhe sviecky." nemyslíš ty druhý, malý... prostě ztraceno v překladu.. :-)
Jinak olej mám teď 9kkm, těsně před výměnou, už mám koupenej novej. Ale během těch 9kkm jsem tam dobrejch 6-7 litrů dolejval...
Jinak olej mám teď 9kkm, těsně před výměnou, už mám koupenej novej. Ale během těch 9kkm jsem tam dobrejch 6-7 litrů dolejval...
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
to s takou spotrebou oleja by som sa na to
a ten olej by som radsej nalial uz do druheho
a ten olej by som radsej nalial uz do druheho
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Teď aby nekoupil stejný krám znovu...
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
No zkusím se poptat po motoru... kdyžtak to hold bude muset ještě nějakou dobu vydržet, snad mě to někde nenechá...
Petr147: No právě, toho se bojim docela. Vyhodim prachy a budu na tom stejně jak teď....
Petr147: No právě, toho se bojim docela. Vyhodim prachy a budu na tom stejně jak teď....
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
tak zhodit ventildekel nie je az taky problem... a hned vidis ci je na tom podobne alebo lepsie
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Při koupi druhého bych aspoň zkontroloval spodek a vačky, tím bys měl snížit riziko, že koupíš mrdku. Mates tam má tuším taky jeden.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Psal jsem mu SZ
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Hlavně sundej koberec okolo zadního kola a podívej se, jestli to před kolem nehnije, aby mělo vůbec cenu do toho cpát prachy
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Myslíš podlahu před kolem? Ta je dobrá. Sundám teda koberec na buku, okolo podběhu, tam jsi myslel?
AR 159 2.2JTS 136kW
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
ex AR 147 1.6TS 16V 88kW :-(
ex AR 156 2.4JTD 103kW :-(
Re: 1.6 TS spotřeba oleje
Hele co to je za rok a reálné kilometry?
Úderné strašící komendo udeřilo hodně rychle
IMHO, vačky jsou OK (ani nevím jak chce někdo poznat vačky když nemá změřený zdvih, případně je vyfocené z profilu)
Svíce jsou mrtvé, pokud je tam chceš dávat v tomhle stavu tak je očisti a zklepni na požadovanou hodnotu (najdeš na katalogu NGK), ale osobně bych je vyměnil bo maj silně opálené elektrody.
Jinak spotřeba oleje, podívej se na motoru kde je zechcaný od oleje ten litr ti docela vklidu může někde protéct (zvláště pokud třeba i pod autem je loužička když stojí) případně stačí jestli je jedno gufírko na vodítku po smrti a spotřeba oleje je potom velká.
Variátor je bežná věc nech ho zrepasovat.
Pokud chceš něco dělat tak přetěsnit motor není nějak zásadní problém, repase variatoru par kaček.
Kupovat jiný motor je s prominutim pičovina. Proč? Prootože z toho teče olej, nebo proto, že chrochtí variátor?
Měl jsem tady motory které byli v odost horším stavu, stačí malá investice a trošku práce a vesele jezdí dál. Navíc je dost čisto pod ventildeklem takže to na žadne sračky nejezdilo
Úderné strašící komendo udeřilo hodně rychle
IMHO, vačky jsou OK (ani nevím jak chce někdo poznat vačky když nemá změřený zdvih, případně je vyfocené z profilu)
Svíce jsou mrtvé, pokud je tam chceš dávat v tomhle stavu tak je očisti a zklepni na požadovanou hodnotu (najdeš na katalogu NGK), ale osobně bych je vyměnil bo maj silně opálené elektrody.
Jinak spotřeba oleje, podívej se na motoru kde je zechcaný od oleje ten litr ti docela vklidu může někde protéct (zvláště pokud třeba i pod autem je loužička když stojí) případně stačí jestli je jedno gufírko na vodítku po smrti a spotřeba oleje je potom velká.
Variátor je bežná věc nech ho zrepasovat.
Pokud chceš něco dělat tak přetěsnit motor není nějak zásadní problém, repase variatoru par kaček.
Kupovat jiný motor je s prominutim pičovina. Proč? Prootože z toho teče olej, nebo proto, že chrochtí variátor?
Měl jsem tady motory které byli v odost horším stavu, stačí malá investice a trošku práce a vesele jezdí dál. Navíc je dost čisto pod ventildeklem takže to na žadne sračky nejezdilo
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů