Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
moja vcerajsia robota
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
pekny, ale neni to uz original
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- venca
- Nováček
- Příspěvky: 191
- Registrován: 23.11.2008, ned 22:51
- Bydliště: markusova 1631/1
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Ladin 164V6 píše: pekny, ale neni to uz original
Kdyz piju tak na:krasu nasich vozu a rychlost nasich zen.Sex,rychlost a rock´n´roll
75 1.8Turbo(amerika),Alfetta gtv,33 1.7 8v
Ex 155 2.0 ,1.7 ts
156 2.4 Jtd, 2x1.9 Jtd, 25v6
147 2.0 Selespeed
75 2.0 ,2.0 ts,3.0 v6 Amerika
75 1.8Turbo(amerika),Alfetta gtv,33 1.7 8v
Ex 155 2.0 ,1.7 ts
156 2.4 Jtd, 2x1.9 Jtd, 25v6
147 2.0 Selespeed
75 2.0 ,2.0 ts,3.0 v6 Amerika
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
- venca
- Nováček
- Příspěvky: 191
- Registrován: 23.11.2008, ned 22:51
- Bydliště: markusova 1631/1
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
To vi jen majitel Jediny co vim tak lakovani hliniku je dost narocny,aby to nejakou dobu vydrzeloCharlie.iks píše:Mě se to moc líbí Čím je to barvené?
Kdyz piju tak na:krasu nasich vozu a rychlost nasich zen.Sex,rychlost a rock´n´roll
75 1.8Turbo(amerika),Alfetta gtv,33 1.7 8v
Ex 155 2.0 ,1.7 ts
156 2.4 Jtd, 2x1.9 Jtd, 25v6
147 2.0 Selespeed
75 2.0 ,2.0 ts,3.0 v6 Amerika
75 1.8Turbo(amerika),Alfetta gtv,33 1.7 8v
Ex 155 2.0 ,1.7 ts
156 2.4 Jtd, 2x1.9 Jtd, 25v6
147 2.0 Selespeed
75 2.0 ,2.0 ts,3.0 v6 Amerika
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
lakovane je to matnym ciernym sprejom na vysoke teploty a pismena su origo farba Alfa Rosso 130
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
GTV 2.0 V6 turbo
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Notoricky známý postup pro úpravu povrchu hliníku na "černo" mořením v domácích podmínkách:
Postup pro černé zbarvení hliníku:
Mastnoty z povrchu odstraníme odmašťováním---štětcem pomocí technického benzínu, tetrachloru apod. Dokonalé odmaštění pak dosáhneme pomocí vídeňského vápna. Z vápna připravýme kašičku se kterou povrch očistíme pomocí hadru či kartáče. Potom povrch důkladně opláchneme vodou.
Černé zbarvení dosáhneme přímým barvením v lázni o složení:
15 g manganistanu draselného
25 g dusičnanu měďnatého
5 ml kyseliny dusičné
1000 ml vody
Předměty ponoříme do lázně 80 – 100°C teplé na dobu 20 minut. Při kratší době je zbarvení hnědé./přetřít silikonovým-lněným olejem...
/nesmíme ponořit do roztoku ocelové, mosazné ani jiné části motoru!/
Postup pro černé zbarvení hliníku:
Mastnoty z povrchu odstraníme odmašťováním---štětcem pomocí technického benzínu, tetrachloru apod. Dokonalé odmaštění pak dosáhneme pomocí vídeňského vápna. Z vápna připravýme kašičku se kterou povrch očistíme pomocí hadru či kartáče. Potom povrch důkladně opláchneme vodou.
Černé zbarvení dosáhneme přímým barvením v lázni o složení:
15 g manganistanu draselného
25 g dusičnanu měďnatého
5 ml kyseliny dusičné
1000 ml vody
Předměty ponoříme do lázně 80 – 100°C teplé na dobu 20 minut. Při kratší době je zbarvení hnědé./přetřít silikonovým-lněným olejem...
/nesmíme ponořit do roztoku ocelové, mosazné ani jiné části motoru!/
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
alternativní roztok pro moření na "černo"
30 g chloridu železitého
1 až 5 ml kyseliny solné
1000 ml destilované vody
Pracovní teplota lázně je asi 80°C až 100°C.
Černěný předmět do ní ponoříme na 1 až 4 min, podle toho jak sytou čerň chceme získat.
30 g chloridu železitého
1 až 5 ml kyseliny solné
1000 ml destilované vody
Pracovní teplota lázně je asi 80°C až 100°C.
Černěný předmět do ní ponoříme na 1 až 4 min, podle toho jak sytou čerň chceme získat.
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Neb tyhle věci se týkají i mojich koníčků,
tady podrobný návod na eloxování hliníku a některých slitin na libovolný odstín :
http://www.astronom.cz/procyon/chemistry/elox.html
tady podrobný návod na eloxování hliníku a některých slitin na libovolný odstín :
http://www.astronom.cz/procyon/chemistry/elox.html
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Černění oceli za studena-především malé díly:
prostředek GUN BLUE-- lze koupit v obchodech zbraně střelivo, slouží totiž k brynýrování zbraní.
tady taky něco:
http://pragochema.cz/?start=2&lan=cz&vy ... neni-oceli
některé další lázně vhodnépro amatery:
http://www.elchemco.cz/text_07.htm
prostředek GUN BLUE-- lze koupit v obchodech zbraně střelivo, slouží totiž k brynýrování zbraní.
tady taky něco:
http://pragochema.cz/?start=2&lan=cz&vy ... neni-oceli
některé další lázně vhodnépro amatery:
http://www.elchemco.cz/text_07.htm
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
zaujimave citanie raz niekedy to vyskusam ty si to uz skusal?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
ale tohle nepůjde použít na hliník - ten lze eloxovat v domácích podmínkách takto:
http://www.astronom.cz/procyon/chemistry/elox.html
http://www.astronom.cz/procyon/chemistry/elox.html
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
JJ-modelářská minulost volá..vždyť ten samý odkaz jsem dával o dva příspěvky zpátky--ten návod opravdu funguje,
chce to trocha trpělivosti--jinak ty návody na černění hliníku a některých jeho slitin fungují taky..,To černění hliníku vařením v roztoku je klasika, většinou to vychází, no je fakt, že některý slitiny nejdou.dokonale.. .
chce to trocha trpělivosti--jinak ty návody na černění hliníku a některých jeho slitin fungují taky..,To černění hliníku vařením v roztoku je klasika, většinou to vychází, no je fakt, že některý slitiny nejdou.dokonale.. .
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Vypada to senzacne... Az budes mit namontovano, hod foto celyho motoru.DonFabi píše:moja vcerajsia robota
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Dnes som poskladal uz konecne motor
a namontoval nove radio ktore alfina dostala pod stromcek
a namontoval nove radio ktore alfina dostala pod stromcek
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Motor eee, nezlob se otázka vkusu
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
vypadá to divně, když je zbytek stříbrný
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Asi s červeným podkladem by to bylo lepší, no rozhodně to vypadá výrazně líp, než zoxidovaný víka ..teda ty moje
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Asi tak ja som ich mal pre zmenu natrete na bielo a to vyzeralo
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Nešťastná stránka gtv.cz je zase padlá, posílal jsem nějaký prachy poskytovateli, tak zítra by to mělo běžet--aspoň pro kontakt..
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Ještě několik návodů na leštící lázně..tradiční a vyzkoušené, no osobně jsem to nezkusil
Univerzální leštící lázeň
V této lázni se kromě ocelových a železných předmětů mohou leštit i předměty chromové, kadmiové, olověné, kobaltové, hliníkové apod.
Lázeň se připraví tak, že se 185 ml kyseliny chloristé za stálého míchání a chlazení po částech přilévá do 765 ml anhydridu kyseliny octové. Teplota nesmí přestoupit 30 stupňů Celsia; hotová lázeň se nechá 24 hodin stát.
Nejvyšší pracovní teplota lázně je 30 stupňu Celsia, hustota proudu je 4,5 až 12 A/dm2 při napětí 50V. Leštění je ukončeno po 10 až 12 minutách. V čerstvé lázni se doporučuje vyleštit předem několik předmětů z hliníku; po částečném nasycení roztoku hliníkem je možné již spolehlivě leštit ostatní kovy.
Leštící lázeň pro nerezavějící oceli
Velmi osvědčená lázeň pro leštění součástí z nerezavějící oceli má toto složení:
370 ml kyseliny fosforečné koncentrované
560 ml glycerinu
70 ml vody
Pracovní teplota lázně je 100 až 120 stupňů Celsia, hustota proudu je 80 až 160 A/dm2. Povrch se vyleští během 5 až 10 minut. Katody jsou z nerezové oceli, maximální stejnosměrné napětí je do 15V.
Leštící lázeň pro měď a její slitiny
1000 ml vody
10 g kyseliny sírové koncentrované
12,5 g kyseliny octové
12,5 g oxidu chromového
37,5 g dvojchromanu sodného
Pracovní teplota lázně je 60 až 75 stupňů Celsia, hustota proudu je 25 až 50 A/dm2. Katody jsou z nerezové oceli nebo titanového pásu, krátkodobě lze použít i olověné nebo železné.
Univerzální leštící lázeň
V této lázni se kromě ocelových a železných předmětů mohou leštit i předměty chromové, kadmiové, olověné, kobaltové, hliníkové apod.
Lázeň se připraví tak, že se 185 ml kyseliny chloristé za stálého míchání a chlazení po částech přilévá do 765 ml anhydridu kyseliny octové. Teplota nesmí přestoupit 30 stupňů Celsia; hotová lázeň se nechá 24 hodin stát.
Nejvyšší pracovní teplota lázně je 30 stupňu Celsia, hustota proudu je 4,5 až 12 A/dm2 při napětí 50V. Leštění je ukončeno po 10 až 12 minutách. V čerstvé lázni se doporučuje vyleštit předem několik předmětů z hliníku; po částečném nasycení roztoku hliníkem je možné již spolehlivě leštit ostatní kovy.
Leštící lázeň pro nerezavějící oceli
Velmi osvědčená lázeň pro leštění součástí z nerezavějící oceli má toto složení:
370 ml kyseliny fosforečné koncentrované
560 ml glycerinu
70 ml vody
Pracovní teplota lázně je 100 až 120 stupňů Celsia, hustota proudu je 80 až 160 A/dm2. Povrch se vyleští během 5 až 10 minut. Katody jsou z nerezové oceli, maximální stejnosměrné napětí je do 15V.
Leštící lázeň pro měď a její slitiny
1000 ml vody
10 g kyseliny sírové koncentrované
12,5 g kyseliny octové
12,5 g oxidu chromového
37,5 g dvojchromanu sodného
Pracovní teplota lázně je 60 až 75 stupňů Celsia, hustota proudu je 25 až 50 A/dm2. Katody jsou z nerezové oceli nebo titanového pásu, krátkodobě lze použít i olověné nebo železné.
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
DonFabi píše:Dnes som poskladal uz konecne motor
a namontoval nove radio ktore alfina dostala pod stromcek
Mě se to líbí, jasně neni to originál ,ale taky žádná opičárna žejo. Lepší než to nechat zoxidovaný, jako to mám já
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Ja narazel na zdejsi tema kde vetsina byla pro original vzhled...PetrGTV píše: Mě se to líbí, jasně neni to originál ,ale taky žádná opičárna žejo. Lepší než to nechat zoxidovaný, jako to mám já
Ja osobne to mam taky v cerny, jen leskly.
Teda mel jsem nez mi to experti vlakovne pri strikani kapoty zaprášili
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Ta matna cerna ma neco do sebe, me se to v kombinaci s cervenyma napisama libi . A co se zbytku tyce, casem muzes trebas nalakovat vika rozvodu a priruby sani/vstriku, to pak neskutecne prokoukne (viz foto co sem daval tady http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 9&start=20). A nebo je jen nechat chemicky vycistit.DonFabi píše:Dnes som poskladal uz konecne motor
a namontoval nove radio ktore alfina dostala pod stromcek
Se vzhledem samozrejme co clovek to nazor. Ale osobne na original u par let starejch aut moc nedam. Beru to tak ze auta jsou navrzeny tak aby byly levny a na lince se rychle smontovaly (tj. byly pro zmenu levny), vzhled a funkce tedy nejsou to hlavni, takze si rikam ze je na nich co doladovat. Ale jak rikam, co clovek to nazor a to respektuju.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů