pánové tak už to fakt potřebuju vyřešit....
Motor po renovaci, tlaky v pořádku, nové ventily, písty, svíčky, cívka, startér, karburátory seřízené. Jede krásně, plynulý tah v celém spektru otáček, točí nad 5000.
ALE!!!!
studené starty nic moc.... a hlavně, jak se to zahřeje a zastaví, už znovu nenastartuje.
Když je to zahřáté a chcípnu to, do dvou minut to pak znovu nastartuje. Jakmile ale počkám dýl, už nechytne. Točí točí ale ani neškytne, prostě NIC. Když to nechám 45 minut být, tak to nastartuje a zas funguje.
Foto svíček viz níže, jsou tam NGK BP7 ES jak mají být.
TAK CO S TÍM? už mě nabaví pít kafe buď do dvou minut nebo tam pak postávat třičtvrtě hodiny....
motor nestartuje zahřátý
motor nestartuje zahřátý
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tornado156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 267
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: motor nestartuje zahřátý
problem budu karburatory. natecie = nakvapka ti benzin do komory a prechlasta motor. potom ked sa odpari tak to chytne. mne robi teply start po zastaveni na 15-20 min tiez troska problem ale po toceni do 10s chytne. skusil by som spevialistov na karburatori. Ja som to riesil s p. Vrbeckym z Bystrice pod Hostynem. Vrelo odporucam. Je to fakt odbornik.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: motor nestartuje zahřátý
co to je za karbce ? sytič tam nějakej je, nebo není? nebo není používán a jen si napumpuješ akcelerační pumpičkou?
jak jsou krmený? elektrická pumpa? je nějak regulovná? má to zpátečku do nádrže? je dobře nastavená hladina? a těsní jehlovej ventil?
možnosti jsou vždy 2 - buď tam není benzín, nebo ho je hodně
jak jsou krmený? elektrická pumpa? je nějak regulovná? má to zpátečku do nádrže? je dobře nastavená hladina? a těsní jehlovej ventil?
možnosti jsou vždy 2 - buď tam není benzín, nebo ho je hodně
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: motor nestartuje zahřátý
chlapi díky, ptal jsem se i na facebooku a Marcel Redl mi k tomu napsal toto, což se asi i shoduje s tím to píše Miro tady výše....
"Spatne serizene karbece nebo zavada na ventilu plovaku...po vypnuti ti to pomalu tece do motoru - pri pokusu o start dele jak za 2 min. se to uchlasta.Po 45 minutach se benzin natolik odpari, ze opet nastartujes.Za studena to nechce startovat protoze je komora prazdna - vytekla do motoru a teprve pri startovani se plni..."
jinak startuju samozřejmě za tepla bez plynu a bez sytiče, mělo by to chytit když pak jen ťukneš do plynu. Tak to bylo dřív, teď se tak neděje. Bude to v těch karburátorech asi a zajedu s tím za Marcelem no.... tváří se že za dvě hodinky není co řešit... to jsem zvědav :-)
"Spatne serizene karbece nebo zavada na ventilu plovaku...po vypnuti ti to pomalu tece do motoru - pri pokusu o start dele jak za 2 min. se to uchlasta.Po 45 minutach se benzin natolik odpari, ze opet nastartujes.Za studena to nechce startovat protoze je komora prazdna - vytekla do motoru a teprve pri startovani se plni..."
jinak startuju samozřejmě za tepla bez plynu a bez sytiče, mělo by to chytit když pak jen ťukneš do plynu. Tak to bylo dřív, teď se tak neděje. Bude to v těch karburátorech asi a zajedu s tím za Marcelem no.... tváří se že za dvě hodinky není co řešit... to jsem zvědav :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tornado156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 267
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: motor nestartuje zahřátý
Ešte som dostal info, že tie repasné sady na karburátor majú rôznu kvalitu. dôležitý je práve ihlový ventil plaváka. Odporúča sa ventil s kvalitným sedlom, ktorý dokonale zatvára. Ja práve chcem tiež objednať na Ebayi taký kvalitnejší a vymeniť si ich https://www.ebay.com/itm/291574079377
Ďalej je dôležitý tlak paliva s regulatora. Do neho vstupuje výstup z palivovej pumpy a on ho reguluje na nastavenú hodnotu. Regulátor je súčasť filtru paliva. Myslím, že to má značenie " Filter KING". na ňom je skrutka a ňou sa nastavuje max výstupný tlak, ten by nemal prekročiť 2,5 alebo 3 bar. to treba pozrieť v manuále. Ak je tlak veľký tak ho nedokáže ventil udržať uzavretý.
Ďalej je dôležitý tlak paliva s regulatora. Do neho vstupuje výstup z palivovej pumpy a on ho reguluje na nastavenú hodnotu. Regulátor je súčasť filtru paliva. Myslím, že to má značenie " Filter KING". na ňom je skrutka a ňou sa nastavuje max výstupný tlak, ten by nemal prekročiť 2,5 alebo 3 bar. to treba pozrieť v manuále. Ak je tlak veľký tak ho nedokáže ventil udržať uzavretý.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: motor nestartuje zahřátý
jj dík....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host