
kolísají otáčky, bílý kouř
kolísají otáčky, bílý kouř
Ahoj mám alfu 147 1.6 88kw a motor při nastartovaní vyletí na 2000otáček pak spadne na 600ot a pak na 1000ot a tam se drží ale kolísá a s výfuku jde bilý kouř a smrdí to spalováním oleje,mám tam nové svíčky,lamdu a váhu vzduchu jsem zkoušel od kámoše už fakt nevím 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
viz téma s krokovým motorkem
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Tak už vím čím to je
mám 120konovku a nějaký šulin tam narval řidící jednotku s 105koňové verze
tak teď koupit jednotku motoru,jednotku imobilizéru a spinačku nebo jestly někdo neví když seženu jednotku motoru na 120koní ale musí se odblokovat kvůli imobilizéru máte stím někdo zkušenost?


Re: kolísají otáčky, bílý kouř
To jsi ji koupil s touhle "závadou"?
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Petr: s jakým tématem to mám sloušit? zas už je tady asi 9 vláken na kolísající otáčky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Udělat jedno "nepravidelný chod motoru"?
blíží se zima a vlhkost, těchto témat bude daleko víc 


Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Tak ani jednotkou to není je tam 76kw ale motor je vyměněn a ma taky 76kw ale zůstala tam kabeláž ze88kw a dvoucestný katalizátor co je u 88kw muže to dělat problémy že je to líné a nepravidelný chod motoru?
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Ja by som skusil sviecky alebo vahu vzduchu keby mi to toto robilo. A si si isty ze citis olej a nie iba nezhoreny benzin tak troch ako u starych aut typu skoda 100?
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Aj mne to stale dymi na bielo. Ked viac pridem plyn z vyfuku mi vysplachne dost vody. A robi mi to aj po predeni 100km. A smrdi to takym neznamim smradom.... casina mi to dost vadit. Ked pridam tak zamnou ostane bielo seda clona... Mam podozrenie na piestne kruzka, olej mi to vela nezerie. Ale zevraj tam moze pribudat benzin... Kadial? Vie mi to niekto napisat, vyfotit??
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
bílý dým by spíš signalizoval vodu ve výfukových plynech, to mi dělala u Dedry prasklá hlava, černej dým mi dělala u Regaty bohatá směs (velká spotřeba) - pomohlo očistit ukostření motoru :-) a bráchovi u Tempry dělaly zapečený pístní kroužky a velká spotřeba oleje namodralý dým
AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: kolísají otáčky, bílý kouř
Pokud je prasklá hlava, což je často indikovaný bílým kouřem po startu...- bohužel.-.je potřeba se soustředit v první řadě na expanzku, jestli je natlakovaná, může to do ní pořádně bublat /válce foukaj do vodního okruhu/a teplota rychle poletí nekontrolovaně nahoru--prostě se to podezřele rychle ohřeje....bílý šlem pod víčkem oleje -když jde voda do olejovýho okruhu, upustit trochu oleje kontrolně.. voda bude přímo v oleji..ve velkých servisech umí změřit i CO2
v chladicí kapalině.. a to je potom skoro tutovka..i když je to třeba jen na studený hlavě a pak se to teplem zatáhne...taky jsem nějakou tu hlavu odpálil...první pomoc/ prasárna/ je zatáhnout vodním sklem, a tak se to často řešilo před prodejem.. :-( a problém se trochu odloží-- ...ZTRÁCÍ SE VODA ?
Pokud je to negativní a hlava OK, je tu další kuriozní možnost- opravdu může být i voda v tlumičích vejfuku--a po nastartování někdy dokonce přidusí odvod spalin a valí se ven opravdu mlha--po zahejbání v postiženým tlumiči šplouchá...pokud vejfuk není vařenej ale svorkovanej, je to jednoduchý..vyleješ, pokud je vařenej tak ho holt shodíš celej a vyleješ ..často se to nevidí, no občas se to taky stane..
v chladicí kapalině.. a to je potom skoro tutovka..i když je to třeba jen na studený hlavě a pak se to teplem zatáhne...taky jsem nějakou tu hlavu odpálil...první pomoc/ prasárna/ je zatáhnout vodním sklem, a tak se to často řešilo před prodejem.. :-( a problém se trochu odloží-- ...ZTRÁCÍ SE VODA ?
Pokud je to negativní a hlava OK, je tu další kuriozní možnost- opravdu může být i voda v tlumičích vejfuku--a po nastartování někdy dokonce přidusí odvod spalin a valí se ven opravdu mlha--po zahejbání v postiženým tlumiči šplouchá...pokud vejfuk není vařenej ale svorkovanej, je to jednoduchý..vyleješ, pokud je vařenej tak ho holt shodíš celej a vyleješ ..často se to nevidí, no občas se to taky stane..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti