česká média a auta - tragikomický příběh....

Odpovědět
cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od cuhan » 8.11.2011, úte 16:39

Že se vůbec zajímáte takovýma píčovinama :wink:
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od tuta146 » 8.11.2011, úte 17:27

Tak kompletní C3 jsem fakt nedal :vom: :roll:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Harous » 8.11.2011, úte 17:56

Pikantní na tom je, že autor týhle slohový práce má podle kontaktů ve SM na starosti techniku. Evidentně technik k pohledání. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 8.11.2011, úte 18:14

tuta146 píše:Tak kompletní C3 jsem fakt nedal :vom: :roll:
:-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od tuta146 » 8.11.2011, úte 19:01

Mě fascinuje, jak to jde do prdele. Odebíral jsem SM, občas koupil AutoTIP, pravidelně kupoval AutoTuning a TuningMagazine, všechno jsem postupně zrušil. Ze začátku slušné informace, technika, občas i měření na válcích v souvislosti s úpravami, ale všechno postupně došlo k podobným článkům jako C3. Už nic nekupuju, sleduju net kde se naštěstí při zvracení dá zavřít okno a nestojí to ani korunu.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Eneck155 » 8.11.2011, úte 21:04

jen si nesmíš ubliknout do klávesnice :D já mám SM furt ještě předplacenej, ale čtu ho jen za záchodě a to se to vyprazdňuje :wink: ale jinak je to hrůza, dřív tam dělal redaktora R. Poláček a ten měl 156 (dokonce byl jednou na Andrláku) ale tyhle původní redaktory už asi vyházeli :cry:
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 6.2.2012, pon 15:27

jak někoho může napadnout takové srovnání je mi opravdu záhadou:

http://www.auto.cz/test-suzuki-kizashi- ... zkol-64777

Stejnětak je mi záhadou, jak si někdo může koupit Oktávku za 700 tyček....
Napadají mě dva důvody: čiré fandovství nebo snaha nevyčnívat (čili mít relativně nadupané auto v konfekčním obalu)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od roberto37 » 6.2.2012, pon 16:12

Ten test C3 je docela psina :-D , ale na druhou stranu, když si odmyslím tu kantorskou omáčku, tak se to dá.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Harous » 6.2.2012, pon 16:25

Kubas píše:jStejnětak je mi záhadou, jak si někdo může koupit Oktávku za 700 tyček....
Hlavně díky podobným článkům kde je Octávie srovnávaná s autama o třídu většíma. Podobný srovnání je třeba tady:
http://www.auto.cz/test-hyundai-i40-vs- ... itru-64350
Jako pikantnost považuju za mínus u i40 tohle:
"Výrazný design nemusí vyhovovat každému"
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 6.2.2012, pon 16:28

:-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Davie
Nováček

Příspěvky: 173
Registrován: 18.11.2010, čtv 20:34
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Davie » 6.2.2012, pon 22:35

Já jsem asi možná úplně blbej a přiznám se, že matematiku jsem si na vysoké škole tahal až do třeťáku, ALE při cenovém srovnávání mi nějak nesedí věta:

Kdo se chce nechat od Octavie podobně hýčkat, měl by volit provedení Laurin&Klement. Proti Suzuki je potřeba připlácet za střešní okno, nakonec se dostáváme na 688.600,- Kč. Náskok před Kizashi je 32 tisíc korun, tuto částku celou tvoří příplatek za navigaci u Suzuki.

Ať se dívám jak se dívám, tak u okřídleného šípu je příplatek 4000 a k ještě musím nacpat výbavu v hodnotě 28 700 = 32 700 sakum prdum. Při nekupování navigace by byl ten rozdíl oněch 28 700 nebo se mi to jen zdá?

Přiznám se, že mě dožírá to, když mi někdo řekne: objednej si to s nejlepší výbavou, tam je vše... kromě alarmu, navigace, El. ovládaných/vyhřívaných/sklopných zrcátek a střešního okna. Tak to asi není potom nejlepší výbava. Já si to koupím, vyjedu z autosalonu a lidi venku, uvnitř a na silnici dělají všichni :hotovej
ALFA ROMEO BRERA 3.2JTS Q4

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od hand_ktm_AR » 7.2.2012, úte 18:08

Harous píše:http://www.tuning.cz/harous/temp/SM_Lancia_Dedra.pdf
Zkuste si stáhnout tenhle popis Lancie Dedry z roku někde okolo 89. Není tam jediný slovo navíc, jedinej kec, nic. Strohej technickej popis.

Tady zase najdete test AR 155 V6 z roku tuším 92. Doba kdy ještě měkčený materiály nikoho nezajímaly...
http://www.tuning.cz/harous/temp/SM_AR155_1.pdf
tu Alfu ctu s otevr. pusou hlavne ta cena :) hlavne kdysi se dalo "jezdit" arvsvw :smt040 a nebylo tolik blbcu na silnici..dnes se musi clovek furt nervovat .....Otec mel AR 155 1.8 bouranou; privezli ji nejak v roce 94/95 za 300 jeste a 100 do toho musel dat nekde z Nemecka:ú

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od petr164 » 10.2.2012, pát 13:16

Musím pochválit (nikoli poprvé) Automobil Revue. V letošní dvojce je v článku o derniéře starého brněnského okruhu pár fotek, ale také důležitá informace o zájmu Alfy spolupracovat s Tatrou v roce 1968 a o související dodávce závodní AR Giulia GTA pro domácí mistrovství a posádku Mark/Veřmiřovský, kteří dojeli ve třídě do 1600 třetí za dvěma italskými posádkami s GTA. Dále je zmíněno vítězství Hezemanse v roce 1970, nešťastná smrt Rinaldiho na GTA Junior r..1972 při tréningu, kvůli které se pak nejelo ME v následujícím roce. Jsou tam fotky GTV6 z r. 1983 (Brancatelli/Drovandi a Naddeo/Lombardiová) a připomínka Brancatelliho triumfu po přestupu k Volvu. Pokud dnes slyším smutnění nad tím, že Alfa nemá výkonově špičkový model, pak tímto připomínám, že to platilo i v době starého dobrého sportování, kde Alfy vítězily v nižších třídách, nikoli absolutně. Považuji Automobil Revue za Alfa Romeo korektní motoristický časopis (AR píše přirozeně o AR...).
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 30.8.2012, čtv 22:15

http://www.auto.cz/ford-focus-vs-renaul ... rely-69302

kromě obligátních keců o "prověřeném" Golfu (který reálně s 1.2TSi má problémů plnou prd*l, resp. řetěz) mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze :-D Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....

Další pikošou (tentokrát na adresu VW) je odchylka tachometru.... při tachometrových 130 to auto jede jen 121 :shock: To je přesně to, jak vznikají pohádky o spotřebě: jedu "130" a dle PP mi to žere 4,5.... Reálně tachec kecá o 10kmh! a PP si přilepší o litr..... fakt mazec....

No, aspoň se člověk pobaví, k ničemu jinému ty testy už nejsou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od prte » 30.8.2012, čtv 22:34

bud to prevzali od vyrobce ci to merili via GPS, v druhem pripade pak presnost nic moc :D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

theli25
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 368
Registrován: 22.8.2011, pon 09:24
Bydliště: Městec Králové

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od theli25 » 30.8.2012, čtv 22:45

Kubas píše:http://www.auto.cz/ford-focus-vs-renaul ... rely-69302

kromě obligátních keců o "prověřeném" Golfu (který reálně s 1.2TSi má problémů plnou prd*l, resp. řetěz) mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze :-D Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....

Další pikošou (tentokrát na adresu VW) je odchylka tachometru.... při tachometrových 130 to auto jede jen 121 :shock: To je přesně to, jak vznikají pohádky o spotřebě: jedu "130" a dle PP mi to žere 4,5.... Reálně tachec kecá o 10kmh! a PP si přilepší o litr..... fakt mazec....

No, aspoň se člověk pobaví, k ničemu jinému ty testy už nejsou....
:ot: k článku: Kdyby Henry F. viděl, co dělají Němci s jeho Fordem, tak se zeblije. Že už i Ford půjde ve stopě "čím menší obsah a míň válců, tím větší výkon". No ku..a
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od krteczek » 31.8.2012, pát 09:48

Kubas píše: ... mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze :-D Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....
taky nejsem úplně prototyp fyzika, ale možná že by to tak vyjít i mohlo - když se na to podívám ... "filozoficky" :-) --- úbytek rychlosti při brzdění s ohledem na běžící čas ani s ohledem na dýlku brzdný dráhy nemusí být (nejspíš asi ani není) lineární (nejsme v laboratorních podmínkách, že jo) a to s ohledm na víc faktorů - rozdíl v hmotnosti těch dvou aut, kvalita materiálu brzd, gum, fungování ABS a co já vím čeho... ale určitě se nechci přít a tvrdit, že to maj změřený bůhvíjak přesně - nakonec z praktickýho pohledu se to tak moc neliší
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od zde. » 31.8.2012, pát 10:47

Jj, taky mě to napadlo, ale já též jsem fyzik jak noha :D
33

maara77
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 178
Registrován: 7.5.2012, pon 20:20
Bydliště: Kroměříž

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od maara77 » 10.10.2012, stř 07:40

kucí :-D ,

tak si tady trošku vyliju srdíčko...včera sem půl dne stál v Ivecu v servise, tak jsem nažhavil notas, zapnu net a po chvili sem našel neaký stránky s testama aut. ihned do vyhledávače oné stránky(kterou si díkybohu nepamatuju, i když to bylo včera) napsal Alfa Romeo.
našlo to je jeden test 159ky 3,2V6 a z neznámých příčin Škodu Superb Combi 1,6TDI Greenline.
tak sem zkouknul alfu....podle redaktora prý je designově hezká, ale trochu zastaralá :shock: , posez za volantem prý taky na h***o, reakce plyn. pedálu na motor by mohla být razantnější, podvozek prý jeden z nejhorších se kterýma se setka a spousta dalších blbých řečí....
poté co se povozil dle záběru přes prahu, si postěžoval že V6 3,2 ve městě vcelku žere :shock: no a nasledovala jízda na neakym okruhu...výsledek velké zklamání, protože jak tvrdil, tak Alfu mě vždycky rád....
pak jsem si zapnul toho superba....nebudu to protohovat,ten samý redaktor na to samym okruhu Superb je velice výborný jak podvozkem, motorem, i když je to 1,6TDi, tak není pocítit že by byl slabý.....zrychlení 0-100 měl Superb za 13,79s...
asi výkonu dostatek....
a já se ptám...ví tenhle člověk vůbec něco o autech??? je to napoblití
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V Sportronic ´03
VAZ 2103 ´80
ex. Alfa Romeo 166 2,5V6 24V ´99

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od roberto37 » 10.10.2012, stř 15:21

tak on by ten redaktor měl předem napsat s jakým očekáváním do toho, či kterého auta leze. Jestli čeká od AR 159 3,2 pojezd jako ve 156 GTA, tak se ho prostě nedočká. No a jestli se chce dopravit v něčem houpavém na chalupu, sice bez špetky emocí, zato s "ohromnou" károu, u které si štítek motorizace raději sám šroubovákem odloupne, tak mu ten Suprb 1,6 bude vyhovovat. Auta se nedají poměřovat stejným metrem :smt102 Ale mělo by býrt uvedeno s čím to srovnávám.

PS: mě zrovna na Kameni nadchla ta 140 koňová JTDm Giulietta a zároveň jsem byl rozčarován z 1,8 TBI. A to ne proto, že mi při rozjezdu chcípla :D
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 12.10.2012, pát 12:37

http://www.auto.cz/skoda-rapid-1-2-mpi- ... ojmy-70465

:smt033 :weedman: :smt040

Aneb "nevadí že to nejede, hlavně když to má manuál na 10.000 stránek" :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Hampice » 12.10.2012, pát 14:52

Jojo, perla za perlou
"Klidný chod na místě zajišťuje kromě vyvažovacího hřídele i zvýšení volnoběžných otáček. Mají hodnotu 840 min-1 (se zapnutou klimatizací 940 min-1) , pro srovnání je to o sto otáček víc, než dosahuje atmosférický čtyřválec 1,4 ze stejné konstrukční rodiny. Vylepšené řízení volnoběhu zmenšuje výkyvy při změnách odběru elektrické energie (spuštění klimatizace, stahování oken apod.)"
Ono je to vlastně i stejná konstrukční skupina jako W12...
[-o<
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od hondzik » 15.10.2012, pon 12:45

http://www.novinky.cz/krimi/281544-pouz ... statu.html

zase mě něco nadzvedlo ze židle. Trošku okrajový k tomutu tématu, ale co je dopr na 320d luxusního????

takže článek opět o tom jak popudit oV(b)ačny proti tim grázlům a gaunerům co si nakradli na luxusní BMW když my mámo máme fábii ve výbavě VHM (velmi holá mrd*a ) vod škofinu....

tímto neřeším co se stalo, ale čistě novinářskou kachnu " 320d= luxusní auto)
Kdyby na něj najel G power, M5, 760iL... Tam bych pochopil spojení luxusní, ale tohle... :vom:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Richie » 15.10.2012, pon 13:17

to vis..pro ceskeho cloveka bude cokoliv se znackou BMW brano jako luxusni vuz

uz jenom proto, ze standartni ceskej clovek, co chodi hakovat 8 hodin do prace se na BMW nikdy nezmuze...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Petr147 » 15.10.2012, pon 13:18

to mam okolo furt... a viděl jsi je? co asi dělají? to bude nějaká černota... samej baworák - v realu je to banda pobušů s e36kama... a kde na to vzal? on si koupil báwo... - e46 :roll:

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů