Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Odpovědět
Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Petan » 13.2.2011, ned 18:59

Super :smt023
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.2.2011, ned 20:19

Jsou tam 2 cidla, jedno tusim 3 drat (pro budiky): 1drat vstup, 2drat signal prehrati, a 3drat rucicka
To druhy (tusim 2 drat) je pro ECU

Kua ja jsem asi fakt magor kdyz to znam zpameti :smt044
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Ivas 164

Příspěvky: 21
Registrován: 5.1.2011, stř 20:29
Bydliště: Štiavnik 869, 013 55 Bytča, Slovenská Republika

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ivas 164 » 13.2.2011, ned 21:27

Ahoj Ládine!

Som tu takmer nový a ospravedlňujem sa, že som tu vstúpil do debaty. Pozeral som si tvoju 164, je to naozaj skvost! Ja som už 4roky veľmi spokojným majiteľom Alfy 164 Super.
Rozhodol som sa, že tento rok jej kúpim nové elektróny, ale...
Vedel by si mi poradiť aké "et" je na 164 Super ideálne, tak aby kola boli zarovno blatníkmi? Rozmerovo chcem presne také ako máš ty, len to "et" som akosi v tvojom profile nevyčítal...
Som unesený z tej tvojej krásavice, kedy dáme zraz???

Vopred ďakujem za info

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.2.2011, ned 21:39

Cau, et je 35, vzadu mam ty original 3mm podlozky, a je to akorat k lemu.

Takze kola 7J vpredu, 8J vzadu oboje ET35. Videl jsem vzadu 225 i 235 sirku pneu, ale to podle mne musi uz skrtat...

Sraz nevim, pokud by byla Velka Ida mozna bych jel :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2011, pon 08:35

To Ivas: To tady nejsi zdaleka jedinej, kdo je z Ladinový Alfy odvařenej :)
Sesadit z trůnu se mi ho 100% nepodaří, ale doufám, že moje QV až bude hotový bude dělat důstojnou společnost tomu jeho :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2011, pon 18:17

Tak Ládin měl opět pravdu :smt013
Váhu jsem vyměnil za ověřeně funkční a bez výsledku. S Davidem jsme koumali nad tím čidlem. Skutečně jsou tam dvě. Spodní je na ručičku a kontrolku přehřátí a vrchní je do řj. Problém ale je, že už se v tom někdo vrtal a čidlo je asi už měněný. Konektor k němu je přidělanej ke svazku spojkama a je to celý omotaný izolačkou. Po odpojení toho konektoru od čidla se nic nezměnilo a po zkratování taky ne. Takže už stahuju workschop manual a doufám, že tam najdu, jak to čidlo má vypadat (jestli je tam vůbec správný) a případně jaký má dávat hodnoty. Doufám, že to bude jen tim, že se případně jen vymění (když půjde sehnat). Je mi ale furt divný, že po odpojení váhy to normálně chytne...
Jinak už chci léto. Když přijdu domu z práce, tak je za chvíli už tma a zima, v tom se nedá dělat :(
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.2.2011, pon 18:24

Ono to asi po odpojeni vahy da bohatsi smes jako pri studenym startu... (asi) :D

Jinak mi dluzis 5,-Kč za diagnostiku na dalku :-D Jsu hledat hodnoty :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.2.2011, pon 18:26

Přílohy
temp sensor.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2011, pon 18:47

No to bude právě asi ten problém. Tohle čidlo je na nový model, jednak podle obrázku - termostat u starýho modelu je na druhý straně u rozvodů a druhak podle konektoru. Tenhle je tam je právě je a je vidět, že je dodělávanej. Na starý to bude asi pomocí autokonektoru jako je to na tom druhym čidle... :(
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2011, pon 18:57

Tak beru zpět, podle manuálu zjištěno (David byl rychlejší než moje O2), že ty čidla jsou stejná. Jak konektor, tak hodnoty...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.2.2011, pon 19:02

Jo ten obrazek vlevo je k jinymu cidlu...

Jinak hodnoty co jsem nasel na alfabb: Resistance 200-300 at 212F (100c) about 3-4k ohm cold 32f (0 C).
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2011, pon 19:46

No to zhruba sedí s tim co je v manuálu. Zítra ho proměřím, ať vim, na čem jsem. Když bude v pořádku, kam by jste mě směovali dál? Osobně nevim :smt102 a nechápu proč, když se to nastartuje bez váhy a po několika vteřinách se připojí, tak to běží úplně normálně. Je ale fakt, že to má dost nízkej volnběh na studeno.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.2.2011, pon 20:04

To bude ono... :wink: Pak uz by jen zbyvalo (pro kontrolu, vic tam toho ani neni) zmerit vahu, jestli jsou hodnoty v toleranci, a snimac polohy skrtici klapky, je to v pohode meritelny, jen to musi byt pri mereni pripojeny a musis se nejak dostat na drat (kousek oholit?). Primo se studenym startem ma souvislost ten krokovej moturek (sytic, obtok klapky) co je za komorou sani. Kdyz ECU zjisti studenej motor (samo jen tehdy, kdyz bude cidlo teploty OK) tak se vnitrek otoci a pusti vzduch do sani mimo klapku = zvysi se volnobeh
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Holocausto » 14.2.2011, pon 20:11

Když budeš mít měřák s takovýma těma jehlicema, stačí ten drát lehce napíchnout. V létě jsem tyhle věci taky musel měřit. Čidlo teploty jsem měnil a potenciometr škrtící klapky.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.2.2011, úte 07:18

Už mám staženej ten manuál. Zkusim v tom najít hodnoty toho potíku klapky a dneska změřit společně s tím teplotním čidlem. Váhou to nebude, s jinou (100% funkční) to včera dělalo to samý.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.2.2011, úte 19:44

Tak čidlo je změřený a je v pořádku. Při teplotě kolem 5 st. má 4,65 kOhmu, což je v pořádku. Moc se mi ale nezdá přívodní dvoužilový kabel k čidlu co vede přímo do jednotky. Mezi sebou mají vodiče 0,04 mV, jeden proti kostře nic a druhý 286 mV. To se mi moc nezdá. Takové napětí by potřebvovalo dost velký proud aby prošel tím čidlem (při 0 má mít 7,5 kOhmu) a to si u jednotky neumím moc představit. Co si o tom myslíte?
David přislíbil, že to změří na té černé, kde tohle funguje, tak uvidim. Byl by případně někdo ochotnej to schválně ještě změřit na jiném autě?

Navíc jsem to během neuspěšných pokusů nastartovat opět kvalitně uchlastal, takže zítra zase svíčky ven a vyčistit...
Naposledy upravil(a) Hampice dne 15.2.2011, úte 19:46, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od KillFucker » 15.2.2011, úte 19:45

....páááni, ta je krásná :smt007 ....starý časy se vracej....chci zpět mou dávnou lásku 155!!!! Stejně na tom je nejlepší to piplání a shánění....to nikdy nekončí...přeju hodně radostí :supz: alfaromeo1
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.2.2011, úte 19:48

Tak to rozhodně :smt013
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18541
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Kubas » 15.2.2011, úte 20:08

piplání detailů je zábavné, pokud auto na 100% funguje a ty se prostě nudíš a říkáš si:"tady je to nějaké trošku matné - pochromujeme.... tady je to trošku natržené, přečalouníme.... " :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.2.2011, úte 20:21

Vydrz, to se vychyta :wink: :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.2.2011, úte 20:23

Tak do tohoto stavu mám ještě daleko. I když už jsem se s Norkem domluvil na opravě řadící páky :)
Zpráva od Davida - ten jeden drát má být +5V a druhý kostra. Takže chyba je buďto někde cestou na drátu, nebo je koplá jednotka...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.2.2011, úte 20:40

To bude nekde prosoupany na kostru... Pak mozna si pujcit jednotku?

Jo a kostra motoru je OK? To by taky mohlo byt, zkouknout vsechny body (na komore sani, na protipozarce u nadrzky brzdovky, hlavni kostra na prevodovce)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 16.2.2011, stř 09:26

Jednotku mám ještě jednu, kterou David vyzkoušel v té černé a v pohodě funguje. Dnes jedu na pár dní pryč, ale až se vrátim, tak je zkusim prohodit a při tý příležitosti změřit ten drát, jestli je ok. Prý je to pin 13 na jednotce.
To ukostření motoru zkusim prověřit, ale vim určitě, že na komoře sání neni (na Superce bylo).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 20.2.2011, ned 15:48

Tak dneska jsem jí konečně nafotil za světla venku. Po pár dnech stání se mi jí podařilo nastartovat (ve středu jsem jí dokonale uchlastal), ale po chvíli chcípla. Vyndal jsem proto relátko čerpadla a chvíli jsem jí startérm protočil. Po připojení už chytla a po chvíli mizernýho chodu (válce různě vynechávali - ulitý svíčky) se vzpamatovala. Vzhledem k tomu, že prošluslý dráty do jednotky od teplotního čidla "inormují" jednotku o tom, že má motor teplotu zhruba 110 stupnů, tak po připojení váhy to běží do reálného ohřátí dost na prd. Ale jak vyleze ručička na cca 65 stupňů, tak už to běží jakš takš normálně. Na proměření toho drátu k jednotce jsem dnes neměl náladu. Ale vypadá to, že bude opravdu někde šluslej ke kostře.
Přidávám video, kde je celkem dobře slyšet motor na volnoběh při teplotě 80 stupňů (provozní teplota - střed teploměru). Ventily si jen ševelí (na Superce byly i po seřízení slyšet mnohem víc).
Taky přidávám pár fotek. Už je hezky na kolech. Zvenku to vypadá, že jí stačí jen pořádně umýt :)

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=13w7zZjwkNA

Foto:
Přílohy
DSCN4046.jpg
DSCN4049.jpg
DSCN4047.jpg
DSCN4048.jpg
DSCN4050.jpg
DSCN4052.jpg
DSCN4053.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 20.2.2011, ned 16:25

Jestli je tohle (cidlo) jedina vaznejsi moucha, jsi vlastne stastnej clovek :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů