Adapter pod olejový filtr

Odpovědět
r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od r-a-k » 25.8.2010, stř 11:17

Zdravim, potřebuji radu nebo spíše názor. Budu dávat olejový chladič a rozmýšlím se jestli použit jen adaptér bez termostatu nebo s termostatem který otevře cirkulaci při teplotě oleje 90C. Přiklánim se s termostatem kvůli rychlejšímu ohřátí oleje v zimním období. Bez termostatu by se olej rychleji chladil ve vyšších teplotách ale mam obavy toho prohřátí v zimě. Váš názor na věc. Děkuji
Naposledy upravil(a) r-a-k dne 25.8.2010, stř 12:06, celkem upraveno 1 x.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Petr147 » 25.8.2010, stř 11:40

rozhodně termostat, ať to chladí, jenom když je potřeba, v zimě by se to hodně dlouho prohřívalo :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 25.8.2010, stř 22:57

ted to budu montovat do GAZíko alfy tenhle pazmecht na motor a doporučuju jedině s termostatem , ale pokud nemáš upravenej motor, tak je ti to k hovnu
zbytečná váha navíc


(olejový chladič tam máš namontovaný v serii :roll: ¨)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od r-a-k » 26.8.2010, čtv 08:25

Tak už jsem objednal s tim termostatem :D Jinak motor je upravenej a po tom co se tam bude dávat jiný IC tak pro klid duše ten olejový chladič tam dám.

Že by mi něco uniklo? Nikde jsem nenašel origo chladič na olej :shock: Jedině na servo ta spirála.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 26.8.2010, čtv 09:25

origo je tam výměník voda/olej, takže další přídavný chladič je zbytečný. Vyhazuješ peníze...

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od r-a-k » 26.8.2010, čtv 11:31

Kůrkyn píše:origo je tam výměník voda/olej, takže další přídavný chladič je zbytečný. Vyhazuješ peníze...
Jo tyhle vydle :) Prachy už jsou vyhozený ale logicky vzato, i když to má ochlazování vodou tak při větší zátěži motoru se vlivem většího tepelnýho zatížení zvedá logicky teplota oleje i tedy vody. Proto si myslím že tím externím chladičem nic nezkazim. Toď moje myšlenka.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 26.8.2010, čtv 19:36

r-a-k píše: Jinak motor je upravenej
.
a prozradíš jak to máš upravené krom čipu???? na 175 HP
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 27.8.2010, pát 22:17, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 27.8.2010, pát 11:34

rak: Ale to teplo se odvede chladičem vody.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 27.8.2010, pát 22:19

To Kůrkyn:
zjistil jsem, že ten adapter s termostatem od tebe má vadný termostat- tak nějak mě napadlo do něj fouknout :)

natěstí motor ze 164, kterej ho měl je OK :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 27.8.2010, pát 22:51

aspoň že tak, s vadným termostatem je to spíš ke škodě, než k užitku

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 27.8.2010, pát 23:22

Kůrkyn píše:aspoň že tak, s vadným termostatem je to spíš ke škodě, než k užitku

ale kdež, by se před to dala krabice :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od maximus » 12.11.2010, pát 21:30

Taka mala otazočka...
Ako vyzera ten adapter???
Mam 2,4 100kw povedzte mi PLEASE mam olejoví chladič alebo nie???
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 12.11.2010, pát 22:35

je to taková hliníková podložka pod filtrem a vedou do ní dvě trubky od chladiče oleje. Je v ní termostat, který otvírá okruh. 2.4 má klasický chladič oleje.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 13.11.2010, sob 09:06

:wink:

máš 100% olejový chladič jako každý diesel, ale pravděpodobně jen vodní
Přílohy
redukce.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 13.11.2010, sob 09:45

166 2.4 nemá výměník voda-olej

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Milano75 » 13.11.2010, sob 09:52

cože až tak??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Kůrkyn » 13.11.2010, sob 09:57

úplně :)
untitled.jpg

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od maximus » 15.11.2010, pon 08:40

ďakujem za odpoveď... alfaromeo1
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Petr147 » 25.3.2015, stř 09:44

měnil někdo těsnění pod výměníkem na 129kW JTDm? je to jako u TS, že se musí vypustit voda, aby šel odtáhnout? je tam těsnění s číslem 14464880 a mělo by mít rozměry 3,53X63,09 (podle eperu)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Adapter pod olejový filtr

Příspěvek od Franik » 25.3.2015, stř 19:28

Já těsnění měnil. Jestli myslíš ten adaptér co z něj jdou trubky do chladiče oleje. Ne vodu jsem nevypouštěl. Jen povolíš ty trubičky a povolíš ten středový kus co na něm drží filtr. Osobně jsem to ještě pro sychr máznul silikonem na motory jelikož origo těsnění jsme neměli a už měl alfonz slíbenej magnet. Pořád to někde sáklo a nemohly jsme přijít odkud. Nakonec to bylo opravdu pod tímto adaptérem. Olej strhával vzduch, a byl všude i u kliky.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů