Petulin940 -AR Giulietta-1.4 MA
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Petulin940 -AR Giulietta-1.4 MA
Zdravím všechny Alfisty,(mimochodem snažím se také zdravit a je to dobrá prča )
konečně jsem se dopracoval k snovému autíčku.Je to bílá Julča,rok 2011,při koupi cca 80000km,s novým turbem,oleji,rozvody včetně vodní pumpy.Už s ní jezdím třetí měsíc a stále se nemohu nabažit-zvlašt návykový je Dynamic mod.Fotky nějaké mám,ale je jich tu tolik,že by to bylo nošení dříví do lesa.Teď na zimu mám kola Baroka 16" a na léto klasické alfácké 18" (omlouvám se že nevím jejich název - to víte nováček ) Tam budu muset asi dvě pneu omladit,ale zatím to ještě má čas...
konečně jsem se dopracoval k snovému autíčku.Je to bílá Julča,rok 2011,při koupi cca 80000km,s novým turbem,oleji,rozvody včetně vodní pumpy.Už s ní jezdím třetí měsíc a stále se nemohu nabažit-zvlašt návykový je Dynamic mod.Fotky nějaké mám,ale je jich tu tolik,že by to bylo nošení dříví do lesa.Teď na zimu mám kola Baroka 16" a na léto klasické alfácké 18" (omlouvám se že nevím jejich název - to víte nováček ) Tam budu muset asi dvě pneu omladit,ale zatím to ještě má čas...
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 26.2.2018, pon 18:46, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
...
Naposledy upravil(a) ozzy dne 8.7.2019, pon 21:59, celkem upraveno 1 x.
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Tak trochu dříví do lesa... ...na letních a zimních kolech..
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 15.1.2019, úte 21:33, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Pěkná zvláště na těch krásných letních kolech.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-Multiair----170-k
Dík.bohužel zblízka už jsou vidět malé stopy po kontaktu s obrubníkem od minulého majitele..ale z dálky dobrá,ne?
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 12.2.2020, stř 16:51, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Italské auto je italské auto....vyčistil jsem spárovací kontakty z Blue&mee a navázal kontakt s mým telefonem..na tom by nebylo nic zvláštního..ale "probudil" se systém Start-Stop.Prostě začal najednou sám od sebe "pracovat" i když byl vlastně pořád zapnutý,takže je nyní musím po každém startu spínačem deaktivovat,aby neotravoval.Nemá moje Julča nějakou kámošku co dělá podobné vylomeniny?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Start stop vypínám také. Ale jak jsi rozchodil ten telefon? To se rozepiš. Co mám vyčistit?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Abych si byl jistý,že telefonním seznamu v autě je jen můj (až sámo po nahrání),tak jsem dal příkaz data vymazat.Jinak žádná záludnost v tom není - na otázky počítače jsem několikrát hlasově odpověděl "Yes",do mobilu opsal kod pro spojení co vygeneroval auták a už to fungovalo.Přiznám,že mi pomohla příručka "Blue&mee" dodaná k autu.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Jo takhle. No mně se to právě vůbec nechce spojit. Píše to unavaible. Asi to budu muset resetovat. Příručku mám, ale bohužel nedojde ke spojení.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Zajimavy zkousel jsme spoustu telefonu a vsechny fungovali. A ani jsme nemusel na nic odpovidat. Proste jsem smazal v menu seznam kontaktu a dal sparovat nove zarizeni a v telefonu jsem zadal pouze kod ktery mi vysflustlo auto a vse jelo hned napoprve.
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Venca.P: a co máš za telefon? Ono je dost možné, že implementace BT ve firmwaru telefonu je ehm jaksi zpackaná. Mně třeba "čistý" android funguje bez potíží, ale když jsem zkoušel MIUI, tak ne, tam soudruzi něco nedodělali Případně si zkus aktualizovat verzi B&M v autě.
Jinak start&stop ručně pro jistotu pokaždé vypínám, ale když ho náhodou chci zapnout (teď třeba v zácpách), tak víceméně nefunguje Beru to spíš do souvislosti s krátšími trasami, když jsou trasy delší, tak zase počasí (+ klima) a stav baterky. Ale potom, co mi vloni měnili čidlo polohy neutrálu, na kterém start&stop závisí, tak je fakt, že už se motor nevypínal sám snad vůbec. Za mě spokojenost
Jinak start&stop ručně pro jistotu pokaždé vypínám, ale když ho náhodou chci zapnout (teď třeba v zácpách), tak víceméně nefunguje Beru to spíš do souvislosti s krátšími trasami, když jsou trasy delší, tak zase počasí (+ klima) a stav baterky. Ale potom, co mi vloni měnili čidlo polohy neutrálu, na kterém start&stop závisí, tak je fakt, že už se motor nevypínal sám snad vůbec. Za mě spokojenost
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Tak dnes Julča dostala nové svíce,oba vzduchové filtry a byla doplněna klimoška,neboŤ ještě bude potřeba.Při cestě ze servisu foukal krásně studený vzduch a bylo to príma.A zdála se mi taková živější....a byla krásně umytá a vyluxovaná s decentní vůní.Pocchlubil jsem se manželce a ta byla též spokojená.
Však minulý týden na dovče už dokonce chvilku "stávkovala" - jedna svíčka nějak blbě - spíš vůbec nepálila.Pak se to zase samo nějak "spravilo" a jelo normálně.Asi italští soudruzi vědí,proč se svíce mají měnit po 30 000km.
Však minulý týden na dovče už dokonce chvilku "stávkovala" - jedna svíčka nějak blbě - spíš vůbec nepálila.Pak se to zase samo nějak "spravilo" a jelo normálně.Asi italští soudruzi vědí,proč se svíce mají měnit po 30 000km.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Dnes při cestě z práce....už je na začátku jednička...nějak to tam rychle přibývá...
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 13.6.2018, stř 17:59, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Julča už má zajeté nové kotouče a destičky-brzdí jako před výměnou a nepíská.Kotouče i desky jsou standartní - žádný tuning - mě stačí bohatě.Dostala je na zimní prohlídce,která dopadla dobře.Ale co překvapilo,že mechanik přišel na kapající rok staré čerpadlo měněné právě před rokem spolu s rozvody.Jako kapalinu bylo potřeba občas jemně doplnit,ale myslel jsem,že to dělá víčko,protože na okraji expanzky byl takový růžový sajrajt.ale nikoli-netěsná mrazová záslepka byla příčinou.Pro mě to dopadlo výborně,protože výměnu za další novou včetně práce - stačilo podepsat fotodokumentaci o závadě.Motor byl pěkně zapráskaný-jak po krvavé řeži...:-).Taky za odměnu dostal nový olej.Sámo Julča byla jako vždy předána voňavá a vymydlená včetně motoru.
Je pravdou,že čistidlo mi započítali,ale to bylo minimum snadno akceptovatelné.
Je pravdou,že čistidlo mi započítali,ale to bylo minimum snadno akceptovatelné.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Zajímavé, takže vadný kus čerpadla? Já dělal rozvody vloni a zatím ok, tak snad to vydrží, ale radši na to kouknu.
Jinak na kolik prosím přišly ty komplet brzdy a kde je dělali? Obávám se, že mě to bude čekat .. po 81 tkm
Jinak na kolik prosím přišly ty komplet brzdy a kde je dělali? Obávám se, že mě to bude čekat .. po 81 tkm
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Tak jsme na tom stejně.
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Prostě když jezdíme a s Alfou si to užíváme,tak hold kilometry přibývají...:-).Já už trošku vedu,už mám 102000km.Ty máš lepší spotřebu-co máš Ty -to umím pouze kousek a pak to popoleze k 7 L.Já to nedomyslel-máš naftu..blbý srovnávání.
K vodnímu čerpadlu:chyba byla v mrazové zátce-náhradní díl ve značkovém servisu bych předpokládal standartní kvalitu-ale přišlo se na to včas díky mechanikovi.Taky jsem si připoměl polemiku zde o výměmě pumpy při rozvodech a někdo to srovnával s Fiatem s proběhem hodně km a pumpou v pohodě.Nojo,ale takové výměny asi moc neletí..vyměnte pouze řemen a pumpu tam nechte.
Co se týče brzdových kotoučů a destiček - loni jsem byl upozorněn,že kotouče už mají dost "vyjeté"plochy od destiček a samotné destičky jsou už na hraně.Při zimní akci avizovali právě na zmíněné díly 20% slevu,tak Julča dostala nové s cenovkou značkového servisu IMOFA cca 15000 Kč i s prací.Kdybych neměl v létě ty děravý 18 palcový kola-kotouče jsou vidět až běda-tak bych dal jenom destičky a ještě by minmálně rok jezdily.Pokud vydrží zase těch 100 000km tak je to v pohodě a nemusím se stydět za olítaný kotouče.
K vodnímu čerpadlu:chyba byla v mrazové zátce-náhradní díl ve značkovém servisu bych předpokládal standartní kvalitu-ale přišlo se na to včas díky mechanikovi.Taky jsem si připoměl polemiku zde o výměmě pumpy při rozvodech a někdo to srovnával s Fiatem s proběhem hodně km a pumpou v pohodě.Nojo,ale takové výměny asi moc neletí..vyměnte pouze řemen a pumpu tam nechte.
Co se týče brzdových kotoučů a destiček - loni jsem byl upozorněn,že kotouče už mají dost "vyjeté"plochy od destiček a samotné destičky jsou už na hraně.Při zimní akci avizovali právě na zmíněné díly 20% slevu,tak Julča dostala nové s cenovkou značkového servisu IMOFA cca 15000 Kč i s prací.Kdybych neměl v létě ty děravý 18 palcový kola-kotouče jsou vidět až běda-tak bych dal jenom destičky a ještě by minmálně rok jezdily.Pokud vydrží zase těch 100 000km tak je to v pohodě a nemusím se stydět za olítaný kotouče.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
No já měnil rozvody komplet i s čerpadlem, když mi vyměňovali rozsypaný turbo... těch pár tisíc za čerpadlo se v tom už ztratilo Kotouče u mě vypadají ok, ale tak od začátku si říkám, že by to mohlo brzdit líp, ale je to asi jen pocit, s mym nájezdem možná rok/dva ještě dají Jen teďka v zimě při dobržďování slyším, jak něco drobně píská.
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Tak dnes ráno mi Julča předvedla,jak fungují blikače-směrovky při brutálnějším brzdění.Za ten rok a něco co mám Julču jsem takhle ještě nebrzdil.Nějaký šikula co nekouká do zrcátka mi to tam pustil přede mne,tak na brzdy a viděl jsem poprvé fungovat blikačky.Do toho ještě rána taštičky co přistála ze sedačky na podlaze.Blikají nějak rychleji než normálně.Někde jsem četl,že majitel Julči byl nespokojený,že při brždění se mu občas spustily blinkry a že ho to rozčilovalo...občas jsem brzdil razantněji a stále nic,moc jsem to nechápal.Tak teď už vím,že fungují...
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
ono v režimu D jsou ty varováky nějak nastaveny citlivěji a spouští se dřív. To je můj názor.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
jj, je to tak. V Dčku rozblikat julču není problém
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Tak jako minule - zase na dálnici...111111 km . No byl to fofr - fotka to jasně dokladuje,že?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Asi jsem to s těma pivama dneska přehnal, ale já vidím jen červený a oranžový flek
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
Julča dostala delší dobou slibované letní zadní gumy-staré Fuldy už dělaly bordel a asi problém už byl na pravé zadní - takové jakoby příčné "zářezy" do běhounu a právě pěkně u vnější,dobře viditelné strany.Prostě už guma nebudila důvěru.Šířka byla 245 - nevypadalo to špatně při pohledu zezadu,ale....:-).Nyní má "pouze" Fuldy 225 / 40 / R 18 ,ale zase je to v cajku s techničákem.A nové gumy jsou nové gumy..výrazně tišší - paráda.Trošku naivně jsem si myslel,že se zlepší reakce Alfy na přejezdy šikmo vyjetých kolejí na silnici,ale zadek při přejezdu stejně "kope".Možná méně,ale to si mohu jen namlouvat.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Petulin940 -AR Giulietta-1-4t-multiair-170-k
S hlubokým zármutkem oznamuji alfistům,že mě dnes navždy opustila má bíla Giulietta.Prožili jsme spolu krásné dva roky,ale bohužel nám nebylo dopřáno více,neboť tvrdý náraz do pravé zadní části poslal rozhodnutím pojištovny do "totálkova".Bránila mě srdnatě - všechny bagy na pravé straně vystřelila i kolo si málem nechala urazit - ale za to zaplatila škodou vysokou. Čest její památce.
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 12.2.2020, stř 16:52, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host