2.4 JTD

Odpovědět
Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 14.11.2007, stř 19:41

Raddik píše:ničemu to nevadí. tedy pokud ti nevadí to, že tvoje auto má za sebou na 99% víc než 200 000 ujetých kilometrů.
To mi nevadí. Myslím, že kilometry sedí, ale na 100% to nevím. Aktuální stav je něco přes 179000km.

To Richie: Není to tak, že bych dneska zjistil, že mám naftu ::s29:: :smt033 Jenom mě připadá, že na volnoběh je moc hlučná. A ten zvuk co je na tom videu tomu odpovídá. Nevím, jak je to u vás ostatních, ale šepot květin si představuju trochu jinak. Po výměně klíňáku a kladek se to trochu stišilo, ale furt to není úplně ono.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 14.11.2007, stř 20:17

Hadislav píše:
To Richie: Není to tak, že bych dneska zjistil, že mám naftu ::s29:: :smt033 Jenom mě připadá, že na volnoběh je moc hlučná. A ten zvuk co je na tom videu tomu odpovídá. Nevím, jak je to u vás ostatních, ale šepot květin si představuju trochu jinak. Po výměně klíňáku a kladek se to trochu stišilo, ale furt to není úplně ono.
:D podivej se na autora toho videa a bude ti jasne proc se tak blbe ptam :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 14.11.2007, stř 22:16

:-k ::s29:: :hotovej
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 15.11.2007, čtv 07:29

:wink: :-D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 15.11.2007, čtv 12:46

Hadislav píše:
Raddik píše:ničemu to nevadí. tedy pokud ti nevadí to, že tvoje auto má za sebou na 99% víc než 200 000 ujetých kilometrů.
To mi nevadí. Myslím, že kilometry sedí, ale na 100% to nevím. Aktuální stav je něco přes 179000km.

To Richie: Není to tak, že bych dneska zjistil, že mám naftu ::s29:: :smt033 Jenom mě připadá, že na volnoběh je moc hlučná. A ten zvuk co je na tom videu tomu odpovídá. Nevím, jak je to u vás ostatních, ale šepot květin si představuju trochu jinak. Po výměně klíňáku a kladek se to trochu stišilo, ale furt to není úplně ono.
já mám najeto necelých 140 000km a troufám si tvrdit, že zvuk mého motoru je oproti Richiemu (tvůj jsem neslyšel) nebetyčný rozdíl :D . že by se ten řetěz vycinkal během 20-30 000km?? to se mi nezdá, máš tam asi natočeno víc. to je verze 100kw nebo novější?
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 15.11.2007, čtv 13:06

Radiku mozna ti to bude znit asi smesne ale mezi zvukem nasich motoru je rozdil pouze ten retez...kdyz jsme tam stali vedle sebe na andrlaku :) (to zase budu ukamenovanej :) ) tak mi ten zvuk fakt prisel hoooodne podobnej...jinak ohledne toho retezu uz jsem to psal mockrat....jeden velkej profik tady v HK rika ze ty retezy chrasti klidne i pri 100 000km...ze je to ruzne....ja kdyz jsem auto kupoval tak melo cca 110 000 a urcite to nedrncelo...zacalo to az zhruba pri 110 000km...teda pokud jsem si toho jen nevsiml pozdeji :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 15.11.2007, čtv 13:07

i kdyz samozrejme netvrdim ze to auto ma najeto to co pise tachak... :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 15.11.2007, čtv 14:34

Richie: No podle máš ten tachák asi mimo. Vzhedem k tomu, že i otáčkoměr máš zřejmě z jiného auta... :(

Ověřoval sis stav na počítači?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 15.11.2007, čtv 14:35

stav na pocitaci byl stejny jako na tachaku....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 15.11.2007, čtv 15:02

Raddik píše:já mám najeto necelých 140 000km a troufám si tvrdit, že zvuk mého motoru je oproti Richiemu (tvůj jsem neslyšel) nebetyčný rozdíl :D . že by se ten řetěz vycinkal během 20-30 000km?? to se mi nezdá, máš tam asi natočeno víc. to je verze 100kw nebo novější?
Mám 100kW verzi. A i kdyby to mělo natočený víc, tak se svět nezboří. Motor šlape pěkně, nápravy jsou po repasi, akorát oproti naftovým motorům jiných značek je trochu hlučnější. Myslím, že zima ukáže slabiny auta :wink:
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 15.11.2007, čtv 15:04

Ja mel na tachometru 95, v servisce a v jednotce taky. A retez mlatil jak o zivot.
Nevylucuju u sebe prepsanou jednotku, a zfalsovanou servisku, vzhledem k tomu, v jakem stavu to auto bylo.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 15.11.2007, čtv 15:07

takze myslis ze mas najeto vic?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 15.11.2007, čtv 15:09

když jde kluci přepsat jednotka, tak je to jen o náhodě :wink:

P.S. neveřím tomu, že ten řetěz se vycinká už kolem 100 000km. to spíš ten borec servismen měl auto, který mělo těch sto jen na počítadle :-D
Alfetta GTV L

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 15.11.2007, čtv 16:09

Richie píše:takze myslis ze mas najeto vic?
Nevim. Vzhledem k tomu, ze jsem uz dokoupil pulku auta novou, neni stav km relevantni udaj.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.11.2007, pát 13:59

kdy je nejvic namahane turbo ? resp? kdy ja nejvyssi tlak v soustave?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 16.11.2007, pát 18:13

Richie píše:kdy je nejvic namahane turbo ? resp? kdy ja nejvyssi tlak v soustave?
richie...nekdy nechapu kde se berou Ty tve otazky...jestli Te trapi kdy je a neni namahane turbo tak auto prodej..
jinak je rozhodne namahany kdyz je motor studeny .myslim ze to tu do podrobna popisoval Sarkan jak dochozi krouceni materialu .na jedne strane ve vyfukove komore je ihned ohen na druhe strane je studeny vzduch...takze pokud mas auto ohrate na provozni teplotu ted v zime neznamena to ze je i olej ohraty...je lepsi ji slapnout na krk treba az po 20km..pak ji dej ohen jaky chces....a pokud chces mit jistotu primontuj si merak oleje ,mel by mit min.60 stupnu
a blbečci kterým odejde turbo ,,a na forech ruzne tvrdi jak turba zavodne odchazeji tak to sou opravdu hrdinove...
uz nenapisi ze s tim jezdi jako kteteni za studena.
ja osobne takovyhe idiota znam a turbo menil 3x za rok..neni to jen tenhle pripat .a myslim ze to je ve vetsine pripadu ze se lidi k tomu neumeji chovat.
takze richie nechapu tve otazky kam na ne chodis.zase jsi se bouchl kdyz si vztaval..?? :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 :smt084 nic ve zlem
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 16.11.2007, pát 19:01

drtiku jeste bych doplnil ze dalsi napor na turbo je kdyz moc rychle chladne...tzn, kdyz s tim jedu jako o zavod a pak motor hned chcipnu turbu to nedela v zadnym pripade dobre.....zkratka a dobre aby turbo vydrzelo musi se pozvolna zahrat a musi pozvolna chladnout...

co se tyce maximalniho tlaku tuba a kde se ten vrchol nachazi newim.....jen max tlak turba bude omezen regulaci
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 16.11.2007, pát 19:08

Bull.et píše:drtiku jeste bych doplnil ze dalsi napor na turbo je kdyz moc rychle chladne...tzn, kdyz s tim jedu jako o zavod a pak motor hned chcipnu turbu to nedela v zadnym pripade dobre.....zkratka a dobre aby turbo vydrzelo musi se pozvolna zahrat a musi pozvolna chladnout...
tak to je jasne...a chladmout by mal teoreticky kazdy motor...uz jen kvuli hlave..kdyz se motor zdechne teplota tam se tam dramaticky navysi a v tom nejhorsim pripade se tam delaji vzduchove pytle a vede to k naslednemu praskani hlav.
opet dalsi pripad jak potom lidi delaji s Fiatu sráče.
kazdy by se mel zamyslet sam nad sebou jak se k tomu chova..
taky nadavam jako spacek nerikam.ale mam sve zasady ktery dodrzuji a me osobne motor vydrzi na veky.a s najetych km nemam ani omylem strach.
moje byvala croma mela najeto 360 000 km a predla si jako male kotatko :pivko :pivko
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 19.11.2007, pon 08:09

nevim kde ses do hlavy prastil ty, ale ja jsem se vubec neptal kdy se motor ohreje na provozni teplotu....nauc se cist a pak odpovidej na to na co jsem se ptal... :???:

otazka je stale stejna..kdy je nejvyssi tlak v sestave, proste pri plnem plynu? v oblasti nejvyssiho krouticiho momentu? v nejvyssich otackach?
[/i]
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.11.2007, pon 10:51

Tlak je nejvyšší při plném plynu. Reguluje to obtokový ventil od cca 1.500 ot. výše.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 19.11.2007, pon 10:56

takze od cca tech 1500 otacek je pri plnem plynnu stejny az do 4500 ? takze je uplne jedno jestli jedu na jednicku a slapnu na to a nebo na petku a slapnu na to?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.11.2007, pon 13:04

Přesně tak. Je stále stejný. Pouze při náběhu to trochu ulítne nahoru, než to mechanická regulace stáhne. U elektronicky řízeného turba to nehrozí.

Nevím přesně, kolik má být z fabriky u 2.4 JTD 100 kW, protože údaje, které mám, jsou rozporuplné. Ale mělo by to být něco jako 1.800 mBar včetně atmosférického tlaku.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 19.11.2007, pon 13:12

a jak je mozny ze pri vyssich otackach neni tlak vetsi kdyz je vic vyfukovych plynu? to si hlida ten ventil?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 19.11.2007, pon 13:14

Richie píše:nevim kde ses do hlavy prastil ty, ale ja jsem se vubec neptal kdy se motor ohreje na provozni teplotu....nauc se cist a pak odpovidej na to na co jsem se ptal... :???:

otazka je stale stejna..kdy je nejvyssi tlak v sestave, proste pri plnem plynu? v oblasti nejvyssiho krouticiho momentu? v nejvyssich otackach?
[/i]
kdy je nejvic namahane turbo-----tva otazka ma odpoved:::turbo je nejvic namahane ke sve skaze pri studenem motoru.. :smt098
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 19.11.2007, pon 17:34

Richie píše:a jak je mozny ze pri vyssich otackach neni tlak vetsi kdyz je vic vyfukovych plynu? to si hlida ten ventil?
presne tak hlida to ventil, ktery by mel prebytecny tlak upostet do vyfukoveho potrubi...tusim
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 23 hostů