kolísají otáčky, bílý kouř

Odpovědět
oborda

Příspěvky: 4
Registrován: 14.11.2010, ned 19:59

kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od oborda » 14.11.2010, ned 20:05

Ahoj mám alfu 147 1.6 88kw a motor při nastartovaní vyletí na 2000otáček pak spadne na 600ot a pak na 1000ot a tam se drží ale kolísá a s výfuku jde bilý kouř a smrdí to spalováním oleje,mám tam nové svíčky,lamdu a váhu vzduchu jsem zkoušel od kámoše už fakt nevím :smt100

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Kůrkyn » 15.11.2010, pon 09:52

viz téma s krokovým motorkem

oborda

Příspěvky: 4
Registrován: 14.11.2010, ned 19:59

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od oborda » 16.11.2010, úte 14:13

Tak už vím čím to je :smt041 mám 120konovku a nějaký šulin tam narval řidící jednotku s 105koňové verze :smt013 tak teď koupit jednotku motoru,jednotku imobilizéru a spinačku nebo jestly někdo neví když seženu jednotku motoru na 120koní ale musí se odblokovat kvůli imobilizéru máte stím někdo zkušenost?

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Petr147 » 16.11.2010, úte 14:17

To jsi ji koupil s touhle "závadou"?

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Kubas » 16.11.2010, úte 14:28

Petr: s jakým tématem to mám sloušit? zas už je tady asi 9 vláken na kolísající otáčky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Petr147 » 16.11.2010, úte 15:23

Udělat jedno "nepravidelný chod motoru"? :) blíží se zima a vlhkost, těchto témat bude daleko víc :D

oborda

Příspěvky: 4
Registrován: 14.11.2010, ned 19:59

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od oborda » 30.12.2010, čtv 13:58

Tak ani jednotkou to není je tam 76kw ale motor je vyměněn a ma taky 76kw ale zůstala tam kabeláž ze88kw a dvoucestný katalizátor co je u 88kw muže to dělat problémy že je to líné a nepravidelný chod motoru?

jany145
Nováček

Příspěvky: 151
Registrován: 18.9.2009, pát 13:38
Bydliště: Nitra

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od jany145 » 24.3.2011, čtv 11:29

Ja by som skusil sviecky alebo vahu vzduchu keby mi to toto robilo. A si si isty ze citis olej a nie iba nezhoreny benzin tak troch ako u starych aut typu skoda 100?

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Jans » 25.3.2011, pát 20:43

Aj mne to stale dymi na bielo. Ked viac pridem plyn z vyfuku mi vysplachne dost vody. A robi mi to aj po predeni 100km. A smrdi to takym neznamim smradom.... casina mi to dost vadit. Ked pridam tak zamnou ostane bielo seda clona... Mam podozrenie na piestne kruzka, olej mi to vela nezerie. Ale zevraj tam moze pribudat benzin... Kadial? Vie mi to niekto napisat, vyfotit??
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od Eneck155 » 26.3.2011, sob 20:28

bílý dým by spíš signalizoval vodu ve výfukových plynech, to mi dělala u Dedry prasklá hlava, černej dým mi dělala u Regaty bohatá směs (velká spotřeba) - pomohlo očistit ukostření motoru :-) a bráchovi u Tempry dělaly zapečený pístní kroužky a velká spotřeba oleje namodralý dým
AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: kolísají otáčky, bílý kouř

Příspěvek od HonzaR » 26.3.2011, sob 22:55

Pokud je prasklá hlava, což je často indikovaný bílým kouřem po startu...- bohužel.-.je potřeba se soustředit v první řadě na expanzku, jestli je natlakovaná, může to do ní pořádně bublat /válce foukaj do vodního okruhu/a teplota rychle poletí nekontrolovaně nahoru--prostě se to podezřele rychle ohřeje....bílý šlem pod víčkem oleje -když jde voda do olejovýho okruhu, upustit trochu oleje kontrolně.. voda bude přímo v oleji..ve velkých servisech umí změřit i CO2
v chladicí kapalině.. a to je potom skoro tutovka..i když je to třeba jen na studený hlavě a pak se to teplem zatáhne...taky jsem nějakou tu hlavu odpálil...první pomoc/ prasárna/ je zatáhnout vodním sklem, a tak se to často řešilo před prodejem.. :-( a problém se trochu odloží-- ...ZTRÁCÍ SE VODA ?
Pokud je to negativní a hlava OK, je tu další kuriozní možnost- opravdu může být i voda v tlumičích vejfuku--a po nastartování někdy dokonce přidusí odvod spalin a valí se ven opravdu mlha--po zahejbání v postiženým tlumiči šplouchá...pokud vejfuk není vařenej ale svorkovanej, je to jednoduchý..vyleješ, pokud je vařenej tak ho holt shodíš celej a vyleješ ..často se to nevidí, no občas se to taky stane..

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti