Snizeni hlavy,alfa 147,motor 1.6 twinspark

Odpovědět
CrazyTan

Příspěvky: 72
Registrován: 20.3.2011, ned 20:01

Snizeni hlavy,alfa 147,motor 1.6 twinspark

Příspěvek od CrazyTan » 8.6.2011, stř 12:43

Zdravim panove,chtel bych se zeptat jestli nekdo snizoval hlavu na tomto motoru,a o kolik jde snizit,kolik tam je rezerva,a jeste bych mel dotaz co vse je ke snizeni hlavy zapotrebi, budu muset delat neco s ventilama?Diky za odpovedi

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Snizeni hlavy,alfa 147,motor 1.6 twinspark

Příspěvek od hno3 » 8.6.2011, stř 15:45

snižoval bych maximálně tak, aby si halvu o5 srovnal... pokud hlava rovná je, považuji její snižování za účelem dosažení vyššího kompresního poměru (proč?) za hovadinu...

radši použij buď nižší těsnění, nebo vysokokompresní písty..., co se dá nějak snést je úprava seriových pístů, aby měli naprosto rovné dno, nebo lehkou čepici a snížení bloku...

např. na tipu mam blok sníženej o 4mm a písty jsem použil ze stila 1.6 16v..blok jsme snižoval kvůli o 4mm menší, a ty písty jsem použil proto, že jsou vrtání 86,4mm, jsou oproti 2l lehoučký a maj pístní čep stejnýho průměru.. hlavně mě přišli na 200,- kus vč. kroužků, za což bych písty s tímto vrtáním do starýho 4válcovýho bloku nikdy nepořídil..

navíc obojí- jak snížení hlavy, bloku, nebo těsnění má dopad na rozvody..posune se ti časování obou vaček, takže buď budeš muset řešit štelovací kola, nebo 2 napínací kladny na obou stranách klikové řemenice..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti