Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To asi ne mel to takovej chlapik okolo 40 a daval tam jen ORIGO UFI filtry ty tam ted jsou a predtim to mela farmacie v IT
Ja sem se pokousle ten zvuk nahrat,ale je to zkreslene. zkusim dat at mate predstavu,ale kazdopadne loziska tam chycene jsou
asi to chytilo nejaky bordel
https://www.youtube.com/watch?v=q8cjJVj ... e=youtu.be
Ja sem se pokousle ten zvuk nahrat,ale je to zkreslene. zkusim dat at mate predstavu,ale kazdopadne loziska tam chycene jsou
asi to chytilo nejaky bordel
https://www.youtube.com/watch?v=q8cjJVj ... e=youtu.be
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Koukal jsi i na stav výfukový vrtulky?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pokud mohu doporučit z vlastní zkušenosti vezmi repasi od firmy REMA turbo ze Strakonic. Sám mám jedno takové repasované na své a je na něm 30 možná víc tisíc bez problému. Předtím jsem při snaze o úsporu koupil šmejd z Polska za 8 a neujelo ani 10tkm...
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
nesudaval jsem vyfuk. planuju kdyz bude cas ho cele sundat a prozkoumat. Zatim chcu zacit jezdit jak clovek,ale casto se pristihuju,ze tomu davam na prdel a s tim chipem to tlaci kdovi kolik kdyz pada do nouzaku kvuli vysokemu tlaku
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak se na ni podívej na tu výfukovku. Jelikož to hvízdání ti dělá ona. Jde o to že jsem měl rozebraný 4 z toho 3 měli lopatky na koncích vypáleny( lajcky jak kdyby je okousali myši) a dělalo to ten efekt hvízdání. Bohužel fotky nemůžu najít. Na tom jednom zdravém to nedělá. Na ty sací vrtulce je teměř vždy na hrankách mikro poškození, ne vše zadrží vzduchový filtr. Že ti to padá do nouzáku(předpokládám že máš na mysli vysoký tlak turba) tak můžeš mít zasraný VGT nebo odchází potlakový regulátor na turbo.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No ono to je asi fuk jestli se na ně podívám nebo ne to,že to dělá turbo je zřejmé říkal mi to už známí a kolega potvrdil.
koupím druhé turbo.
koupím druhé turbo.
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ahoj,
sháním turbo na GT, 1.9, 110kW (buď hezky zachovalé nebo repas).
Údajně by mělo být stejné i u Brava, Stila, 159, 156,... (pro stejný motor). Neví někdo, jestli to tak je?
Případně nějaké typy na spolehlivé dodavatele repasu?
Díky.
sháním turbo na GT, 1.9, 110kW (buď hezky zachovalé nebo repas).
Údajně by mělo být stejné i u Brava, Stila, 159, 156,... (pro stejný motor). Neví někdo, jestli to tak je?
Případně nějaké typy na spolehlivé dodavatele repasu?
Díky.
Alfa GT, 1.9 JTDm, 2006
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Čistě teoreticky, nevíte někdo jaký má výkonový potenciál turbo z 156 2.4 110kw na 1.9 motoru?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Takže to opět po 70 tis. Km vypadá na turbo. Bylo měněno v AF Ostrava, od té doby slušné zacházení ( nevytáčení za studena, dochlazování, olej max po 13 tis. ), takže jak je možné, že takhle brzo je na odchodu...
Olej to nebere ani kapku, ale má na mě dost velkou radiální vůli, po pár vytočeních, kdy dojde k většímu ohřátí už nemá zdravý zvuk. Člověk tam nechá balík, aby už to nemusel řešit, aby nějakej repas nepadl po pár tisících a teď koukám, že to vyšlo úplně na stejno . Přijde mi, že asi odrbali montáž, kontrola mazání, nedání nových šroubů se sítkem či zaplavení turba před prvním startem . Každopádně potom zkusím repas, u special turbo jak tu psal Edas.
Olej to nebere ani kapku, ale má na mě dost velkou radiální vůli, po pár vytočeních, kdy dojde k většímu ohřátí už nemá zdravý zvuk. Člověk tam nechá balík, aby už to nemusel řešit, aby nějakej repas nepadl po pár tisících a teď koukám, že to vyšlo úplně na stejno . Přijde mi, že asi odrbali montáž, kontrola mazání, nedání nových šroubů se sítkem či zaplavení turba před prvním startem . Každopádně potom zkusím repas, u special turbo jak tu psal Edas.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
to je teda pěkný
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak turbo poputuje na repas do Strakonic http://www.rematurbo.cz/firemni-profil/o-nas
Prej dobrá firma, mechoš s nimi má dobré zkušenosti....tak uvidíme, co to potom vydrží.
Prej dobrá firma, mechoš s nimi má dobré zkušenosti....tak uvidíme, co to potom vydrží.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
pak podej teda referenci
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ahoj vespolek,
Mám takový dotaz - existuje nějaká "ideální" křivka průběhu tlaku turba? ("jak to má vypadat v ideálním případě")
Proč se ptám - níže je graf z dat, která jsem včera nasbíral ve svém autě (2,4JTD 103kW, nakrouceno nějakých 250 kkm). Auto jede vcelku v pohodě, až na takovou slabě slyšitelnou "meluzínu". Co se mi nelíbí na tom průběhu tlaku turba, je to zakolísání (označené oranžovou šipkou). Během jízdy to téměř není cítit - a když, tak jen jako mírná ztráta výkonu.
Mám takový dotaz - existuje nějaká "ideální" křivka průběhu tlaku turba? ("jak to má vypadat v ideálním případě")
Proč se ptám - níže je graf z dat, která jsem včera nasbíral ve svém autě (2,4JTD 103kW, nakrouceno nějakých 250 kkm). Auto jede vcelku v pohodě, až na takovou slabě slyšitelnou "meluzínu". Co se mi nelíbí na tom průběhu tlaku turba, je to zakolísání (označené oranžovou šipkou). Během jízdy to téměř není cítit - a když, tak jen jako mírná ztráta výkonu.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Normalni reakce pri regulaci tlaku (idealni je aby ty vykyvy byly v obou smerech minimalni)
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ok, díky za info!
yan.ko píše:Normalni reakce pri regulaci tlaku (idealni je aby ty vykyvy byly v obou smerech minimalni)
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
GT 110kW má je jedno jediný turbo co tam má být řešil sem to mám kontakt na dobrý repasOlťák píše:Ahoj,
sháním turbo na GT, 1.9, 110kW (buď hezky zachovalé nebo repas).
Údajně by mělo být stejné i u Brava, Stila, 159, 156,... (pro stejný motor). Neví někdo, jestli to tak je?
Případně nějaké typy na spolehlivé dodavatele repasu?
Díky.
773 999 729
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ahoj, zkoušel někdo přehazovat turbo z 147 1.9JTD 103Kw na 147 1.9JTD 85Kw? Opticky se zadají být stejná/podobná..
A druhý dotaz, k němuž jsem nenašel odpovídající vlákno: Měnil někdo klasické těsnění za kovové? Jaká je maximální tloušťka kovového?
A druhý dotaz, k němuž jsem nenašel odpovídající vlákno: Měnil někdo klasické těsnění za kovové? Jaká je maximální tloušťka kovového?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravím, mohol by mi niekto odporučiť nejakú dobrú firmu na repas turba? najlpšie na slovensku. Dik
AR Giulietta 1.4 turbo Multiair 125kw
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex
- Alexx
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 7.11.2009, sob 17:39
- Bydliště: CZE.Praha GEO.Kutaisi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak vypadali lopatky na mojim turbu,kterou ,,okousali myši,,
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
- Alexx
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 7.11.2009, sob 17:39
- Bydliště: CZE.Praha GEO.Kutaisi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zacalo to hvizdat.A mělo to nepatrnou axialni vule.Vymenil jsem si sam stred turba ,a je klid!
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
https://www.youtube.com/watch?v=6yDPg3v5VH4 niečo podobné??Alexx píše:Zacalo to hvizdat.A mělo to nepatrnou axialni vule.Vymenil jsem si sam stred turba ,a je klid!
ja som zložil turbo a tiež mám axialnu vôľu.
AR Giulietta 1.4 turbo Multiair 125kw
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Hmm, axiální je na ho...o, ta být nesmí
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ahoj dneska sem rozdělal turbo a čistil naklápění a lopatka výfuku byla úplně stejně zničená. naklápění nabourané taky ta,že prostě dřelo ani nebyl zasazené,tak se to muselo vše přebrousit aby to krásně chodilo. hodím na fotku, chcu se zeptat kdybych chtěl měnit jen lopatky tak jak se to rozdělává? není tam klasická panička na sací části,ale ono s poštou to vyjde na nějaké 2 tis a za 4 tis je celej střed,ale samozřejmě čína co vydrží kdovíkolik to by chtělo tak koupit pak značkové ložiska vrtulka je asi fuk,
jo a eště chcu říct nyní turbo tahá uplně v jiných otáčkách a fakt jede jak rpase a dokonce to přestalo ufukovat jak zavodní turbobenzín.
jo a eště chcu říct nyní turbo tahá uplně v jiných otáčkách a fakt jede jak rpase a dokonce to přestalo ufukovat jak zavodní turbobenzín.
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak sem ujel 500 km a zavada se zacina projevovat zase pri plnem plynu problikne kontrolka a bud na setinu vteriny prerusi vykon nebo jen problinkne a jede normalne a pise plnici tlak tos nevim to turbo bylo rozchozene velcie precizne a chodilo jak nove jinak taha fakt skvele
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak nám včera na mojí AR159 1.9JTD 16V odešlo turbo do motorového ráje. Podotýkám, že po ujetí 380kkm, takže mu to ani nemám moc za zlé. Navíc tím nejlepším možným způsobem, ohnula se hřídelka tak, že se přestalo točit. Takže se ani nerozletělo, ani nevycucalo olej z motoru.
Nemáte někdo tip kde koupit, nebo repasovat tak, abych toho po půl roce nelitoval? Díky
Nemáte někdo tip kde koupit, nebo repasovat tak, abych toho po půl roce nelitoval? Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti