termostat
Re: termostat
Omyl Lybra 2.4 10v
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: termostat
Vidíš bodas a nebo .Mám dojem že tu někde řešil 110Kw a 129kw což 159 není.
Alfa 159 No asi tak čidlo v termostatu je čidlo teploty. Pokud ti auto stojí v mrazu celou noc a ráno kontrolka žhavení svítí 2sekundy tak je něco špatně a začal bych tím čidlem.Mě dnes po ránu (-2) kontrolka svítila cca6s. Termostat ten origo jsi měnil kdy že už je ko. Někdy ty náhrady vydrží i méně než dva roky.Musím zaklepat že mě Vernet funguje už 3roky. A jak se ti dohřívá voda v malém okruhu? Výměníkem nebo žhavícím tělesem?
Alfa 159 No asi tak čidlo v termostatu je čidlo teploty. Pokud ti auto stojí v mrazu celou noc a ráno kontrolka žhavení svítí 2sekundy tak je něco špatně a začal bych tím čidlem.Mě dnes po ránu (-2) kontrolka svítila cca6s. Termostat ten origo jsi měnil kdy že už je ko. Někdy ty náhrady vydrží i méně než dva roky.Musím zaklepat že mě Vernet funguje už 3roky. A jak se ti dohřívá voda v malém okruhu? Výměníkem nebo žhavícím tělesem?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
Lybra ma normalni ohrev jako benzinak,protoze jen nektere verze mely elektricky radiator 1200w a ta moje to jak sem zjistil ho nema. ja to cidlo teda vymenim,ale nekdo psal na dieselpower,ze JTD zhavi az od -10 ,tak nevim
Re: termostat
1200W? a cim to krmil centralou?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
precti si navod na lybru. i fabia ma 1000w a bravo ma 700w zkavice- je to skoda ,ale nejvic me stve,ze kdyz chcu topit,tka to zere a motor ma porad tak 60 stupnu
Re: termostat
Elek. radiátor ? No cosi takového jsem kdesi slyšel ohledně lyber . Na 156 bývalo topné těleso vložené v hadici směrem k radiátoru v kterém byly 3 žhaviče které časem odejdou. Na bejvalé 166 100kw sem měl bufik a na 166 129kw mám výměník kde se voda ohřívá přes výfukové plyny přes EGR. Tudíž pokud egroš zaslepíš nebo přiškrtíš ....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
ano a ty zhavice sem mel na bavu samozrejme nefunkcni:D mam jeste zhavicky doma schovany 2 kdyby nekdo chtel.
objednam cidlo teploty,ale necekam zmenu. to cidlo sem mel venku a byva vetsinou zelene ,ale odle bylo krasne mosazne jak nove
objednam cidlo teploty,ale necekam zmenu. to cidlo sem mel venku a byva vetsinou zelene ,ale odle bylo krasne mosazne jak nove
Re: termostat
Topit to bude lépe pokud bude dobře fungovat termostat a nějaký ten dohřívací bazmek což jsi nenapsal co ti to tam dotápí ani jestli nemáš zaslepený EGR. Něco tam být musí. Motor sám nezatopí.To mám odzkoušené když jsem demontoval bufik u 100kw. Při -10 mi ani po 15km nevylezla ručička víc jak na 70°C a to tam byl termik nový.
Pokud se tu bavíme o 129kw 20V nejspíš tam bude ohřev výměníkem přes EGR a mohlo by to být zanesené sazemi. Tak že demontovat celé pořádně propláchnout.
S čidlem to bude lépe žhavit (startovat) a ze začátku to bude mít bohatší směs což na ohřev motoru bude mít vliv ale né ohromující.
PS: a dekl pod motorem též přidá na teplotě ..
Pokud se tu bavíme o 129kw 20V nejspíš tam bude ohřev výměníkem přes EGR a mohlo by to být zanesené sazemi. Tak že demontovat celé pořádně propláchnout.
S čidlem to bude lépe žhavit (startovat) a ze začátku to bude mít bohatší směs což na ohřev motoru bude mít vliv ale né ohromující.
PS: a dekl pod motorem též přidá na teplotě ..
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
Jo tak EGR mam zaslepeny,ale od zacatku. na pricce je nalepka WEBASTO,ale zadne tam neni:D to je taky brdel prej webasto 5kw,ale nenit am nic ani ten elektricky radiatora dival se tam zbezne aj typek co dela klimatizace a montuje webasta to nejde prehlednout zejo a jde to slyset hlavne a taky to ma nejaky spinani zejo. nicmene to fakt minuly rok neskutecne ohrivalo a topilo brzo a dokonce celkem malo zralo okolo 8,5 ted bere okolo 10,5 ten dekl sem sundal to je jedine minus.
Re: termostat
Keca palubak v lybre jako ve 156tce?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
nooo muzu ti rict,ze jakoby na kratke trate a zastudena brutalne aj o 3 litry,ale na tu dalku kdyz sem jezdil za ten den tech 470 km tak to bylo presny totalne snad plus minus 3 desetiny. ale dneska sem jel zase na evidencka 15 km na te trase to ukazovalo 9,2 proste hruza mezitim sem szrazil srnu hned me chytili policajti rozbil sem si predek,takze super no
Re: termostat
Protoze ma blondata svagrova jezdi trasy do 5km vetsinou a palubak ji ukazuje 6,9 motor 2.4 110kw, holt je to zajimave vzhledem ke stylu
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
neee to vubec to ukazuje na te kratke trati tak 9-11 a real byva i 13-14,ale na kratke ukazuje okolo 5 a real je pod 6 no.
jako ja nevim co by tam mohlo byt spatne ja sem jezdil s 1,9tkou takove trate za 7 litru v lete dokonce i min kamos to jezdi se stilem taky za 6,9 rikal takze ta 2,4rka nemuze zrat o vic jak litr vic prej. na druhou stranu jedne borec ma lybru 1,9 ýýkw a rikal,ze kdyz jede na postu a na nakup okolo 2-3 km tak mu taky bere 11 litranku
jako ja nevim co by tam mohlo byt spatne ja sem jezdil s 1,9tkou takove trate za 7 litru v lete dokonce i min kamos to jezdi se stilem taky za 6,9 rikal takze ta 2,4rka nemuze zrat o vic jak litr vic prej. na druhou stranu jedne borec ma lybru 1,9 ýýkw a rikal,ze kdyz jede na postu a na nakup okolo 2-3 km tak mu taky bere 11 litranku
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
chlapy tak sem vymenil cidlo teploty a nejspis proad stejny. a uz su nasray fakt volal sem s jednym borcem co ma mareu 2,4 JTD a rikal,ze jezdi 4 km do prace takze o 1 km vic jak ja a ma spotrebu 7,2. a ja mam 10,5. a kdyz sem . A kdyz sem jel po tom meste usek vic km treba 5-8 tak to stejne bralo 9,5. to zahrivani neni proad zadna slava i kdyz byly 2 nad nulou dokud sme tomu nedla na prdel kdyz to lechtam neohreje se to a paradoxne to aj zere jak tank. dava vam to logiku?
Re: termostat
Ty nemáš logiku jezdit tři km práce s petivalcovou naftou a brečet nad spotřebou...
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
vis kolik takovych lidi je? tucty
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
to je pravda, v Kromcu na ne maji spesl barak
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: termostat
Jo ty tu řešíš 3 km ?!! . Ty jako já jezdím do práce poslední 4roky 4km. Jezdíval jsem 15km ale přestěhoval jsem se tak kvůli tomu nebudu prodávat auto že. Ale jo jo, s 5 hrnkem 2,4 jezdím za 10L.Ale to se nedá počítat jako jízda po městě ale jako popojíždění. Kurna dyt je to dvaaplůllitr. Být to v benzínu tak tě to zežere. To by pod 15l nešlo.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- Alfa Fanda
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.3.2013, ned 08:39
Re: termostat
Hele jezdím do práce to samé se svou 156 2,4JTD 103 kw. Se spotřebou se taky nedostanu pod 10L ANI TO VUBEC NEČEKÁM vice než spotřebu bych řešil to že motor takovou krátkou trasou dostává kurevsky na prdel pokud bych řešil spotřebu koupím si 1,9JTD popřípadě na takovou krátkou trasu slabej benzín,jo a pokud jedu dál proto vlastně tento motor mám jezdím od 8L víše tím chci říct že jezdím abych si to užil PROTO SAKRA MÁM 5 FOUKANEJCH HRNKU
Alfa 156SW 2,4jtd kw? r.v01
Re: termostat
3 km bych chodil pěšky, nebo jezdil na kole. Na tom kole to bude dost možná ve výsledkurychlejší, než tím autem. Udělám něco pro zdraví, ušetřím peněžence a netrápím Alfu.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
ted se zrovna divam http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
a tam vetsi polovina tam ma ve meste tabulkove hodnoty tedy 9-10 l nekdo aj 11-12 jako ja
ono ja zase tak neresim uplne ty 3 km,ale celkove to,ze kdyz jedu ze Zlina do Kromerize tak sem se musel strasne snazit aby palubak ukazal 6,9 a to byla noc a zadny provoz semafory blikaly oranzove a motor byl studeny,takze to je plus tak litr navic,protoze palubak ukazoval urcite blbe a to mi nepripada tim dedkovskym stylem moc dobre. Ono jakoby ten motor potreboval fakt prohrat strasne moc ne treba 10 km,ale 50. Aj do Brna sem jel za 6,5. vzdyt vseci tvrdi,te,ze 5 hrnek zere o pul litru vic jak 1,9tka a jezdite za cca 5,5-6,5 kombinovane neberu vpotaz alfu 159 a 166 i kdyz i prej 166 dokaze jezdit do 7 litrumluvim hlavne o unijetu 156 ta je stejne tezka jako lybra.
Do te prace to neresim to je ho...o ho...o jestli 8 nebo 11 litru zkusil sme to jet s puntem 1,2 co ma najeto 84 tis a spotreba byla 8,1 a to sem fakt lechtal se stilem 1,8 byla 21
a tam vetsi polovina tam ma ve meste tabulkove hodnoty tedy 9-10 l nekdo aj 11-12 jako ja
ono ja zase tak neresim uplne ty 3 km,ale celkove to,ze kdyz jedu ze Zlina do Kromerize tak sem se musel strasne snazit aby palubak ukazal 6,9 a to byla noc a zadny provoz semafory blikaly oranzove a motor byl studeny,takze to je plus tak litr navic,protoze palubak ukazoval urcite blbe a to mi nepripada tim dedkovskym stylem moc dobre. Ono jakoby ten motor potreboval fakt prohrat strasne moc ne treba 10 km,ale 50. Aj do Brna sem jel za 6,5. vzdyt vseci tvrdi,te,ze 5 hrnek zere o pul litru vic jak 1,9tka a jezdite za cca 5,5-6,5 kombinovane neberu vpotaz alfu 159 a 166 i kdyz i prej 166 dokaze jezdit do 7 litrumluvim hlavne o unijetu 156 ta je stejne tezka jako lybra.
Do te prace to neresim to je ho...o ho...o jestli 8 nebo 11 litru zkusil sme to jet s puntem 1,2 co ma najeto 84 tis a spotreba byla 8,1 a to sem fakt lechtal se stilem 1,8 byla 21
Re: termostat
A nejezdíš to jen na jedničku? S puntem 1.2 se dostat přes 7 litrů je umění. Natož když to jen lechtáš. Možná za to nemůžou ty auta.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Alfa Fanda
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.3.2013, ned 08:39
Re: termostat
Při dobrém počasí samo jezdím na koleTemp píše:3 km bych chodil pěšky, nebo jezdil na kole. Na tom kole to bude dost možná ve výsledkurychlejší, než tím autem. Udělám něco pro zdraví, ušetřím peněžence a netrápím Alfu.
Alfa 156SW 2,4jtd kw? r.v01
Re: termostat
Jooo taky bych jezdil na kole kdyby nebyl poslední km a půl do tak svinského kopce.Auto má sloužit, neřeším. Jinak párkrát jsem se dostal na 5,8 ale velmi slušnou jízdou a na 16"kách. Jinak průměr Dálnice, město, mimoměsto 6,2- 6,5. Na 17"kách se pod 6 nedostanu ani náhodou. Tam tak 6,5- 6,8. Ale to už je do jiného vlákna.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: termostat
vysvetlim: 500 metru rovinka lybra ukazuje po startu vzdy u kazdeho motoru spotrebu 10 litru. pak jde podle stilu jizdy a teploty nahoru nebo dolu,ale vetsinou nahoru.. asi kilometr a pul je cesta z kopce dolu. prijezd k prvni krizivatce 300 metru rovinka prijezd k druhe krizovatce a a 100 metru areal firma zaparkovani mozna to nedava nohromady 3 km:D celkove by to melo by 2,9 km podle map. Opravdu chodit v tom mrazu pesky ani na kole se neda jsem rad,ze sednu do auta a jedu v lete mozna.
ale jak sem psal resim spis ty delsi trasy pochopil bych,ze studeny motor tam pere moc nafty to mi rikaji aj mecjhosi jestli sem normalni,ze se divim,ze to bere 10 kdyz jedu 3 km,ale ono to realne bere kdyz je -10 aj 13-14 l to sem najel 60 km a nalil 10 litru nafty
jak odvzdusnujete 2,4 JTD? ja sme povolil ten kkovovej na tom potrubi nat turbem a ted me to prolina to me sere.
ale jak sem psal resim spis ty delsi trasy pochopil bych,ze studeny motor tam pere moc nafty to mi rikaji aj mecjhosi jestli sem normalni,ze se divim,ze to bere 10 kdyz jedu 3 km,ale ono to realne bere kdyz je -10 aj 13-14 l to sem najel 60 km a nalil 10 litru nafty
jak odvzdusnujete 2,4 JTD? ja sme povolil ten kkovovej na tom potrubi nat turbem a ted me to prolina to me sere.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti