výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Odpovědět
Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Majkll » 19.12.2015, sob 21:57

Pomalu mě čekají rozvody tak přemýšlím, že bych tam rovnou hodil třílitr, dvouapůlka jede pěkně, ale pár kobyl navíc se neztratí :) Obnáší to nějaké oficiality, papírování, nebo prostě jenom seženu motor, lupnu ho do 166ky a tím to hasne ? :-k
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Jakub_mt » 20.12.2015, ned 00:10

Keďže legálne to nejde, neobnáša to žiadne papierovanie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od riprex » 20.12.2015, ned 00:54

Samozřejmě to legálně jde naprosto v klidu :wink: Potřebuješ papír od výrobce, že záměna je možná, nebo pak dojet na nejbližší zkušebnu Dekry a nechat si schválit přestavbu (cenu by sis musel zjistit, ale žádnej horor to nebude) Ale mezi náma... ty motory vypadaj úplně, ale úplně stejně :wink:

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Jakub_mt » 20.12.2015, ned 03:45

Čo sa týka Dekry neviem, ale papier od výrobcu rozhodne nezoženie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Danni » 20.12.2015, ned 08:39

A co softverova uprava? Niekto robil swap na 156 s 3.0 a potom musel dat do povodnej rj "cip"
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Majkll » 20.12.2015, ned 09:34

Riprex: Ale mezi náma... ty motory vypadaj úplně, ale úplně stejně


Taky si myslím :)
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od razorcz91 » 20.12.2015, ned 09:42

A v emisích se taky moc neliší ne? :)
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

yetyGT
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
Bydliště: Zapadne Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od yetyGT » 20.12.2015, ned 14:57

Danni píše:A co softverova uprava? Niekto robil swap na 156 s 3.0 a potom musel dat do povodnej rj "cip"
U 166 je to jednoduchsie tym, ze sa vyrabali verzie s 3.0. Staci prehodit aj ECU. Len bude musiet nechat 3.0 ECU zresetovat (neviem sporavne prelozit anglicky vyraz virginaze). Aby si po prvom pripojeni nacitala udaje z imobilizera.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Danni » 20.12.2015, ned 15:07

tak to by bolo asi velmi jednoduche, no i tak treba niekoho co to urobi s nejakym programom
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Ladin 164V6 » 20.12.2015, ned 20:49

K ty ecu z 3.0 si vezme i krabicku immobilizeru a nemusi nic resetovat... Plug and play. :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

yetyGT
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
Bydliště: Zapadne Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od yetyGT » 23.12.2015, stř 12:36

Ladin 164V6 píše:K ty ecu z 3.0 si vezme i krabicku immobilizeru a nemusi nic resetovat... Plug and play. :wink:
Jasne! Mas pravdu.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Danni » 23.12.2015, stř 16:08

a k tomu cip z kluca nie?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: výměna motoru 2,5 V6 za 3,0 V6 u 166ky

Příspěvek od Ladin 164V6 » 23.12.2015, stř 18:37

Danni píše:a k tomu cip z kluca nie?
Jo to taky vlastne :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů