Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
No, nevím, nevím jestli máš pravdu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Podle eperu mají vyvažovací hřídel jen 10 ventilové motory, takže asi jo. Rovnoměrnost chodu už u 20 V hlídá propracovanější elektronika.fester píše:Nove motory 2.4 JTD-M maju uz podobne cerpadlo ako motory 1.9 JTD. Cize uz bez retaze a bez vyvazovacieho hriadela. No prisli na to, ze je ten hriadel zbytocny a retaz prd vydrzi.
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
no moja 159 ma uz okolo 200 tisic a strkotanie retazi sa po zahriati ozyva cize to asi bude este mat retaz
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
103kw uz ji nemaKůrkyn píše:Podle eperu mají vyvažovací hřídel jen 10 ventilové motory, takže asi jo. Rovnoměrnost chodu už u 20 V hlídá propracovanější elektronika.fester píše:Nove motory 2.4 JTD-M maju uz podobne cerpadlo ako motory 1.9 JTD. Cize uz bez retaze a bez vyvazovacieho hriadela. No prisli na to, ze je ten hriadel zbytocny a retaz prd vydrzi.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
u tohoto motoru uz cerpadlo olejove rozhodne nedrnci...Ladis píše:Teď jsem si toho všiml u sebe,nejvíc to drnčí po zahřátí.Když vyšroubuju víčko na dolevání oleje tak z tama ten rachot jde nejvíc.Takže otázečka jestli patřím do rodiny se stejným problémem řetězu olej. čerpadla,nebo je to něco jiného? Dík
u 129kw spise hydrosteli...nechat skontrolovat
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
2.4 10V 100,103,110kw mají vyvažovací hřídel.drtikols píše:103kw uz ji nemaKůrkyn píše:Podle eperu mají vyvažovací hřídel jen 10 ventilové motory, takže asi jo. Rovnoměrnost chodu už u 20 V hlídá propracovanější elektronika.fester píše:Nove motory 2.4 JTD-M maju uz podobne cerpadlo ako motory 1.9 JTD. Cize uz bez retaze a bez vyvazovacieho hriadela. No prisli na to, ze je ten hriadel zbytocny a retaz prd vydrzi.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
nevim jak ostatni kw ale ma 103kw uz nema VYVAZOVACI HRIDEL za tim si stojim .
po zjisteni v pripade 100kw zrejme zjistili ze to stoji za ho...o tak od toho opustili.
rozhodne muj motor tam nema nic-ani podle eperu neni namontovan!
po zjisteni v pripade 100kw zrejme zjistili ze to stoji za ho...o tak od toho opustili.
rozhodne muj motor tam nema nic-ani podle eperu neni namontovan!
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Podle mého VIN v Eperu mam vyvažovací hřídel a mam 103kw, i ty olejový čerpadla pro 10V jsou stejný a pochybuji že by ve fabrice jen vyndali hřídel a dlabali na to. A když jsem měl dole převodovku tak jsem měnil zátku u toho ložiska na hřídeli, jelikož mi tam chcal olej. Tak buď já nebo ty máme prototyp 103kw Jo 20V už jí nemá, ani v Eperu není znázorněná, ale to už psal Kurkyn.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
taky ji nemam znazornenou.a uz sem to videl na vice motorech.01247119tady mas cislo meho auta.sam se podivej.r-a-k píše:Podle mého VIN v Eperu mam vyvažovací hřídel a mam 103kw, i ty olejový čerpadla pro 10V jsou stejný a pochybuji že by ve fabrice jen vyndali hřídel a dlabali na to. A když jsem měl dole převodovku tak jsem měnil zátku u toho ložiska na hřídeli, jelikož mi tam chcal olej. Tak buď já nebo ty máme prototyp 103kw Jo 20V už jí nemá, ani v Eperu není znázorněná, ale to už psal Kurkyn.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
a co mi to potom klepoce po yahriati od rozvodov znie to uplne ako ta retaz na olejovom cerpadle
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re:
Nejsi sám (viz. citace Radima), Radim to tu vzpomínal chvíli zpátky a to má taky 159. Kdo má 2,4 JTDm a nic mu po 200 tis. nechrastí ať zvedne rukuRadim píše:tak já už přetáhl (poctivých) 140 000km a lehounce v motoru začíná cinkat řetěz.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Jelikož jsem měl V10 na ex 166 tak moc dobře vím jak nepříjemný a specifický zvuk to je a jak s narůstající teplotou se ozývá víc a ví. U V20 ani tuk. Nebo spíš chrast . A to má holka 200tis na hrbě.ťuk ťuk
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
A rozvody uz mas hotove? Az ti tam nezacne chrastit nieco ine...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
mne chrasti mam 260000 cinka ked je ohriata ten zvuk poznam mal som pred tym 10v a tam mi to teda rachotilo
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
rozvody maju 5000 a cinkalo to uz pred nimi
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
To bolo na Zipa166
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Nechci ti nic říkat, ale podle toho čísla tvého auta ji máš v Eperu vidět jak vyšitou Protože jak říkám všechny 10V ji mají! Když tak není v mazání ale v pod sekci:hlavní části motoru/pohon přídavných zařízení/obr.2. to co jsi viděl že ji nemají, tak je možná ve 156kách 2.4 20V a novější. Kapišto?drtikols píše:taky ji nemam znazornenou.a uz sem to videl na vice motorech.01247119tady mas cislo meho auta.sam se podivej.r-a-k píše:Podle mého VIN v Eperu mam vyvažovací hřídel a mam 103kw, i ty olejový čerpadla pro 10V jsou stejný a pochybuji že by ve fabrice jen vyndali hřídel a dlabali na to. A když jsem měl dole převodovku tak jsem měnil zátku u toho ložiska na hřídeli, jelikož mi tam chcal olej. Tak buď já nebo ty máme prototyp 103kw Jo 20V už jí nemá, ani v Eperu není znázorněná, ale to už psal Kurkyn.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
ANO JE TAM JAK RIKAS...POUZE NA OBRAZKU.ALE CISLA JSOU V MLZE.NEJSOU ZVYRAZNENA.r-a-k píše:Nechci ti nic říkat, ale podle toho čísla tvého auta ji máš v Eperu vidět jak vyšitou Protože jak říkám všechny 10V ji mají! Když tak není v mazání ale v pod sekci:hlavní části motoru/pohon přídavných zařízení/obr.2. to co jsi viděl že ji nemají, tak je možná ve 156kách 2.4 20V a novější. Kapišto?drtikols píše:taky ji nemam znazornenou.a uz sem to videl na vice motorech.01247119tady mas cislo meho auta.sam se podivej.r-a-k píše:Podle mého VIN v Eperu mam vyvažovací hřídel a mam 103kw, i ty olejový čerpadla pro 10V jsou stejný a pochybuji že by ve fabrice jen vyndali hřídel a dlabali na to. A když jsem měl dole převodovku tak jsem měnil zátku u toho ložiska na hřídeli, jelikož mi tam chcal olej. Tak buď já nebo ty máme prototyp 103kw Jo 20V už jí nemá, ani v Eperu není znázorněná, ale to už psal Kurkyn.
A POKUD TO NENI ZVYRAZNENE A V MLZE NENI TO NA AUTE NAMONTOVANE.A TOM JSEM SCELA PRESVECENY.
TA MOJE MA 220000 NAJETO A JE TO SEPOT KVETIN.NIC NEDRNCI A BEZI JAKO ZA MLADA.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Zdar alfiku. Jj rozvody udělány hned třetí den po konzultaci s tebou.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
[/quote]
ANO JE TAM JAK RIKAS...POUZE NA OBRAZKU.ALE CISLA JSOU V MLZE.NEJSOU ZVYRAZNENA.
A POKUD TO NENI ZVYRAZNENE A V MLZE NENI TO NA AUTE NAMONTOVANE.A TOM JSEM SCELA PRESVECENY.
TA MOJE MA 220000 NAJETO A JE TO SEPOT KVETIN.NIC NEDRNCI A BEZI JAKO ZA MLADA.[/quote]
Hele, nechám tě při tom, jelikož já to mam taky v eperu mlhavý a čuměl jsem na ní na svým autě jak jsem ti psal výšše. Prostě už je jen zarážející to, že ten motor je konstrukčně stejně řešený jak 100kw tak 103,110kw atd i čerpadla jsou stejný a ve fabrice se rozhodnou že tam tu hřídel nedají, jo? Max jsi viděl že už někdo dělal olejový čerpadlo a tu hřídel vyhodil do kopru, tak proto jsi ji tam vidět nemohl. Ale OK, budu měnit olejový čerpadlo i s hřídeli tak ti to vyfotim
ANO JE TAM JAK RIKAS...POUZE NA OBRAZKU.ALE CISLA JSOU V MLZE.NEJSOU ZVYRAZNENA.
A POKUD TO NENI ZVYRAZNENE A V MLZE NENI TO NA AUTE NAMONTOVANE.A TOM JSEM SCELA PRESVECENY.
TA MOJE MA 220000 NAJETO A JE TO SEPOT KVETIN.NIC NEDRNCI A BEZI JAKO ZA MLADA.[/quote]
Hele, nechám tě při tom, jelikož já to mam taky v eperu mlhavý a čuměl jsem na ní na svým autě jak jsem ti psal výšše. Prostě už je jen zarážející to, že ten motor je konstrukčně stejně řešený jak 100kw tak 103,110kw atd i čerpadla jsou stejný a ve fabrice se rozhodnou že tam tu hřídel nedají, jo? Max jsi viděl že už někdo dělal olejový čerpadlo a tu hřídel vyhodil do kopru, tak proto jsi ji tam vidět nemohl. Ale OK, budu měnit olejový čerpadlo i s hřídeli tak ti to vyfotim
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
tak se asi přidávám k cinkajícím, teda doufám že to je ono, nikdy jsem to neslyšel ale teď mi to začalo tak divně cinkat a rachotit na straně u rozvodů ( rozvody komplet dělány + vodní pumpa i mikro rozvod a hlavní řemenice na klice, všechny kladky) najeto asi 3000km. Ale jak tady psali ostatní že to zní jako vyřachtaná felda tak mi to přijde trošku jiné a do toho takové klepání, uvnitř auta to není ani moc slyšet (jen to klepání lehce) ale stačí stáhnout okno a je to dost nepříjemné, mohlo by to být něco jiného co by uškodilo motoru nebo jeho nějaké části?
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Mne sa tiez pomaly zacina ozyvat, zatial len potichu, mam 267tis. km. Ale kedze nove cerpadlo stoji vo fiate 9000czk podla eperu, a ma aj nahradu s cislom 60813652 z roku 2003, ktora stoji 2960czk podla eperu, Vymenim to s rozvodmi a bude ticho.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Ahoj, je mi někdo schopen říct na 100% že moje auto Alfa 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002 má nebo nemá vyvažovací hřídel? VIN ZAR93200000210379 chci vyměnit olejové čerpadlo protože to už je opravdu zvuk rvoucí uši, tak ať vím jestli se mám připravit i na tu hřídel, v ePeru se toho nemůžu dohledat.
Moc díky
Moc díky
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
ludia napiste tu PLS. definityvne riesenie toho problemu ! precital som to od zaciatku po konec a ziadny verdikt.
takže:
- naozaj to hrkoce ta retaz, alebo je vola na ulozeni toho vyvazováku???
- neslo by to spravit tak ze cerpadlo necham povodne a vytiahnem vyvazovak???
- alebo kupit nove cerpadlo a vytiahnut vyvazovak?
viem ze to vsetko zavisi od opotrebenia(retaze/hriadela),sam neviem ako na tom som.za par dni idem menit rozvody a chcem vyriesit aj to cerpadlo. nerad by som bol keby to musim cele podstupit druhy krat.
takže:
- naozaj to hrkoce ta retaz, alebo je vola na ulozeni toho vyvazováku???
- neslo by to spravit tak ze cerpadlo necham povodne a vytiahnem vyvazovak???
- alebo kupit nove cerpadlo a vytiahnut vyvazovak?
viem ze to vsetko zavisi od opotrebenia(retaze/hriadela),sam neviem ako na tom som.za par dni idem menit rozvody a chcem vyriesit aj to cerpadlo. nerad by som bol keby to musim cele podstupit druhy krat.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
pocul som ze ten hriadel vytahuju von a hotovo samozrejme nove cerpadlo inak ja tam hriadel nemam a tiez uz rachoce retaz ale ta uz iba pohana cerpadlo ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů