Giulietta 1.4 MA (2011)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
no ty HD nepřežily náš tankodrom - prakticky tu musím jezdit po neuvěřitelně slátanejch cestách (přestože loni pár úseků nově dokončily, mezítím jsem ale musej lezdit po takový lepší polňačce) a hlavně k baráku mám asi nejhorší úsek - starou panelovku, kde o 5cm propadlej panel není vyjímka nebo panel vyžranej od soli až na ocelovou výztuž... to je pak rozcvička pro podvozek jak dělaná
ošetření dutin klasicky resistinem+konkor a na podvozek mi něco stříkal můj lakýra, kterej si v tý době co jsem přivezl Giuliettu pořídil novýho yetiho,tak mu trochu zbylo a dal mi to u nás to je s ochranou proti korozi špatný - všechno dobře zakrejt před posypem odlétavajicím od kol (stále tu jsou úseky sypaný štěrkem, pískem) a solí... po zimě dokážou bejt hrany blatníků, prahů a podlahy jak z pískovačky...
ošetření dutin klasicky resistinem+konkor a na podvozek mi něco stříkal můj lakýra, kterej si v tý době co jsem přivezl Giuliettu pořídil novýho yetiho,tak mu trochu zbylo a dal mi to u nás to je s ochranou proti korozi špatný - všechno dobře zakrejt před posypem odlétavajicím od kol (stále tu jsou úseky sypaný štěrkem, pískem) a solí... po zimě dokážou bejt hrany blatníků, prahů a podlahy jak z pískovačky...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Ten korotec 485 vypadá dobře. Kolik těch sprejů tak padne na podvozek a podběhy? A na dutiny dáváš dinitrol ml?Kolbik píše: ↑1.4.2018, ned 09:20 Ahoj. Zajimavy s tema HD, na 159 je mam cca 90tkm a furt OK (ale jezdim 70%dalnice).
Koukam, ze si davas zalezet v boji proti korozi. Daval si neco na podvozek jako takovy? Nemyslim dutiny, o tech si psal, ale ramena, napravnice atd... Pouzivam zatim s uspechem Korotec 485 od Dinitrolu. Udela to (na owapkovany a suchy podvozek/podlahy) celkem tlusty transparentni tuhy voskovy film a zimu to vydrzi jak nic. Mam to na 159 uz druhou zimu a na Abartha sem to daval pred zimou a stale pozehnane. 159 lita dalnice, fiat prazskej provoz. U vas na severu to bude samozrejme narocnejsi.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Njn, to nenadelas nic... Tady se da jen bojovat a nevzdavat to. Vyhrat se ovsem neda.
Cca 5kartusi na cely auto (podbehy, dekly vsechno ven). Ano, Din ML do dutin.
Cca 5kartusi na cely auto (podbehy, dekly vsechno ven). Ano, Din ML do dutin.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak Giu teď moc nejezdí, protože víc najíždím na kole..i tak něco máme za sebou
1 ) dovolená v Chorvatsku s bajkem na střeše ..kvůli tomu jsme pořídil nějaké příčníky a jsme překvapen, že hlukově naprosto OK - jen v okně 80-100km/h jemnej svist.. jinak s kolem otestováno i 180km/h a neupadlo
2) uvolněnou kost stabíku..stačilo dotáhnotu matku a zas OK
3) dvouletý výročí
4) skok na obrubák a poškození pneu a kola
5) tento týden podstupuje přípravu na STK, která sestává z:
- výměna zadních silentbloků ramen a kuláků (silentbloky už horší, kuláky taky, ale nebouchaly.. jen auto tahalo za volant a nebylo stabilní při prudkým brždění)
- výměna kondenzátoru klimy, kteýr byl prostřelen štěrkem + její kompletní servis
1 ) dovolená v Chorvatsku s bajkem na střeše ..kvůli tomu jsme pořídil nějaké příčníky a jsme překvapen, že hlukově naprosto OK - jen v okně 80-100km/h jemnej svist.. jinak s kolem otestováno i 180km/h a neupadlo
2) uvolněnou kost stabíku..stačilo dotáhnotu matku a zas OK
3) dvouletý výročí
4) skok na obrubák a poškození pneu a kola
5) tento týden podstupuje přípravu na STK, která sestává z:
- výměna zadních silentbloků ramen a kuláků (silentbloky už horší, kuláky taky, ale nebouchaly.. jen auto tahalo za volant a nebylo stabilní při prudkým brždění)
- výměna kondenzátoru klimy, kteýr byl prostřelen štěrkem + její kompletní servis
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak po STK, závady 0 a lehčí o 20 tisíc
doporučuju výměnu silentbloků ramen, přestože nic nebouchalo, auto teď úplně jinak drží na silnici !
doporučuju výměnu silentbloků ramen, přestože nic nebouchalo, auto teď úplně jinak drží na silnici !
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
včera přijely "nové" hliníky od MikeC
díky všem zůčastněným...
chtěl jsem 18", ne origo (ty sice vypadají OK, ale má je většinou každý), v plánu je zrepasovat je a polejt trošku provokativní barvou (ale už ne tak co jsem měl na Stilu, kde každé kolo bylo jiný - růžová, zelená, žlutá a zlatá)
na jaře, v rámci příprav na STK pak na GIU poputuje nový, snížený podvozek - Eibach ProKit a PU silenty dopředu, jelikož efekt "torque steer" je dost velkej i s novejma silentama v ramenech ( prostě jsem si na to jak to sedí dosud nezvykl -stilo mi na zmíněném Eibach + silnějším stabíkem vzadu makalo líp.. ), duplex výfuk (koncák serie QV, středová trubka ragazzon a zvětšený výstup z katu, čímž se připravím na další postupné úpravy)
vzhledově zůstane GIU víceméně serie, díky tomu že to je a zůstane dailycar
spíš se budu postupně věnovat technice.. co největší usnadnění práce a zvýšení účinnosti motoru..cíl cca 230PS+
díky všem zůčastněným...
chtěl jsem 18", ne origo (ty sice vypadají OK, ale má je většinou každý), v plánu je zrepasovat je a polejt trošku provokativní barvou (ale už ne tak co jsem měl na Stilu, kde každé kolo bylo jiný - růžová, zelená, žlutá a zlatá)
na jaře, v rámci příprav na STK pak na GIU poputuje nový, snížený podvozek - Eibach ProKit a PU silenty dopředu, jelikož efekt "torque steer" je dost velkej i s novejma silentama v ramenech ( prostě jsem si na to jak to sedí dosud nezvykl -stilo mi na zmíněném Eibach + silnějším stabíkem vzadu makalo líp.. ), duplex výfuk (koncák serie QV, středová trubka ragazzon a zvětšený výstup z katu, čímž se připravím na další postupné úpravy)
vzhledově zůstane GIU víceméně serie, díky tomu že to je a zůstane dailycar
spíš se budu postupně věnovat technice.. co největší usnadnění práce a zvýšení účinnosti motoru..cíl cca 230PS+
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Super, jsem rád že v pořádku dorazily, snad dobře poslouží
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
včera jsem vyzvedl kola z repase a rovnou je obul a nahodil na auto
po snížení, které nastane v průběhu roku, před STK (v plánu Novitec pera + Bilstein B8 tlumiče) to bude vypadat zase líp a tím vzhledovou stránku ukončím... (krom 2 koncovkovýho výfuku a difuzoru)...
pak se pověnujem trochu technice - po otevření hranic si chci udělat vejlet za Stephanem do Squadra tuningu, ale předtím umožním motoru lepší dejchání ( upravenej vývod z katu, průměr potrubí jako na QV, seriovej koncák z QV, IC z QV a upravený vedení )
po snížení, které nastane v průběhu roku, před STK (v plánu Novitec pera + Bilstein B8 tlumiče) to bude vypadat zase líp a tím vzhledovou stránku ukončím... (krom 2 koncovkovýho výfuku a difuzoru)...
pak se pověnujem trochu technice - po otevření hranic si chci udělat vejlet za Stephanem do Squadra tuningu, ale předtím umožním motoru lepší dejchání ( upravenej vývod z katu, průměr potrubí jako na QV, seriovej koncák z QV, IC z QV a upravený vedení )
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Pěkně to vyšlo, ale až se to sníží tak to bude ještě lepší
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
jj, takhle to je koza vysoká..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
A očekáváš po namontování sníženého podvozku menší odskoky zadku?Nebo ten snížený podvozek má jinou geometrii - zejmena odklon?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
jelikož to jsou tlumiče kus za kus a nižší pružiny, tak s geometrií nijak hejbat nemůžu.. krom sbíhavosti, kterou udělám jako na QV...
ještě jsme teda nezkoumal čím hejbat jde a čím ne... pravda, že powerflex dělá nastavitelný silenbloky, tak je tam možná šoupnu, když už to budu dělat..
ještě jsme teda nezkoumal čím hejbat jde a čím ne... pravda, že powerflex dělá nastavitelný silenbloky, tak je tam možná šoupnu, když už to budu dělat..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Snížený podvozek na krásný,hladounký silnice asi super,vizuelně pěkné,ale mít to pak jako daily car....v tom případě nikdy nejezdi mezi Štěchovicemi a Davlí - směr Praha.Jel jsem plnej asi 95km/hod na těch asfaltových plackách prdel tancovala čardáš..až se spolujezdkyně vpravo vzadu ptala,jestli není na autě něco rozbitého.sámo na letních 225/45/R17.
Když jsem měl chvilku QV,tak pocitově mi připadala mín "kopavá".Jako technický detaily jsem neštudoval.Bejvalka i současná 1.4 MA odskakují úplně stejně..potvůrky jedny :-)
Když jsem měl chvilku QV,tak pocitově mi připadala mín "kopavá".Jako technický detaily jsem neštudoval.Bejvalka i současná 1.4 MA odskakují úplně stejně..potvůrky jedny :-)
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
já si na tu odskakující prdel asi nikdy nezvyknu, ale jak se toho zbavit jsem zatím nikde nečetl
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
ad daily car na sportovním podvozku...
jelikož ani jedno moje auto krom 156tky nemá a nemělo seriovej podvozek, tak jsem za těch 14-15 let ježdění zvyklej...
1) člověk nesmí kupovat levnej šit, což většinout tlumiče HP sporting, Bilstein či Koni a pružiny EIbach/Novitec co jezdím nejsou
2) uskákanej jev jsem zažil jen v případě že byla jen kratší pružina a seriovej tlumič, nebo tlumič s nezkrácenou pístnicí vzhledem k míře snížení..což je dost problém
a co se týče G, tak mě aztím ničím nepříjemným nepřekvapila...na to doporučuju platformu VW Golf 2/3/4, či Ibiza Cupra 6K na podvozku v cenový relaci do 10k to se z toho člověk poblije, pokud se dřív nezabije při nečekaným uskočení
a co se týče zábavnosti a komunikativnosti, je G někde těsně za 147 co jsem míval.. naproti tomu 159 TI je naprosto nekomunikativní auto, kteýr sice sedí, sedí, nic se neděje a najednou je intergalaktickej průser.... holt velkej, těžkej dostavník na dálnici, ne na okresky..
3) bydlím v okrese Semily, a horší silnice než tu jsem nezažil... natož příjezdovku k nám do ulice
jelikož ani jedno moje auto krom 156tky nemá a nemělo seriovej podvozek, tak jsem za těch 14-15 let ježdění zvyklej...
1) člověk nesmí kupovat levnej šit, což většinout tlumiče HP sporting, Bilstein či Koni a pružiny EIbach/Novitec co jezdím nejsou
2) uskákanej jev jsem zažil jen v případě že byla jen kratší pružina a seriovej tlumič, nebo tlumič s nezkrácenou pístnicí vzhledem k míře snížení..což je dost problém
a co se týče G, tak mě aztím ničím nepříjemným nepřekvapila...na to doporučuju platformu VW Golf 2/3/4, či Ibiza Cupra 6K na podvozku v cenový relaci do 10k to se z toho člověk poblije, pokud se dřív nezabije při nečekaným uskočení
a co se týče zábavnosti a komunikativnosti, je G někde těsně za 147 co jsem míval.. naproti tomu 159 TI je naprosto nekomunikativní auto, kteýr sice sedí, sedí, nic se neděje a najednou je intergalaktickej průser.... holt velkej, těžkej dostavník na dálnici, ne na okresky..
3) bydlím v okrese Semily, a horší silnice než tu jsem nezažil... natož příjezdovku k nám do ulice
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
A výfuk bude třeba takovýto...??!!.....Ulter
https://www.youtube.com/watch?v=hM0Z8zg ... mb_rel_end
------
gia s těmi koly...mnam..zvučíček..celý videjko pěkné !!!
------https://www.youtube.com/watch?v=hM0Z8zg ... mb_rel_end
------
gia s těmi koly...mnam..zvučíček..celý videjko pěkné !!!
Naposledy upravil(a) Petulin940 dne 27.3.2020, pát 16:26, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
výfuk bude seriovej koncák QV a zbytek podle mě... chci v tom autě jezdit, ale chci aby to fungovalo a neakumulovalo teplo
dát za pár nerez trubek 10k+ s pochybnou funkčností (ano většina vejfukářů - vč. i zvučnejch jmen typu supersprint o tom neví nic a jsou pouze svářeči a v dnešní době i dobrý fotografové a instagrameři..) je podle mě trochu moc...
dát za pár nerez trubek 10k+ s pochybnou funkčností (ano většina vejfukářů - vč. i zvučnejch jmen typu supersprint o tom neví nic a jsou pouze svářeči a v dnešní době i dobrý fotografové a instagrameři..) je podle mě trochu moc...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Na Tvém bílé by se kolečka taky vyjímaly....:-)......videjko u výfuku
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
kola z Giulie jsem zvažoval.. jak na G, tak na 159... ale přehodnotil jsem to s tím, že po nich jde každej
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Jelikož se s novejma kolama a pneu, co fungujou nejen za sucha, ale i na mokru (vcera testovano na silnicich cervenohorskeho sedla a kolem Mladkova) zvyraznila potreba obnovit tlumice...
tak jsem objednal tlumice a pruziny..
aby to lehlo co nejniz, tak pruziny jsou nakonec Novitec a tlumice Bilstein B8 se zkracenou pistnici ( ta umozni nejake pocatecni predpeti pruziny... samotne zkracene pruziny a seriova delka tlumice je prasarna, auto se potom nechova spravne, jellikoz si pruzina sedne az vahou auta..)..
prvni krabice od Novitecu je jiz doma, cekam ted na B8, ktere jsou na ceste od vyrobce. zaroven az to budu v tydnu montovat mam v planu estetiku (jina barva trmenu) a funkcni vylepseni ( brzdovka a choboty s co privedou chladici vzduch
zaroven se snizenim budu muset vyresit plechovej kryt pod motor.... jelikoz stavajicina nasi prijezdovce co se neustale zhorsuje skrta...hh k prednim kotoucum jako mam jiz na coupe)
tak jsem objednal tlumice a pruziny..
aby to lehlo co nejniz, tak pruziny jsou nakonec Novitec a tlumice Bilstein B8 se zkracenou pistnici ( ta umozni nejake pocatecni predpeti pruziny... samotne zkracene pruziny a seriova delka tlumice je prasarna, auto se potom nechova spravne, jellikoz si pruzina sedne az vahou auta..)..
prvni krabice od Novitecu je jiz doma, cekam ted na B8, ktere jsou na ceste od vyrobce. zaroven az to budu v tydnu montovat mam v planu estetiku (jina barva trmenu) a funkcni vylepseni ( brzdovka a choboty s co privedou chladici vzduch
zaroven se snizenim budu muset vyresit plechovej kryt pod motor.... jelikoz stavajicina nasi prijezdovce co se neustale zhorsuje skrta...hh k prednim kotoucum jako mam jiz na coupe)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Bude to paráda, jsem zvědavý, jak bude vypadat výsledek
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
já taky a aby toho nebylo málo.. povedlo se mi teď vyštrachat v inzerci červenou kůži.. tak to v následujicích dnech vošéfuju...jelikož udržovat hadrový sedačky je neštěstí.. já co měl vždy auta s kůží...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Podvozek nahozen.. při vybalení jsem byl v šoku z rozměru předních pístnic... takovýhle průměry (o cm menší než průměr těla) se jezděj na autokrose
první dojmy.. super, super super...
poznámky... bez nářadí s velkým N a rázový utahovačky se do toho nepouštejte..nemáte šanci povolit doma ani jeden šroub, pokud na něj nezačnete klepat utahovačkou v režimu povolování naštestí kamarádi a sousedi v jednom si vypomůžou a nějaký vybavení si navzájem pujčej..
každej šroub, hlavně zadní spodní na tlumičích vyžadoval kůru minimálně 15 minut klepání, než se vytočil
na předku to šlo trochu lépe, ...i tak poctivá 8 hodinová šichta celkem... kdy na předku zabral nejvíc času ježek v kleci a hledání postupu.. aneb jak to doprdele vyndat po povolení všeho nalezen postup a druhá strana byla do hodiny hotová
aniž bych dělal geo, jsem hned testoval jízdou do prahy a z5 pro kožený sedačky..
tam kde jsem se ve 130 bál (i díky ne ok tlumiči na straně spolujezdce), nyní podvozek drží i v rychlostech daleko mimo zákon.... vysněná červená kůže je doma a za pakatel (1/4 ceny co lze normálně najít..).. připadám si jako bych ji ukradl..sice má svoje mouchy (špína, v autě jezdily děti.. a to všude , ale nejsou poškrábaný .. a taky není to kus za kus díky chybějicímu výhřevu sedáků..takže budu přetahovat čalounění na svoje kostry)
teď mě jen čeká udělat geo, jelikož to vzadu vyrobilo docela velký Ačka..jako baseline použiju hodnoty pro QV a pak uvidím jestli to bude žrát gumy...
nemilým překvapením bylo zjištění , že si pod to budu muset ještě lehnout a dát nový zadní desky a LZ ložisko kola... se brzy začne ozývat..
k tomu se během víkendu vrhnu na kabeláž do 5tek.. žádná opravná sada.. nejsem magor za to dát trojku... takže budu trénovat letování a doufám že už mi pujde i to rádio
první dojmy.. super, super super...
poznámky... bez nářadí s velkým N a rázový utahovačky se do toho nepouštejte..nemáte šanci povolit doma ani jeden šroub, pokud na něj nezačnete klepat utahovačkou v režimu povolování naštestí kamarádi a sousedi v jednom si vypomůžou a nějaký vybavení si navzájem pujčej..
každej šroub, hlavně zadní spodní na tlumičích vyžadoval kůru minimálně 15 minut klepání, než se vytočil
na předku to šlo trochu lépe, ...i tak poctivá 8 hodinová šichta celkem... kdy na předku zabral nejvíc času ježek v kleci a hledání postupu.. aneb jak to doprdele vyndat po povolení všeho nalezen postup a druhá strana byla do hodiny hotová
aniž bych dělal geo, jsem hned testoval jízdou do prahy a z5 pro kožený sedačky..
tam kde jsem se ve 130 bál (i díky ne ok tlumiči na straně spolujezdce), nyní podvozek drží i v rychlostech daleko mimo zákon.... vysněná červená kůže je doma a za pakatel (1/4 ceny co lze normálně najít..).. připadám si jako bych ji ukradl..sice má svoje mouchy (špína, v autě jezdily děti.. a to všude , ale nejsou poškrábaný .. a taky není to kus za kus díky chybějicímu výhřevu sedáků..takže budu přetahovat čalounění na svoje kostry)
teď mě jen čeká udělat geo, jelikož to vzadu vyrobilo docela velký Ačka..jako baseline použiju hodnoty pro QV a pak uvidím jestli to bude žrát gumy...
nemilým překvapením bylo zjištění , že si pod to budu muset ještě lehnout a dát nový zadní desky a LZ ložisko kola... se brzy začne ozývat..
k tomu se během víkendu vrhnu na kabeláž do 5tek.. žádná opravná sada.. nejsem magor za to dát trojku... takže budu trénovat letování a doufám že už mi pujde i to rádio
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
A kde jsou fotky jak to vypadá?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
neboj, budou.. az dodelam intos.. prubezne dokumentuju zajimavosti.. nafotim finale..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů