Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
- v.kocmanek
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4.4.2013, čtv 21:28
- Bydliště: Vysočina
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Na ty vzduchoivé filtry pozor, měňtě je pravidelně. Kámošovy na octávce 2.0tdi(může se to stát na jakémkoliv autě) odešlo 2x turbo v intervalu asi 10tis km. Řešily jsme proč, kde je zakopanej pes až se našel. Sací lopatky byly, jako kdyby oťukané od kamínku, které následně vydírali kluzné ložisko v turbu což mělo za následek papání oleje a následný repas turba!!! A příčína??? Pán byl gurmán a nějak zapomínal měnit filtr, prý vypadal dobře, tak ho jen vždycky vyfoukal stlačeným vzduchem a filtr byl čistý, to sice ano, ale už si nevšiml, že jak je filtr poskládaný jako harmonika, tak v ohybech byl popraskaný, tudiž propouštěl prachu jako kráva. Výsledek - snažil se ušetřit 300kč a stálo ho to 30000kč
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
No to asi nebude můj případ. Vzducháč je měněný 2 roky z5 jak jsem auto koupil a nechal udělat komplet serv. prohlídku v 60.000 ve znač. servisu. Od té doby jsem najel přesně 10.000, takže to by vzducháč opravdu mohl zvládnout... Nicméně jak budu měnit olej, tak se na něj pro jistotu kouknu, náhradní mám připravený.
To Tanguero: opravdu měl kolega stejné projevy? Jedině, že by mi ten filtr nevyměnili, ale vyfakturovaný jej mám na 100%.
Asi to nevydržím, o víkendu sundám kryt a omrknu to.
To Tanguero: opravdu měl kolega stejné projevy? Jedině, že by mi ten filtr nevyměnili, ale vyfakturovaný jej mám na 100%.
Asi to nevydržím, o víkendu sundám kryt a omrknu to.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ahoj Cendlere,
jak umis EGR off? Ze to umis hardwarove o tom nepochybuju, ale zvladas to uz i softwarove? Se skoncenim zimy se taky pomalu pridavam k radam cukacu. Symptomy uplne presne, jak se zde popisuji. Pri ranim startu kdyz je min jak 15st tak to bezi normalne, ale pri ceste z prace kdy auto stoji na slunicku mi to v rozsahu otacek 1500-2000 sem tam cukne. A taky uz pozoruju, ze od spodu uz to netahne tak razantne jako to tahlo pred pul rokem, kdy jsem si nechal EGR cistit. Takze vazne uvazuju o kompletnim odstaveni EGR. Kdyz uz mam pryc DPF, at je pryc dalsi ekologicky kurvitko.
Dej prosim vedet, jak na tom jsi. Myslim, ze by to zajimalo vic lidi. A treba bys mohl misto akce DPF off delat akce DPF nebo EGR off.
Dekuju, ahoj.
jak umis EGR off? Ze to umis hardwarove o tom nepochybuju, ale zvladas to uz i softwarove? Se skoncenim zimy se taky pomalu pridavam k radam cukacu. Symptomy uplne presne, jak se zde popisuji. Pri ranim startu kdyz je min jak 15st tak to bezi normalne, ale pri ceste z prace kdy auto stoji na slunicku mi to v rozsahu otacek 1500-2000 sem tam cukne. A taky uz pozoruju, ze od spodu uz to netahne tak razantne jako to tahlo pred pul rokem, kdy jsem si nechal EGR cistit. Takze vazne uvazuju o kompletnim odstaveni EGR. Kdyz uz mam pryc DPF, at je pryc dalsi ekologicky kurvitko.
Dej prosim vedet, jak na tom jsi. Myslim, ze by to zajimalo vic lidi. A treba bys mohl misto akce DPF off delat akce DPF nebo EGR off.
Dekuju, ahoj.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
No záčínám také pociťovat na alfičce to o čem tu je řeč. Škubnutí kolem 1800 otáček, hlavně na trojáka.
Budu muset řešit po servisce.
Budu muset řešit po servisce.
Jirka
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Rad bych se s vami podelil o zkusenosti s nedavnym EGR a Swirl off (by Cendler). Mam za sebou tyden jezdeni a asi 500km.
Pred akci auto hur startovalo, dyl tocilo a nasledoval oblak/cek bileho koure. Krom toho mi to po zime zacalo v pasmu otacek 1500-2000 dost pocukavat. V neposledni rade auto smrdelo (mel uz jsem za sebou DPF off), ze by se z toho clovek po... (pri startovani jsem vypinal vetrani a pri delsim stani na krizovatkach taky).
Ale nejhorsi bylo to cukani, jak se tu popisuje. Takze jsem se domluvil s Cendlerem, ze mi softwarove vypne EGR a manualne odstavi klapky. To se pred tydnem i stalo a od te doby je auto jako vymenene. V podstate vsechny obtize, ktere jsem popsal vyse tak zmizely (tuk tuk, musim zaklepat). S autem je ted mnohem vetsi pozitek jezdit.
1. Starty jsou bezproblemove na prvni brnk (a nemusim uz laborovat s plynovym pedalem, abych tomu treba pomohl).
2. Bily kour po startu uz je minulost, takze se uz nemusim stydet.
3. Cukani se uz proste nekona. Od odstaveni EGR a klapek to ani jednou necuklo. Auto krasne plynule tahne od 1200 ot.
4. Auto uz smrdi vcelku v pohode. Tim, ze je venku DPF, tak to preci jenom jde trochu citit, ale uz si nemusim hrat s ventilatorem, abych se vevnitr neudusil.
Jako vedlejsi efekt mi navic klesla i spotreba. To je zrejme dany provoznim rezimem, kdy muzu v klidu jezdit kolem 1500 ot., coz je spektrum, kteremu jsem se predtim snazil vyhybat a tocil jsem furt kolem 2000 a vic. O kolik klesla si ale zatim netroufnu rict. Jedine negativum vidim snad v tom, ze se motor muze pomaleji ohrivat, ale nemyslim, ze to bude tak dramaticke. Ted v lete je to skoro nepostrehnutelne.
Takze za mne jednoznacne a jeste jednou diky Cendlerovi za obetavost.
Pred akci auto hur startovalo, dyl tocilo a nasledoval oblak/cek bileho koure. Krom toho mi to po zime zacalo v pasmu otacek 1500-2000 dost pocukavat. V neposledni rade auto smrdelo (mel uz jsem za sebou DPF off), ze by se z toho clovek po... (pri startovani jsem vypinal vetrani a pri delsim stani na krizovatkach taky).
Ale nejhorsi bylo to cukani, jak se tu popisuje. Takze jsem se domluvil s Cendlerem, ze mi softwarove vypne EGR a manualne odstavi klapky. To se pred tydnem i stalo a od te doby je auto jako vymenene. V podstate vsechny obtize, ktere jsem popsal vyse tak zmizely (tuk tuk, musim zaklepat). S autem je ted mnohem vetsi pozitek jezdit.
1. Starty jsou bezproblemove na prvni brnk (a nemusim uz laborovat s plynovym pedalem, abych tomu treba pomohl).
2. Bily kour po startu uz je minulost, takze se uz nemusim stydet.
3. Cukani se uz proste nekona. Od odstaveni EGR a klapek to ani jednou necuklo. Auto krasne plynule tahne od 1200 ot.
4. Auto uz smrdi vcelku v pohode. Tim, ze je venku DPF, tak to preci jenom jde trochu citit, ale uz si nemusim hrat s ventilatorem, abych se vevnitr neudusil.
Jako vedlejsi efekt mi navic klesla i spotreba. To je zrejme dany provoznim rezimem, kdy muzu v klidu jezdit kolem 1500 ot., coz je spektrum, kteremu jsem se predtim snazil vyhybat a tocil jsem furt kolem 2000 a vic. O kolik klesla si ale zatim netroufnu rict. Jedine negativum vidim snad v tom, ze se motor muze pomaleji ohrivat, ale nemyslim, ze to bude tak dramaticke. Ted v lete je to skoro nepostrehnutelne.
Takze za mne jednoznacne a jeste jednou diky Cendlerovi za obetavost.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Zajimalo by mě jak se to bude ohřívat v zimě, to je asi jedinej důvod proč to ještě nechávám ON.
AR 159 SW 1.9 JTDm
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Oproti argumentu ohřívání stojí několik jiných argumentů:ssvd píše:Zajimalo by mě jak se to bude ohřívat v zimě, to je asi jedinej důvod proč to ještě nechávám ON.
• pokud v zimě jedeš krátkou štreku tak motor stejně nezahřeješ i když bude EGR on
• v zimě je otevřenej daleko déle (z hlediska času) jako v létě (tím se ti i více zanáší).
• jak se začne sekat vyčistit a opět nasadit (na to už nemám nervy)
• pokud nepomůže čištění, tak nový, nebo repas
• no a jak to zasírá sání už ani nemluvím
Dlouho jsem byl přesvědčen že nechci z auta odstraňovat DPF, EGR atd
Když už jsem jednou čistil EGR, potom jsem kupoval repasi a po další zimě opět čistil,
protože auto bylo bez výkonu, tak už bylo rozhodnuto a o DPF ani nemluvě.
Takže DPF už jsem odstranil a ve čtvrtek mě čeká EGR a odstavení klapek.
Po nedělním čištění EGR už mám jasno a zase mám radost z auta.
No nikomu to nevnucuji, taky jsem dlouho váhal, ale pro ten motor je to asi nejlepší co se dá udělat.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 21.5.2013, úte 21:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Presne tak, moje rec.
Jo a jeste jsem uplne zapomnel zminit, ze odstaveni virivych klapek mi vyresilo nepravidelny volnobeh pri zahratem motoru (resp. Cendler to oznacil jako ze mi to bezi jak pytel sracek). Jak klapky odstavil tak mi pak ukazoval, jak se zaviranim klapek zacina motor blbe bezet a otevrenim klapek to mizi.
Jo a jeste jsem uplne zapomnel zminit, ze odstaveni virivych klapek mi vyresilo nepravidelny volnobeh pri zahratem motoru (resp. Cendler to oznacil jako ze mi to bezi jak pytel sracek). Jak klapky odstavil tak mi pak ukazoval, jak se zaviranim klapek zacina motor blbe bezet a otevrenim klapek to mizi.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
-
Tomio
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.3.2013, úte 23:24
- Bydliště: Praha-Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Může mi někdo napsat a poslat nabídku na zaslepení egru, soft i hardwarově?+ DPF OF?
arvsvw
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Minulý měsíc sem komplet čistil egr, pak to zase běhalo krasne. ALe tak dva týdny. Ted uz to cuká zase občas. Tak sem dnes odpojil konektor k egr s tím ze se kousek projedu a uvidím jestli to je tím. No a je. Motor šel hned mnohem lehčeji a hlavně naprosto plynule. To sem pozoroval ale jen na první tři rychlosti, protože asi pro 200m od baraku to spadlo do nouzaku. Takze konektor zpět a zas to jelo, kontrolka zhasla asi po 3 nastartování. Takze je jasno, egr musi off.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Kolbik :tak se zastav, nebo až pojedu do Prahy, tak bych se ozval
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
cendler: Jj, SZ.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak minuly tyden po bleskove domluve provedeno u Cendlera EGR Off, prijemne se pokecalo a auto uz jezdi zase krasne naprosto bez cukani. Takze opet doporucuji. Za tu cenu to nema smysl resit. Cendo diky.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Kolbik : díky za pokec a já děkuji tobě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Chlapi, a kdo tady na Moravě se zabývá vypínáním a zaslepováním EGR tak DPF??
A konkrétně třeba Zlínský kraj? ...
A konkrétně třeba Zlínský kraj? ...
ALFA ROMEO ... 159 ... 1.9JTDm ... 85kw ...... DPF-off / EGR-off (cendler) ...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Teda, kolikrát se divím, co za inteligenty si už můžou koupit 159-ku Vždyť v sekci 159 máš přímo vlákno na toto téma a Veselí n.m. je na hranici Zlínského kraje.celda_159 píše:Chlapi, a kdo tady na Moravě se zabývá vypínáním a zaslepováním EGR tak DPF??
A konkrétně třeba Zlínský kraj? ...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tanguero píše: Teda, kolikrát se divím, co za inteligenty si už můžou koupit 159-ku Vždyť v sekci 159 máš přímo vlákno na toto téma a Veselí n.m. je na hranici Zlínského kraje.
=D>
ALFA ROMEO ... 159 ... 1.9JTDm ... 85kw ...... DPF-off / EGR-off (cendler) ...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Čau Alfisti.
Nějakou dobu jsem tady nebyl, ale moje Alfinka se zase ozvala a opravdu nevím jaká je příčina.
O co se jedná... Když jedu a mám na otáčkách cca 3000 tis, tak mě to dost cukne. Někdy ne někdy jo, ale cukne to dost.
Když sešlápnu plyn na podlahu, tah je plynulý dobre, nicméně u 3000 tis. otáček me to začne cukat, pak se to vytáhne na 4000 tis. otáček a zase cuká. Když mám rychlost na dálnici 160-170 tak je většinou klid, ale jakmile sešlápbnu plyn na podlahu zachvilku zase cukne. DPF filtr už mám vykuchanej a nevím čím by to mohlo být.
Když zařadím 2st a sešlápnu plyn, tak mě to málo kdy cukne, ale jakmile 3, 4, tak to cuká...
Přijde mě jak kdyby tam nešla nafta, nebo bylo ucpaný sání. Každopádně nevím co by to mohlo být.
Když ráno nastartuji a sešlápnu plyn na volnoběh tak mě vyletí otáčky do 4000 tis. a pomalu jde to výš až do plného maxíma. ale ne hned, přijde mě jak kdyby tam byl nějaký špunt co brání naftě.
Poprosím Vás o radu co by to mohlo být, nebo jestli nemá někdo takovou zkušenost.
Díky moc, Honza.
Nějakou dobu jsem tady nebyl, ale moje Alfinka se zase ozvala a opravdu nevím jaká je příčina.
O co se jedná... Když jedu a mám na otáčkách cca 3000 tis, tak mě to dost cukne. Někdy ne někdy jo, ale cukne to dost.
Když sešlápnu plyn na podlahu, tah je plynulý dobre, nicméně u 3000 tis. otáček me to začne cukat, pak se to vytáhne na 4000 tis. otáček a zase cuká. Když mám rychlost na dálnici 160-170 tak je většinou klid, ale jakmile sešlápbnu plyn na podlahu zachvilku zase cukne. DPF filtr už mám vykuchanej a nevím čím by to mohlo být.
Když zařadím 2st a sešlápnu plyn, tak mě to málo kdy cukne, ale jakmile 3, 4, tak to cuká...
Přijde mě jak kdyby tam nešla nafta, nebo bylo ucpaný sání. Každopádně nevím co by to mohlo být.
Když ráno nastartuji a sešlápnu plyn na volnoběh tak mě vyletí otáčky do 4000 tis. a pomalu jde to výš až do plného maxíma. ale ne hned, přijde mě jak kdyby tam byl nějaký špunt co brání naftě.
Poprosím Vás o radu co by to mohlo být, nebo jestli nemá někdo takovou zkušenost.
Díky moc, Honza.
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
klapky mas zaaretovane?
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Nemám, teda můj servisák jediný co dělal je zaslepoval EGR ventil, ale tím to určitě nebude.
Ty klapky mě taky napadly že by to mohlo být....
Ty klapky mě taky napadly že by to mohlo být....
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Já mám dpf egr i klapky vypnuty a stejně mi to taky cukne , klidný rozjezd a na 2 to cukne ve 2000/ot. Když na to šlapu tak v poho ale jezdím nejvíc město ...přijde mi jak s dpf když to do dvou tisíc netáhlo a pak to koplo .nevím možná to bude špinavým sáním. Filtry a ostatní samozřejmosti měním pravidelně , při tankování vif (léto i zima) nedávno včetně žhaviček atd. Asi budu brzo bez bodů , když to jinak nejde
AR Giulietta QV 2011
AR 159sw 2,4 jtd 147kw ex
AR 156sw 2,4jtd 100kw + cip 160k 17' oz superturismo spokojenost na max.ex
AR 159sw 2,4 jtd 147kw ex
AR 156sw 2,4jtd 100kw + cip 160k 17' oz superturismo spokojenost na max.ex
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Cuknutí kolem 2000 při lehkém rozjezdu je bez DPF vlastnost, s tím nic dělat nejde, ale HReiter řeší cukání kolem 3000 i 4000 a to je něco jiného.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak teraz by som potreboval velmi poradit...
Mam odstavene egr,dpf aj klapky a ked je von teraz okolo 4℃ tak zle startuje ( dlho toci kym naskoci) a velky oblak bieleho dymu ako ked startuje stara avia... cukanie je obcasne okolo 2000 ot.
Bol by som vdacny za pomoc...
Mam odstavene egr,dpf aj klapky a ked je von teraz okolo 4℃ tak zle startuje ( dlho toci kym naskoci) a velky oblak bieleho dymu ako ked startuje stara avia... cukanie je obcasne okolo 2000 ot.
Bol by som vdacny za pomoc...
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
stejně klapky, podívej jestli ti nespadlo táhlo a tím si dělají co chtějí
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Nie tie som pozeral...cendler píše:stejně klapky, podívej jestli ti nespadlo táhlo a tím si dělají co chtějí
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 21 hostů