Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 4.4.2011, pon 23:04

Edit Kubas - tohle je příspěvek č.2, skočil na první místo při sloučení z jiného vlákna. Čtěte prosím nejdřív ten druhý, delší příspěvěk a pak až tento

Jeste jednu vec jsem zapomnel uvest: i muj mechanik tady i v Alfe Rolny mi rekli, ze byly vyskocene tahla od klapek sani, ktere se ale nedaji nejak vymenit samostatne, pouze jako cele sani. V Alfe je jaksi zafixovali napevno (pry sroubem misto puvodniho nytu) aby tahlo nevyskakovalo. Porad mleli,ze jestli cokoli, tak jedine sani, ale kdyz jsem jim rekl, ze pokud do sani nainvestuju dalsich 10 tisic, tak ze to musi byt tim, protoze uz u nich prislo x tisic vnivec a to otocili, ze pripadne jeste nastaevni rozvodu a kdesi cosi.... ty klapky a tahlo maji lehkou vuli, ale to by byl problem spis s vykonem a zrychlovanim, nez s volnobehem po startu a zakopavanim na volnobeh (kdy jsou klapky v ustalene poloze..), pokud se nepletu.
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Trable se starty, kolisani a zakopavani motoru 2.4JTDm AR159

Příspěvek od maaroko » 4.4.2011, pon 23:20

Tak jsem uz pomerne dost zoufaly a opravdu bych ocenil radu, ktera povede k vyreseni problemu s moji Alfou.
Pred trema mesicema jsem koupil 159ku 2.4JTDm 147kW. Radost mi bohuzel vydrzela jen chvili a auto cimdal hur startovalo, po nastartovani otacky kolisaly a obcas auto zdechlo, obcas ne. Kdyz uz jelo, mohlo se jet snad libovlne dlouho a jizda ulpne v pohode. Jednoho dne ale nenastratovalo uz vubec a zacal neskutecny kolotoc servisu, odtahu, rad a hlavne utracenych penez. Nyni popisu co se na aute jiz delalo v prubehu posledniho mesice a pul:
-vymeneny zhavice za nove (dve byly nacnute)
-premeren tlak v podavacim cerpadle v nadrzi
-vymenen palivovy filtr (byl spatny) -zkontrolovany rozvody (ktere jsem delal hned po koupi) -zrepasovano naftove cerpadlo
-serizeni vstrikovacu.

Po uplnem zkolabovani auta odtazeno do Alfa Rolny (Olomouc) a nasledne:
-manualni vyplach a cisteni DPF filtru pevnych castic - naprosto zaneseny, neslo ani spustit vypaleni filtru pres diag)
-vymena EGR ventilu (cca 2400,-)
-kvuli prosakovani nafty v zavitech vymenena vstrikovaci lista (7500,-) a vsechny privodove trubky, ktere vedou do listy palivo. V sobotu jsem auto vyzvedl a pred zaplacenim jsem absolvoval testovaci jizdu, kdy jsem s autem jel cca 20km a vse se zdalo naprosto v poradku. Po zastaveni zpet v servise se mi vsak zdalo, ze otacky lehce zakolisaly (spis dolu, motor jakoby zakopl nepatrne) tak jsem zkusil opakovane slapnout na plyn - uplne nepatrne, tak ze se rucicka otackomeru pohnula neznatelne, to jsem zopakoval asi 10x a motor chicipl. Ihned start tlacitko a zas motor bezel bez problemu. dalsi projizdka a kontrola a vse na oko v poradku. Auto jsem si odvezl a behem nedele a dneska rano jsem najezdil cca 250-300km , vetsinou s plynem na podlaze a naprosta parada - zatah, vykon. Sem tam vsak auto chcipne na volnobeh hned po startu a jakoby se mu vubec nechtelo jet, kdyz treba na krizovatce mam jednicku a dam temer plny plyn...motor vytoci rychle na cca 1250 otacek ale pak jakoby horkotezko prekona 1500 otacek (tam se rust otacek zpomali), ale jakmile se pres tento moment auto dostane, tak vystreli (pri stale stejne seslapnutem plynu) jak z praku. Po dnesnich projizdkach dopoledne zacalo prset (nevim jestli ma vliv nebo je to nahoda) a auto jsem 3 hodiny nechal stat. Ted jsem chtel odjet, nastartoval jsem, chciplo, nastartuju znova a otacky kolisaly, motor skubal a zakopaval (na volnobeh a cca do 1300 otacek, pri vyssim seslapnuti plynu cca nad 2000otacek naprosto hladky chod). Po ustaleni jsem vyjel a opet v pohode. Jeste jedna vec, po vyzvednuti auta z Alfy (nevim jestli ma souvislost s vyse popsanou zavadou nebo ne) se spousti ventilator temer kazdou minutu (na volnobeh a asi i za jizdy) a nasledne se vypina - ukazatel teploty v aute ukazuje po zahrati fixnich 90° a nikam se nehybe - pred Alfa servisem podle jizdy teplota kolisala, ventilator tolik nespoustel, ale problem se startem byl v podstate stejny. Uz opravdu nevim, co s autem dale, diagnostika za celou dobu nevyhodila ani jedinou chybu (ani v archivu chyb). Ocenil bych jakykoli napad, jak situaci resit...
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od xjohny » 4.4.2011, pon 23:37

A nemůže nakonec něco být s tou řídící jednotkou? Teď jsem zrovna řešil trošku podobný problém, auto začalo poškubávat až nakonec nejelo skoro vůbec. Jelo totiž na 3 válce. Vylučovací metodou se zjistilo, že byl nějaký problém v řj, asi studeňák.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od ReznikCZ » 5.4.2011, úte 08:07

Tak ten ventilator ti nyni pracuje spravne to dela vsem, me kdyz kolisaly otacky tak zanesenej egr s filtrem ale v nouzi vyskoci hlaseni a skoci auto do nouzaku, krom spatne nafty jsem nic s motorem neresil. . vlastne jen vytahanej remen k alternatoru kterej mi vymenili za inovovanej.. jaky mas stav km? v cechach jsou 159 bezne stoceny a rok?

ale priklanel bych se k prehrati RJ je mi divny ze rj nic nezaznamena
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od braynshe » 5.4.2011, úte 09:16

Možná bych začal tím, že bych se poohlédl po jiném servise. Tohle mi připadá, jakoby se na té 159 někdo zaučoval..."za tvý"
Velmi solidní jednání je zatím ve Zlineru...to není od Olomouce daleko...
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od Kubas » 5.4.2011, úte 09:34

Mňo, Zliner je fajn, dobrý přístup, ale Alfy dělají možná tak půl roku....
Možná bych se zeptal na http://www.vencar.cz, to je taky zlínsko a já s nima mám výborné zkušenosti. Sice jsou to fiaťáci, ale to v dnešní koncernové době nehraje roli.... Za optání člověk nic nedá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 10:38

Diky, to Zlinsko by se urcite dalo, dokud je auto jeste pojizdny..
S tim Egr a DPF filtrem je to fakt divny, ze auto vubec neskocilo do nouzovyho rezimu. Kdyz jsem mel na 300C zapchanej DPF filtr, tak to hned slo do nouzovyho, nejelo to.
Na Alfe se to proste dusilo, az to chciplo a kdyz uz se pak nastartovalo, tak to jelo jak favol.
Dokonce i rizeny samocisteni pres diagnostiku se podarilo spustit az po manualnim vyplachovani a vycisteni toho dpf filtru-aspon opet podle toho servisu...

Ted rano, kdyz je sucho (studeny motor, cca 10 stupnu), jsem startoval a uplna pohoda, naskocilo to napoprve a nechciplo, motor bezel uplne stabilne. Vcera se to rozeslalo po tom nekolikahodinovym desti, tak nevim jestli to vlhko fakt melo takovej vliv nebo to byla uplna nahoda.
A na to tahlo v sani to podle vas neukazuje? o tom mi v servise porad zvanili, vim ze to tahlo ma vuli a ze to tam je ted pridelany nejak "napevno", aby to porad nevyskakovalo. Je to to tahlo, co je soucast sani, je to schovany za motorem, ale po sundani krytu je tam na to videt - pohybuje se, kdyz se zmackne plyn, vraci se trhane, ale to muze byt tim, ze tam jeste cirkuluje vzduch. Nikoho se 159 a naftou v okoli osobne neznam, takze bohuzel nektere veci, ktere jsou pro me nove, nemam s cim porovnat a posoudit.

Jinak auto je rok 05/2007, najeto 126.000km
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od braynshe » 5.4.2011, úte 13:11

Vencar určitě né...nemají přípravky na AR a neposkytují na tyto opravy ani záruku, i když to prej zvládnou. Řešil jsem to minulý týden, takže čerstvá informace po telefonu...žádné JPP...
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od Kubas » 5.4.2011, úte 13:21

OK, to je možné.... 1.9JTD by určo poservisovali bez problémů (to je identické s Fiatem), pokud 2.4 nedělají, už mlčím :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

L.u.k.e

Příspěvky: 54
Registrován: 25.5.2010, úte 11:49

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od L.u.k.e » 5.4.2011, úte 14:52

U JTD 1,9 16V jsem měl táhlo výřivých klapek vypadlý úplně a žádný problémy na volnoběh jsem
neměl..., najel jsem s tím cca 30 000km než jsem dal nové sání.
U 2,4 co mám těd už je sání nové a táhlo chodí plynule a neseká se.

Těžko radit, no stějně tě výměna sání asi nemine, ale přikláním se k chybě v řídící jednotce.

Když třeba za běhu odpojíš EGR ventil nahlásí to chybu?

gonzales

Příspěvky: 62
Registrován: 14.9.2010, úte 08:48

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od gonzales » 5.4.2011, úte 15:18

No mne robi nieco podobne pri starte sem tam a technik u nas v Alfe pri zimnej prehliadke naznacil, ci mi to startuje dobre. A to len citil stiplavejsi dym z vyfuku, co vraj az tak nema byt a hned zavesil : ZANESENE SANIE! Casta chyba, hlavne pri jazde po meste, dan za ekologiu. Pri studenom starte idu splodiny spat, aby to neplulo tolko skodlivin. Tym odchadza samozrejme EGR, DPF to nejako uz spali ale to sanie, co mi ukazoval (prave tam totiz jedno dorobil) bolo kvalitne za..te. Asi centimeter sadzi. Je viac moznosti: 1, vymena s robotou cca 800 eur (9 hodin prace!!), 2, chemicke vycistenie - hrozba znicenia DPF (hlavne mojho, ktore uz vypalovali autogenom, kedze neslo pocitacovo, ked mi odisiel EGR ventil) 3, mechanicke vycistenie - aj tak demontaz, montaz. Pri cisteni ale stale neuskokojivy vysledok, lebo chlapik spominal, ze tie klapky (4 resp. 5ks) su uz aj tak jemne vychylene, kedze zatvarali cez nanos sadze a teda mozu mat volu.. Uz sa tu o tom pisalo a riesenie je zaslepit EGR a poriesit elektroniku a kaslat na ekologiu za tolko penazi :)) to su moje info o tejto problematike...

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od braynshe » 5.4.2011, úte 15:38

Vencar do 2.4 nechtěl jít. Byla potřeba sáhnout do rozvodů a to je problém (na to jsou hold potřeba přípravky, které tam nemají), jinak ostatní mechanické věci pořeší podle mne na jakékoliv AR. Každopádně vzhledem k popisovanému problému bych Vencar, jako možnou alternativu, vyloučil.
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 19:57

L.u.k.e.: presne, puvodne mi mechanik taky rikal, ze to tahlo bylo vypadeny, ale do te doby jsem jezdil a valny vliv to nemelo. Pocitam, ze o nic horsi to nebude ani ted, i kdyby klapky nechodili uplne optimalne.

Pri chybe v RJ jsou nejake moznosti reseni nebo pouze vymena? To jsem zatim na zadnym aute neabsolvoval.
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 20:10

Gonzales, to je zajimavy. chcipalo ti to taky nekdy pri tom startu nebo tak nejak..nahodne? (vzdy ale v neutralu na volnobeh, pred jizdou?) nebo jen kolisalo? Rikali, ze u me to bylo fakt sileny - ten dpf filtr + spatny egr ventil, coz by nec osvedcilo o tom jak bude vypadat to sani... ty klapky mam jiste, ze nejsou v cajku (maji vuli + buhvi jak jsou ted pridelane)

Kazdopadne, muj mechanik kdyz volal o cenu sani, tak to byla nejaka slupka kolem 20k, ale v Alfe v Olomouci mi rekli, ze by to vyslo na 9 tisic za nove... nebo "nove"?
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od Žížal » 5.4.2011, úte 20:23

Pokud by zustavaly klapky zavrene, tak by autu chybel vykon. Co jsem se ptal par lidi, tak se casto tahlo ze servomotorku odpoji a klapky zafixuji v plne otevrene poloze - je to diesel a ten skrtici klapku nepouziva z principu, jde jen o ekokurvitko. Ikdyby bylo v sani centimetr bordelu, tak po mechanickem otevreni klapek to musi jet. Pokud by se ti nezaviral EGR, protoze je zaneseny, tak to jednotka pozna.
Podle toho co popisujes by to mohla byt posahana vaha vzduchu - pokud dava nesmyslne udaje, ale v mezich tolerance, tak ti ji diagnostika nenajde. Zkus ji odpojit - jednak by diagnostika mela hodit chybu, ale melo by to jet. Vetsina servisu nedela log za jizdy a nerekne ti jestli vaha dava spatne info...
Pokud se delaly rozvody + cerpadlo (co mu chybelo - to je prace tak pri 250tkm?) nejsou rozvody o pul zubu nebo cely zub vedle po napnuti? Spustit nucenou regenaraci DPF jde pokud smazes chyby a bez vyjeti spustis cisteni - spusti se driv nez jednotka najde chybu, jen nektere chyby pak umi umrtvit motor...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od Hampice » 5.4.2011, úte 21:08

A co takhle váha vzduchu? To nikoho nenapadlo? Respektive čidlo teploty v ní? Možná bych zajel k někomu, kdo s diagnostikou opravdu umí a rozumí jejím údajům...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od jurki888 » 5.4.2011, úte 21:23

Žížal píše:Pokud by zustavaly klapky zavrene, tak by autu chybel vykon. Co jsem se ptal par lidi, tak se casto tahlo ze servomotorku odpoji a klapky zafixuji v plne otevrene poloze - je to diesel a ten skrtici klapku nepouziva z principu, jde jen o ekokurvitko. Ikdyby bylo v sani centimetr bordelu, tak po mechanickem otevreni klapek to musi jet. Pokud by se ti nezaviral EGR, protoze je zaneseny, tak to jednotka pozna.
Podle toho co popisujes by to mohla byt posahana vaha vzduchu - pokud dava nesmyslne udaje, ale v mezich tolerance, tak ti ji diagnostika nenajde. Zkus ji odpojit - jednak by diagnostika mela hodit chybu, ale melo by to jet. Vetsina servisu nedela log za jizdy a nerekne ti jestli vaha dava spatne info...
Pokud se delaly rozvody + cerpadlo (co mu chybelo - to je prace tak pri 250tkm?) nejsou rozvody o pul zubu nebo cely zub vedle po napnuti? Spustit nucenou regenaraci DPF jde pokud smazes chyby a bez vyjeti spustis cisteni - spusti se driv nez jednotka najde chybu, jen nektere chyby pak umi umrtvit motor...
pridal som prispevok ohladom tych klapiek
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 21:55

Hampice píše:A co takhle váha vzduchu? To nikoho nenapadlo? Respektive čidlo teploty v ní? Možná bych zajel k někomu, kdo s diagnostikou opravdu umí a rozumí jejím údajům...

jo o te vaze vzduchu jsme se bavili vejs, hned rano se domluvim at to vyzkousej (jinde) a az po tomhle bych se poustel do virivych klapek sani, respektive celeho sani. Bohuzel poruce nikoho kdo skutecne umi s diagem a rozumnel primo tomuto motoru tady nemam.
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od jurki888 » 5.4.2011, úte 21:57

v klapkach to nebude ani v sani niektory tie klapky uplne odstavia a auto ide normalne
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od cendler » 5.4.2011, úte 21:59

změn servis, na někoho kdo umí s diagnostikou a kdo hledá závadu, ne jak 90% českých sevisů co mění díly a pak zjišťuje co to udělalo, je to smutný
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od cendler » 5.4.2011, úte 22:00

maaroko píše:
Hampice píše:A co takhle váha vzduchu? To nikoho nenapadlo? Respektive čidlo teploty v ní? Možná bych zajel k někomu, kdo s diagnostikou opravdu umí a rozumí jejím údajům...

jo o te vaze vzduchu jsme se bavili vejs, hned rano se domluvim at to vyzkousej (jinde) a az po tomhle bych se poustel do virivych klapek sani, respektive celeho sani. Bohuzel poruce nikoho kdo skutecne umi s diagem a rozumnel primo tomuto motoru tady nemam.
Tak přijeď, a budeš koukat, co se dá s diagnostikou všechno dělat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 22:02

jurki888 píše:v klapkach to nebude ani v sani niektory tie klapky uplne odstavia a auto ide normalne
je fakt, ze vejs psali, ze je to eko-magorina. Nevidim duvod, aby kdyz na volnobeh 10x +- drbnu do plynu co nejlehceji to jde a chcipne to....a nekdy taky ne. ale na tohle by ty klapky vliv mit nemely. Zkusim jit nejdrive po te vaze vzduchu. EGR je novy, teprv 3 dny, to by melo byt ok.
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 22:03

cendler píše:
maaroko píše:
Hampice píše:A co takhle váha vzduchu? To nikoho nenapadlo? Respektive čidlo teploty v ní? Možná bych zajel k někomu, kdo s diagnostikou opravdu umí a rozumí jejím údajům...

jo o te vaze vzduchu jsme se bavili vejs, hned rano se domluvim at to vyzkousej (jinde) a az po tomhle bych se poustel do virivych klapek sani, respektive celeho sani. Bohuzel poruce nikoho kdo skutecne umi s diagem a rozumnel primo tomuto motoru tady nemam.
Tak přijeď, a budeš koukat, co se dá s diagnostikou všechno dělat.

Rad bych nekam, kdo to ma v ruce a oku :-) kam?
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od jurki888 » 5.4.2011, úte 22:05

keby si bol zo slovenska tak ti vahu pozicam mam z ducata 3.0 je to to iste ako na 159 akurat to mas asi daleko :(
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

maaroko

Příspěvky: 20
Registrován: 4.4.2011, pon 22:55

Re: Dlouhodobe trable se 159 2.4JTDm 147kW, prosim o radu..

Příspěvek od maaroko » 5.4.2011, úte 22:08

cendler píše:změn servis, na někoho kdo umí s diagnostikou a kdo hledá závadu, ne jak 90% českých sevisů co mění díly a pak zjišťuje co to udělalo, je to smutný
v takovym jsem to mel puvodne, typek co mi dela vsechny auta, ale dela hlavne JTDcka , pak fiaty dodavky pro prepravni firmu tady. uz to bylo ale fakt na dlouho, zkousel kde co, zaridil mi revizi cerpadla i tech vstriku za zlomek normalni ceny, nakonec po dvou tydnech zkouseni atd. si nenauctoval nic za praci a prednostne pres znameho to narval do Alfy...tam to ale dopadlo, jak to dopadlo, bohuzel. Ne vzdy diagnostika pomuze, ale tady by me fakt zajimaly ty udaje z vahy vzduchu pri jizde..
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů