Romane, popíšu ti svoje zkušenosti.
Nejprve je nutné si uvědomit, že AR159 není tuctovka a ND z druhovýroby nedělá každá garáž, takže cenová hladina je podstatně výš, než ND pro běžné SIMPLE CLEVER krámy.
Auto z roku 2006 je z prvního roku výroby a jsou jisté, notoricky známé věci, které je dobré vědět.
Problém číslo 1 je řízení. U AR159 je čistě hydraulické a pravděpodobně poddimenzované, což vede k problémům s povrzáváním, pazvukům a chodu, který není zcela hladký. V nejhorším případě je potřeba řízení vyměnit a to už máme vychytané, přes člena jménem SUNIC. Za 8-9 tyček máš po problému.
Problém číslo 2 - auto má vepředu lichoběžníkovou nápravu, takže má 2 ramena na každé straně, hliníkové a drahé. To horní stojí 3 litry, to spodní 6. Vydrží 150kkm, čepy se měnit nedají. Podobně je to s ložisky na předních kolech a taky jsou dost drahé.
Motor je bez prakticky bez investic, pokud do toho netankuješ sračky. Ale má váhu vzduchu, EGR a FAP, oblíbené to kurvítka nové doby. Naštěstí tyto motory jsou oblíbené jednotky koncernu FIAT, takže ND jsou v pohodě.
Karoserie a světla - podívej se jak moc je oťukaná kapota od kamínků a plexi na světlech taky.
Kola - origo geometrie vede ke sjíždění kol zevnitř, není problém, dá se lehce seřídit.
Vyhřívání sedáků odchází po 150kkm. Jo a kup si nový kobereček řidiče..
No a to je tak asi všechno, dál už jen samé pozitiva a sociální jistoty
Elektrika na mém autě nehapruje, světla svítí jak mají, klima klimuje, topení topí. Rádio a navigace taky. Jízdní vlastnosti výborné, motor šlape, spojka i převodovka bez problémů.
Golf je menší a lehčí, takže se připrav na to, že budeš řídit velké auto. Tím VELKÉ myslím pocit, ne, že pojedeš v dodávce. Ale na druhou stranu mám v Alfě 159 pokaždé pocit řízení něčeho vyjímečného a baví mě v ní jezdit. To je k nezaplacení
