Podla tohoto obrazku z eperu to vyzera ze na rovnakom mieste ako 166 3.0 - tesne v usti katalyzatoru v tom Y kde sa spajaju dve rury do jednej.
http://www.spangerum.com:7080/cgi-bin/n ... 1025804002
Chcem sa len uistit a hlavne spytat preto, lebo som narazil na stranku alfaholics.com, kde predavaju okrem ineho aj ladene vyfuky na GTV a zarazilo ma to, ze pre gtv 3.0 euro1 a euro2 maju set downpipe + sportovy kat a lambda sonda tam zmenila svoje umiestnenie a presunula sa dozadu naspet trochu blizsie k motoru tesne na zaciatok dlhsej downpipe a berie hodnoty tym padom len zo spalin jedneho radu valcov.
Otazka teda znie, aky to bude mat vplyv na motor a jeho chod, ked sa lambda presunula takto na vyfuku asi o cca 1m blizsie k motoru, kat je relativne daleko za nou a hlavne berie samotna lambda hodnoty len z 3valcov ? Netreba koli tomu robit premapovanie ani nic podobne ?
Pytam sa to aj koli tomu, ze idem davat robit celonerez vyfuk na moju 166 3.0 (sportovy kat, stredova cast, koncovy tlmic) a rozmyslam ci dat lambdu tesne pred katalyzator ako je to aj v serii, alebo sa schylit k takemuto rieseniu a dat ju do downpipe (tym padom by sa museli robit aj celonerez downpipes cize dalsich 200e navyse

Dik