Kvalita nafty a aditiva
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Vsadim metr píva, že se ani MFD neomluví, ani Shell nedá MFD k soudu.
Harous: přidám trochu demagogie do ohně Kde máš objektivní váhu jednotlivých parametrů? Více parametrů = více stran.
Richie: Kdyby ses, vole, líp učil, moh´s taky jezdit s vervou zadáčo. Jako kdejakej pisálek.
Harous: přidám trochu demagogie do ohně Kde máš objektivní váhu jednotlivých parametrů? Více parametrů = více stran.
Richie: Kdyby ses, vole, líp učil, moh´s taky jezdit s vervou zadáčo. Jako kdejakej pisálek.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Me ani tak nejde o vysledky, ale zpusob toho radobytestu. Proc tam neni zmnena jina znacka nez Benzina a Shell? Pokud to ma mit nejakou vypovidaci hodnotu, cekal bych alespon 10 znacek a pro kazdou z nich nekolik odberu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je to reakce na můj příspěvek, ovládáš umění odpovědět na něco jiného, víc než briliantně ;)Harous píše:Me ani tak nejde o vysledky, ale zpusob toho radobytestu. Proc tam neni zmnena jina znacka nez Benzina a Shell? Pokud to ma mit nejakou vypovidaci hodnotu, cekal bych alespon 10 znacek a pro kazdou z nich nekolik odberu...
Jinak souhlasím, že metodika "rádobytestu" není hodná "nejdůvěryhodnějšího deníku", nebo čím se to MFD chlubí.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Kouzlo známé značky s dlouhou tradicí je v tom, že může prodávat cokoliv jako top produkt a zákazník to vždy sbaští i s navijákem. Zvláště u paliv, stačí dobře namíchat a prostřídat kvalitu cisteren a nikdo si ničeho nevšimne a výdělek desetník na litru v celorepublikovém objemu je příjemný, ne?
A když se někomu zadře motor a bude mít naschovávané doklady od paliva od jedné firmy, tak těch 100 tis. za motor není tolik a každý den se to taky nekoná.
Nechci žádnu firmu podezřívat z kolísající kvality paliv, ale pro smrtelníka je prakticky neprokazatelné toto sledovat - podrobná analýza je celkem drahá záležitost.
A když se někomu zadře motor a bude mít naschovávané doklady od paliva od jedné firmy, tak těch 100 tis. za motor není tolik a každý den se to taky nekoná.
Nechci žádnu firmu podezřívat z kolísající kvality paliv, ale pro smrtelníka je prakticky neprokazatelné toto sledovat - podrobná analýza je celkem drahá záležitost.
Pánové jedna benzínová otázka: dělá shell nějaké palivo 98 oktanů? Na jejich stránkách jsem jen zjistil, že V-Power racing má oktanů 100, normální natural má 95. Co ten běžný V-Power? Sorry za hloupý dotaz, ale na jejich webu to není a já bych 98 rád vyzkoušel v T-Jetu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
tak jo, tak já teda založím nějaké bezvýznamné nové téma na 3 až 4 příspěvky.... Já vím že to je anachronismus, ale prostě jestli tady ještě někdo náhodou jezdí na benzín, tak prosím o info
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Ještě k té nižší spotřebě na údajně kvalitnější zahraniční paliva.
Zatím všichni porovnávali krátké jízdy po CZ/SK na tuzemské PHM s dlouhými štrekami do zahraničí, kde se jede pravidelným tempem. Pak z toho dělají závěry...
Já jsem za minulých pár dní najel asi 3500 km s průměrnou rychlostí téměř 90 km/h a s průměrnou spotřebou 5,9. Na nejlevnější naftu od hypermarketů, kterou jsem koupil ;)
Viz první část výletu zde: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=1360
Zatím všichni porovnávali krátké jízdy po CZ/SK na tuzemské PHM s dlouhými štrekami do zahraničí, kde se jede pravidelným tempem. Pak z toho dělají závěry...
Já jsem za minulých pár dní najel asi 3500 km s průměrnou rychlostí téměř 90 km/h a s průměrnou spotřebou 5,9. Na nejlevnější naftu od hypermarketů, kterou jsem koupil ;)
Viz první část výletu zde: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=1360
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak vy dehti si budete ještě dovolovat? Nejen, že to budí každý ráno při startování traktorů mojí dcerušku, ale vono si to bude ještě dělat prču ze Šelu 100 voktanů? Paliva pilotů formule?kejml píše:Splet sis sekci, woe, benzín patří do letlampy. ;)Kubas píše:...palivo 98 oktanů?...
...rád vyzkoušel v T-Jetu...
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Podle zkusenosti Integraleho s jeho 155 Q4 nebyl rozdil proti N95 a V Power nejak moc markantni. Nejvetsi rozdil pocitil na OMV 100 oktanovej... U turbobenzinu urcite stoji za vyzkouseni, ale kazdopadne motor s cidlem klepani ma s lepsim benzinem vyssi kroutak i vykon...Kubas píše:Pánové jedna benzínová otázka: dělá shell nějaké palivo 98 oktanů? Na jejich stránkách jsem jen zjistil, že V-Power racing má oktanů 100, normální natural má 95. Co ten běžný V-Power? Sorry za hloupý dotaz, ale na jejich webu to není a já bych 98 rád vyzkoušel v T-Jetu....
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
V-power je normální pětadevadesátka s jejich "F1" aditivy, V-power racing je 99+.Kubas píše:Pánové jedna benzínová otázka: dělá shell nějaké palivo 98 oktanů? Na jejich stránkách jsem jen zjistil, že V-Power racing má oktanů 100, normální natural má 95. Co ten běžný V-Power? Sorry za hloupý dotaz, ale na jejich webu to není a já bych 98 rád vyzkoušel v T-Jetu....
Pokud ti můžu doporučit, vezmi u Benziny Blue Octans 99 nebo Verva100 (stejné palivo, různé obchodní názvy). Ten se mi osvědčil nejvíc a stojí míň než V-power racing. Dokonce jsem viděl i nějaký nezávislý test, kde autu s Vervou opravdu naměřili vyšší výkon.
Jinak "obyčejnou" 98 mívají ze značkových benzinek snad už jen u Agip, OMW už to taky předělalo na Carrera100.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Ach jo to mám jako zdrhnout od Shellu? To se mi ani trochu nelíbí, plánoval jsem, že v roce 2048 si za Smartbody koupím vzducholoď... No uvidím, asi dám šanci té Benzině a když nepoznám rozdíl, tož zpět k mušli...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
U Benziny dostáváš za každých 10 litrů bonusovou nálepku a můžeš si za ně kupovat za pakatel dývýdýčka (s béčkovými filmy nebo pohádkami), případně nárazově nějaké ptákoviny jako modely autíček (neměckých), plyšáky a apod. Já odhaduji, že těchto nálepek mám doma za poslední rok a půl už tak sto padesát, sice jsem to nepočítal, ale při mém nájezdu s GTA a spotřebě to tak odpovídá Ale jsou červený, takže kdyby mi začalo GTA hnít, tak to tím zalepímKubas píše:Ach jo to mám jako zdrhnout od Shellu? To se mi ani trochu nelíbí, plánoval jsem, že v roce 2048 si za Smartbody koupím vzducholoď... No uvidím, asi dám šanci té Benzině a když nepoznám rozdíl, tož zpět k mušli...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Neboj, ty dvě se hned tak nepotkají. Modelky prostě na návštěvu do domova důchodců nechodíRichie píše: taky uz jich par mam na pole oderek na aute
...a pokud se bojis aby ti GTA nehnilo,tak ho nestav moc blizko k memu novemu draku
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Nevím co na to říct. Jsem v šoku. Přece by jsi mi ji nesebralRichie píše:tak tos pos.....kakal za trest si ji od tebe v sobotu odvezu...
Mimochodem mohli byste dorazit třeba tak na devátou?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
o naše nejde, ale já budu mít nějakou práci a nevím, jak na tom budu. Tak to chci mít vyřešený co nejdřív. Napíšu ti SZ co a jak.Richie píše:neplacte...muzete si za to samy...za trest si nedam po obede virzinko...
jj...klidne...jak chtej vasi
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
vcera jsem se rozhodl dat na propagacni clanek o nafte ,kde tak strhali Shell a best byla Banzina a nabral jsem plnou nadrz Verva Diesel....
melo to nekolik pozitivit....
1) za to ze jsem nabral pres 50 litru tak jsem dostal zdarma poukaz na esspreso ...protoze kafe nepiju tak jsem kupon daroval
2) dalsi vyhoda byla ze jsem dostal mraky vernostnich bodiku
3)ale to hlavni jsem ocekaval, az ta premiova nafta vytlaci ten trafoolej co kupuju na benzine u Tesca (delam si samozrejme srandu, nafta u Tesca je nafta bez problemu ) a musim rict ze jsem byl opravdu prekvapen...mozna je to trosku i tim, ze jsem od te doby, co jsem dal novou vahu, jeste neslapl poradne na plyn, ale prislo mi, ze to na tu naftu jede opravdu lepe...co me hlavne prekvapilo bylo to, ze kdyz jsem jel na dvojku na cca 1000 otacek a pak jsem dal pedal na podlahu tak to zabralo a kolem 2500 otacek to dokonce zacalo hrabat,coz se mi teda jeste nestalo...
takze me po delsi dobe , moje, jak ji laskyplne nazyvam, "lokomotiva" opet prijemne prekvapila co ma jeste sil
melo to nekolik pozitivit....
1) za to ze jsem nabral pres 50 litru tak jsem dostal zdarma poukaz na esspreso ...protoze kafe nepiju tak jsem kupon daroval
2) dalsi vyhoda byla ze jsem dostal mraky vernostnich bodiku
3)ale to hlavni jsem ocekaval, az ta premiova nafta vytlaci ten trafoolej co kupuju na benzine u Tesca (delam si samozrejme srandu, nafta u Tesca je nafta bez problemu ) a musim rict ze jsem byl opravdu prekvapen...mozna je to trosku i tim, ze jsem od te doby, co jsem dal novou vahu, jeste neslapl poradne na plyn, ale prislo mi, ze to na tu naftu jede opravdu lepe...co me hlavne prekvapilo bylo to, ze kdyz jsem jel na dvojku na cca 1000 otacek a pak jsem dal pedal na podlahu tak to zabralo a kolem 2500 otacek to dokonce zacalo hrabat,coz se mi teda jeste nestalo...
takze me po delsi dobe , moje, jak ji laskyplne nazyvam, "lokomotiva" opet prijemne prekvapila co ma jeste sil
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3177
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Richie"] to se tak rika "Jak chtěj vaši"
a ještě se k tomu dodává "našim je to jedno", viď Richie
a ještě se k tomu dodává "našim je to jedno", viď Richie
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů