To by mě zajímalo, jak s toho mohl dostat 280k. Při použití dílů s 2,5 by měl jít výkon oproti čistému GTA spíš dolů. Je pravda, že při trénincích na suchu byl vidět ten nadbytek výkonu (a nebo hodně těžká noha).Kleofáš píše:Byla to původně asi 2,0TS s nabastleným motorem 3,2 GTA, sání a svody ale byly (prý) z 2,5V6. Údajně to ještě bylo nějak poladěné, prý asi na 280k. Ale na sprintech to tak nevypadalo. Víc bude možná vědět Gionardi, kluk (Třebinský), co to řídil při okruhu i sprintu, přijel na Kámen s ním.
"EX POST" - ARC Cup Kámen 2007
Re: Třebinský
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
Re: Třebinský
Já si myslím, že je tam neměl. Když jsme si jeli dát sprinta nanečisto, tak jsem oběma 156SW o dost ujel a oni byli víceméně na stejno. Zkoušeli jsme to několikrát a vždycky to dopadlo podobně.Pavel V6 píše:To by mě zajímalo, jak s toho mohl dostat 280k. Při použití dílů s 2,5 by měl jít výkon oproti čistému GTA spíš dolů. Je pravda, že při trénincích na suchu byl vidět ten nadbytek výkonu (a nebo hodně těžká noha).
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Třebinský
budem muset asi vyspovídat GionardihoKleofáš píše:Já si myslím, že je tam neměl. Když jsme si jeli dát sprinta nanečisto, tak jsem oběma 156SW o dost ujel a oni byli víceméně na stejno. Zkoušeli jsme to několikrát a vždycky to dopadlo podobně.
//kluci,zkuste citovat jen posledni prispevek,diky. Raddik
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
Re: Třebinský
tak Boomer na diskusi ARC tvrdi, ze v nasi B kategorii vyhral typek s chipem od Novitecu. no 2.4JTDM navic s chipem, to bude tak 200 koni urcite. sakra, nemel ten "antonin156" zavodit nahodou nekde jinde?
Alfetta GTV L
Re: Třebinský
To máš těžký, Radim (RV147, vínová 147) má taky MJet, tedy 140k + čip, takže bratru třeba kolem 170k a taky jezdí v kategorii B, přestože by měl teoreticky patřit až do D. To se pak může Coyote s 115k snažit jak chce. Když jsme dělali bravácký sraz, tak tam byla možnost ty úpravy přiznat a dobrovolně se šoupnout do vyšší kategorie. Spravedlivé to nebude nikdy, ale aspoň to dává prostor pro fair play.Raddik píše:tak Boomer na diskusi ARC tvrdi, ze v nasi B kategorii vyhral typek s chipem od Novitecu. no 2.4JTDM navic s chipem, to bude tak 200 koni urcite. sakra, nemel ten "antonin156" zavodit nahodou nekde jinde?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Třebinský
Kleo: mas pravdu, ale to beru jako samozrejmost, ze priznam upravu, nebo ne? zitra jedu za Vencou na vymenu oleje, hodim s nim o tom rec..
ne ze bych an tom nejak extra baziroval, ja nepocital s nejakym solidnim umistenim, jel jsem si legalne zablbnout.
ne ze bych an tom nejak extra baziroval, ja nepocital s nejakym solidnim umistenim, jel jsem si legalne zablbnout.
Alfetta GTV L
To je těžké, málokdo ví, kolik má v autě po úpravách opravdu koníků. A když by se to rozdělovalo podle koní po úpravých, pak by se to muselo také dělit podle podvozku, protože někdo jezdí na serii a někdo to má na tvrdo atd.
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
jasny. ze ma nekdo velky kola a nizkej profil gum,pripadne sportpaket nebo jinej filtr a vyfuk, beru jako koser tuning. ale uznej sam, ze je rozdil par koni u atmosferaku nez 30-40PS u turbokamen. a to nepocitam ten masivni kroutak.. na ARC dobre znamy sarkan chipoval 2.4multijet bez problemu na 220PS a 400nm. me jen bavi, ze to ten chlap pry ani nakonec neridil,jen si sel stounout na bednu. udajne to kociroval prave ten trebinsky.. ale nechme toho, je to stejne legracniPavel V6 píše:To je těžké, málokdo ví, kolik má v autě po úpravách opravdu koníků. A když by se to rozdělovalo podle koní po úpravých, pak by se to muselo také dělit podle podvozku, protože někdo jezdí na serii a někdo to má na tvrdo atd.
Alfetta GTV L
Počkat, počkat, tak to nebylo. Třebínský je (aspoň jsem to tak pochopil) kluk, co to auto řídil a šel si stoupnout na bednu (kluk v kšiltovce, myslím v kožené bundě). Jen majitel byl někdo jiný (holohlavý čahoun ve žluté mikině). Nebo jinak: ten kluk, co to auto na okruhu řídil, si šel potom stoupnout i na bednu. A pak s tím autem i jezdil sprinty. Ale přijel tam s Gionardem GTčkem. Jestli se jmenoval Třebínský, nevímRaddik píše:jasny. ze ma nekdo velky kola a nizkej profil gum,pripadne sportpaket nebo jinej filtr a vyfuk, beru jako koser tuning. ale uznej sam, ze je rozdil par koni u atmosferaku nez 30-40PS u turbokamen. a to nepocitam ten masivni kroutak.. na ARC dobre znamy sarkan chipoval 2.4multijet bez problemu na 220PS a 400nm. me jen bavi, ze to ten chlap pry ani nakonec neridil,jen si sel stounout na bednu. udajne to kociroval prave ten trebinsky.. ale nechme toho, je to stejne legracni
Já bych to nechal na každém, jesti něco přizná nebo ne. Vždyť stejně nejde o časy, ale o zábavu. Je fakt, že třeba mezi nenačipovaným JTD a načipovaným JTDm může být 80 koní rozdíl a pořád budou ve stejné kategorii. A to už je teda nářez.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Jo a ještě taková perlička. Marek Chudý mi tvrdil, že se výsledný čas přepočítává ještě podle poměru výkon/hmotnost, samozřejmě je to úplná ptákovina a nevím, jestli tomu sám věřil, nebo si ze mě dělal srandu, každopádně já mu na to naletěl Důvěřivka
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
s tim souhlasim, koukal jsme na nej a rikal kolegovi vedle, ze jede fakt hodne dobre. jen s tim vykonem mel byt jinde, to je cely A kdo to teda byl uz se asi nikdo nedozvi.. Nade mnou na bedne stoji nejakej hipik s culikem a ma kratasy takze Kleofasuv popis mi vubec nic nerika. Lidove receno - jsem z toho jelenPavel V6 píše:Ale musí se nechat, že zajel třetí nejrychlejší čas. A to je na turbokamna docela dobré. On by ve skupině D stejnak vyhrál.
Alfetta GTV L
Počkejte, buďto mi něco uniklo, nebo každý mluvíme o jiných lidech. Tedy: Třebínský, 2. místo v kategorii E mezi mnou a Pavlem V6. Pokud ještě někomu kočíroval nějaké JTD, tak o tom nevím a mluvíme každý o něčem jiném. Každopádně skutečný Třebínský stál na bedně mezi mnou a Pavlem a jel závod s tím 2,0TS alias 3,2.Raddik píše:s tim souhlasim, koukal jsme na nej a rikal kolegovi vedle, ze jede fakt hodne dobre. jen s tim vykonem mel byt jinde, to je cely A kdo to teda byl uz se asi nikdo nedozvi.. Nade mnou na bedne stoji nejakej hipik s culikem a ma kratasy takze Kleofasuv popis mi vubec nic nerika. Lidove receno - jsem z toho jelenPavel V6 píše:Ale musí se nechat, že zajel třetí nejrychlejší čas. A to je na turbokamna docela dobré. On by ve skupině D stejnak vyhrál.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Pro pořádek
Začínáme tady mít trochu chaos v lidech. Tak pro pořádek, ať si to nikdo špatně nepřebere.
S Kleofášem jsem tady řešil p. Třebínského jedoucího v tmavé 156 SW s popisem 2.0 TS (s motorem 3,2 GTA). Je to muž v černé bundě a kšiltovce který skončil druhý v kategori E (na fotce z bedny stojí po mojí pravici). Ten jel naprosto v pořádku ve správné kategorii bez žádných excesů.
Druhá osoba co se tady řeší je Antonín156 jedoucí ve 156 2.4 JTD ve skupině B, kterou také s naprostou převahou vyhrál. U tohoto závodníka je problem, že neuvedl údajné načipování na 200 koní.
S Kleofášem jsem tady řešil p. Třebínského jedoucího v tmavé 156 SW s popisem 2.0 TS (s motorem 3,2 GTA). Je to muž v černé bundě a kšiltovce který skončil druhý v kategori E (na fotce z bedny stojí po mojí pravici). Ten jel naprosto v pořádku ve správné kategorii bez žádných excesů.
Druhá osoba co se tady řeší je Antonín156 jedoucí ve 156 2.4 JTD ve skupině B, kterou také s naprostou převahou vyhrál. U tohoto závodníka je problem, že neuvedl údajné načipování na 200 koní.
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
-
Jerremiash
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:04
- Bydliště: Frenštát
Tuzing
OKOK, tak já si příště zajedu před kamenem na brzdu:-D Protože nevím, jak odhadnout, kolik koní má 1,8 IE s 250tis km na tachometru s upraveným sáním, vykuchaným vstřikováním a osazená karburátory. Snad vás uklidní, že jsem naostro jel s plným kufrem vercajku, vozíčkovým heverem a spoustou dalších pitomostí, takže jsem měl trochu "nadváhu" A taky jsem se na tu mokrou trať vrhnul jako první, doufal jsem, že bude nějaká šou pro diváky O stavu motoru svědčí taky ty mraky bílomodrého dýmu po každém brzdění motorem Je fakt,že chip by měl být přiznán. De sice o h.v.o, ale právě proto by to mělo probíhat fér. Víc takových akcí. Jinak celé ostré jizdy si můžete stáhnout na squadře
Tak vás tady všechny zdravím.
Mám jednu reklamaci na výsledky uvedené Radiikem. 4. ve skupině A přece skončil Jirka s číslem 15 na Alfě 33 1,4 Imola s časem 1:32:50
// opraveno, diky. bylo to docela narocne to dat dohromady,rikal jsem si jestli nekde nebudu mit chybu. vida, vloudila se Raddik
Mám jednu reklamaci na výsledky uvedené Radiikem. 4. ve skupině A přece skončil Jirka s číslem 15 na Alfě 33 1,4 Imola s časem 1:32:50
// opraveno, diky. bylo to docela narocne to dat dohromady,rikal jsem si jestli nekde nebudu mit chybu. vida, vloudila se Raddik
Boxer Fan
Kleofas,Pavel,Jerre: ja jen reprodukoval nazor Boomera z ARC, vic o tom chipu resp zamenach nevim.. tedy ten chip byl podle dymu evidentni.. ale vzdyt je to uz jedno.
Jerre ma pravdu, jde o prd ale s temi upravami by se to (u turbodieselu) asi melo hlasit. Schvalne co na to zitra rekne Venca, zkusim mu navrhnout, ze by to od pristiho rocniku bylo pravidlem (pro vsechny ferove).
P.S. na squadre jsou skvely fotky, a hlavne je jich hodne!
Jerre ma pravdu, jde o prd ale s temi upravami by se to (u turbodieselu) asi melo hlasit. Schvalne co na to zitra rekne Venca, zkusim mu navrhnout, ze by to od pristiho rocniku bylo pravidlem (pro vsechny ferove).
P.S. na squadre jsou skvely fotky, a hlavne je jich hodne!
Alfetta GTV L
Jerre: Souhlasím víceméně s Raddikem, myslím, že to nikdo tady nebere vážně, natož aby se cítil pohoršený nebo podvedený, jen o tom tak plkáme. Nechci, aby to vyznělo, že si na něco stěžujeme. Já rozhodně nemám na co, byl jsem naopak nadšenej, že jsme se v naší kategorii já, Marek a VF způsobně seřadili za sebe a jeli dohromady na podobném povrchu, přišlo mi to fajn a fér, prostě bez řečí se to tak udělalo. Mně se na Kameni líbí, že si porovnám řidičské umění a i auto se sobě rovnými, nejde mi o to sejmout tam nějakou jednašestku pro dobrý pocit. Kdybych měl načipované auto, tak bych se dobrovolně zařadil do vyšší kategorie (že by se zřídila F?:)), ale je to moje rozhodnutí a nikoho bych k tomu nikdy nenutil. Prostě každý ať se rozhodne sám, o co mu jde. Pro mě je Kámen o zábavě z ježdění a o srovnání se mnou rovnými a ne o nějaké ceně nebo plechové placce.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
-
Jerremiash
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:04
- Bydliště: Frenštát
No dobrá, i já se pokusím o vlastní verzi Na Kámen jsem přijel se svými pubertálními synovci, pro které celá akce byla skutečným zážitkem. Vzhledem k jejich věku se ostatně není čemu divit. Prohlédli jsme si Alfy, dali si grilovanou krkovici a dvakrát projeli trať. Pří tzv. "ostrém tréninku" začalo pršet¨a byl jsem vyzván pořadateli, abych pustil kluka, který se na tuto akci opravdu připravoval a obul si tzv. "sliky", které na mokru bohužel příliš nezáří Nebyl jsem proti a těch pár minut jsem počkal. Vzhledem k mokru náš Alfista sice stejně skončil mimo trať, ale v podstatě o nic nešlo. Pak pustili na trať nás. Jak jsem již uváděl, tak 159 (a obecně auta podobné velikosti a motorizace) slalom mezi kužely moc nemusí - ostatně v praxi to ani moc neužijete Zajímavá byla spíše ta snížená přilnavost, díky níž jsme takřka celou trasu absolvovali ve smyku, což se klukům velmi líbilo. Průměrný čas na kolo byl 45s. Ovšem komentáře majitele dieselu, že byl údajně o deset sekund lepší a závodníka se 147 GTA, kterého nakonec převálcoval řidič 156 2,6 V6 jsou rozhodně zajímavé Mezi námi děvčaty - i těm klukům byli v této věci někteří Alfisté nápadní a to nečetli tyto moudrosti. Jen sledovali, jak někteří jezdí na malém prostoru stále dokola a podobně:) Například Jáchym, kterého celá akce opravdu zajímala, tak nenaměřil v tréninku lepší čas než 43 sekund na kolo. Na Webu ARC je jeden, který tvrdí, že jel kolo se 147 GTA za 38s, což musel být opravdu nářez. Jen ve výsledcích podobné informace chybí. No nic, já tam byl jen kvůli těm synovcům, protože letiště mám doslova před barákem a pokud se někdo domnívá, že má konkurenčně schopné JTD, tak zůstávám k dispoziciKleofáš píše:Tak já to uvedu na pravou míru, ať tady nespekulujeme. Při zkušebních jízdách jela většina lidí na suchu, potom začalo pršet a Marc159Q4 jel už na mokru. Takže to měl těžší, nicméně ten hendikep neměl díky Q4 pociťovat jako by jej pociťovali ostatní. Vůbec bych podle toho, co jsme viděli na Kameni, neusuzoval na vlastnosti toho auta, natož ho s něčím porovnávat. Jediné, co můžete v klidu porovnávat, tak je řidičské umění majitele, který dělal takové školácké chyby, že by jej hnali i z autoškoly, natož ze závodní dráhy. Brzdil v zatáčce, takže auto "zapíchl" na jedno kolo, místo aby se nechal z té zatáčky v pohodě vytáhnout zvlášť se čtyřkolkou, atd. Takže nehodnoťte 159Q4, ale Marcovo řidičské (ne)umění.Richie píše:no myslim ze prave na tech dlouhych usecich by mela mit 159ka navrch a hlavne na mokru se Q4 mohlo predvest ne?
Ten se 147GTA, co tvrdí, že jel jedno kolo za 38 sekund to GTA prodal v lednu a ten čas zajel se svým novým Nissanem 350Z. Asi by ses měl občas mrknout i do profilu těch lidí. Já (opravdu se 147GTA) jsem zajel trénink (víceméně na suchu) za 2,02, tzn. za 40,66 vteřiny průměrně. Samozřejmě jsem určitě všechna kola nezajel stejně, takže nejspíš alespoň jedno šlo pod 40 vteřin, to jen tak na okraj k těm tvým 42 vteřinám. Závod jsme tady už rozebírali, někdo jel na suchu, někdo na mokru. Kdo kdy jel jde podle výsledků poznat. GTA pak třeba převálcovala i 166 2,5. Jela totiž poslední už úplně na suchu. Ale o výsledky nejde, že.Marc159 píše:No dobrá, i já se pokusím o vlastní verzi Na Kámen jsem přijel se svými pubertálními synovci, pro které celá akce byla skutečným zážitkem. Vzhledem k jejich věku se ostatně není čemu divit. Prohlédli jsme si Alfy, dali si grilovanou krkovici a dvakrát projeli trať. Pří tzv. "ostrém tréninku" začalo pršet¨a byl jsem vyzván pořadateli, abych pustil kluka, který se na tuto akci opravdu připravoval a obul si tzv. "sliky", které na mokru bohužel příliš nezáří Nebyl jsem proti a těch pár minut jsem počkal. Vzhledem k mokru náš Alfista sice stejně skončil mimo trať, ale v podstatě o nic nešlo. Pak pustili na trať nás. Jak jsem již uváděl, tak 159 (a obecně auta podobné velikosti a motorizace) slalom mezi kužely moc nemusí - ostatně v praxi to ani moc neužijete Zajímavá byla spíše ta snížená přilnavost, díky níž jsme takřka celou trasu absolvovali ve smyku, což se klukům velmi líbilo. Průměrný čas na kolo byl 45s. Ovšem komentáře majitele dieselu, že byl údajně o deset sekund lepší a závodníka se 147 GTA, kterého nakonec převálcoval řidič 156 2,6 V6 jsou rozhodně zajímavé Mezi námi děvčaty - i těm klukům byli v této věci někteří Alfisté nápadní a to nečetli tyto moudrosti. Jen sledovali, jak někteří jezdí na malém prostoru stále dokola a podobně:) Například Jáchym, kterého celá akce opravdu zajímala, tak nenaměřil v tréninku lepší čas než 43 sekund na kolo. Na Webu ARC je jeden, který tvrdí, že jel kolo se 147 GTA za 38s, což musel být opravdu nářez. Jen ve výsledcích podobné informace chybí. No nic, já tam byl jen kvůli těm synovcům, protože letiště mám doslova před barákem a pokud se někdo domnívá, že má konkurenčně schopné JTD, tak zůstávám k dispoziciKleofáš píše:Tak já to uvedu na pravou míru, ať tady nespekulujeme. Při zkušebních jízdách jela většina lidí na suchu, potom začalo pršet a Marc159Q4 jel už na mokru. Takže to měl těžší, nicméně ten hendikep neměl díky Q4 pociťovat jako by jej pociťovali ostatní. Vůbec bych podle toho, co jsme viděli na Kameni, neusuzoval na vlastnosti toho auta, natož ho s něčím porovnávat. Jediné, co můžete v klidu porovnávat, tak je řidičské umění majitele, který dělal takové školácké chyby, že by jej hnali i z autoškoly, natož ze závodní dráhy. Brzdil v zatáčce, takže auto "zapíchl" na jedno kolo, místo aby se nechal z té zatáčky v pohodě vytáhnout zvlášť se čtyřkolkou, atd. Takže nehodnoťte 159Q4, ale Marcovo řidičské (ne)umění.Richie píše:no myslim ze prave na tech dlouhych usecich by mela mit 159ka navrch a hlavne na mokru se Q4 mohlo predvest ne?
Pokud se podíváš na výsledky tréninků, tak opravdu tě 2,4JTD dala o deset vteřin celkového času, tedy asi o průměrně o tři vteřiny na kolo. Jasně, měl jsi naložené synovce a pršelo ti, tvůj hendikep. Když se ale podíváš na rozdíly časů sucho-mokro i u předokolek (u GTA 2 vteřiny/kolo), tak zjistíš, že bys tu ztrátu na JTD jen velmi těžko doháněl. A mimochodem, tahle trať naopak byla stavěná ideálně pro šestiválce, ty máš navíc pohon všech kol, takže naopak, měl jsi suverénně kralovat. Tohle nebyl slalom mezi kužely... A pokud jsi měl pocit handicapu z počasí, klidně jsi mohl počkat na ostrý závod.
Poslední věc - k tvé jízdě: sledoval jsem ji od startu a to, co jsi předvedl ve vracečce bylo poněkud nepovedené. Místo aby sis najel až ke kraji, tak jsi jel po prostředku, na úrovni otáčecího kuželu jsi to zašlápl, zapíchl auto na levé přední kolo a pak se pomalu rozjížděl do kopce, aniž bys využil celou šířku dráhy, měl jsi tam ještě 4 metry minimálně. Víc jsem neviděl.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů