
Vlastním Volvo S60 2.435 V5 Bi-Fuel (z výroby origo zástavba na plyn). Auto je to dobrý, pohodlný, spolehlivý, když s ním někdo jede předpisově, jezdí pomalu zadarmo. Mám ho něco přes rok a docela mě už nebaví



S Volvem jsem jezdil za 11-13l plynu na 100km. A to jsem jsem najel na dálnici a většinou těch 155 - 180 - 210. Jak kdy byla nálada a provoz. Rekord jsem s ním měl na okrsce cca 150km z Kroměříže do Partizánskeho což jsem udělal za 9,4.
Teď k Alfě ale. Každej mě od toho odrazuje, že s mým kilometrovým nájezdem ani náhodou. Prej je to auto který chytí, pobaví, ale nikdy v něm není jistota, že dojede zpět domů.
Číst to, co tady všichni píšete je radost pro oči i srdce, už jsem pomalu Alfař a ještě jsem v tom ani neseděl

Prohlížel jsem všechny 159 co tu máte vystavený a nikdo tam nemá najeto přes 200tis km, což mě trošku zaskočilo. Vydržej ty motory a ostatní komponenty nějaký větší nájezd? 300-400tis? Volvo mám 240, Honda měla 340 oba v benzínu, naprosto bez problémů a nikdy jsem na ně nesáhl.
Pak dál máte většinou všichni ve 2.4 JTDm 147kw. Ty 154kw jsou nějčím špatné?
Dívám se jen na motory 110kw nebo 154kw, popř.147kw. Kterej by jste mi spíš doporučili s mým ročním nájezdem cca 40-50tis km? Určitě by šel hned na chip a úpravu mapy vstřikování. Nějaký extra šetřílek nejsem, ale zase abych jel na tempomat 150 a bralo to 8-9L se mi zdá dost. kdybych najel ročně 20tis, neřeším vůbec. EGR bych asi nechal zaslepit a filtr pevných částic ven. Technická je tu podchycená

Ročník bych chtěl tak 2007-2008. To je OK? Náhodou nějak srdcař z okolí Břeclavi či Kroměříže, který by mi svou krásku ukázal a osobně řekl co a jak, tu je?

Děkuji všem za případné rady, připomínky, věty, texty.
