164 V6 24v prosim o radu :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Kubas » 12.6.2010, sob 18:32

:-D tak už jsem si říkal, že mi kvůli tomu vedru vynechává mozek, ale koukám že ani zkušení majitelé 164 to nepochopili :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 12.6.2010, sob 18:39

Spatne ! :D

Rozvody na 24v v 164ke - autodata pise, ze motor ma na sebe rysky, problem je v tom, ze ma caka vymena tesneni pod hlavami, takze budem robit rozvody, robil tu uz niekto rozvody? Je to tak ako na 12v? Ze ryska na rysku, nahodit remen a hotovo? Nechapem tym momentom na dotiahnutie vacky, treba povolovat remenice na vackach, alebo ako to je? D :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.6.2010, sob 19:13

Delal jsem rozvody 24V nedavno... Na remenici je vyrazena znacka, musi smerovat na trojuhelnikovy nalitek (ale radsi si TDC over na pistu, na setrvacniku jsem znacku nenasel), na vackach jsou vyrazeny znacky na koncich u prevodovky, musi smerovat proti sobe (jako ke svicce, poznas to ze vacky v ty poloze drzi samy a neprotoci se silou vent. pruzin). Na znacky na vackovych kolech se vykasli, jak je remen dlouhy a trochu vytahly nesedi to proti novemu o cca 1/2 zubu, takze podle znacek na vackach a je to 100%. Pak napinak, pred sundanim zaaretuj treba malym imbusem, je v nem mala dirka, spravne je na nej pripravek (paka se zavazim), kdyz ji nemas je treba to napnuti zkouset, pistek napinaku musi byt vylezly o tu hodnotu v autodatech (tusim 6-7mm), kdyz ne je treba to pritahnout/povolit. Pak po 1000km znovu dopnout.

Snad je to pochopitelny jsem uz na 3 nocni... :wink:

Jo a jak mi rekl Venca K. kdyz jsem mu volal o radu ohledne nalezeni TDC, kdyz to blbe nastavis, tak to poznas, pobezi to na ho...o :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 12.6.2010, sob 19:17

Ladin 164V6 píše:Delal jsem rozvody 24V nedavno... Na remenici je vyrazena znacka, musi smerovat na trojuhelnikovy nalitek (ale radsi si TDC over na pistu, na setrvacniku jsem znacku nenasel), na vackach jsou vyrazeny znacky na koncich u prevodovky, musi smerovat proti sobe (jako ke svicce, poznas to ze vacky v ty poloze drzi samy a neprotoci se silou vent. pruzin). Na znacky na vackovych kolech se vykasli, jak je remen dlouhy a trochu vytahly nesedi to proti novemu o cca 1/2 zubu, takze podle znacek na vackach a je to 100%. Pak napinak, pred sundanim zaaretuj treba malym imbusem, je v nem mala dirka, spravne je na nej pripravek (paka se zavazim), kdyz ji nemas je treba to napnuti zkouset, pistek napinaku musi byt vylezly o tu hodnotu v autodatech (tusim 6-7mm), kdyz ne je treba to pritahnout/povolit. Pak po 1000km znovu dopnout.

Snad je to pochopitelny jsem uz na 3 nocni... :wink:

Jo a jak mi rekl Venca K. kdyz jsem mu volal o radu ohledne nalezeni TDC, kdyz to blbe nastavis, tak to poznas, pobezi to na ho...o :-D
Takze budem aj povolovat a dotahovat remenice na vackach? Dolezite je ako na 12v - aby po nahodeni rozvodoch a otoceni motora na skusku ostali ryska na ryske, vacky si pozriem zhora maju rysky a spodok je remenica tam je ten cicik co trci z bloku motora jo? Ten napinak som moc nepochopil, no musim to vidiet nazivo, nie z obrazku... Btw stacia na to dvaja ludia? :D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.6.2010, sob 19:24

Jj ten cicik to je ono. :D Remenice neni treba povolovat. Jen musis sundat ventilovy vika aby byly videt ty zarezy na vackach.

2 osoba je fajn kdyz natahujes novej remen, to des. Jinak to zvladnes sam.

Ten napinak je klasicka asymetricka kladka, ale ta je na drzaku kterej je jeste napinanej pistem s pruzinou. Proste potom kdyz to napnes tak je dane jak moc ma byt ten pist vylezly. Az to uvidis tak budes urcite vedet :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 12.6.2010, sob 19:43

Ladin 164V6 píše:Jj ten cicik to je ono. :D Remenice neni treba povolovat. Jen musis sundat ventilovy vika aby byly videt ty zarezy na vackach.

2 osoba je fajn kdyz natahujes novej remen, to des. Jinak to zvladnes sam.

Ten napinak je klasicka asymetricka kladka, ale ta je na drzaku kterej je jeste napinanej pistem s pruzinou. Proste potom kdyz to napnes tak je dane jak moc ma byt ten pist vylezly. Az to uvidis tak budes urcite vedet :wink:
Asi vim, podobny napinak je na 12v motore, len 12v ma olejovo tlaceny a tento 24 mechanicky - pruzinovy, jo? Vsak to potom znova nafotim ako 12v a nahodim sem rozvody pofotene :DD Dik za info :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů