kolísání otáček
- Kingmichal
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14.10.2007, ned 15:35
- Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
kolísání otáček
Mel sem stejny problem. Dokonce mi jednoho dne moje Alficka chcipla na Jizni spojce v prostrednim pruhu v 8 rano, sem myslel ze skocim z toho mostu, kdyz na me v ty mega kolone vsichni troubili a rvali...:smt009 Zajel sem do servisu, kde po vycisteni skrtici klapky a diagnostice vyplul na povrch spatny snimac otacek motoru... Dal sem 1500Kc a jezdim vesele dal.. Jinak mensi kolisani muze byt i Lambda sondou.
Alfa Romeo 156 2.0TS 114KW
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Co třeba do Mostu k Yabanovi? www.azcar.czdejvi píše:Taky o tom přemýšlím ale nevim kam zajet v okolí Chomutova
Sám jsem k němu jel až z Prahy. Diagnostiku docela umí.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Geronimo
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16.10.2007, úte 14:58
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, chtel by jsem se te zeptat, jestli ti to dela za studena i za tepla? Nebo je tam rozdil v tom kolisani kdyz je motor studenej? Mam zrejme obdobny problem, dost toho poresila skrtici klapka a kupodivu i po vymeme baterie (na chvili odpojena elektrika) mi to asi tak tyden nedelalo, ted mi to udela jiz jednou za cas, ale vim, ze mam blbou lambdu tak uvidim po vymene. Jinak jsem si vsimnul, ze mi to nejvice dela, kdyz je motor spise teplejsi.
AR 156 1.8 TS
Pridam se do klubu, bohuzel... Nedela to casto a ne moc radikalne ale citim to obcas (+/- 200 otacek), spis kdyz je motor zahraty a kdyz je zmacknuta spojka.
U meho auta to tipuji na baterku nebo jinou elektriku, tak na 95%, i kdyz nevim jiste.
U meho auta to tipuji na baterku nebo jinou elektriku, tak na 95%, i kdyz nevim jiste.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
jak starou mate lambdu?
4 dratovka ma zivotnost 120tis. km .. pak sice ma hodnoty v limitu, ale jsou uplne mimo jednotlivych rezimech.
edit: pri starnuti lambdu dochazi k delsim a delsim casovym prodlevam, nez da vedet ECU v jakem stavu je smes (bohata/chuda) coz u skokove regulace - EURO2 - je prave to kolisani otacek.
kdo ma EURO 3 - tj 2x lambda .. ma jeste lambdu sirokopasmovou(za katem) a regulaci ma jemnejsi
4 dratovka ma zivotnost 120tis. km .. pak sice ma hodnoty v limitu, ale jsou uplne mimo jednotlivych rezimech.
edit: pri starnuti lambdu dochazi k delsim a delsim casovym prodlevam, nez da vedet ECU v jakem stavu je smes (bohata/chuda) coz u skokove regulace - EURO2 - je prave to kolisani otacek.
kdo ma EURO 3 - tj 2x lambda .. ma jeste lambdu sirokopasmovou(za katem) a regulaci ma jemnejsi
Alfa Romeo 156 1.9JTD
muze to byt i cidlo teploty pro ridici jednotku,.... ale prvni co bych udelal... tak diagnostiku... pokud nebyly stekry zaoxidovane... tak to pomohlo jenom tim ze jsi je rozpojil a a znovu zapojil.......a jestli si pri tom nemel odpojenou baterku.. pocitej s tim ze na diagnostice bude more chyb.... nejlepsi... je pres diagnostiku v momente kdy to udela mit zapojenou... a sledovat hodnoty urcitych parametru....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host