česká média a auta - tragikomický příběh....
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Že se vůbec zajímáte takovýma píčovinama
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tak kompletní C3 jsem fakt nedal
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Pikantní na tom je, že autor týhle slohový práce má podle kontaktů ve SM na starosti techniku. Evidentně technik k pohledání.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
tuta146 píše:Tak kompletní C3 jsem fakt nedal
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Mě fascinuje, jak to jde do prdele. Odebíral jsem SM, občas koupil AutoTIP, pravidelně kupoval AutoTuning a TuningMagazine, všechno jsem postupně zrušil. Ze začátku slušné informace, technika, občas i měření na válcích v souvislosti s úpravami, ale všechno postupně došlo k podobným článkům jako C3. Už nic nekupuju, sleduju net kde se naštěstí při zvracení dá zavřít okno a nestojí to ani korunu.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
jen si nesmíš ubliknout do klávesnice já mám SM furt ještě předplacenej, ale čtu ho jen za záchodě a to se to vyprazdňuje ale jinak je to hrůza, dřív tam dělal redaktora R. Poláček a ten měl 156 (dokonce byl jednou na Andrláku) ale tyhle původní redaktory už asi vyházeli
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
jak někoho může napadnout takové srovnání je mi opravdu záhadou:
http://www.auto.cz/test-suzuki-kizashi- ... zkol-64777
Stejnětak je mi záhadou, jak si někdo může koupit Oktávku za 700 tyček....
Napadají mě dva důvody: čiré fandovství nebo snaha nevyčnívat (čili mít relativně nadupané auto v konfekčním obalu)
http://www.auto.cz/test-suzuki-kizashi- ... zkol-64777
Stejnětak je mi záhadou, jak si někdo může koupit Oktávku za 700 tyček....
Napadají mě dva důvody: čiré fandovství nebo snaha nevyčnívat (čili mít relativně nadupané auto v konfekčním obalu)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ten test C3 je docela psina , ale na druhou stranu, když si odmyslím tu kantorskou omáčku, tak se to dá.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Hlavně díky podobným článkům kde je Octávie srovnávaná s autama o třídu většíma. Podobný srovnání je třeba tady:Kubas píše:jStejnětak je mi záhadou, jak si někdo může koupit Oktávku za 700 tyček....
http://www.auto.cz/test-hyundai-i40-vs- ... itru-64350
Jako pikantnost považuju za mínus u i40 tohle:
"Výrazný design nemusí vyhovovat každému"
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Davie
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 18.11.2010, čtv 20:34
- Bydliště: Buštěhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Já jsem asi možná úplně blbej a přiznám se, že matematiku jsem si na vysoké škole tahal až do třeťáku, ALE při cenovém srovnávání mi nějak nesedí věta:
Kdo se chce nechat od Octavie podobně hýčkat, měl by volit provedení Laurin&Klement. Proti Suzuki je potřeba připlácet za střešní okno, nakonec se dostáváme na 688.600,- Kč. Náskok před Kizashi je 32 tisíc korun, tuto částku celou tvoří příplatek za navigaci u Suzuki.
Ať se dívám jak se dívám, tak u okřídleného šípu je příplatek 4000 a k ještě musím nacpat výbavu v hodnotě 28 700 = 32 700 sakum prdum. Při nekupování navigace by byl ten rozdíl oněch 28 700 nebo se mi to jen zdá?
Přiznám se, že mě dožírá to, když mi někdo řekne: objednej si to s nejlepší výbavou, tam je vše... kromě alarmu, navigace, El. ovládaných/vyhřívaných/sklopných zrcátek a střešního okna. Tak to asi není potom nejlepší výbava. Já si to koupím, vyjedu z autosalonu a lidi venku, uvnitř a na silnici dělají všichni
Kdo se chce nechat od Octavie podobně hýčkat, měl by volit provedení Laurin&Klement. Proti Suzuki je potřeba připlácet za střešní okno, nakonec se dostáváme na 688.600,- Kč. Náskok před Kizashi je 32 tisíc korun, tuto částku celou tvoří příplatek za navigaci u Suzuki.
Ať se dívám jak se dívám, tak u okřídleného šípu je příplatek 4000 a k ještě musím nacpat výbavu v hodnotě 28 700 = 32 700 sakum prdum. Při nekupování navigace by byl ten rozdíl oněch 28 700 nebo se mi to jen zdá?
Přiznám se, že mě dožírá to, když mi někdo řekne: objednej si to s nejlepší výbavou, tam je vše... kromě alarmu, navigace, El. ovládaných/vyhřívaných/sklopných zrcátek a střešního okna. Tak to asi není potom nejlepší výbava. Já si to koupím, vyjedu z autosalonu a lidi venku, uvnitř a na silnici dělají všichni
ALFA ROMEO BRERA 3.2JTS Q4
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
tu Alfu ctu s otevr. pusou hlavne ta cena hlavne kdysi se dalo "jezdit" a nebylo tolik blbcu na silnici..dnes se musi clovek furt nervovat .....Otec mel AR 155 1.8 bouranou; privezli ji nejak v roce 94/95 za 300 jeste a 100 do toho musel dat nekde z Nemecka:úHarous píše:http://www.tuning.cz/harous/temp/SM_Lancia_Dedra.pdf
Zkuste si stáhnout tenhle popis Lancie Dedry z roku někde okolo 89. Není tam jediný slovo navíc, jedinej kec, nic. Strohej technickej popis.
Tady zase najdete test AR 155 V6 z roku tuším 92. Doba kdy ještě měkčený materiály nikoho nezajímaly...
http://www.tuning.cz/harous/temp/SM_AR155_1.pdf
- petr164
- Nováček
- Příspěvky: 246
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Musím pochválit (nikoli poprvé) Automobil Revue. V letošní dvojce je v článku o derniéře starého brněnského okruhu pár fotek, ale také důležitá informace o zájmu Alfy spolupracovat s Tatrou v roce 1968 a o související dodávce závodní AR Giulia GTA pro domácí mistrovství a posádku Mark/Veřmiřovský, kteří dojeli ve třídě do 1600 třetí za dvěma italskými posádkami s GTA. Dále je zmíněno vítězství Hezemanse v roce 1970, nešťastná smrt Rinaldiho na GTA Junior r..1972 při tréningu, kvůli které se pak nejelo ME v následujícím roce. Jsou tam fotky GTV6 z r. 1983 (Brancatelli/Drovandi a Naddeo/Lombardiová) a připomínka Brancatelliho triumfu po přestupu k Volvu. Pokud dnes slyším smutnění nad tím, že Alfa nemá výkonově špičkový model, pak tímto připomínám, že to platilo i v době starého dobrého sportování, kde Alfy vítězily v nižších třídách, nikoli absolutně. Považuji Automobil Revue za Alfa Romeo korektní motoristický časopis (AR píše přirozeně o AR...).
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
http://www.auto.cz/ford-focus-vs-renaul ... rely-69302
kromě obligátních keců o "prověřeném" Golfu (který reálně s 1.2TSi má problémů plnou prd*l, resp. řetěz) mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....
Další pikošou (tentokrát na adresu VW) je odchylka tachometru.... při tachometrových 130 to auto jede jen 121 To je přesně to, jak vznikají pohádky o spotřebě: jedu "130" a dle PP mi to žere 4,5.... Reálně tachec kecá o 10kmh! a PP si přilepší o litr..... fakt mazec....
No, aspoň se člověk pobaví, k ničemu jinému ty testy už nejsou....
kromě obligátních keců o "prověřeném" Golfu (který reálně s 1.2TSi má problémů plnou prd*l, resp. řetěz) mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....
Další pikošou (tentokrát na adresu VW) je odchylka tachometru.... při tachometrových 130 to auto jede jen 121 To je přesně to, jak vznikají pohádky o spotřebě: jedu "130" a dle PP mi to žere 4,5.... Reálně tachec kecá o 10kmh! a PP si přilepší o litr..... fakt mazec....
No, aspoň se člověk pobaví, k ničemu jinému ty testy už nejsou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
bud to prevzali od vyrobce ci to merili via GPS, v druhem pripade pak presnost nic moc
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
k článku: Kdyby Henry F. viděl, co dělají Němci s jeho Fordem, tak se zeblije. Že už i Ford půjde ve stopě "čím menší obsah a míň válců, tím větší výkon". No ku..aKubas píše:http://www.auto.cz/ford-focus-vs-renaul ... rely-69302
kromě obligátních keců o "prověřeném" Golfu (který reálně s 1.2TSi má problémů plnou prd*l, resp. řetěz) mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....
Další pikošou (tentokrát na adresu VW) je odchylka tachometru.... při tachometrových 130 to auto jede jen 121 To je přesně to, jak vznikají pohádky o spotřebě: jedu "130" a dle PP mi to žere 4,5.... Reálně tachec kecá o 10kmh! a PP si přilepší o litr..... fakt mazec....
No, aspoň se člověk pobaví, k ničemu jinému ty testy už nejsou....
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
taky nejsem úplně prototyp fyzika, ale možná že by to tak vyjít i mohlo - když se na to podívám ... "filozoficky" :-) --- úbytek rychlosti při brzdění s ohledem na běžící čas ani s ohledem na dýlku brzdný dráhy nemusí být (nejspíš asi ani není) lineární (nejsme v laboratorních podmínkách, že jo) a to s ohledm na víc faktorů - rozdíl v hmotnosti těch dvou aut, kvalita materiálu brzd, gum, fungování ABS a co já vím čeho... ale určitě se nechci přít a tvrdit, že to maj změřený bůhvíjak přesně - nakonec z praktickýho pohledu se to tak moc nelišíKubas píše: ... mě fascinuje tabulka s údaji o brždění, kdy Golf ze 100 na 0 zabrzdí za 3,2s na 39,6m a Megane za 3,0s na 39,8m. Ať dumám jak dumám, podle mě když auto zabrzdí v rychlejším čase tak by mělo zastavit i na kratší dráze Ale fyzika mi nikdy nešla, možná mi to někdo vysvětlí....
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jj, taky mě to napadlo, ale já též jsem fyzik jak noha
33
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
kucí ,
tak si tady trošku vyliju srdíčko...včera sem půl dne stál v Ivecu v servise, tak jsem nažhavil notas, zapnu net a po chvili sem našel neaký stránky s testama aut. ihned do vyhledávače oné stránky(kterou si díkybohu nepamatuju, i když to bylo včera) napsal Alfa Romeo.
našlo to je jeden test 159ky 3,2V6 a z neznámých příčin Škodu Superb Combi 1,6TDI Greenline.
tak sem zkouknul alfu....podle redaktora prý je designově hezká, ale trochu zastaralá , posez za volantem prý taky na h***o, reakce plyn. pedálu na motor by mohla být razantnější, podvozek prý jeden z nejhorších se kterýma se setka a spousta dalších blbých řečí....
poté co se povozil dle záběru přes prahu, si postěžoval že V6 3,2 ve městě vcelku žere no a nasledovala jízda na neakym okruhu...výsledek velké zklamání, protože jak tvrdil, tak Alfu mě vždycky rád....
pak jsem si zapnul toho superba....nebudu to protohovat,ten samý redaktor na to samym okruhu Superb je velice výborný jak podvozkem, motorem, i když je to 1,6TDi, tak není pocítit že by byl slabý.....zrychlení 0-100 měl Superb za 13,79s...
asi výkonu dostatek....
a já se ptám...ví tenhle člověk vůbec něco o autech??? je to napoblití
tak si tady trošku vyliju srdíčko...včera sem půl dne stál v Ivecu v servise, tak jsem nažhavil notas, zapnu net a po chvili sem našel neaký stránky s testama aut. ihned do vyhledávače oné stránky(kterou si díkybohu nepamatuju, i když to bylo včera) napsal Alfa Romeo.
našlo to je jeden test 159ky 3,2V6 a z neznámých příčin Škodu Superb Combi 1,6TDI Greenline.
tak sem zkouknul alfu....podle redaktora prý je designově hezká, ale trochu zastaralá , posez za volantem prý taky na h***o, reakce plyn. pedálu na motor by mohla být razantnější, podvozek prý jeden z nejhorších se kterýma se setka a spousta dalších blbých řečí....
poté co se povozil dle záběru přes prahu, si postěžoval že V6 3,2 ve městě vcelku žere no a nasledovala jízda na neakym okruhu...výsledek velké zklamání, protože jak tvrdil, tak Alfu mě vždycky rád....
pak jsem si zapnul toho superba....nebudu to protohovat,ten samý redaktor na to samym okruhu Superb je velice výborný jak podvozkem, motorem, i když je to 1,6TDi, tak není pocítit že by byl slabý.....zrychlení 0-100 měl Superb za 13,79s...
asi výkonu dostatek....
a já se ptám...ví tenhle člověk vůbec něco o autech??? je to napoblití
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V Sportronic ´03
VAZ 2103 ´80
ex. Alfa Romeo 166 2,5V6 24V ´99
VAZ 2103 ´80
ex. Alfa Romeo 166 2,5V6 24V ´99
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
tak on by ten redaktor měl předem napsat s jakým očekáváním do toho, či kterého auta leze. Jestli čeká od AR 159 3,2 pojezd jako ve 156 GTA, tak se ho prostě nedočká. No a jestli se chce dopravit v něčem houpavém na chalupu, sice bez špetky emocí, zato s "ohromnou" károu, u které si štítek motorizace raději sám šroubovákem odloupne, tak mu ten Suprb 1,6 bude vyhovovat. Auta se nedají poměřovat stejným metrem Ale mělo by býrt uvedeno s čím to srovnávám.
PS: mě zrovna na Kameni nadchla ta 140 koňová JTDm Giulietta a zároveň jsem byl rozčarován z 1,8 TBI. A to ne proto, že mi při rozjezdu chcípla
PS: mě zrovna na Kameni nadchla ta 140 koňová JTDm Giulietta a zároveň jsem byl rozčarován z 1,8 TBI. A to ne proto, že mi při rozjezdu chcípla
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
http://www.auto.cz/skoda-rapid-1-2-mpi- ... ojmy-70465
Aneb "nevadí že to nejede, hlavně když to má manuál na 10.000 stránek"
Aneb "nevadí že to nejede, hlavně když to má manuál na 10.000 stránek"
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8674
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jojo, perla za perlou
"Klidný chod na místě zajišťuje kromě vyvažovacího hřídele i zvýšení volnoběžných otáček. Mají hodnotu 840 min-1 (se zapnutou klimatizací 940 min-1) , pro srovnání je to o sto otáček víc, než dosahuje atmosférický čtyřválec 1,4 ze stejné konstrukční rodiny. Vylepšené řízení volnoběhu zmenšuje výkyvy při změnách odběru elektrické energie (spuštění klimatizace, stahování oken apod.)"
Ono je to vlastně i stejná konstrukční skupina jako W12...
[-o<
"Klidný chod na místě zajišťuje kromě vyvažovacího hřídele i zvýšení volnoběžných otáček. Mají hodnotu 840 min-1 (se zapnutou klimatizací 940 min-1) , pro srovnání je to o sto otáček víc, než dosahuje atmosférický čtyřválec 1,4 ze stejné konstrukční rodiny. Vylepšené řízení volnoběhu zmenšuje výkyvy při změnách odběru elektrické energie (spuštění klimatizace, stahování oken apod.)"
Ono je to vlastně i stejná konstrukční skupina jako W12...
[-o<
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
http://www.novinky.cz/krimi/281544-pouz ... statu.html
zase mě něco nadzvedlo ze židle. Trošku okrajový k tomutu tématu, ale co je dopr na 320d luxusního????
takže článek opět o tom jak popudit oV(b)ačny proti tim grázlům a gaunerům co si nakradli na luxusní BMW když my mámo máme fábii ve výbavě VHM (velmi holá mrd*a ) vod škofinu....
tímto neřeším co se stalo, ale čistě novinářskou kachnu " 320d= luxusní auto)
Kdyby na něj najel G power, M5, 760iL... Tam bych pochopil spojení luxusní, ale tohle...
zase mě něco nadzvedlo ze židle. Trošku okrajový k tomutu tématu, ale co je dopr na 320d luxusního????
takže článek opět o tom jak popudit oV(b)ačny proti tim grázlům a gaunerům co si nakradli na luxusní BMW když my mámo máme fábii ve výbavě VHM (velmi holá mrd*a ) vod škofinu....
tímto neřeším co se stalo, ale čistě novinářskou kachnu " 320d= luxusní auto)
Kdyby na něj najel G power, M5, 760iL... Tam bych pochopil spojení luxusní, ale tohle...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
to vis..pro ceskeho cloveka bude cokoliv se znackou BMW brano jako luxusni vuz
uz jenom proto, ze standartni ceskej clovek, co chodi hakovat 8 hodin do prace se na BMW nikdy nezmuze...
uz jenom proto, ze standartni ceskej clovek, co chodi hakovat 8 hodin do prace se na BMW nikdy nezmuze...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
to mam okolo furt... a viděl jsi je? co asi dělají? to bude nějaká černota... samej baworák - v realu je to banda pobušů s e36kama... a kde na to vzal? on si koupil báwo... - e46
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů