Giulia/Stelvio facelift 2023

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od bobas » 28.7.2022, čtv 15:14

Predni světla byla už před měsícem na allegro.pl , takže někdo už je musí jezdit , pač teď už jsem je nenašel :D takže ty by asi takhle vypadat měla...

Edit, našel jsem to:)
Obrázek

https://allegro.pl/oferta/lampa-przod-p ... 2272082925
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od swoop01 » 28.7.2022, čtv 16:43

speedy píše: 27.7.2022, stř 19:58 Tak je to potvrzení toho, co jsem sem dával v únoru.
Na jednu stránku vyvstává otázka, jestli už Giulia/Stelvio neměly mít virtual cocpit od začátku a ne tímto způsobem dohánět konkurenci, to samé platí i pro infotainment, který přišel po FL a taky by tam asi mohl být hned. Jako klasický ručičky proč ne, mě to určo nepohoršuje a i tak jsou moc pěkně udělaný včetně toho ceremoniálu při nastoupení do auta, ale je faktem, že i toto může odrazovat zákazníky. Nakonec to po 10 letech taloši dotáhnou k absolutní dokonalosti, tzn. řidičský auto s vyspělými elektro vychytávkami :-D
Mela-li by virtualni cocpit uz od prvopocatku, pak bych s nejvetsi pravdepodobnosti jezdil necim z vyberu konkurence. Takze, nekoho to muze odradit a naopak, nekoho to potesi, prilaka a je za to rad. I kdyz teda na "virtualnim" (digitalnim) cocpitu jsem kdysi zacinal a strasne se mi to libilo, ale jak starnu tak se moje preference meni a i pres to, ze mam k teto technice velmi blizko...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od VN0v » 28.7.2022, čtv 18:13

Tak ono je to stale ako s tym nasim infotaimentom. Je to velka obrazovka kde ti ani v aute za 100+ tis eur neumoznia si tam dat to co tam chces, tam kde to chces. Pritom ten system tie data ma, aj ich umoznuje zobrazit, ale su nezmyselne poskupinkovane a teda sa neda vybrat iba to co naozaj ches.
Budem iba rad ked uz tam ten diplej bude tak ho napoja na poriadny CPU a GPU a co usetria na HW dobehnu moznostam softu. Aj ked, hlavne aby tam boli tlacitka na ovladanie klimy a vypnutie start/stop :D.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od tatkoTom » 28.7.2022, čtv 18:39

Televízor do auta nepatrí. Nie je to ergonomické - ani to neprospieva bezpečnosti.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6963
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od speedy » 28.7.2022, čtv 21:45

bobas píše: 28.7.2022, čtv 15:14 Predni světla byla už před měsícem na allegro.pl , takže někdo už je musí jezdit , pač teď už jsem je nenašel :D takže ty by asi takhle vypadat měla...
Ty poláci jsou ve všem napřed :D, pamatuju když týden po představení Giulie Q měli na allegru její motor :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 331
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Pete Biggy » 28.7.2022, čtv 22:09

speedy píše: 28.7.2022, čtv 21:45
bobas píše: 28.7.2022, čtv 15:14 Predni světla byla už před měsícem na allegro.pl , takže někdo už je musí jezdit , pač teď už jsem je nenašel :D takže ty by asi takhle vypadat měla...
Ty poláci jsou ve všem napřed :D, pamatuju když týden po představení Giulie Q měli na allegru její motor :D
Tak ono Alfa Romeo má v Polsku úplně jiné jméno, tradici a obecně půdu pod nohama než u nás. Já kdybych kupoval další AR, tak bych si ji zase s největší pravděpodobností dovezl z PL....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 29.7.2022, pát 06:42

Tak hlavne tam ma jine oficialni zastoupeni....:-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 331
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Pete Biggy » 29.7.2022, pát 11:01

Kubas píše: 29.7.2022, pát 06:42 Tak hlavne tam ma jine oficialni zastoupeni....:-(
No však píšu.... půdu pod nohama :D
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

facelift od 10/2023

Příspěvek od Kubas » 29.10.2022, sob 18:45

Strojový překlad tiskové zprávy:

Alfa Romeo Giulia a Stelvio se vyvíjejí, pokud jde o styl a technologie, a přitom zůstávají věrné DNA značky, která je výrazem ušlechtilého italského sportovního ducha od roku 1910.
Dnes mají oba modely nový „vzhled“ díky svým propracovaným světlometům Full-LED Adaptive Matrix a zcela nové mřížce chladiče „Trilobo“, která dodává Tonale silný rodinný pocit.
Technologie a konektivita dosáhly nových výšin: nový kompletně digitální přístrojový panel s historickým „teleskopickým“ designem; „Služby Alfa Connect“ nabízejí maximální pohodlí a bezpečnost na palubě a jsou navrženy tak, aby nabízely aktualizace „Over the Air“.
Také debutující na Nové Giulii a Stelviu je technologie NFT (Non-Fungible-Token), která je založena na konceptu „blockchain karty“: šifrovaný digitální a nemodifikovatelný registr, kde jsou hlavní informace o každém vozidlo bude zaznamenáno.
Jízdní dynamika značky zůstává referenčním bodem v kategoriích SUV a sedan díky dokonalému rozložení hmotnosti, nejlepší agilitě a lehkosti ve své třídě a extrémně přesnému volantu.
Nová strategie sestavy, konvergující se strategií představenou na Tonale: Super, Sprint, Ti a Veloce. Čtyři výrazné kování, čtyři jména zakořeněná v tradici Alfy Romeo.
U modelů New Giulia a Stelvio debutuje speciální řada „Competizione“ – špičková verze, která představuje novou exkluzivní matnou Moon Light.


Nová Giulia a Stelvio debutují. Tyto dva oceňované modely si získaly mezinárodní komunitu díky vynikajícím vlastnostem značky – dokonalému rozložení hmotnosti, nejlepší jízdní dynamice ve své třídě, špičkovým technologickým a motorickým řešením – a nadčasovému designu, který dělá z každého vozidla Alfa Romeo dlouhotrvající „pohyblivé umělecké dílo“. Dnes je zřetelný pohled Alfy Romeo na krásu italského designu u obou modelů ještě svůdnější a modernější se stylistickými zásahy na jejich předních partiích, aby s Tonale vytvořily jasný a silný rodinný pocit. Nová Giulia a Stelvio budou k dispozici od února 2023.



Nový "vzhled"

Přední mřížka chladiče, kde je umístěno logo, a spodní mřížky dvou hlavních vzduchových kanálů, vyčnívající na přídi Nové Giulie a Stelvia, dostaly jedinečnou povrchovou úpravu, která poskytuje současnou reinterpretaci slavného a výrazného „Triloba“. “mřížka. Hlavní novinkou na přídi jsou ve skutečnosti světlomety. Počínaje dneškem se u obou modelů poprvé objevují světla „3+3“ s novými světlomety Full-LED Adaptive Matrix. To vytváří silný rodinný pocit s Tonale a zároveň připomíná jeden ze slavných prvků značky, který představila ikonická Alfa Romeo SZ Zagato a koncepční vůz Alfa Romeo Proteo. Tyto tři moduly tvoří jedinečnou přední linii Nové Giulie a Stelvia a dodávají denní světlo, dynamický ukazatel směru zajišťující nejlepší světelné podmínky díky zavedení dvou sofistikovaných technologií: „Adaptive Front Lighting System“, který neustále nastavuje potkávací světlomety na základě na rychlosti a jízdních podmínkách a „Glare-Free High Beam Segmented Technology“, která za špatných světelných podmínek automaticky detekuje oba směry provozu, aby neoslňovala ostatní vozy; a konečně zařízení „Welcome and Goodbye“, funkce, která se zapne pokaždé, když řidič zavře nebo otevře vůz. To vše znamená vyšší efektivitu – pokud jde o dobu trvání a úsporu energie – a vyšší bezpečnost díky menšímu namáhání očí. a zvýšený jízdní komfort.Rozvržení skupiny zadních LED koncových světel, které poskytují dokonalou kombinaci stylu a sofistikovaných technologií, bylo také přepracováno tak, aby zdůraznilo sportovní duši obou modelů. Konkrétně má Nová Giulia nová zadní světla v sklo s průhlednou povrchovou úpravou, zatímco ty na Novém Stelviu se dodávají v kouřovém skle s leskle černou povrchovou úpravou.



Nový, kompletně digitální přístrojový štít

Nová Giulia a Stelvio jsou vybaveny nejmodernější technologií, která zajišťuje pohodlný a propojený zážitek a zároveň poskytuje typický požitek z jízdy s Alfou Romeo. Nejvýznamnější novinkou je přístrojová deska s historickým „teleskopickým“ designem. Zahrnuje nový, zcela digitální 12,3” TFT displej, na kterém lze přistupovat ke všem informacím o vozidle a parametrům souvisejícím s technologiemi autonomního řízení. Kromě toho lze cluster překonfigurovat do tří rozložení: Evolved, Relax a Heritage. Evolved představuje budoucnost designu Alfy Romeo a využívá centrální oblast obrazovky, přestože její dva boční kvadranty zůstávají na místě. Relax se zaměřuje na pohodlí, neobsahuje podrobné informace o vozidle a obejde se bez dvou kvadrantů. Heritage je inspirován ikonickými modely z 60. a 70. let značky s výraznými detaily, jako jsou obrácená čísla na konci rychloměru.

Technologie NFT a „služby Alfa Connect“

Nová Giulia a Stelvio jsou vybaveny plynulým a intuitivním rozhraním HMI (Human Machine Interface), aby byly všechny funkce po ruce. Informační a zábavní systém navíc zaručuje obsah, funkce a služby „Alfa Connect Services“, které nabízejí širokou škálu užitečných bezpečnostních a komfortních služeb navržených tak, aby poskytovaly aktualizace „Over the Air“. Například funkce „My Remote“ zahrnuje různé služby, jako je možnost ovládat některé funkce vozidla (otvírání/zavírání dveří, blikající světla) na dálku prostřednictvím chytrého telefonu/chytrých hodinek. Počínaje dneškem je technologie NFT (Non-Fungible-Token) dostupná u modelů New Giulia a Stelvio – světová exkluzivita v automobilovém oboru, kterou italská značka začala na Tonale a dnes je k dispozici v celé své řadě. Technologie je založena na konceptu „blockchain karty“, šifrovaného a nemodifikovatelného digitálního registru, kde se zaznamenávají hlavní informace o každém voze. Tento výrazný off-board prvek, který se snadno používá a je udržitelný, dále zdůrazňuje inovativní charakter Alfy Romeo. Na základě výběru zákazníka NFT vygeneruje certifikát, kde se zaznamenávají údaje o životnosti vozidla. Tento certifikát lze použít k zaručení řádné ochrany vozidla a tím k podpoře jeho zůstatkové hodnoty. Certifikát NFT poskytuje další zdroj důvěryhodnosti, který pomáhá majiteli/prodejci, ale také ujišťuje kupujícího při výběru ojetého vozidla.

Jízdní dynamika je nejlepší v segmentu

Jízdní dynamika nové Giulie a Stelvia od Alfy Romeo je opět nejlepší ve své třídě ve svých příslušných segmentech. Poskytují niterný zážitek z jízdy v autentickém duchu Alfy Romeo, což znamená správnou rovnováhu mezi italským designem, nejmodernějšími motory, dokonalým rozložením hmotnosti, speciálními technologickými řešeními a vynikajícím poměrem hmotnost/výkon. Podstata současných i minulých modelů Alfy Romeo vychází z tohoto „kouzelného“ vzorce, který se od dob Tonale (symbol proměny značky) vyvíjí, aby nově definoval sport 21. století tak, aby zahrnoval udržitelnost. Aby dosáhla nové úrovně efektivní a vysoce výkonné sportovnosti, může se globální italská značka spolehnout na svou proslulou dokonalost. Stačí se posadit do Nové Giulie a Stelvia, abyste pochopili, že se chystáte vstoupit do budoucnosti řízení.
Lehkost a agilita: Bezchybné a sportovní dynamické chování Giulie a Stelvia je podpořeno širokým použitím ultralehkých materiálů, jako je hliník (např. použitý na základně motorů) a karbon (např. použitý pro hnací hřídel), který má byly převzaty přímo ze světa závodění.
Pohon všech kol s technologií Q4: navržený tak, aby řídil trakci vozidla reaktivním a prediktivním způsobem s cílem zajistit nejvyšší úroveň výkonu, účinnosti a bezpečnosti. Technologie Q4 zaručuje všechny výhody pohonu všech kol a zároveň zaručuje sníženou spotřebu paliva, reaktivitu a potěšení z jízdy s vozidlem s pohonem zadních kol. Srdcem systému Q4 je aktivní převodovka (ATC), která v reálném čase monitoruje podmínky přilnavosti a vstupy řidiče, aby zajistila nejlepší výkon.
Systém Alfa Romeo Q4 umožňuje vozidlu jet jako čistě zadní nápravu, a pokud se přilnavost pneumatik blíží limitu trakce, nebo podle konkrétního požadavku řidiče, může okamžitě přenést až 50 % točivého momentu motoru na přední nápravu. méně než 150 ms, čímž se zabrání prokluzu kol a zajistí se maximální výkon vozidla a efektivita jízdy.
Mechanický samosvorný diferenciál Q2: Na výbavě Veloce je možné integrovat pohon všech kol Q4 s mechanickým samosvorem Q2, který je k dispozici i u verzí pouze s pohonem zadních kol. Omezený prokluzový diferenciál zvyšuje agilitu a sportovnost, zaručuje dokonalou trakci pro větší stabilitu vozidla v zatáčkách při vysoké rychlosti a vyšší boční zrychlení a špičkovou bezpečnost na mokré nebo kluzké vozovce tím, že udržuje kola neustále pod kontrolou a snižuje prokluzování.
Odpružení Alfa Link: Řízení vozidla Alfa Romeo je nezapomenutelným pocitem. Je to také díky exkluzivní architektuře zavěšení Alfa Link™. Na přídi bylo vybráno dvojité lichoběžníkové zavěšení s polovirtuální osou řízení (exkluzivně pro Alfa Romeo), které optimalizuje filtrační efekt a umožňuje rychlé a přesné řízení pro nekompromisní ovladatelnost. Na zádi bylo zvoleno víceprvkové řešení se čtyřmi a půl rameny – patent Alfa Romeo – které zajišťují lepší ovladatelnost v kombinaci s vynikajícím komfortem. Exkluzivně u speciální řady Competizione je aktivní odpružení Alfa™ s elektronicky řízeným systémem tlumení, který se okamžitě a v mžiku přizpůsobí jízdním podmínkám a umožňuje řidiči zvolit si řízení více zaměřené na výkon nebo na pohodlí.
Integrovaný brzdový systém (IBS): elektromechanický systém, který kombinuje kontrolu stability s brzdovým systémem, zaručuje okamžitou odezvu brzd, omezuje brzdnou dráhu a umožňuje významnou optimalizaci hmotnosti. Použití systému brake-by-wire umožňuje výrazné snížení počtu součástí uvnitř motorového prostoru a nahrazení jediného hardwaru jednotkou složenou z čerpadla, posilovačů brzd a ESP, což zaručuje menší konzolovou hmotnost a větší agilitu vozidla.
K hvězdné jízdní dynamice Giulie a Stelvia navíc přispívá extrémně přímý volant, který byl spárován s 8stupňovou automatickou převodovkou ZF s hliníkovými pádly řazení, což zaručuje bezkonkurenční ovladatelnost v zatáčkách. A v neposlední řadě pro dokonalou rovnováhu mezi potěšením z jízdy a asistenčními systémy nabízejí Nová Giulia a Stelvio kompletní sadu funkcí pokročilých asistenčních systémů řidiče (ADAS) pro autonomii řízení druhé úrovně. To znamená, že řidič může nechat vozidlo ovládat plyn, brzdu a volant za určitých podmínek prostřednictvím elektronických systémů, které vyžadují neustálé sledování řidičem. Tyto systémy podporují řidiče a nabízejí větší komfort při dlouhých cestách. Řidič však musí v každém případě mít vozidlo neustále pod kontrolou a vždy mít ruce na volantu.

Jednoduchá a intuitivní strategie sestavování

Nová Giulia a Stelvio konvergují na nové logice linek představené s Tonale, což zákazníkům ještě více usnadňuje konfiguraci vozu. Ve skutečnosti jsou k dispozici dvě výbavy – Super a Ti – z nichž každá má charakteristické vlastnosti, aby uspokojila ty nejnáročnější zákazníky. Výbavu Super, základní model pro jedinečný zážitek z Alfy Romeo, lze přizpůsobit přijetím balíčku Sprint, který obsahuje různé sportovní doplňky. Výbavu Ti, která zvýrazňuje eleganci a osobitý charakter obou vozidel, lze mezitím vylepšit pomocí paketu Veloce, abyste dosáhli co nejvíce z hlediska výkonu a sportovnosti. Nezapomínejme, že názvy Super, Sprint, Ti a Veloce mají v historii Alfy Romeo dlouhou historii. Existují tedy čtyři charakteristické výbavy, které jsou všechny schopné reagovat na potřebu zákazníků cítit se v jednotě se svými vozidly. A konečně, Nová Giulia a Stelvio nabízejí významnou aktualizaci z hlediska motorů: u všech modelů této řady je nyní k dispozici vznětová verze s pohonem zadních kol 160 CV. A konečně jsou tu výkonné plynové motory s pohonem všech kol 280 HP a vznětové 210 HP.



Speciální řada Competizione, maximální vyjádření výkonu a stylu, certifikovaná NFT

Na oslavu debutu Nové Giulie a Stelvia představuje Alfa Romeo speciální sérii Competizione – autentickou „koncentraci“ stylu a stylu, která jistě potěší zarytý kmen Alfa Romeo. Uvedená edice založená na výbavě Veloce a dostupná s každým motorem je nejvyšší verzí v řadě a vyniká exkluzivní šedou matnou barvou Moon Light a červenými brzdovými třmeny. Intenzivní sportovní vzhled Nového Stelvia podtrhují 21“ litá kola. Interiéry vynikají audiosystémem Harman/Kardon a kůží čalouněnou palubní deskou a sedadly s červeným prošíváním. Konečně zahrnuje ochranné sklo a odznak Competizione na bocích a předních opěrkách hlavy. U Competizione je standardem exkluzivní aktivní odpružení Alfa a technologie NFT (Non-Fungible Token), která potvrzuje jedinečnost každého vozu Competizione a zajišťuje jeho původní konfiguraci. Je to nejvyšší vyjádření podstaty Alfy Romeo z hlediska stylu, výkonu a technologie.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: facelift od 10/2023

Příspěvek od Kubas » 29.10.2022, sob 18:47

co tak čtu tak dobrý, matrix světla doba dávno chce, možnost koupit si Q2 k zadokolce i Q4 je taky fajn.... mazec je pět stupňů výbav (super-sprint-Ti-Veloce-Competitizone) - když vyrobíš tak 1500 aut měsíčně :-)

Giulia je furt super auto, bohužel je to sedan a to už je dnes naprosto okrajová záležitost no... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6963
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: facelift od 10/2023

Příspěvek od speedy » 29.10.2022, sob 21:11

Nechceš to přihodit k tomuhle tématu založeném dříve?
viewtopic.php?p=512208&hilit=facelift#p512208

Jako výrobní čísla nejsou nijak omračující ale zas takový průser to taky není. Třeba sleduju na FB skupinu "Alfa Romeo Giulia Owners Club (global)" a tam mi přijde že si furt někdo chodí pro novou Giulii/Stelvio, nebo dokonce hodně lidí tam dávají příspěvky jak od jiné značky přešly k Alfě a už nechtějí nic jiného, no do budoucna se uvidí.

Jinak faclift se mi líbí, píšu to už asi po molionpátý, že prostě Giulia/Stelvio jsou krásná auta a žádnej drastickej vnější facelift není třeba. Ty světla led matrix ale mohly být opravdu od začátku, popř. alespoň od MY2020
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 29.10.2022, sob 21:34

jj sloučeno.... já jsem ty světla nejdřív celkem kritizoval ale to jsem myslel že to je jen estetická změna. Ale tím že jsou to matrixy tak OK, to je prostě potřeba. Digitální display mi taky nevadí, uvidíme jak budou vypadat ty tři obrazovky... věřím že aspoň jednu z nich bych si vybral ;-) jinak s tebou souhlasím, na těch autech není moc co vylepšovat.

Giulia má zásadní problém v tom že to je sedan (mrtvý druh, nevím kolik toho v sedanu prodá třeba 3er nebo C-class) a že má málo místa vzadu. To by řešil až nový model. Stelvio je fakt boží, podle mě ho lidi nekupují protože je prostě hodně drahé. Jinak fakt moc nevím co mu vytýkat.

Jediné co bych já vytknul je fakt blbé rozlišení parkovací kamery a pak taky třeba absence toho "ptačího pohledu" při parkování (prostě ta soustava kamer kolem auta). to je fajn jak si na to zvykneš... a lidi jsou dnes tupí, tyhle věci prostě chtějí.... :smt102

jinak fakt nevím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Rasputin » 30.10.2022, ned 06:59

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 30.10.2022, ned 07:07

Jen dodam ze tu debilni hudbu k videu si daly na novinkach sami. Ofiko video je bez zvuku pokud vim.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od kenjiro » 30.10.2022, ned 09:11

Urcite to bude svitit v noci lip, ale ty svetla se mi nelibi. Ztratily tu agresivitu tech puvodnich a prijde mi, ze to auto opticky trochu zvedaji. Vypada to jak svetla od BMW s jednim pridanym oblouckem. Digitalni pristrojovka by mi asi zily netrhala, ale budiky jsou budiky. Jednoznacne dobra vec je to NFT, to dava smysl.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 419
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Duso » 30.10.2022, ned 11:33

tiež si myslím že giulia vyzerá lepšie so starými svetlami, naopak stelviu pristanú tieto nové. A tá Q2 to bude zas určite len dáky elektricko/brzdný systém že jo.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 30.10.2022, ned 12:44

Ne je to mechanika, viz ta tiskova zprava vyse co jsem dal do prekladace a sveho prispevku.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od kenjiro » 30.10.2022, ned 13:45

Q2 byla uz v roce 2016. Byl to mechanicky torsen. Qf ma ediff.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Jojo » 7.11.2022, pon 13:45

Tým autám mali prekopať celý predok, zmena svetiel je málo.
Ako majiteľa súčasnej Giu nevidím dôvod isť po nový model a vyhodiť peniaze za viacmenej to isté. A tie autá aj tak niesú.
biele auto
biele auto
zelené auto

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od VN0v » 8.11.2022, úte 16:05

Ako vodic aj tak sedime vo vnutry. Dolezite je ako auto jazdi a aky je interier. Mercedesacke dispeleje namiesto budikov moc nemusim - kopa funkcii ale nic normalne sa z toho neda vyskladat. Tak som zvedavy ako to zvladla Alfa.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 8.11.2022, úte 17:10

digitální dispaly je u Tonale jedna z nejchválenějších věcí, tak bude snad i u Giulie.... Ano, není důvod měnit starší verzi za novější. Na druhou stranu, pokud máš starší 5 let a máš najeto 150, je ideální si teď koupit novou, dokud to jde ;-) To auto časem neskutečně vyzrálo, jako Stelvio... podívejte se na nový 3er.... ten je dost šílený....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od kenjiro » 8.11.2022, úte 18:00

Jo. Oproti MY2016 se zmenila sousta veci k lepsimu. Lepsi hlukova izolace, predelany vstrikovani, poladeny pruziny a vyska auta, infotainment, IBS, Ackerman, pro cesky novinare i ten plast kolem radicky. Mne generacni refresh smysl dava zejmena s ohledem na nejistou budoucnost.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od swoop01 » 8.11.2022, úte 18:26

Za ty prachy me to cim dal vic a vic tahne ke 4C nez abych resil nejaky generacni "refresh".

Pokud nevymysli neco opravdu sexi a zabavneho tak je Giulie asi moje posledni alfa v rade generacnich obnov. Realne to do budoucna vidim spis tak, ze si poridim neco starsiho jen pro zabavu a do prace proste to, co bude zrovna na trhu v nejake cenove dostupne hladine. Proste plechovku na kolech, bez emoci, kterou kazdy 3 - 4 roky kopnu do prdele a poridim jinou. U takoveho kyblu mi asi bude jedno jestli to bude elektro nebo spalovak. Hlavne kdyz to vydrzi 4 roky bez zavad a dokazu se toho rychle a rozumne zbavit.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od Kubas » 8.11.2022, úte 20:52

Tak 4C je na par vikendu v roce, Giulia na kazdy den. Samozrejme 4c je pak na cely zivot, s relativne nizkymi provoznimi naklady a rustem hodnoty. Jestli na 4c mas, tak si ho kup, uz bude jenom drazsi (ostatne za posledni 3 roky slo mahoru min tak o 20% co to tak sleduju)

V beznem provozu dnes vsude dojedes stejne rychle Fiatem Tipo jak Giulii ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia/Stelvio facelift 2023

Příspěvek od swoop01 » 9.11.2022, stř 12:17

No sak prave... Co jsem rok od roku starsi tak zjistuji, ze do toho bezneho provozu by mi bohate stacilo to Tipo a pro moje poteseni neco co bych si opecovaval a jen pro radost s tim vyjel jen par peknych dni v roce.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů