3,0 V6 rozvody tipo 116
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
neboj se, že jinými nátrubky něco zlepšíš, to by tam už asi byly ne?
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Neviem no, napadlo ma to skrz 156 v6 - do 2.5 v6 sa daju pouzit natrubky z GTA a je tam vyssi vykon, ale az tusim po nachipovani jednotky, ale proste chipom vela nespravis, musis vymenit aj natrubky, to ma len tak napadlo Teraz by som rad dal ABSko dole z auta... Nechcem ABS, resp. ho mam aj tak vyradene, myslite, ze postaci demontovat ten bazmek na brzdovom valci a diery zalbendovat srobom?Kůrkyn píše:neboj se, že jinými nátrubky něco zlepšíš, to by tam už asi byly ne?
EDiT: foto tesnenia a motora bez hlavy, druha strana uspesne vymenena a bonus foto triple 75
Naposledy upravil(a) misokgb dne 19.9.2009, sob 18:02, celkem upraveno 1 x.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: 3,0 V6 rozvody
a proč nechceš ABSko? Mě by se v 75 líbilo
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Ked si ho sam vymontujes a mne spravis funkcny brzdovy system bez ABS tak si ho mozes cely nechat Neviem, som zvyknuty jazdit bez ABS, akonahle ABS potrebujem tak si ho spravim mierne sam ked je to zapotreby... Nejak mam pocit, ze auto neovladam sam a som nerad, ked mi niekto zasahuje do riadenia auta. Znie to ako keby som schumacher, ale neviem, taky pocit mam, akoby niekto za mnou sedi a urcite kolko brzdy si dam a kolko nieSejny píše:a proč nechceš ABSko? Mě by se v 75 líbilo
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Ty to dobastlíš do stavu, že budeš mít nakonec kulový a ne pětasedmu. Na tohle kutění bys měl lepšího golfa.
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Uvidime Golfa nechcu, neni transaxle a celkovo mam ku koncernu mierny odpor (mozno z premnozenia??)Kůrkyn píše:Ty to dobastlíš do stavu, že budeš mít nakonec kulový a ne pětasedmu. Na tohle kutění bys měl lepšího golfa.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
mno tak jsem dnes nastartoval V6 a nemůžu říci, že motor jde jako pila
docela se klepe(mín něž před tím) za studena nechtěl do otáček, a jako prelička po přidání plynu mi klesá tlak oleje, což nevím jestli je to mech. nevo el. závada
čistě teoreticky : když bude čidlo tlaku oleje ok, tak přecei nejde aby se vzrůstajícíma otáčkama klesal tlak, že???? normální je to naopak
docela se klepe(mín něž před tím) za studena nechtěl do otáček, a jako prelička po přidání plynu mi klesá tlak oleje, což nevím jestli je to mech. nevo el. závada
čistě teoreticky : když bude čidlo tlaku oleje ok, tak přecei nejde aby se vzrůstajícíma otáčkama klesal tlak, že???? normální je to naopak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Zapni klicek do prvej polohy a pripoji kablik, ktory ide do cidla tlaku oleja o kostru a ked budik vyleti na max, bude v poriadku budik. Cidlo bud vymenit za druhe - tusim pasuje z 2.0TS, alebo premerat ohmetrom zmenu odporu v zavislosti od tlaku oleja... Lenze neviem ci ma odpor rast, alebo klesat oproti otackam... Mechaniku, jedine, ze by ti niekde moc moc unikal olej a po pridani sa stracal tlak, ale to netusim, mal si rozobraty spodok? Kluku, hlavy dole?Milano75 píše:mno tak jsem dnes nastartoval V6 a nemůžu říci, že motor jde jako pila
docela se klepe(mín něž před tím) za studena nechtěl do otáček, a jako prelička po přidání plynu mi klesá tlak oleje, což nevím jestli je to mech. nevo el. závada
čistě teoreticky : když bude čidlo tlaku oleje ok, tak přecei nejde aby se vzrůstajícíma otáčkama klesal tlak, že???? normální je to naopak
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Tak, aj druha hlava stiahnuta, dnes som bol aj po tesnenie. Bohuzial sa ukazalo ako nejake deformovane - svine skladnici Musel som ho dost surovo nasadzovat na blok motora a kusok z neho zbrusti pri olejovom natrubku na vrch hlavy... Dufam len, ze tesnenie dobre dosada a bude vsade tesnit, nahodil som to, dotiahol momentom, ostatne som nestihol, je tma. Zajtra to nahodim vsetko a uvidime co s tym...
Kupil som aj nejake veci, vraj bude dobry preplach motora olejom, takze 6L oleju STARLINE!!! 2x oil filter, 8L Valvoline 10w40, silikon na veko, brzdovku, ktora vytiekla z hlavneho brzdoveho, nove sviecky... Zajtra to nahodim a som teda zvedavy... Nejake dve foto, rozobratej hlavy a matrosu ;D
Kupil som aj nejake veci, vraj bude dobry preplach motora olejom, takze 6L oleju STARLINE!!! 2x oil filter, 8L Valvoline 10w40, silikon na veko, brzdovku, ktora vytiekla z hlavneho brzdoveho, nove sviecky... Zajtra to nahodim a som teda zvedavy... Nejake dve foto, rozobratej hlavy a matrosu ;D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Tak chlapi, cirka po TYZDNI som dosiel na to, ze preco to nejde na 6, preco nechce nastartovat, preco mi vyhorel katalyzator a pod... Ja blbec, som si myslel, ze sviecky, ktore som mal v 2.0V6T su rovnake ako v 3.0V6! Preto mi to nechcelo vobec nastartovat, zajtra utekam kupit nove sviecky na trojliter, odvzdusnim brzdy a v sobotu hura na drift Juchuuu
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: 3,0 V6 rozvody
A to s těma svíčkama si přeješ aby to tak bylo anebo to víš jistě? Páč pokud jsou svíčky nový tak i s totálně odlišným druhem to musí jít v pohodě nakopnout a i jezdit.
Dukazem jest moje 75... po koupi tam byly brisky co patřej do fáčka... myslim DR17 nebo tak něco... a maj tam být DR12YC, který jsem tam pak dal... rozdíl v tepelné hodnotě je obrovskej a přesto to jezdilo... po výměně svíček jsem žádnou změnu v chodu motoru nepozoroval... ikdyž ta nižší hodnota se projevuje až se motoru začne dávat brutální dlouhodobá čočka... to u mě neni.
Dukazem jest moje 75... po koupi tam byly brisky co patřej do fáčka... myslim DR17 nebo tak něco... a maj tam být DR12YC, který jsem tam pak dal... rozdíl v tepelné hodnotě je obrovskej a přesto to jezdilo... po výměně svíček jsem žádnou změnu v chodu motoru nepozoroval... ikdyž ta nižší hodnota se projevuje až se motoru začne dávat brutální dlouhodobá čočka... to u mě neni.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
záleží jakej máš komprsní poměr a podle toho patří svíčka, pokud tam dávaš s fáva tak třeba ryskuješ utavení elektro a spadnutí do spalovacího prostoru
jinak já tam mám goldeny, nevíte někdo jestli se dají ještě někde sehnat?? , tuším, že se dájí koupit po 4 kusech
jinak já tam mám goldeny, nevíte někdo jestli se dají ještě někde sehnat?? , tuším, že se dájí koupit po 4 kusech
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Prajem si to, ale snad to aj tak je. Okrem toho, ze som vypalil cely katalyzator Ked vytiahnem fajky na sviecky a nezasunem ich na doraz tak ako maju byt, ale necham ich len prilozene na sviecky, tak auto krasne nastartuje, drzi volnobeh, ide na 6 valcov. Ked ich zasunem auto zdochne, nedrzi volnobeh ide na dva-tri valce, nenastartuje bez plynu!
Auto predtym normalne fungovalo a od vymeny hlav som vymenil aj sviecky, a poskladal som to dobre, rozvody su dobre, vodu nebere, olej nezere, vsetko je tak ako ma byt, nema byt kde inde chyba, rano ich vymenim a uvidime!
Auto predtym normalne fungovalo a od vymeny hlav som vymenil aj sviecky, a poskladal som to dobre, rozvody su dobre, vodu nebere, olej nezere, vsetko je tak ako ma byt, nema byt kde inde chyba, rano ich vymenim a uvidime!
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Tak, bolo to vo svieckach Dal som nove, vymenil som hned aj olej cca 6 litrov, snad bude stacit... Akurat napravy nic moc, uvidime zajtra :P A este potrebujem nastavit ten predstih, je to tak okomero sem-tam streli ale ide celkom schopne
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
ty bílé značky na zubech rozvodového kola by měli sloužit k nastavení rozvodů bez sundavání víka ventilů, měli by se nasměřovat proti nálitku na ventilovém víku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Tiez som to nejak tak pochopil z AlfaBB fora Aj tak 100% istota je dat dole veko ventilov a tak to vymenit. Inak neviete aky je servisny interval vymeny rozvodaku? 3.0V6 a 164 2.0V6T?Milano75 píše:ty bílé značky na zubech rozvodového kola by měli sloužit k nastavení rozvodů bez sundavání víka ventilů, měli by se nasměřovat proti nálitku na ventilovém víku
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
prej záleží jka seš šikovnej
rozvodák tuším je 30-45 tis jistej si nejsem
rozvodák tuším je 30-45 tis jistej si nejsem
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
jak je to zakroužkované, tak tam jsou nějaké nálitky, podle kterých se to dá udělat, ale pokud jsi to nedělal ,ta sundat víka
těsnění dáš starý a nostres
těsnění dáš starý a nostres
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
abych to nemusel hledat
ok i see that the original bearing is a problem for you guys, here some info:
original bearing ( hydraulic tensioner ) is a very strong double row ball bearing compared to the small single row ball bearing in the mechanical tensioner- this is actually a step back ( alfa wants to sell spare parts !!!)
i had never a (hydraulic)bearing failure, but some of the older ones are running rough and replacement is a good idea
they measure: D 58.5mm x d 35 mm 30mm wide outer side, 25 mm wide inner side
this is from the outside measurements a very special bearing made for alfa only
as im not rich and not crazy either to spend 90 $ for a simple bearing and most of you guys too, do following:
buy 2 single row bearings 6.907 2 RS, they measure 55 x 35 x 10, they cost 4 ( !!!!!!) $ each
let your machinist do a steel sleeve with 59mm outer dia and a inner dia for press fit to the bearings and 2 spacers for the shaft ( cost maximal 20 $ ) that makes total less then 30 $ and the best thing is that next time you replace the bearings you reuse the sleeve and spacers, so you get away for 8 $ !!!
this homemade bearing is as strong as the original one and who doesnt believe has to dismantle the original one and the 6907, if somebody wants a better than new than use NSK 6907 VV bearing they are more expensive ( around 15 $ each ) but top of the range free spinning bearings
for the tensioner himself the cheapest solution is to make a mechanical ( disconnect the oil) out of a hydraulic one or buy the zat-tensioner
for skipping cambelts:
the best solution is to use the new half round belt, he grips 50% deeper into the timing gears, the 4 gears have to be machined ( somebody interested? ) or use 155 v6 gears, but they are not a bolt on swap, or buy new gears from a 3.oV spider ( they should fit but not sure on that)
http://proprumysl.cz/lozisko-61907-2rs-cx/
screenshot utility
screenshot software
image sharing
ok i see that the original bearing is a problem for you guys, here some info:
original bearing ( hydraulic tensioner ) is a very strong double row ball bearing compared to the small single row ball bearing in the mechanical tensioner- this is actually a step back ( alfa wants to sell spare parts !!!)
i had never a (hydraulic)bearing failure, but some of the older ones are running rough and replacement is a good idea
they measure: D 58.5mm x d 35 mm 30mm wide outer side, 25 mm wide inner side
this is from the outside measurements a very special bearing made for alfa only
as im not rich and not crazy either to spend 90 $ for a simple bearing and most of you guys too, do following:
buy 2 single row bearings 6.907 2 RS, they measure 55 x 35 x 10, they cost 4 ( !!!!!!) $ each
let your machinist do a steel sleeve with 59mm outer dia and a inner dia for press fit to the bearings and 2 spacers for the shaft ( cost maximal 20 $ ) that makes total less then 30 $ and the best thing is that next time you replace the bearings you reuse the sleeve and spacers, so you get away for 8 $ !!!
this homemade bearing is as strong as the original one and who doesnt believe has to dismantle the original one and the 6907, if somebody wants a better than new than use NSK 6907 VV bearing they are more expensive ( around 15 $ each ) but top of the range free spinning bearings
for the tensioner himself the cheapest solution is to make a mechanical ( disconnect the oil) out of a hydraulic one or buy the zat-tensioner
for skipping cambelts:
the best solution is to use the new half round belt, he grips 50% deeper into the timing gears, the 4 gears have to be machined ( somebody interested? ) or use 155 v6 gears, but they are not a bolt on swap, or buy new gears from a 3.oV spider ( they should fit but not sure on that)
http://proprumysl.cz/lozisko-61907-2rs-cx/
screenshot utility
screenshot software
image sharing
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
No neviem neviem ci by som nastavoval rozvody prave pomocou tohto
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
tímhle se doladuje časování
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
Casovanie coho? Ked su rozvody dobre nastavene, vacky zdvihatka ok, tak nemusis nic doladovat. NIe?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
no sem to taky nevěděl a pravda je, že to taky nikdo nedělá
tohle se dělá třeba, když snižuješ hlavu
představ si, že snížíš hlavu plácnu o 1cm, když na takovou hlavu nasadíš rozvodák jak máš, tak ti bude plandat a ty ho potřebuješ napnout a to se doladí právě na vačce
tohle se dělá třeba, když snižuješ hlavu
představ si, že snížíš hlavu plácnu o 1cm, když na takovou hlavu nasadíš rozvodák jak máš, tak ti bude plandat a ty ho potřebuješ napnout a to se doladí právě na vačce
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
O 1cm?? Hlava sa znizuje max par mm. Ale ok uznavam ze pri znizeni palice to moze mat zmysel. ALe pokial je ako som vravel vsetko stock a ok, tak nic netteba doladovat.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody tipo 116
to sem plácnul pro představu ten 1cm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů