Skubani u cca 2000tis otacek
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Během dovolené auto skoro 14dní stálo.
Nyní po týdnu provozu ani jednou nezaškubalo, po startu nekouří ani nemá neklidný chod. Vše ok
Ten motor je mi záhadou
Nyní po týdnu provozu ani jednou nezaškubalo, po startu nekouří ani nemá neklidný chod. Vše ok
Ten motor je mi záhadou
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Na inych forach sa to preberalo. Pojazdite s diagnostikou a sledujte live data zo snimaca tlaku paliva, bude kolisat. Urciti ludia zrepasovali cerpadla, trisky, vymenili drv ventil, snimac tlaku paliva a stale problem pretrvava. Nakoniec dali obycajny budik tlaku paliva na nizkotlaku cast-podavacie cerpadlo. Problem je tam. cerpadlo v nadrzi dava slaby tlak a ma zabudovany v sebe regulator tlaku, ktory roby problemy. U klasickych jtd zacne robit - jemne trhanie a silnejsie pri prudkom pridani po cca 200000km...
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Jakékoliv řešení bude znít dobře, tak kdo se první do toho pustí to zkusit? (cendlere? )
Jinak pokud dobře vím, tak to začíná dělat i u aut co mají jen 50.000km
Většina z nás tu má něco přes 100.000
Jinak pokud dobře vím, tak to začíná dělat i u aut co mají jen 50.000km
Většina z nás tu má něco přes 100.000
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
já to nebudu, mě to poslední 3 měsíce neudělalo, takže je možné, že to dělá i to sání, co já mám naproti vám 100% čisté
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Dopravne cerpadlo mam nove a robi to buduci tyzden idem cistit sani a doriahnut vyfukove zvody tesnenia su nakupene ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
nakoniec to bude len v konektoroch...
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Po delší době klidu jsem si dnes opět užil "zábavy".
Byl jsem v Mostě na Czech Truck Prix, cesta tam naprosto ok. Jezdím teď opravdu na spotřebu, čímž se pochlubím až později, ale to je asi jedno.
V půl sedmé návrat zpět. Už na parkovišti jsem nastartoval a hned to chcíplo. Nedával jsem tomu nějakou zvláštní pozornost, třeba jsem to jen blbě zmáčkl. Hned po vyjetí z místa vidím, že auto při popojíždění kouří a poškubává (volnoběh - 1500 ot.). Nebudu to protahovat, cesta z okruhu byla totálně ucpaná, takže než jsem se dostal z areálu, trvalo to snad půl hodiny. Za celou dobu se motor logicky nestihl ohřát a taktéž po celou dobu hulil jak tovární komín. Šedobílý supersmradlavý kouř, z kterého měli všichni za mnou určitě radost. I když jsem stál na místě (volnoběžné otáčky, klima vypnutá) tak šel z výfuku pomalý opar, pak to na chvíli přestalo kouřit a poté to bezdůvodně zahulilo jak temelín, a to se opakovalo pořád dokola v různých cyklech. Motor přitom běžel pořád stejně, tudíž netuším jak může různě kouřit.
V podstatě jakmile jsem najel na hlavní a ručička se dotkla 90st. už byl klid.
Z Klášterce směr KV je kopec nahoru. Jel jsem tempomatový klid, nějakých 95km/h na šestku. Motor točil +- 1500ot., najednou koukám, že rychlost klesá k 85km/h. Vypnul jsem tempomat, dal tam pětku, otáčky vzrostly někam k 1800, šlápl až na podlahu a stále nic. Držela něco nad 80 a ani se to nehlo. Až čtyřka, tj. dejme tomu 2300ot. to probrala, a auto se vydalo vpřed jako normálně. Jediná změna, že to v kopci neškubalo, jen to prostě nechtělo jet... Škubání se mi asi přesunulo do pásma "volnoběh - 1500 ot."
Byl jsem v Mostě na Czech Truck Prix, cesta tam naprosto ok. Jezdím teď opravdu na spotřebu, čímž se pochlubím až později, ale to je asi jedno.
V půl sedmé návrat zpět. Už na parkovišti jsem nastartoval a hned to chcíplo. Nedával jsem tomu nějakou zvláštní pozornost, třeba jsem to jen blbě zmáčkl. Hned po vyjetí z místa vidím, že auto při popojíždění kouří a poškubává (volnoběh - 1500 ot.). Nebudu to protahovat, cesta z okruhu byla totálně ucpaná, takže než jsem se dostal z areálu, trvalo to snad půl hodiny. Za celou dobu se motor logicky nestihl ohřát a taktéž po celou dobu hulil jak tovární komín. Šedobílý supersmradlavý kouř, z kterého měli všichni za mnou určitě radost. I když jsem stál na místě (volnoběžné otáčky, klima vypnutá) tak šel z výfuku pomalý opar, pak to na chvíli přestalo kouřit a poté to bezdůvodně zahulilo jak temelín, a to se opakovalo pořád dokola v různých cyklech. Motor přitom běžel pořád stejně, tudíž netuším jak může různě kouřit.
V podstatě jakmile jsem najel na hlavní a ručička se dotkla 90st. už byl klid.
Z Klášterce směr KV je kopec nahoru. Jel jsem tempomatový klid, nějakých 95km/h na šestku. Motor točil +- 1500ot., najednou koukám, že rychlost klesá k 85km/h. Vypnul jsem tempomat, dal tam pětku, otáčky vzrostly někam k 1800, šlápl až na podlahu a stále nic. Držela něco nad 80 a ani se to nehlo. Až čtyřka, tj. dejme tomu 2300ot. to probrala, a auto se vydalo vpřed jako normálně. Jediná změna, že to v kopci neškubalo, jen to prostě nechtělo jet... Škubání se mi asi přesunulo do pásma "volnoběh - 1500 ot."
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
diagnostika. Ale podla spravania sa, tak to posledne bol egr alebo regulacia turba, to predtym nemam potuchy...
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
taky se přikláním k egr... stejný projev jsem měl, jen bez kouře.... ale to jsem ještě měl DPFko...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
kudrt : nj panáček už ho má venku a taky jaký měl krásný usměv, když jsme ho vyndaly a ono to jelo líp
ale ne jako to moje, co jel hned po tom, ten jeden hrnek navíc jde znát no
ale ne jako to moje, co jel hned po tom, ten jeden hrnek navíc jde znát no
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
jojo ted bych ten hrnek bral...to porovnani je znat a tobe to jezdi fakt dobre....
stejne jednou pujdu do turbobenzina
je zajimave cendlere ze se to auto pomalu ale jiste rozjizdi.... asi je fajnove zasrany...
stejne jednou pujdu do turbobenzina
je zajimave cendlere ze se to auto pomalu ale jiste rozjizdi.... asi je fajnove zasrany...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak škubání je zatím opravdu pryč. Dnes v mírném kopci, tempomat, zase to jakoby přestala jet... ale neškube Jen turbo dle budíku různě tlačí.
Nic se neměnilo, ale teď při startech už NEhulí ani NEškube ... to auto je fakt jak živý
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gEpWb8UVe3A[/video]
Nic se neměnilo, ale teď při startech už NEhulí ani NEškube ... to auto je fakt jak živý
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gEpWb8UVe3A[/video]
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
takto mi kolisa kdyz jedu na plno ale tlaci +/- 1.2 az 1.5
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Nemas kdesi unik tlaku z turba???
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak přesně toto mi auto dělalo taky, mírné škubání při cca 2000ot, bez ohledu na kvalt, jen občas tak 5 krát za 1000km. Ted už nejede vůbec, pouze nastartuju a motor nejde vytočit, jen tak 1200-1500ot, bílej kouř a chcípne. Docela závidim všem kolem mě co maji na octaviích nalítáno přes 400000 a bez zásahu do motoru
Alfa 159 sw 1.9 JTDm 16V
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
DPF... Takhle mi taky umřela v Praze.Milis159 píše:Tak přesně toto mi auto dělalo taky, mírné škubání při cca 2000ot, bez ohledu na kvalt, jen občas tak 5 krát za 1000km. Ted už nejede vůbec, pouze nastartuju a motor nejde vytočit, jen tak 1200-1500ot, bílej kouř a chcípne. Docela závidim všem kolem mě co maji na octaviích nalítáno přes 400000 a bez zásahu do motoru
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
A je možné DPF úplně odstranit? Nebo by tam byl problém s čidlem? Jako podle mě je DPF úplně zbytečná věc, jen nižší emise, ale na to asi nikdo z nás vůbec nehraje . Kolik tak stojí vyčištění nebo vypálení toho filtru v autorizovaném servise?
Alfa 159 sw 1.9 JTDm 16V
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
xjohny: a svítila ti nějaká kontrolka když ti to takhle zdechlo? Mě tam právě nic nesvítí ani na displeji se nic neobjevilo... dík za odpověď
Alfa 159 sw 1.9 JTDm 16V
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Milis159 : na tohle žádná kontrolka není, pokud je plný, tak to ukáže pouze diagnostika, vypálit jde taky jenom diagnostikou, nebo to jet na dálnici projet.
Samozřejmě odstanit ho není problém, já to přímo dělám, takže pokud by jsi chtěl, tak pro mě není problém a co jsem od kluku co jsem jim to dělal, tak jsem nejlevnější kde se ptaly.
Jsem ze Sokolova
ještě mrkni sem
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=9461
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=10077
Samozřejmě odstanit ho není problém, já to přímo dělám, takže pokud by jsi chtěl, tak pro mě není problém a co jsem od kluku co jsem jim to dělal, tak jsem nejlevnější kde se ptaly.
Jsem ze Sokolova
ještě mrkni sem
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=9461
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=10077
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Právěže se vůbec žádná chyba neukázala, auto přestalo jet a pak chcíplo. Chraň tě bůh s tím zkoušet jezdit na dálnici, pokud je DPF mrtvý, tak už to nepomůže a navíc si zaděláš ještě víc sání a částečně i turbo. Doporučuji jet s tím do nejbližšího schopného servisu, ideálně na vleku :-)
Taky asi počítej s potřebou nového EGR ventilu, kolik máš najeto?
Taky asi počítej s potřebou nového EGR ventilu, kolik máš najeto?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
No právě to ani projet nemůžu, ono to vůbec nejede, sotva udrží volnoběh a na plyn vůbec nereaguje, takže to nebudu dál pokoušet a mám objednanou odtahovku. Takže do autorizáku na diagnostiku... A o tom odstranění bych taky pak uvažoval až to pojede Jinak tam mám nalítáno 156000 takže možná už to bude chtít víc věcí (egr, váha vzduchu, turbo, klapky) nevim jakou to má životnost??
Alfa 159 sw 1.9 JTDm 16V
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Já mám nalítání 120k a vyhodit se musel DPF i EGR.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
jo počkej tak ono je to až takhle, já jsem myslel že to aspoň trochu jede, tak to tam máš pěkného špunta , takže já bych to udělal jednoduše, nechal bych někde vyndat DPF a dát místo něho trubku, pak ti to sice bude psát chyba motoru, ale jezdit se stím dá, buď by jsi přijel a já ti přeprogramuji RJ aby ti už nedělala regeneraci, protože když to vezmu odvezeš to do autorizovaného servisu, máš min 1000kč odtah, min 2000kč že se tím budou zabívat a pak ti stejně řeknou že musíš dát nové DPF a to je cca 30-60t, nevím co to stojí nové. No a když to necháš v nějakém servisy vyndat, tak dáš do 1500kč a pak přijedeš ke mě, já to ti přeprogramuji a jsi někde na 6000kč, a u autorizáku budeš na 3000kč a akorát se dozvíš to že je to v háji.
ale klidně mi zavolej vysvětlím jak to myslím 777904438
ale klidně mi zavolej vysvětlím jak to myslím 777904438
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Nebo se domluvte, že ti Cendler vyrobí tu trubku, jako nám ostatním. Pošle jí předem poštou a to už si potom lehce necháš mechanicky vyměnit za DPF. Auto by mělo jet a pouze bude svítit kontrolka, takže v druhé fázi zajedeš za Cendlerem k provedení softwarové úpravy a je hotovo.
Posléze můžeš ale asi začít řešit další věci, které asi ucpaný DPF postupně způsobil - zasrané sání, EGR, možná nafta v oleji atd. Nechci strašit, možná to nebude až tak vážné.
Good luck
Posléze můžeš ale asi začít řešit další věci, které asi ucpaný DPF postupně způsobil - zasrané sání, EGR, možná nafta v oleji atd. Nechci strašit, možná to nebude až tak vážné.
Good luck
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
jak píše Envel, taky možnost, je to všechno jenom o tom jak na to moc spěcháš, pokud vyrobím trubku, tak ji v pondělí můžu odeslat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host