Kurkyn to má srovnaný velmi přesně, civilizace má jak pořád opakuji nevyhnutelný pravidla,
každý výrobek své "kurvítko" atd..:-)
syslit, syslit, syslit....zjednodušit.. tudy by to šlo..---

ale objem tvoří cenu --teda pro celek společnosti
Klíček ke každé civilizaci byl a je jednoduchý....potraviny, doprava,energie, komunikace, zdravotnictví..body společenské kontroly se nemění.....,a každá si setsakra hlídá, aby v těhle bodech nezávislost nepřekročila únosnou míru.....přes keci o ropný krizi objemy každoročně objevených nalezišť fosilních paliv
stále stoupají, naleziště metanu v tuhé podobě na dně moří přímo těžitelný z povrchu dna by stačila na tisíce let,není problém zavést do výroby solární panely vyrábějící přímo vodík z vody ,membrány a pigmentový barviva, který tohle umožňují, jsou známý desetiletí.. jenže vodíková technologie je v principu banální a je potřeba celý koloběh postavit tak, aby zůstala společenská kontrola spojená s daňovým systémem..to takhle jaksi dobře nejde..
Proto radší jsou výhodnější ty tlaky na globální úrovni se strašákem oteplování, který umožňují v globálním měřítku vytvořit neuvěřitelný veřejně přijatelný lobing konkrétním směrem..technologie rozvíjí cílená regulace a zbrojení..kdyby v Japonsku nebyly takový tlaky proti motorům nad 2 llitry, n ikdy by atm. 2.0 neměla od rejže 140-150kW..
dešťová voda se daní blbě..všichni kdo přišli s COP větším než 1 se dívají kytkám na kořínky..-mám toho na regálu šanony plný patentů--je to zábava to sledovat,nakonec- účinost paliva ve spalovacím motoru zůstává století zhruba 30%..no motor se spotřebou 5 litrů a výkonem 200koní nezajímá v tomhle řetězu opravdu nikoho
radši se prosadí výroba paliva z potravin a elektrika z pálení obilí v tepelných elektrárnách a následně se vytvoří umělý nedostatek potravin..je to pořád dokola stejný, nikdy nešlo o nic jinýho, stačí si proběhnout dějepis..
Kdysi měli lidi na stěnách domů šlapanej jíl., co byl nejdostupnější stavební hmotou.v přírodě bezprostředně , okamžitě dostupnou , s banální "cenou"...a dneska nejdražší omítkou, kterou jde na současným trhu koupit ,je--zase šlapanej jíl --a jen ta cena rehabilituje to tradiční řešení..a vytváří iluzi "složitého cool vývoje".když jsem před 20lety snídal ovesný vločky, babka se smála že takovou snídani maj jenom její králíci, no přidal se barevný obal, cena se vynásobila 15x a dneska dcerka snídá jedině mussli , no plný nepostradatelných Éček a stabilizátorů.a nebo za další příplatek balení dokonce bez nich... v dnešní době nechce nikdo změnu týhle komedie na společenský úrovni.. věci nejsou věci jako takové..kupujeme "iluzi hezky zabalenou" a raději pro jistotu zneškodněnou příslušným "slabým místem"vedoucím k následné řízené recyklaci...
Alfa má kvalitně ošetřenou kasli pod lakem, no ty podvozkový skupiny pro jistotu radši ne..
:-)Proč v době, kdy velkoobchodní cena karbonovýho hadru je 300,.kč , kevlar je ve většině gramáží ještě levnější,a to samý nebo i výrazně míň stojí litr epoxidu do leteckýho průmyslu,tužidel je nepřeberný množství a temperovat to v průmyslovejch podmínkách je sranda.. má Brera skoro dvě tuny a úplně mrtvej třílitrovej motor..
No lidi si to přesto z nepochopitelnýho důvodu budou kupovat, já vím..měkčený plasty a
tisíc hejbláteček ,který k tomu výrobce přibalil, je dostatečný důvod oželet zdravý rozum..
Tunu...tunu váží rozumnej sporťák.. no u Alfy se sekli ? -rád bych tomu věřil...a snažej se nám prodat ty tuny dvě.. se spotřebou náklaďáku.. :-)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6048886347#
zbývá jen humor,skepse není na místě, a taky vlastní rozum, pokud to v konkrétním případě jde..