

No ta 159 je teda dílo.Váží aspoň 3 tuny :lol: a vůbec nejedeMarc159 píše:Tahle sekce je bez témat nějaká smutná. Nechce se někdo hádat třeba o tom, jestli je 159 opravdu těžká nebo ne?Na ARC to mělo docela ohlas
Ono taky záleží s kterou motorizací,bych se třeba já měl srovnávat.S 2.2 JTS který ma o 5 šimlů míň?Řekl bych,že by na mě neměl s to váhou 8).Pak s tou tvou?Tam by šlo zřejmě o to,o kolik mě ujedeš.Ale chtělo by to vyzkoušet tak na okruhu.Marc159 píše:Na druhé straně má ale lepší poměr váha/výkon než 156 (s výjimkou GTA), což 156 odsuzuje na silnici do role statistyNení to žádný "papírák" a v zatáčkách se nekroutí. Je tuhá a sedí jak motokára. Také kdyby došlo na nejhorší, tak snad něco vydrží a v neposlední řadě je třeba říci, že je poměrně výrazně větší než 156. Nejlépe to vynikne když je postavíte vedle sebe.
A design? Ten je mimo jakoukoli diskuzi. Ostatně http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=9074&start=0 hovoří za vše 8)
Hmm.Ono rozdíl 70 kobyl je už fakt dost hrubej :? .Marc159 píše:Myslím, že by ses měl srovnávat se srovnatelným, tedy šestiválcem. Ostatně i ta tvá motorizace je nejvyšší, kterou Alfa u modelu 156 prodávala.
A srovnání ? Papírově nemá 156 V6 jediný srovnatelný ukazatel 8) A na silnici už vůbec![]()
Oni jsou to taková dvě auta v jednom. Motor táhne pěkně už odspodu, takže se s tím dá jezdit "kadle kadle" při zachování solidního dynamického potenciálu a člověk nemusí moc řadit. No a když si to chceš užít, tak si podřadíš. 0-100 za 7s, řadíš za tři - to vydrží tak do 170, čtyřka přes 200 (to tam máš hned) a pak dáš za pět a cítíš, že je dlouhá a autu se už moc přidávat nechce, do 250 tacho dotlačíš očima a to je konec. Přeřadíš na šest a rychlost spadne na 220, protože na šestku to víc nejede. Když je nejhůř, tak to má vzduchem chlazené kotouče vpředu i vzaduRaddik píše:.co agilita..
me spis zajimaly ostrejsi zatacky,vyjezdy z nich,vlasenka nebo "esicko",jak se chova tam.ja se na limity svy 156 casto nedostal,ani nechci dostavat,ale je pravda ze i s tim mym tezkym petivalcem je fakt docela mrstna.kdyz to ale v zatacce uz hodne prezenu,hrne se hned ven.u 156 je to tak ze drzi strasne dlouho ale pak se behem chvile urve,nesignalizuje to chvili predem jak nektery jiny auta (treba focus co jsem mel).a proto me to zajimalo jak se chova 159,vykonna ale prece jen tezsi,kdyz neni na dalniciMarc159 píše:0-100 za 7s, řadíš za tři - to vydrží tak do 170, čtyřka přes 200 (to tam máš hned) a pak dáš za pět a cítíš, že je dlouhá a autu se už moc přidávat nechce, do 250 tacho dotlačíš očima a to je konec.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host