AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Ahoj všem,
velmi se omlouvám, že možná zakládám něco, co zde bylo už x krát popsáno, ale věc se má tak :
Jsem právě s alfičkou a s rodinkou se 2 malýma klukama na dovolené v MonteNegru v Ulcinu (1450 km od baráku ) a moje vymazlená slečinka AR si vzpoměla, že nebude ohřátá startovat. Nejprve byl tenhle problém s tím, že po vychladnutí motor naskočí, ale dnes mi chcípla i po cestě z pláže cca po 5km. Startér točí jak za mlada, žádná kontrolka nesvítí, ICS mlčí a když po cca 1 hodině auto vychladne, normálně nastartuji a jedu.
Předesílám, mám ji už 5 rok a je na ní uděláno snad všechno znova a nově např. rozvody, oleje, svíčky - no prostě co šlo, to jsem alfičce nechal vyměnit. Nijak jí zde nehoním, (mám sebou přeci jen rodinu) spíš naopak, teplota chladící kapaliny je OK, termostat termostatuje, sahara spíná, pumpa po zapnutí klíčku vrní ...
Můj dvorní oprávář na telefonu to tipuje na vadný snímač otáček na klice, ale chci se raději i s vámi ostatními poradit, než začnu místní autodílně (údajně šikovní chlapci) strkat éčka do chřtánu, aby mi zde povyměňovali půl motoru ...
Tak vás zde přítomné a znalé velmi prosím o radu a předem děkuji !
velmi se omlouvám, že možná zakládám něco, co zde bylo už x krát popsáno, ale věc se má tak :
Jsem právě s alfičkou a s rodinkou se 2 malýma klukama na dovolené v MonteNegru v Ulcinu (1450 km od baráku ) a moje vymazlená slečinka AR si vzpoměla, že nebude ohřátá startovat. Nejprve byl tenhle problém s tím, že po vychladnutí motor naskočí, ale dnes mi chcípla i po cestě z pláže cca po 5km. Startér točí jak za mlada, žádná kontrolka nesvítí, ICS mlčí a když po cca 1 hodině auto vychladne, normálně nastartuji a jedu.
Předesílám, mám ji už 5 rok a je na ní uděláno snad všechno znova a nově např. rozvody, oleje, svíčky - no prostě co šlo, to jsem alfičce nechal vyměnit. Nijak jí zde nehoním, (mám sebou přeci jen rodinu) spíš naopak, teplota chladící kapaliny je OK, termostat termostatuje, sahara spíná, pumpa po zapnutí klíčku vrní ...
Můj dvorní oprávář na telefonu to tipuje na vadný snímač otáček na klice, ale chci se raději i s vámi ostatními poradit, než začnu místní autodílně (údajně šikovní chlapci) strkat éčka do chřtánu, aby mi zde povyměňovali půl motoru ...
Tak vás zde přítomné a znalé velmi prosím o radu a předem děkuji !
Alfa Romeo 166 2.0TS
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Ocko ma sice 166 2.4 JTD ale mal presne tieto priznaky - za tepla nestartuje, vychladne nastartuje a bolo to v snimaci otacok kluky. Od vymeny snimacu to ani raz neurobilo.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Díky moc za potvrzení a teď se ještě pomodlit, aby to zde ti chlapci našli - má to být někde dole v pomyslném trojúhelníku mezi olejovou vanou, převodovkou na bloku motoru ...wraith771 píše:Ocko ma sice 166 2.4 JTD ale mal presne tieto priznaky - za tepla nestartuje, vychladne nastartuje a bolo to v snimaci otacok kluky. Od vymeny snimacu to ani raz neurobilo.
Alfa Romeo 166 2.0TS
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Měl sem ten jistý problém, měnil sem si to sám jako lajk a uplně v pohodě krásně přístupný zespoda, mám sice 1.9 JTD ale tak snad to soudruzi z alfy u tvého vozu nikam nezašili
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Díky všem a zítra poreferuji, jak jsem dopadl.
Paní domácí zde z apartmánu říkala, že díly objednávají a vozí do druhého dne přímo přes moře z Bari v Itálii (nejspíš kvůli DPH ), tak jsem zvědav, jak to dopadne !
Paní domácí zde z apartmánu říkala, že díly objednávají a vozí do druhého dne přímo přes moře z Bari v Itálii (nejspíš kvůli DPH ), tak jsem zvědav, jak to dopadne !
Alfa Romeo 166 2.0TS
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Mal by to bit snimac ot na klikovke mne to 2ts este nespravila ale delta presne to iste z stejnou dijagmozou po vymene dobre
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Potvrzuji.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Tak tak též tipuji snímač otáček. No ještě něco podobného dělala pumpa v nádrži ale té nezáleželo na teplotě. Pak napiš jak to dopadlo a kolik jsi platil.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
Takže už jezdím - včera ráno jsem to tam odvezl, řekl, co to asi bude - nedbali a píchli to na diagnostiku - vzápětí potvrdili. Ještě týž den vyslali TAXI do Podgorice a v 5 hodin odpoledne jsem si vezl auto v cajku po kontrolní diagnostice a probě s dílnovedoucím. Čidlo bylo za 40, to, že pro něj poslali a opravili týž den stálo 15, celkem 93 - nechal jsem jim 100 a poděkoval ! Kdybych počkal do druhého dne, mohlo to být do 70 Euro, ale co !
Hoši, kdybyste ten servis viděli, valili by jste bulvy ! Všechno nové, švýcarské zvedáky, extra 3x stání na diagnostiku s centrálním řídícím pultem, jmenuje se Millenium a je na konci Ulcinu směrem na Vladimir a přechod s Albánií, kdyby někdo potřeboval ...
Všem ještě jednou díky
Hoši, kdybyste ten servis viděli, valili by jste bulvy ! Všechno nové, švýcarské zvedáky, extra 3x stání na diagnostiku s centrálním řídícím pultem, jmenuje se Millenium a je na konci Ulcinu směrem na Vladimir a přechod s Albánií, kdyby někdo potřeboval ...
Všem ještě jednou díky
Alfa Romeo 166 2.0TS
Re: AR 166 2.0 TS Ohřátá nestartuje a chcípá za jízdy
zdravim. tak ten problem s čidlem mne postihl take a navic po ceste z dovolene na hranice rumunska s madearskem v Nadlaku, popisuji jak se mi ta zavada projevila snat to nekomu pomuže odstranit včas:po prvni natankovani jsem se všiml že za tepla mi nenastartovalo na brnk, to už pro mne bylo divní a řikl jse si že je to naftou( horší kvalita), ze studena startovalo hned ale pocit bil na prt, při zpetní ceste do czech přibližne 700km mi auto hodne cuklo ale jelo to dal, projeli jsme hranice Nadlak a po ujeti dvou km vpul nocy auto chcyplo, nešlo nastatovat proste katastrofa, ne vedel jsem o ti zavade a skoušel jsem pořad nastartovat (zaplat pan buh že jsem si koupil stovkovou baterku), po delši dobe auto nastartovalo ale dlouho jsem se ne radoval po dvou km zase chcyplo nasčesti bila autobusova zastavka(unik z uzký silnice) našel jsem na navigace nejbližši servis v Mako a čekal jsem až do rana. rano kolem 6.00 servis se otevřel a hned jsem panu magearovi začal visvetlovat ve trech jazikach ale nerozumel mi ani slovo, ale neco přece jo: motor, temperetur. motor stop atd. zavrel mi kapotu a žikal že alfa romeo elektrik problem, šaize auto, tomu jsem samozřejme rozumel, jak celou noc auto stalo tak se zdalo že vše funguje na ne zbyvalo mi nic ineho nez pokračovat v tech zbilih 800km. jeli jsme 300km bez poruch pak jdnou cuklo po ujetich 50km auto mrtví, a zbilich 450km jsme jeli 15hodin. řešeni bylo vymena čidla klikoveho hřidele. jedna se o 2.4 jtd
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů